| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 527 .. 997
22.01.13 17:41
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ig ha mau das hie gfunge: Gebühren und eifach gluegt, was mir de so würde bruche und chume uf 355.- (weiss aber ehrlichgset nüm, was ig alles igrächnet ha, emu nüt ussergwöhnlichs wie Samschtigstrauige oder so)

So, wünsche euch no ne schöne Obe, ig verabschiede mi für hüt!

22.01.13 18:43
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Wooow danke eu allne für diä Antworte uf mini Frog!! Isch aber eigentli scho unverschämt, dass diä mit Hüroote so viil Geld machet. I cha mir ned vorstelle, dass da de Stadt tatsache so viil kostet, wiä meh zahle muän...

So ii pack ez au mini Sachä und tuä da Forum über d'Nacht schloofä looh. Wünsch en allgemeiin schönä Obiig!

22.01.13 18:53
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hmmmm... aso i sache Abig / Essä han ich au mega respekt vor de Choste wo wäge de getränk afallet. Ich meine vo oisnem Kollegä chreis (wo mir wend iilade) trinkt niemert meh als 2 Gläser Wii. Aber mini Elterä chöntet zäme 2 Fläsche trinke. Ich han ine jedoch scho früener uusdrücklich gseit das ich keis 'Gesöffe' wet. (Sie verzellet no gern ma vo minre Taufi wo min Papi, Opi und Götti je es Lavabo/WC fü zum übergäh brucht het, wegem viele trinke )

Ich has eh voll nö gern wenn Lüüt zue sind, aber mer chan ja chum s'trinke verbüüte amne Hochziit. Ich und min GG trinket beid kei Alk.

Aber ich und min GG hend gseit es git sicher ekei 'Open Bar' wo alli Gäst alles (würkli alles) uf oisi chöste trinket). Mir hend denkt mir zahlet e Gwüssi Aazahl vo Fläsche Wii und Mineral halt. Oder isch das 'komisch'?

22.01.13 21:48
nisliker 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: also ich denke 155.- isch en super pris! ;) mir zahled nur scho fürs esse 115.-....

23.01.13 08:07
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: aso was ig uf all fäll oh würd mache, isch nur e begränzti uswahl abiete, vor allem kei schnaps! Aber e begränzti azahl fingi nis so optimal. De würds jo evtl irgendwenn heisse, ab jetzt müesse d gäscht s wasser u dr wi sälber zahle und das würdi nid wöue. Ou e möglichkeit, wies evtl günschtiger chunnt wär hahnewasser statt mineral und wi sälber mitbringe und zapfegäld zahle.

23.01.13 08:28
biber 
Re: Bräute 2014

soo guete morge zäme be au wedermol do:-) aso mer hend gester no d liste gmacht vöre apero ond chöme död uf guet 120 lüüt wou halt vereine ond grossi familie ome esch ..am esse hemer öppe 60 persone eifach die ängste...aber esch schono schwer z plane
aso mer hend etz au gseit vör esse ond getränk muesch guet 140.- pro person rechne....
ehr send wörkli kuul do enne:-)

23.01.13 09:43
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@kleinefeder:

@FringillaVigo: Mir hei eifach gugge, wieviu mir ungfähr wärde si, u närne gugget, ob üses Resti ä Saal het i dere Grössi, u jtzt dörfes eifach gar nit meh wie max 50 si. Mit am Chef hei mir vo ca 35-40 gredet, daher isch guet. Aber Tischordnig git üs de uf jede Fall no Kopfzerbreche...
Isch Zivil würk so tüür?! Gugge de ar MariNatal ob i irgendwelchi Infos finde.

@biber: Herzlich Willkomme!

@lil: Aso i gloub, wenns so nes gelage mit am Auk gäbti, würdi sehr hässig! Chli trinke u feschte, ja ok. Aber eifach mit Mass. Aber i würdi jtzt ou nit säge, nume e gwüssi Azahl a Getränk, sondern haut eifach Mineral, Bier, u ei Sorte Wyy abiete, ggf no Kaffe u Tee. Schnaps u süesses Mineral muess jedes säuber gugge. De blibts evtl ou im Mass.
U dIdee vor FringillaVigo mit Haneburger statt Mineral isch ou guet. Chasch ja immer no Zitroneschnitze u ggf no Minze dritue.


Hoffe i sig auem grächt worde, u heigi niemert vergässe.

23.01.13 12:38
malinchen 

Re: Bräute 2014

Zivil: I bi mir würklech nümme sicher wo här dasi die zahlä ha gnoh. Aber has ömu mau uf dr homepage nachä gluegt. Das isch gloub scho öpä so viu. U was haut när ono chunnt isch nöii ID / Pass, das choschtet ono gad mau paar fränkli. Kreditchartä mues ou ä nöii härä u Bankchärtli äuä ou... Ke ahnig! Aber das choschtet ja när aus ono irgendwelchi Gebührä wo sich när glich summierä.

Ässä / Trinkä: Mir wärdäs gloub ou so machä das mir je ä Wisswy und ä Rotwy usläsä wo d Gäscht chöi trinkä und drzue ds Mineral zahlä u ev. no ä Dessertwy (), aber aues was Süess, Bier oder Hochprozentig isch, müessä d Gäscht säuber zahlä. I fänds ou hennä doof wenns zumnä Gelage usartet, obwou ig süsch ou eher trinkfröidig bi. Aber amnä Hochzyt passt das eifach nid, fingi. Am piindlechschtä fingis we ds Brutpaar säuber bsoffä isch, das geit ja gar nid! Dr Ma vo mirä Cousinä het sich a ihrem Hochzyt huerä zueknallt, da hätti mi äuä gad wieder la scheidä - wäsentlichä Irrtum oder so!

We mir scho bi denä unromantischä Themä si... Wüsset dir scho was fürnä Güeterstand dir wählet?

23.01.13 13:06
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Grüäzi mitenand,
Und scho wiider sind mir ein Tag nöchher an unserem Traumhochziit

Bii uns chunts Getränk uf s'Reschti aah. Mir sind mit zweii am liäbäugle. Entweder isch all inclusive Bier, Mineral und Softdrinks und zweii Wiisorte. Das wär natürli ideal. Aber mir trauet dem Agebot nonig ganz. Mir müänds no gnauer under d'Luupä näh. Am andere Ort hend mir ned so viil Uswahl. Es isch ufemene Wiiberg und dert giits nur Wii und Wasser ;) Aber begrenze wönd mir nöd, will d'Trinkfreudigkeiit halt doch au vom Wetter abhängig isch und Mitte im Juli, chönts scho no heiss werde... Ich hoff schwer, aber dass alli im Mass trinket, ha aber kaii Bedenke.

Über dä Güeterstand hend mir (nach de Verlobiig) no niä direkt gredt. Aber ii nimm aah, dass mir keiin Ehevertrag ufsetze lönd. Ich persönlich finds bii Nöd-Topverdiener au ned so wichtig. Aber viellicht hend ihr jo schlagkräftigi Argument??

Mir redet wirkli unromantischi Sachä... Drum ä Frog, wo chlii schöneri Gschichtli fürä bringt: Wiä hend denn ihr eue GG kenneglernt?

23.01.13 13:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

Güeterstand: Jaa, i weis äbä ou nid so rächt obs bi üs Sinn macht. Ds Problem isch chli, dass mi GG scho sit 8 Jahr schaffet und verdient und vo däm här ziemlech viu id AHV und PK izaut het. Ig hingägä ha meh oder weniger immer Schuel / Uni gmacht, zwar ou immer Näbäjobs gha aber no praktisch nüt ir AHV und PK... Aber ja, das het ja no zyt und mä cha ja ou no Rückwirkend ä Ehevertrag machä.

Squishy-fishy: Ou das isch ä cooli Frag! Nimmt bi also ou Wunder! =)

Mi GG und ig kennä üs scho sit über 10 Jahr wöu mir ir Nöchi vonand ufgwachsä si. Mir si am glichä Ort ids Schwümmbad, hei dr gliich Zahnarzt gha und enand det im Wartezimmer troffä, mir hei ds Konf-Ässä im glichä Resti gha, mir si immer a die glichä Ortä i Usgang etc. Mir hei ou nach dr Schuelzyt immer Kontakt gha zämä, mängisch chli meh u mängisch chli weniger. Vor ca. 4 Jahr si mir per Zuefal beidi sit churzer Zyt Single gsi und hei aues angerä wöuä aus ä nöii Beziehig. Mir hei gfungä das sig die besti Vorussetzig fürnä platonischi Fründschaft u hei agfangä üs öfter ou z zwöit träffä, hei DVD Äbä gmacht, si i Usgang etc. Üsä Plan isch du (glücklecherwiis) nid ganz ufgangä wöus nid lang isch gangä bis mir meh zämä gha hei auses unger platonischä Fründä so üblech isch... U so hets sich ergäh das mir es Paar si wordä. =)

Wie ischs bi öich gsi? =)

 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 527 .. 997
Janedoe   Hochzyt   bearbeitet   Problem   Iladige   Zuletzt   irgendwie   schaffe   squishy   Littlefoot   Taeboyana   würklech   würklich   Location   gspannt   malinchen   richtig   bstellt   Hochziit   Pfingstrose