Bräute 2014 |
|
1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 771 .. 997
|
|
|
|
13.12.13 13:24
malinchen   

|
Re: Bräute 2014
@littlefoot: wär isch scho wieder öiä Veranstalter? Also wäre de die WM-Übertragigs-Installatione euch im Wäg (Bildschirme, Tische etc.) oder wie meinsch näbäbi? Hmm, also wenn z Gfüehl hesch, dass dr Service nid guet wird wägä däm, würdi villecht no für ne Alternative luege? Ou wägä dr Schlächtwättervariante, wenn öich das Zält nid gfallt! Wöu (ou wenn das natürlech nie wird iträffe! ) chönnts ja schlimmstefalls ou dr ganz Tag rägne und de müesstet dir eh i das Zält?
@claudi: omg, das isch ja würklech schlimm!!! I lah ou aues vore Bekannte lah mache woni vou u ganz vertroue wöu üs ds Resti äbä gseit het, dases für sie schwierig wär zum organisiere. U i ha lieber, wenn sie sich uf das konzentriere wo sie chöi (Choche /Serviere etc) und mir halt d Deko sälber organisiere. De weisi, dasses ou mit Liebi und so wie igs wott erledigt wird. 
@nala: Nei, sie si bis gester no nid da gsi... Aber i ha vor churzem gad Chleider in England bstellt und die hei ou ca. 2 Wuche bruucht, dänke vor nächst Fritig muesi nid drmit rächne... Mir hei ou d Templates bstellt. Findes würklech ä cooli Site (wenns de ou so isch wies dargstellt wird )! I fröie mi ou scho weni de cha loslegä mit bastle... 
Hihi, härzig di GG! Möcht da mängisch Müsli spiele wenn Männer so zämä uf Shopptingtour si! 
@WM: das wird bi üs ono es Thema, GG het scho gmeint mir müessä no ä TV organisiere... Mir wärs zwar no egal, i luege sälber gärn Fuessball... Aber dr Zytplan würd gloub scho chli drunder liide. Mues mal luege wenn dass die Spiel agsetzt si, jetz isch ja d Uslosig ou scho bekannt.
@pinterest: I ha mi ou mal agmäldet nachdäm ihr alli so wärbig gmacht heit... I schicke dir ä pn la mariee! 
|
|
|
|
|
13.12.13 14:12
littlefoot  

|
claudilein: ou herrje das tönt ja schrecklich :) ich denke nid dass das es problem wird, shicke eh au mini TZ no verbi. öper muss ja eh no d turtä bringe, und candybar sache...
nala: ou so guet, de sinder ja villicht endi jahr scho ikleidet :) nei s gspröch hemmer denn abgseit gha, wil mir e stund so voreme event eigetli nid passt hät. ich het gern mal de wii degustiert, villicht das bier wo sie hend (nid eis vo de gängige)...den no ebe chli gluegt was er vorschlaht mit dekio usw...wil tische sind ja fest, 8er tisch halt usw.. hanem per email denn es paar sache gseit und s meischt het er eigetli mit ja beantwortet..usser ebe die lampions :) aso wenns nur a dene lit, die montiered mir scho lüt, da hani ke angscht.. er gaht halt ebe jetzte denn bis endi april uf australie. per email erreichbar also nid so schlimm. mir gönd de eifach im mai mal verbi und tönd de halt denn alles fixe. das längt ja eigetli locker.
malinchen: ja das cha durchus si, dass mir is zelt mönd. aber das isch halt eso. mir wänd eigelti ke anderi location, wil alles susch stimmt (pris, und vor allem de zauber vo dere location) gardenvilla.ch für die wos wunder nimmt... und wenns de halt regnet isch eh alles doof findi. de chunts au nüm druf ab :))) w0obis heisst ja regehochzit sig glücklich oder :) nei aso die dinger sind eigetli weg, glaub nur de beamer wär im partyruum,was ja eigetli no cool isch. de reschte tönds scho weg .) ihr hürated wenn es spiel isch ? ou ja lueg doch mal nache..ich lueg ebe sher gern drum hani eigetli denkt mir chönted das datum ne, wil mer eh im juni hend welle und de 13. hani nid unbedingt welle, nid wili abergläubisch bi aber eifach muss etz nid grad si (au weg de frage immer), de 21 gaht nid wil mini schwes ud e fründin geburri hend und darum isch es etz de worde :)
pinterest; ja, mi nick: littlefootCH für die wo wänd followe. ich liebs scho das pinterest :) de gsesch irgendwo öpis wo der gfallt und schwups häsch es ame ort, genial säg ich.
me: mannnnn.. ha am mittwuch s buech fertig gläse endlich nichtraucher...schint ja würkli praktisch jedem zum ufhörä und denn no längerfristig ghulfe ha :) ich ha sitem mittwuch mittag keini me graucht und bis vorher au gar ke luscht gha :) s ganz konzept an sich isch dass eifach würkli nie me willsch rauche, und nid wie wenn ewlber mit de "willenschraft" hörsch, glich immer lust häsch ufs rauche usw.. komisch isch ja, ich han bi beidne schwangerschafte ufghört gha. bi de tochter hanis sogar akündet gha, weni schanger bi höri uf..öde hani de test gmacht und bi so quasi 4 täg schwanger gsi, aso no gar nid richtig und ha nieme eini graucht. bis nachem stille leider...drum findis komisch dass es mir i de letschte 1-.5 jahr schwer gfalle isch ufzhörä. has aber nie gschafft. schräg oder ? und etze hani ebe das buech gläse und ganz en anders gfühl becho. ha chönä neb raucher sitze, und ha eifach keini welle rauche... :) und etz hani mi grad chli müesse nerve weg mine kids, nüt schlimms, alltagssache halt..und de hani e zigi (GG hets buech no nid gläse haha) wele azünde. het mi grad agurkt :) aber ha sie denn nid...also nützt doch. :) me sett eigelti aber nid so äffig si wie ichs bi und drum hanis gfühl irgendöpis hani wohl eifach nid verstande a dem buech  
so genug des egos, :) merci fürs zuelose.
|
|
|
|
13.12.13 14:31
malinchen   

|
@littlefoot: oh nei... Aber i ha ou scho vo vielnä ghört wo mit däm Buech hei chönnä ufhörä rouche! Klappt sicher... Meinsch nid isch halt Gwohnheit - wenn di närvsch geisch eini go rauche? Das leit sich ja de mit dr Zyt, wenns jetz chasch dürezieh?! U süsch darfsch gärn jedes Mal ä Post cho schribe statt ä Zigi azzünde... Isch ja scho mal mega guet, dass dus sit am Mittwuch hesch chönne dürezieh!
sone Trueh wetti de ou mal no choufe! Hihi, di arm GG! Zum Glück gfallt sie ihm, süch hätt er sich sicher gnärvt het er sie no dr Stutz ufetreit... Wär cool wenn mal es Foti chönntsch schicke!
@WM: so, ha also gad dr Spielplan checkt. Es isch am 18.00 Argentinie : Iran (nid so wichtig, oder?), am 21:00 aber isch Dütschland : Ghana. Das wär sicher spannend! V.a. das isch ja ds "Zwillingsduell" möchti scho gärn gseh , und am 00.00 isch no Honduras : Ecuador (wobi i chumä da nid ganz drus, wär das de ir Nacht vo Fritig uf Samstig oder?) De chöi mir das ja de luege we mir nid chöi schlafe wöu mir so nervös si... 
Mir träffe ja am 18.00 im Resti i, när gits Welcome-Drink und när so 19.30 Ässe. De würds ja eigetlich scho drinne lige das Spiel z luege bis am 11i bevor d Party afaht? Haha, mim GG würdi sicher ä riiiiiiiiiiese Troum erfülle wenn i ihm das vorschlah... Die wo nid intressiert si chöi ja i derä Zyt chli uf dr Terrasse höcklä und schwäze oder üsi TZ chöi sich es Alternativprogramm usdänke.
|
|
|
|
|
|
1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 771 .. 997
|