| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 268 .. 533 534 535 536 537 .. 767 .. 997
10.12.13 08:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lilian: oh mann, mau wieder nid aktualisiert! Sorry... Hihi, i has äbä usegfunde, wöu mir GG's Brüetsch hei troffe und dä Sache vo mim Brüetsch het gwüsst wo ig när irgendwie langsam ha komisch gfundä wohär dä das scho het...

Luschtig, i ha mir gester gad ds Braut&Bräutigam-Magazin kouft und det drinne steit, me söu d Iladige 2 Mönet vorem Fest verschicke, dass me 1 Monat vorhär d Amäldige het. Aber i finde das z spät... Mir hei dänkt, dass mirs ändi Februar verschickä und d Amäldefrist bis ändi März festlegä (für ds HZ im Juni). D Gäst hei ja scho d STD becho und die würde sich gloub de langsam frage, wenn sie nüt meh ghöre...

10.12.13 08:59
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Hmmmmmm dini Guetzli gsehnd ja super us
Isch würkli e passendi Idee, passt id Wiehnachtsziit und vo de Farb her zum Hochziit
Erfahreds den mit dene Guetzli vo euem Hochziit?

Malinchen
Ja aso wenn du vo Trainer und Sofa schriebsch bini scho chli nidisch.. Das isch nöd zvergliche mit Bürotisch und Bürostuehl
Uiii ja aso zwei Mönät vorher findi aso au rächt knapp. Ich han mer nu no wege de Föteli Gedanke gmacht. Han jeze dänkt, mier verschickeds so im April und den en Monät zum antworte, und s'Hochziit isch den Endi August.. Das sött ja scho lange.

10.12.13 09:03
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Claudilein: wow, die Güetzi gseh würklech super us!!! Findes ä mega härzigi Idee!!!

@Lilian: Ja gäll, dünkt mi ou chli churzfristig... April fändi guet für im August. Das sött länge, isch ja när no über 3 Mönet bis zum Hochzyt.

10.12.13 09:04
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Danke

lil.lian: ja genau, so erfahre sie vo üsem Hochziit.

10.12.13 09:05
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuuätä Morge mitenand,

Malinchen: Miir gots ganz ähnlich. I ha sogar erst uf dii 10:45 atritt, ok ii ha eiifach s'Turne uslooh
Wooow, das tönt nach top Flitterwuche mit Action, Musik und Romantik. Find ii eh meega schön planti Reiis! Wiä hesch es jetzt gmacht, nimmsch unbezahlte?
Es Gheimtreffe? I würd platze vor Neugier.
Gratuliiärä zum Wiähanchtsböiimli! Find iich ebe scho, macht gad eh festlicheri Stimmig im Wohnzimmer! Mir wohnet ja nonig zämä, aber dä Samichlaus (am GG siis Mami) het uns schomol Wiähnachtskuugle und Deko-Sachä für nächst Jahr broocht. Han ii meega herzig gfunde.

Bibi: I cha dii guät verstoh, so vo dä Bildli her, wär jetzt für mich au Sincerity miin Favorit für diich Gosch nomol go luägä oder wiä tuäsch diich festlege?

Sue: Suuper gots vorwärts mitem Fotograf. Bier und Fuässball sind doch au wichtigi Theme
Viiel Vergniiägä mit dä Gäschteliste. Mir hend das gar nöd so eifach gfunde

Lil.lian: Mir verteiilet unseri Kärtli so um Wiähnachte. Da isch 7 Mönet vorem Hochziit. Scho eher früäh. Aber mir hend keii StD-Karte, hürotet mitte im Summer und chönt so Porto spare. So nach dä Checklistene sägäts 4 Monat vorher, glaubs…
Vo dem her während ihr ja perfekt diine


Claudilein: Woow, kompliment für eui Geduld bim Guätzlä. Gseht meega schön us und feiin! Find d'Farbe also suuper, ganz nach miim Gschmack!

Me: Irgendwiä het siich alles vo alleii erledigt. Mir hend gar nüd meh z'tuä vor Wiähnachte. Ussert denn alli Couvert beschrifte und verteiile… Aber da isch au nonig hüt und morn so wiit. So langwillig

Wünschä eu en guuuätä Taag und dass eu alles glinge maag

10.12.13 09:32
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishy: jetz chunnt mir gad öpis i sinn: Im Braut&Bräutigam hets sone extra-Site dinne wo alles rosa/pinki Accessoires fürd Brut druffe si. Ha gad a di müessä dänke... Wenn wettsch chönnti dirs am Fritig im Büro iscanne und maile?

Ja gäll, es Böimli isch eifach scho schöön... Mir düe üs ja süsch nüt schänke, und so chunnt glich chli Wiehnachtsfeeling uf. Resp. ig bi das Jahr äbä irgendwie scho mega drinne, komisch für mi eigetlech und das obwohl ig so viel anders umd ohre ha...

Für Wiehnachte hesch de ou nix meh z düe? Gschänkli oder so bsorge? Güetzi bache? Fänster dekoriere?

10.12.13 09:36
nala05 

Re: Bräute 2014

Morge zämme!

Aso i bi au no im trainer ha hüt frei, gang nochr abr in d unibibliothek go lerne..

Sue: jep i gang hüt mit minere schwöstr zobe nomol vrbi s kleid go aluege und de kaufis worschinli wenn alles stimmt. Wot zerst no abkläre wäg de änderige und i ha e guetschiin biko für 250fr für e kleid ab 1500, mis kostet abr 1490.- wot dä guetschiin abr trotzdöm ilöse könne
Hihi jo gisch dim gg wirkli am beste e liste mit, nid das är zrugg kunnt und dir nur vrzellt das si die gliche fuessballpräferänze hän
Ah i ha au dänktdas mit eure kärtli lauft scho voll, würd aso au mol noche hocke, isch jo ez scho es wiili här sitem entwurf odr?

Lil.lian: mir vrschicke d ilsdige so afang/mitti märz vorussichtlig, das si au ca 4monet vorhär. Und de bis ändi april zum amälde hani dänkt.
Cool, träffe d ihr no e fotografin, hoff ganz fest das es euch besser zueseit.

Malinchen: Schöni Pocketfolds! D farb gfallt mir guet! Wot unseri eigetli au no vor wiehnachte bstelle mueses nomol mitem gg aluege und de die bstellig useloh.
Ebe, i gang hütnomols kleidgoaluege und entscheid mi den
Cool händr e wiehnachtsbaum macht scho e ganz anderi stimmig! I ha im grosse migros (MMM) so ständer gseh, bi de wiehnachtsustellig..

Claudilein: genau dorum lohni das liebr mit de kleiderföteli zeige
Meeega schöni std guetzli! Hän sichr alli freud!

10.12.13 09:40
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Malinchen: Wooow, als ob Braut&Brütigam diä Siite extre für mii gmacht het Fänd ii meega kuul zum drii gügslä. Söll ii diir eh PN machä mit miiner normal Mail-Ady?
Wiiähnachte du saiisch es, do het ii scho no z'tuä. Isch mir gad hüt Morge ufgfallä, sind hüt jo no genau 2 Wuche bis zum Heilig Abiig… Aber für das bin ii nöd so motiviert wiä für hochziitstechnisches

So jetzt muän au ii mii mol endli uf dä Weg machä.

10.12.13 09:54
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ah gratuliere au no zum Tannebäumli So härzig :)
Ich glaub de Ständer sötisch fascht überall becho. Han en glaub scho im Depot oder au scho im Migros gseh (ime grössere Migros bi de Wiehnachtssache).
Bi eus lohnt sich en Baum ebe nöd.. Mier sind eh nöd ume am 24. & 25. und am 26. gömer den uf London Und susch simer amigs no ide Berge gsi.. Mier dönd eus den en Baum zue, wemer den würkli diheime fiiret.
Ich han defür au scho Wiehnachtschugle ad Fänschter ghänkt. Ich han ad Chugle es Gschänksbändeli befestigt und den obe en Gleiter für d'Vorhangschiene drahgmacht. Und den eifach i die zweiti Vorhangschiene ghänkt, aso vor de Vorhang.
Ou ja duesch mer au die pinke Accessoires maile? Wür mi au intressiere..

Squishy-fishy
Ah das isch aber au no härzig vo sim Mami. Händer scho was becho für die nächste Wiehnachte. Super :)
Händer den au no e Fitze vom Samichlaus becho?
Chöntisch ja no es paar Wiehnachtsmärt go bsueche, falls der langwilig wierd

Nala05
Ja ich han ihre mal gantwortet und warte jeze eigenli uf de Terminvorschlag :) Was hät din GG gseit?

Zuletzt bearbeitet am 10.12.13 09:57

10.12.13 10:02
nala05 

Re: Bräute 2014

Lil.lian: hasem noni könne zeige, bi geschtr erst am halb 11i heiko, de hani nur no is bett welle.. Hüt zobe gits de es HZ meeting mir mien sowiso uns au no für es datum fürs zivile einige, pocketfolds bstelle und ebe das mitem fotograf no aluege.. Abr i ha s gfühl das ihm die priise z happig sin, mol luege

 1 .. 268 .. 533 534 535 536 537 .. 767 .. 997
malinchen   Pfingstrose   Hochziit   richtig   Hochzyt   Littlefoot   Janedoe   schaffe   Iladige   bstellt   irgendwie   Taeboyana   gspannt   würklich   Zuletzt   squishy   Problem   Location   bearbeitet   würklech