| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 769 .. 997
11.12.13 02:18
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hee brütlis...
I wot morn wiedermal echi en längere bricht schribe aber nur die zwei extremste sache wo mir hänge bliebe sind...Herzliche Glückwunsch a die zwei wo ihres Brutkleid gfunde hend...weiss jetzt näme nüm gah morn gnauer druf ih...und Pfingstrose...das mit dinere Situation duet mir unglaublich leid und verstah di total...aber i glaub Forum mide macht nur meh depri,willis da echt schön find sich chöne ustusche mit anderne wo ähnlichs dure machet oder jetzt wieder de böösi aber ehrlich teil...gseh das bide anderne au nid alles glatt lauft und das obwohls erst de afang isch...

Zu mir kurz...
I bi na wach willi bis jetzt mit mim GG all Kärtli fertig gmacht ha,da hüt nachere halbe Ewigkeit entli am Morge eusi Magnet cho sind...
Und hüt obig hemer na es Esse cha will min Papi geburi cha het und da genau hüt.aso am 10.12. vomene Johr min GG operiert worde isch isch das wie so sin neue 1.Geburi gsi womer au grad druf agstosse hend.

I lade na kurz föteli ufe vode Kartene...
I weiss es stoht Name etc. Vo eus druf aber i zeigs eui ja im Vertraue undsust ischs mir ehrlich gseit au egal,derf ruhig jede wüsse dasmer eus liebet und hüratet

11.12.13 06:58
Bibi77 

Re: Bräute 2014

Danke a alli för üchi komentär! mer wärdet jetz dänfau ou so hochziitsazeige nachem
hochziit versände! das werd jo de sicher im forum weder "besproche" und im herbst de s thema! :-)

claudilein
wow hammer idee metde sdt!! mega toll!
und ufdie sommernachtstraumtrauig beni ou gad mega niidisch! tönt hammer romantisch!!
nei, es chleid fennsch uf jede fall! du chaschdi wörkli freue! e wörd eifach ned gad i zoro odr so, wöu dörte weissi dassdr d chleider eifach metm bögel öbere hals ghänkt wärde wenns eim ned passt idr grössi... wo gosch de alles ga luege??

malinchen
oh tolli flitterwoche! kroatie esch hammer! mer si ou scho metem zält gse! e chadr no e hammer zältplatz ufere insle enpfähle, muess aber zerscht go nocheluege we dä genau heisst!
ergendwie hani dini pocketfolds ou verpasst... hesch mol es föteli drita?
es gett imfau es äxtra magazin wo bräutigam heisst, dörte hets notürli vell manne drin! :-)


squishi fishy
jo e dänke e gange mol no is chez janine, e weiss dassi das chleid i mite grössi dörte hei und de chönti nomol idr richtige farb dristiige! :-)
was esch de das vörnes lagerhuus? z lozärn? mhm dönt hammer fein das ässe!!

abbygale
oh die atrag tönt mega romantisch und härzlech willkomme!!

fara
jo nei es goht no vom stiil här. bedi hei e grosse tüllrock und obe glitzer. es gseht nur so us well ech ned d figur ha vom model ufm 2. bild! haha ;-) aber jo, s einte hett scho neh glitzer!

sasileu
uuh be scho gspannt ufd föteli! :-) hoffe e verpassese ned...

brautträff
daffi ächt dörte ou cho??

chärtli versände
mer hürote jo afangs okt und wärde de d chärtli im märz versände... aber ou ohni STD. werd scho länge gloub, und de engste lüüt hemer s datum scho gseit

e wönsche allne e guete start i tag

11.12.13 08:13
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Ja an Schneesturm hani au scho dänkt…
Und susch fiiremer halt de Silvester in London, wär au nöd so schlimm.. In Barcelona isch lustig gsi, wo mer wieder is Hotel gange sind, nachdem mier eigendli hei wäred. De ade Reception hät eus mit grosse Auge agluegt, was mier echt da wiedr möched.. :)

Malinchen
PN machi grad, ville Dank :)

Snicki
Ah so härzig wie d'Eltere reagiert händ.. Und das mit de Wiigläser :) Chamer das gad bildlich vorstelle..

Squishy-fishy
Ja das isch e schwierigi Entscheidig :-/ Häsch e Tendenz?
Ich glaub ich wür Terasse und de Partycheller neh..

Abbygale
Herzlich Willkome im Forum und Gratulation zu eure Verlobig :) Härzige Atrag vo dim GG!!
Händer scho was planed?

Fara
Das gaht ja jez ruckzuck mit de Wohnig. Den wünsch ich dier alles Gueti für dini letzti Chemo!!
Duesch mer dis Föteli au no schicke?

Sasileu
Dönt super mit eune Chärtli! Bin gspanne :)

Bibi77
Ja Brutträff wär am 01.02.2014, 13.00 Uhr in de La Crêperie in Aarau , das isch no de Biitrag im Forum: http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...14-17_90_1.html
Sicher dörfsch au cho :)

11.12.13 10:16
nala05 

Re: Bräute 2014

ha leider nur ganz kurz zyt, hoff ihr sin mir nid bös wenni nid uf alles igang ;)

claudilein: euri summernachtstrauuig tönt ächt mega romantisch!

snicki: so härzig wie euri eltere reagiert hän! stell mir das mit de wyygläser sehr amüsant vor! so schön hän sich alli mit euch mitgfreut!
mir hürote jo nid ide kirche, hän aso keis pfarrer vorbereitigsgspröch.. das mit de dene zeremonieleiterin isch erst im mai/juni..

squishy: nei ha nid zuegschlage.. schribs de unde no…
ich wüsst au nid was näh, s menü tönt wirkli guet! yummy, kriegi grad hunger! de kursaal isch halt eifach iladender vo de terrasse und so här :)

abbygale: härzlig wilkomme! so e schöne atrag! vrze uns doch no chli vo euch? mir sin gwundrig do inne ;)

fara: alles gueti für hüt! yeahhh s letschte mol!

sasileu: toll sin d magnet ändli ko,würd mi freue euri karte z betrachte z dörfe :)

me: bi geschter nomol s kleid go aluege, ha aber kurz bevor i gange bi do im forum chli schlächts über dä lade gläse, das het mi grad zimli vrunsicheret, has de minere schwöstr vrzellt und si isch de au sehr unsicher gworde. mir hän de s kleid nomol agluegt und gfrogt ebe wägem guetschiin, und si hän gseit nei i ka de guetschiin nid ilöse es sig klar ab 1500 und si mache kei usnahme.. tja hani de nid sooo toll gfunde. ha mi den entschiede jetzt doch no is dolcevita go luege und mi den hoffentlig z entscheide z könne.
mir si de au no kurz für kleider für mini tz's go spienzle hän de e sehr schöns gfunde im feldpausch wos leider nur i schwarz gäh het. d vrkäuferin het de gmeind skönnt guet si dases no i andere farbe kunnt wils us dr ganz neue kollektion sig und uf de silvester sin d kleider meistens schwarz.. *daumendrück*
deeeen hämir unsero pocketfolds au bstellt juhuiii in peacock blue :)
fotografe froge mir ez worschinli no yunchasytle ah und zivil probiere mir e termin im schloss ebenrain z sissach am 20.6.14 z biko, könne aber erst abem 16.12 alüte..

sodeli jetzt muesi aber.. e schöne dag allne sowiit

11.12.13 11:11
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Fara: Danke danke, natürlich hani mi agmäudet, so öpis muessi doch mitmache. Und ig tue de sogar dert reserviere. Ha scho mau per E-Mail e Afrag gschickt, abr no kei Antwort becho. Abr das chunnt scho guet
Ach Mensch, has no fascht dänkt wäge de Andrea. Ja genau, d Pfingstrose u ig hürate ja beid am 13.06.14. Demfau bruchi d Andrea gar nid azfrage…! Danke für de Tipp.
Ou ig wünsche dir vieu Chraft für de letscht Chemozyklus. Ha das so echli mitbecho. Findes echt mega stark, dass du d Energie hesch zum dini Hochziit z organisiere. Und ig hoffe natürlich o ganz ganz fescht, dasses jetz de hinder dir hesch u de Kampf gwunne hesch!
Gratuliere zu de gmeinsame Wohnig! Mit es bitz Deko wird das sicher sehr heimelig u schön, o wenn nid aues super nöi isch. Mir hei i üsere erschte Wohnig imfau d Duschi ide Chuchi gha, auso da chasch auso wägeme fählende Dampfabzug nüt säge. Abr trotzdem het üs üsi Wohnig guet gfaue u mir heini wouh gfüeuht!
Mitem Tätschmeischter isch natürlich o super, u findes guet, dass dini Trouzügin gseit het, sie füehli sech nideso wouh i derä Rolle. Es söue sech ja aui de wouh füehle u sech keine zu öpisem zwunge füehle!

Bibi: Danke Danke! Ig würd mi ja so fescht fröie, wenn üsi Familie am Sunntig genau eso reagierie, wie da inne aui. Denn cha das ja nume guet cho!
Ja die Art vode Trouuig het üs äbe o mega agsproche. So unkonventionell u romantisch.
Ui sehr guet, denn bini ja beruhigt wägem Chleid. Mmmh ha dänkt gange zerscht mau zu chez Janine gah luege. Die hei d Syncerity plus Linie, wo mir sehr guet würd gfaue. U nachane tueni de mau wiiter luege, fausi dert nüt finde. Ha abr würkli jetz bi es paar Gschäfter ufem Internet gläse, dass sie Chleider bis Grössi 60 im Agebot hei. Dadevo bini ja gottseidank no wiit entfernt. U aui Gschäfter wo das nid schriebe, zu denä würdi eifach nid ga luege

Lil.lian: haha ja das dänkeni, hoffentli heter nid dänkt: Oh nei, jetz chöme die scho wieder zrugg.
Nala: oje, wenn de sones schlächts Gfüeuh hesch wägem Lade, denn würdi das Chleid o nid dert choufe u denn eso kleinlich tue wäge 10.- findeni ou sehr unsympathisch. Weisch de was fürnes Chleid dasses gsi isch, auso us was fürere Kollektion? Evtl. chasches ja o suscht nöime finde.
De 16.12 isch ja scho am Mäntig, de muesch nümme eso lang warte mitem alüte. Drück dr d Düüme, dass dr öie Wunschtermin bechömet!

Squishy-fishy: Danke Ja auso ig hätt ouscho am liebschte grad direkt öpis gseit, abr mi GG het denn gfunde, mir mache öpis speziells.
MMmh das Menü tönt ja würkli mega guet! Chönntsch de nid im Kursaal afrage, öb sie es glichligs odr ähnlichs Menü chönnte mache? Denn hätteter beides zäme!

Abbygale: Herzlich wieukomme u Gratulation zu de Vrlobig!

Me: bi am meh odr weniger geduldig warte uf de Sunntig. Suscht louft hochzytstechnisch wenig…!

11.12.13 12:52
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ich ha de gwundrige Nase do na Bilder vo eusne Iladige

Datei-Anhänge
GetAttachment.aspx.jpg GetAttachment.aspx.jpg (62x)

Mime-Type: image/jpeg, 8 kB

GetAttachment.aspx1.jpg GetAttachment.aspx1.jpg (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

GetAttachment.aspx2.jpg GetAttachment.aspx2.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

GetAttachment.aspx3.jpg GetAttachment.aspx3.jpg (45x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

11.12.13 21:12
Abbygale 

Re: Bräute 2014

Vielen Dank für den freundlichen Empfang

Wir werden am Freitag 05.09.2014 Zivil in Sursee heiraten. Am 13.09 findet dann die kirchliche Trauung in der St. Johannes Kirche in Hohenrain Turmroten statt. Unsere absolute Traumlocation.. Wir feiern mit ca. 44 geladenen Gästen und sind nun noch auf der Suche nach einem Restaurant für das anschliessende Essen.

Es gibt noch viel zu tun.. aber ich freue mich, jeden Tag kommt etwas dazu.

Lg Abbygale

11.12.13 21:38
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Huhu Brütlis!

A aui Neue: Härzlech wiukomme!

@Pfingstrose: Das tuet mir mega leid isch das Gspräch am Sunntig nid guet usecho und het d Situation im Momänt no gad schlimmer gmacht. Es isch so trurig, we sech d Familie nid cha mitfreue und us unverständleche Gründ sone Szene macht. I hoffe und wünsche euch ganz fescht, dass sech d Gmüeter wieder beruhige und das nur es churzes Intermezzo isch und dir gli wieder chöit witerplane. Cha mir vorsteue, wie dir euch müesst füehle. Wünsche euch ganz viu Chraft und das dir euch anenang chöit häbe und irgendwenn über däm Ganze chöit stah. E grosse Drücker!!

@Claudilein: he cool, mir u üsi GGs si genau glich aut Schön hets o no chli öper vom "eutere Ise" (ig darf das ja säge, weni glich aut bi) Wägem Chleid würdi mer nid so Sorge mache, die hei ide meiste Brutchleiderläde bis i sehr grossi Grössine Agebot. Vielech isch eifach d Uswau chli chliner, aber da findsch sicher öpis! Geisch scho gli ga luege? D Summernachtstrouig tönt super! No viu Geduud bis am Sunntig und de viu Fröid bim verzeue!

@sasileu: Cooli Iladige! Isch das ir Mitti iz ds Magnetli? Machts gad no chli spezieuer, schöni Idee! Verschicket dir die itz no vor Wiehnachte?

@Snicki: So härzig wie dini Eutere reagiert hei! Da freut me sech doch no grad meh.

@Fara: Ha hüt adi dänkt und wünsche dir für die nächste Täg nomau viu Geduud und Chraft. Hey so schön, chasch du das itz no vor dr Wiehnacht abschliesse! I freue mi sehr uf nächst Wuche und üses Kafi Oh ja, Deko macht soooo viu us ir Wohnig. Gäu, die Manne würdis i füdleblutte wisse Wänd ohni jeglechi Deko problemlos ushaute Aber zum Glück heisi ja üs Wüu sie hei ja de glich no Freud, weme chli öpis dekoriert.

@Chärtli: Mir hei im Septämber üsi STD-Magnetli verschickt und verteilt und wärde die richtige Iladige vorussichtlech im Februar mit Deadline im April verschicke. Isch o eher no früeh, aber üsi TZ hei gwünscht, dass mers eher früeh mache, wüu me de o immer no mues Zit iberächne zum dene nacherenne wosech nid amäude u wüu sie de d Gescht o mau no wei kontaktiere (für Biträg und was o immer wo mir nid dörfe wüsse ). So Fäu vo Lüt, wo nid iglade si, aber mer glich e Info wette schicke, heimer irgendwie gar nid, drum lömer das gloub la si.

@nala: Hm scho chli komisch mitem Lade und schad, hesch dr Guetschin nid chönne bruche!

@aui: I chume ou a Brutträff in Aarau!! Juhui, freue mi scho euch aui Live kennezlehre!! Ui, a däm Wuchenänd isch ja no gad MariNatal zBärn, geit öper? I wett gärn mit GG ga, letscht Jahr bini drum no nid verlobt gsi und eifach mau mit mire TZ ga "luege"

@me: Am Mänti hani em Chef (und de o no paar angerne vom Gschäft) gseit, dassi hürate. Sini Reaktion isch chli komisch gsi, er het zersch nur "ou" gseit. Aber isch o chli imne spezielle Zämehang gsi, wüus isch drum gange wäge Visitechärtli bsteue, wüui ja de ab Mitti Mai e angere Nachname ha... aber gester heter mi när gfragt, obi de scho im Hochzitsstress sig und het vrzeut, dass är vomne angere Mitarbeiter i üsem Team 1992 isch TZ gsi! Aus i Auem hei sies aso gloub nid so schlächt ufgfasst und i bi froh, muesi itz nümm so gheimnisvou tue.

So, no morn u de scho wieder längs Weekend. Freue mi sooooo ufe Friti. Wett de o no chli wäge Chleider fürs Zivile und wäge Schueh luege z Konstanz. U süsch isch ds Wuchenänd o ziemli vou mit Wiehnachtsässe vo de Trainerkollege, Brunch und Wiehnachtsmärit am Blausee mit mire angere TZ. Wird sicher schön.

12.12.13 09:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

gugus ladies

ich mag nid nache

fara: du bisch sone starchi und sone positivi, da chame dir nume alles alles gueti für s letscht mal wünschä ! drück dich und vill chraft.

nala: s letscht de lade ! :) häsch ame andere ort en termin ?

abbygale: herzlech wellkomme
gratulierä euch zum bevorstehende abentür :)

brutträff: das wirdi mim GG leider nid chöne bibringe, dasi en tag weg bin wil ich anderi brüt treffä
würd sehr gern cho aber das wird wohl nid inepasse- cha nid ständig tagewis weg und mir händ ja momentan gnueg termine. aso er luegt sehr gern uf d chind, er isch nid sone vater, sondern würkli voll de papi aber er schafft echt hert und mit eusne zwei chasch di nid nur nume nid erhole, sondern bruchsch echt fast nomal ferie haha

taeboyana: coool, da lauft was bi der. vill spass !
uuh de häsch das guet5 gmacht mitem chef, grad vorus ga, immer guet :-)

chärtli: mir wänds endi jahr / afang negscht abschicke und denke ameldig bis 15.04.2014 oder ich würd eher 31.3.2014, das längt doch

sasileu: herzigi chärtli hender da gmacht

claudilein: nid so nervös haha das chunt SICHER guet !

snicki: würkli herzig mit dine eltere mit de gläser

malinchen: wowow tönt toll eui flittis !

me: lauft öpe nid vill i negster zit (aso bis am 27.12) wil ich bi no NIENE mit wienachte
zerst mal das und de witerluege :)

12.12.13 09:16
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala05
Ja eh luegsch no im andere Lade und wenn der den glich das Chleid nüm usem Chopf gaht, chasch es ja immer no go chaufe gah..
Ah kuuhl häsch d’Pocketfolds bstellt..

Sasileu
Sind ganz herzigi Chärtli wo iher gmacht händ.. Und au s’Magnet findi uu schön..
Und sinders scho am verschicke? Häsch scho Rückmäldige becho?

Taeboyana
Ja gnüss din freie Friitig!! Vill Spass bim shoppe :)

Littlefoot
Ah das isch aber schad mit em Bruttreffe :( Findsch niemert vo uf die Chline ufpasst?

Me
Gester simer no iglade worde vo minere TZ und ihrem Fründ und eme andere Kollegepärli. Und ich bin den gfrägt worde öbi GOTTI wöt wärde.. So hääääärzig.. han meeega froid
Jez bruchi den no es super Geburts-Gschänkli im März

Und susch wo steckeder? Isch ja überhaaaaupt nix los..

 1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 769 .. 997
richtig   malinchen   Hochziit   Zuletzt   würklich   Problem   Janedoe   bstellt   Pfingstrose   gspannt   würklech   irgendwie   bearbeitet   Littlefoot   Iladige   schaffe   Location   Taeboyana   Hochzyt   squishy