| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 267 .. 532 533 534 535 536 .. 767 .. 997
09.12.13 14:23
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Und no zu mir:
Biii scho eh Stund am lese, nur vo hüt Morge. Ihr hend also echt Gas gäh Jetzt muän ii bald wiiter, derum nur churz vo mir. Mii GG und ii sind gester voll uf Wulche 7 gschwebt. Es het siich eiifach so viiel gfüähgt. Kollegin, wo mir für dä Apéro agfragt hend, het uns definitiv zuägsaiit, für Kiirche het und no Pianospielerin vom GG siiner alt Band zuägsaiit, mini Kollegin (floristin) isch uf uns zuächooh und het gmeiint, sii machi sehr gern Bluämä für uns, denn het am GG sini Nochbuurin uns zuägsaiit, dass sii gern am Abiig für uns diä musikalisch Unterhaltig machä würd (sii muäss aber bis Ende Jahr no weg dä Ferii gugge) uuuuund dä CHEF DE BAR vom Hotel Einstein het uns zuägsaiit zum unseri persönlich Bar z'füähre während de After Party. Alles so Vitamin B und meega kuul. Mir sind würkli gad meega happy gsii über dä Sege wo mir hend dörfe erfahre!

So jetzt muän ii düüse. I schicke gern no PN's. Wird aber entweder spötä Nomittag oder Obig.

Liäbs Griässli eu allnä!

09.12.13 15:23
lil.lian 

Snicki
Ah nei ich mein nöd es Bild. Aber was schriebsch tönd würkli no schön. Aber de Priis würd mi glaub au abschrecke.. Ich würs glaub au bi ifolor, odr so mache.. Wie s'Fotibuech, das wierd ich glaub au sälber mache.
Es wär e Wand, wo den d'Lüt sich sälber chönd fötele. Und den hetis no verschiedeni Accessoires (muen immer nahluege wie mer das schriebt ) wie Brülle, Bluemestruss, Flüge, etc..

Squishy-fishy
Ville Dank, gäll :) Bin glaub en schwierige Fall mit em Chleid, hihi
Jaaaa ich schmuggle den eifach die ine, wo ich gärn wür probiere
Bi dier isch ja au richtig vill gloffe!! Jez chasch ganz en huufe abhägle uf de Liste!!

Laprinicpessa
Ahja das mit de Gschänkli hani ganz vergesse zerwähne. Finds meega härzig und ufmerksam vo dine Mädels. So es schööns Gschänkli (oder besser so schöööniii Gschänkli )!! Vill Spass bim Uspacke!!

Chez Janine
Isch öber bi eu au scho mal bi Chez Janine gsi? Wie händer das mit em Package gmacht? Händer s'Standart gno oder das wo mer muen zahle?

Zuletzt bearbeitet am 09.12.13 15:25

09.12.13 15:24
Bibi77 

nala:
ah aber denne machedr ou so hochziitsazeige so à la: wir haben geheiratet?
das wär äbe ou no en option, hami aber chli gfrogt ebme das no macht höt....
ou mega schön wägem chleid!!! wörkli toll! wägde ned fötele dörfe fendi aube no schad, e bruche aube no so es paar täg zum entscheide und muess öppis immer weder aluege. und gad es chleid, esch jo ned nur 50.-...
jo das metdr musig heimer üs ou no öberleit, ebmer eiffach chli wei musig vo üs lo loufe. aber s doofe esch denne, wenme denne glich echli tanzt und evtl chunt jo denne genau ned das wome de grad wetti... weisch vodr stimmig. esch alles chli doof.... s perfekte för üs hani noni gfonde! :-)

Litlefoot:
Danke förd Föteli! di Iladig esch wörkli mega mega cool! ganz schön!
und s chleid ou! hammer! esch das das vo sincerity? hihi ebe letscht woche ou in lörrach gse!

Claudilein:
ou schön chasch dis chleid ga uslääse!! ech ben in beromünster no gse und die hei ou no vell uswahl gha för grossi grössine (ha s 46). si hei eifach no vell hochwiiss. sust beni no bidr priska in aarau gse und in lörrach. is chez janine wetti ou no gärn ga luege.
ah de macheter das ou metde chärtli eifach nachdr hochziit. jo dasch super, de machemer das ou so! :-)

squishi-fishy
s sincerity esch min favorit und s demetrios mi 2. favorit! :-) e ha scho vor joohre gseit dassi a mire hochziit es diadem wetti und stuehlhussene! alles andere eschmer egal! :-) oder fascht...
wow, das met dine lüüt tönt jo super! hett gad alles klappet, so toll!!!

09.12.13 15:36
Lula 

Hoi zämä, has nume so chli überfloge, aber tönt ja guet bi öich!!

Gratuliere aune zum Kleidkouf! U ou zu de Kärtli!
Über PNs fröii mi natürli sehr

So bi scho umi weg, GG het no Ferie, u mir hei süch gad no chli viu

09.12.13 18:20
malinchen 

I ha dä Post eigetlech hüt morge gschribe, aber irgendwie hets ne nid abgschickt. Zum Glück hanis no im word gha...

@pfingstrose: oh nei das duet mir so Leid!!! Schicke dir ä festi Umarmig!!! I hoffe fest, dass dir ä Lösig findet und glich es schöns fest chöit fiire! Aber wahrschinlech isch würklech besser, wenn dir öich im Moment chli a dini Familie haltet... Findes würklech untersti was die da abzieh! I dänke ganz fest a di und drücke dir d düme!!!!

@principessa: schön mal wieder vo dir z ghöre! Ha eismal gad denkt wies dir ächt inzwüsche geit mit dinerä Usbildig u all däm! Isch natürlech würklech doof wenn de nid so richtig motiviert bisch drfür und’s eifach muesch mache wöu sie dir süsch nid meh zahle. Finde dä Diplom-Wahn ou chli doof, finde es sött wieder chli meh ufd Leistig acho womä im Job zeigt und nid was fürnes Diplom dass me het. Es git so viel Lüt wo eifach unfähig si ir Praxis aber x Diplom im Sack hei…
I finde imfall scho, dass das Beroca öpis bringt. Es het halt ou viel Vitamine und i bi jetz ou nie gsundheitlech agschlage gsi, obwohl i mega stress gha ha (holz alange)...

@Bibi: Härzlech willkomme bi üs! Dis Chleid gseht mega schön us!
Wäge de Chärtli: Mir mache de ou Hochzytsazeige für die Lüt wo mir nid hei iglade, aber glich wettä informiere. Aber ha mir da ou no nid so viel Gedanke gmacht.

@Lilian: Oh nei, da verstahni dass du di gnärvt hesch wägem Fotograf. Aber ganz ehrlech: I hät bi däm gar kes guets Gfüehl. Was du so vo däm verzellt hesch bis jetz chunnt mir eifach alles chli komisch vor. Äbe scho nur dass sie 2. schaffe hani ja chli quer gfunde, när mache sie keini Engagement-Shootings – was ja würklech bide meiste drzue ghört oder immerhin separat cha buechet wärde – und jetz verlange sie no so viel!? Findes guet dass dir jetz glich no für öper anders lueget…

@me: GG und ig heis ändlech gschafft üsi Flitterwuche z plane!!! Mir maches jetz so:
- zersch 3 Täg Venedig
- när fahre mir uf Kroatie, zersch nach Porec
- denn nach Mali Losinj
- vo det göh mir i Nationalpark Paklenica
- när fahre mir zrug uf Slowenie nach Maribor
- vo det fahre mir witer nach Ungarn a Balaton i Nationalpark
- när göh mir uf Budapest und si det ei Wuche am Sziget-Festival
- denn fahre mir wieder zrug über Östrich und blibe det no paar Täg am Neusiedlersee

Im Ganze si mir 4 Wuche unterwägs! Fröie mi riesig druf... Jetz müessä mir eifach hoffe, dass mir bis denn de ä Camping-Bus chöi choufe. Süsch wärdes halt de Zält-Ferie...

Denn hei mir no Pocketfolds bstellt fürd Iladige... Hoffe sie chömä no vor Wiehnachte, dass i no chli chönnti afoh bastle über Fiirtäg.

Am Samstig hani no mitbecho, dass sich üsi TZ zumnä "gheimträffe" hei verabredet gha... So härzig, bi mega gwundrig was sie ächt hei usgheckt...

09.12.13 20:39
nala05 

claudilein: au wenn paar beleidigt wärde si, hauptsach es stimmt den für euch. kasches eh nie allne rächt mache.. leider..

squishy: hihi ich hoff au das es mim gg gfallt. ha mir geschter übrlegt ihn mol uszfroge und kleider zeige und luege as är bi wellem seit, ha mir das de abr widr usemkopf gschlage, nid das är de bim falsche seit s gfallt em nid
hey tönt jo mega bi euch! so toll het so viil grad klappt, do würdi au uf wolke 7 schwäbe!

bibi: jep im form vo "wir haben geheiratet", i find das längt für die mit däne mit kuum kontakt het.
mäldsch di wenn e gueti lösig wäg dr musik gfunde hesch, vilicht ka ich se de kopiere ;)

malinchen: tönt nach coole 4 wuche wo ihr do vor euch händ. wird sicher super! in kroatie könnt i susch no dr nationalpark plitvicer empfähle, ka me i eim dag mache, isch dört mit däne see und wasserfäll (winnetou isch dört au dreit worde ) vilicht liggts jo ufem wäg ;o)
ouh i wär au gwundrig was si usgheckt hän euri tz's ^^

en schöne obe euch allne no

10.12.13 07:51
Sue87 

Guete Morge mitenand!

Ou mann hüt magi irgendwie GAAAAAAAAAAR nid schaffe……:O(
wünsche allne e super Start i Tag!!;O)

Malinchen
Ou mega cool das tönt super öii Flitterwucheplän!! Chiem auso ou gad mit;O)
Was isch de das fürnes Festival in Budapest? Gäu das fägt weme gneuer weiss was wie wo…mir müesse ize de mal chli afah Thailand/Bali so Ferie plane fäge doch;O)
Was heiter für Pocketfolds bstellt?

Nala
de geisch ize hüt abig dis chleid go hole??

Me
Sooooooo braaavoo und applaus a mi GG er het endlich am Fotograf aglüte;o);O);O)
ize heter sogar mit ihm gad abgmacht für nöchscht Mittwuch….hmmm mache de gloubs e Liste was die zwöi luschtige aues söue bespreche nid dass si nume es Bier trinke und über Fuessball rede;O);O)
Bide Kärtli muesi ize de mal bi mire Fründin nachehacke wie wit si mitde Entwürf so isch und mir sötte mal e definitivi Gästeliste mache.
I weiss nid mini lütlis frage im Moment gar nid derna oder hätte sich soviel i weiss ou no nie troffe oder so aber si hei üs ja Polterabige scho suuuuper organisiert de Summer vorem zivile und ize isch ou gad wiehnachtsziit wo alli doch eh immer chli viel hei…

10.12.13 08:33
lil.lian 

Guete Mooorge :)

Malinchen
Dönt doch super dini Reis.. Und vier Wuche, voll kuuuhl
Aber wenn ja jeze vo dem Treffe weisch, isch es keis Gheimtreffe meh? joah ich wär au ganz gwundrig...

Sue87
haha ja das chani mer vorstelle.. die beide Jungs am Bier trinke und quatsche..
Du häsch mer ja mal es Chärtli zeigt gha für d'Chile und de Apero. Händer den die nonig verschickt? Oder isch das mal de Entwurf gsi?

Me
So wies usgseht chömer no binere andere Fotografin verbi zum si känne zlerne und mit de Andrea machi de Termin fürs Shooting ab .
Suscht lauft nix..
Wie wiit vor em Hochziit dönd iher (oder händ iher vor) d'Iladige z'verschicke?

10.12.13 08:37
malinchen 

Guetä Morgä!!! I ha mi mal wieder mit Müeh u Not usem Bett kämpft u hocke fang im Trainer ufm Sofa... Zum Glück hani ersch am 10ni Uni hüt (mängisch isch ds Studentäläbä glich nid z verachte, hihi)

@nala: ou cool, merci fürä Tip! I finde übrigens ou, dass du di sicher richtig hesch entschiede wägem Chleid! Es mues ja dir gfalle und wenn dis Gfüehl stimmt, de wirsch du so oder so strahle i dim Chleid, de chönnts ä Ghüdersack si und würd guet usgseh... Bi auso ou scho sehr gspannt ufnes Föteli, aber die zwöi wodä hesch postet gseh beidi seeeeehr schön us!!!

@sue: Ds Sziget Festival duuret 7 Täg und isch es Musig-Festival wie mirs hie ou kennä, nur geits ou no um Kunst und het no so Skulpture, Strassekünstler etc. Es isch uferä Inslä i däm Fluss wo dür Budapest fliesst. Hie isch süsch ds offizielle Video vo letscht Jahr: http://www.sziget.hu/dws.php?searchengin...de#.UqbDE_RLMaU
Mir hei üs für die hie entschiede: http://www.pocketfoldinvites.co.uk/fines...fold-1692-p.asp üsi Farbe si ja so tiffanyblue/lind grüen / rosa und de drucke mir d Ilageblätter wahrschinlech so uf Ivory-Farbigs Papier und düe no chli mit de anderä Farbe verziere.

Hihi, so cool hets di GG endlech gschafft! I würd ou ä Liste schribe... No gad mitemnä Fäldli wo er ds Resultat vor Besprächig cha itrage (es git doch so Besprächigsblök bir IBA ) dass er de ou no weis, was sie drzue hei abgmacht...

@me: Ghört eigetlech gar nid hei ine, aber fröie mi glich gad: GG und ig hei das Jahr ds erstä Mal ä eignä Christboum!!! Juppiiiiiii... Fröiä mi scho ufs Dekoriere und Dekosache ichoufe! Weis öper vo öich, wo dasme die Ständer bechunnt für dr Boum dri z stellä?

10.12.13 08:41
Claudilein 

Malinchen: Wow die Flitterwuche töne ja mega schön u abwächsligsriich. Kroatie bini ouscho gsi, isch mega schön gsi! Und so lang, bi auso grad es bitz niedisch!

Nala: ja das chamer leider nid. Haha das mitem nachem Chleid choufe würdi imfau o lah si. Ig ha eis gseh womer uh würd gfaue u de hani es ändlichs mau imene Heftli gseh u mi GG gfragt öb ihm das vom Stil här gfaut u sini antwort isch tatsächlich gsi: Nei das gfaut mir nid eso. Botz bini grad chli enttüscht gsi. Jetz frageni gar nümme nache, wieu es Chleid gseht ja a eim no mau grad Angers us aus ufeme Föteli.

Bibi: Ah sehr guet, meinsch de muessi nid eso Panik ha, dassi keis Chleid i minere Grössi finde?

Me: Mir hei geschtr no üsi STD fertig ipackt. Mir hei Chrömli bache mit rosa Glasur. Das passt i d Wiehnachtsziit u zu üsere Farbwahl

Datei-Anhänge
IMG_1299.JPG IMG_1299.JPG (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

IMG_1300.JPG IMG_1300.JPG (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 32 kB

1 .. 267 .. 532 533 534 535 536 .. 767 .. 997
Location   Taeboyana   malinchen   gspannt   Iladige   Littlefoot   richtig   würklich   Zuletzt   Janedoe   bstellt   Hochzyt   irgendwie   würklech   Pfingstrose   Problem   Hochziit   schaffe   squishy   bearbeitet