Bräute 2014 |
|
1 .. 266 .. 530 531 532 533 534 .. 766 .. 997
|
|
|
|
09.12.13 09:26
Pricana
|
Re: Bräute 2014
Halloo zäme
Ich bin am schaffe und sooo im stress, schriebe denn hüt abig uf alles zrugg! Aber han grad de Pfingstrose ihre Biitrag gläse..
@Pfingstrose, ich schickder e riese Umarmig und denk a dich, ich chan gar nöd glaube das das alles so eskaliert isch bi eu..! Vor paar Wuche hets na sooo guet tönd! Es isch unglaublich wie sini Eltere reagiered und das macht eim als Chind fertig, au wennmer i dem Alter sini eigeni Meinig und sis eigene Läbe het, isch eim d Meinig vodä Eltere glich na sehr wichtig und mer wot, dass sie hinder eim stönd! Ich finds schön für dich, dass din GG trotz allem wo jetzt gseid worde isch vo sine Eltere na so zue dir hebed und ihrs so guet hend! Aber das ganze müessti doch echt nöd sii..! Ich hoffe ganz fescht für eu, dass sich alles bald klärt und das ihr eues Traumhochziit chönd fiire mit all eune Liebe! Haltisch eus glich ufem Laufende gä, mer drucked der alli de Duume!! Und ich hoffe würklich, ihr tüends nöd absäge und sini Eltere gsehnd ii, dass sie ihre Sohn na verlüre werdet wenns wiiterhin so tüend! Machs ganz guet und fühl dich umarmt!
|
|
|
09.12.13 09:34
Bibi77
|
littlefoot: e wörd ou gärn es föteli gse vodr Iladig, gebe gärn mini ehrlechi meinig, be de secher ou mol froh! :-) und vom chleid aso ou! :-)
pfingstrose ou nei!! dasch wörkli mega truurig!! eigentlech settet doch der beidi und üchi wönsch und üchli liebi im mittelpunkt stoh! wörkli schad für üch. gäu i so situatione wönschtmesech doch eifach en hochziit z 2te am strand nöimet. e wönsche üch ganz vell chraft dass alles guet chunt und der üchi hochziit so chöit erläbe wieder üch das wönschet...
|
|
|
|
|
|
|
|
09.12.13 11:32
nala05
|
guete morge!!
claudilein: härzlig wilkomme! huuh? was hesch du den für e chefin? aso i würd ihre das mit dr hochzyt erst sage wenn d iladige vrschickt sin und nid vorhär, isch jo eigetlig provatsach und vorallem wenn si so züg usseloht.. das tönt jo scho chli so as ob si eim grad künde wot bevors zspot isch..
lil.lian: schad hesch dis kleid nonig gfunde.. hoff wirdsch im chez janine fündig. ka meh den das band bim kleid vom liliuca nid wäg näh? ah jetzt hani grad gläse wägem gürtel, hm schwierigi entscheidig! ebe vilicht wirsch nägst samstig fündig! :o) mega blöd vo de fotografe.. würd mi au närve wenn sisich zerst so bedeckt halte wägem priis und de hänsi doch en stundeasatz. wär hesch den jetzt no agfrogt?
taeboyana: tönt super bi dir und schön sindr im zytplan! wünsch dr ez scho viil spass in konstanz! die ahängerli sin wirkli mega härzig und dänk au das die sich guet für gastgschänkli eigne! i ha mir (lustigerwiis vor 2 wuche au in konstanz) au de stämpel vom depot kauft und wot ihn für d wiehnachtsgschänkli bruche und de au für s gastgschänkli
Bibi77: wilkomme! mir lade aso niemrt ii wo mir no vo vo friener kenne und nüd meh gross ztue hän, mir dien nach dr hochzyt den hochzytsazeige vrschicke, mir sin dr meinig dass das längt. uns isch d musik am obig au nid so wichtig, mir sin uns no am übrlege wie mir das wän löse. mi gg findet ipod längt.. mal guggen.. schöni kleider
principessa: jo du hesch einiges zum nocheläse ka hihi. wäg de hotel priise schicki dir wenni nochär no zyt ha e pn :) das mit dim brueder goht jo gar nid! haha was so 16jährige im kopf umeschwiirt! würd ihm aso au klipp und klar sage das är niemer wo grad sis "2-monate-häsli" isch ka mitnäh.. so härzig dis geburi gschänk (gratulier dir no härzlig im nochhinein) hän sich wikrli öbis guet ifalle loh dini mädels! findi e gueti idee mitem wellnesse, kenn mi aber im südtirol gaar nid us. ich nähmt gärn e pn mitem kärtli
littlefoot: meeeega schöns kleid isch aber nid das gsi wo ich dich drin gseh ha ;) i finds aso wirkli super! mach dr kei gedanke wäg dim mami /schwester, ha dr joscho gschriebe isch mit mim mami au nid liecht gsi (schrieb de nochr nomeh) dö kaffi hole mir natürli noche wenni mol i luzärn bi :) i bi gwunderig, schicksch mir e pn mit dr iladig?
sue: s kleidli isch wirkli schön, jetzt weissi au weles es gsi isch, ha mi gar nüm möge erinnere
|
|
|
|
1 .. 266 .. 530 531 532 533 534 .. 766 .. 997
|