| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 272 .. 541 542 543 544 545 .. 771 .. 997
13.12.13 15:09
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hallo ihr liiäbi Brütlis

Chunt meh mol 24h nöd iin's Forum, schriibet ihr gad dreii Siite vollä Es schiint Friitig z'sii

Malinchen: Mersii viiel mol für dii pinke Siite per Mail. Z'erst han ii denkt "und nomol eh Werbig, damol ä komischi mit Name " Erst denn han ii's tscheggt, was es isch.
Woow, miir gfallet diä Schuäh au meega. I wär zwar eher für was schlichtes uf dä rechte Siite. Ha denn gad googlet. Diä chömet vo Holland! Werum zeiigets echt Schuäh, wo meh do anschinend gar nöd bechunt?
Woow, das blau vo eune Karte, da gumpet eiim ussem PC aah. Da cha meh siicher was kuuls dermit machä!
I weiss ned, viellicht han ii's schomol gsaiit. Aber diis Brautkleiid isch really sexy. Da wär's hammer zum iifärbe. I tendiere natürli zu rosa aber ii blau gsehts siicher au meega us! I würd eiifach mal teschte, wiä dii fühlsch mit so ungwohnte BH's?

Lil.lian: Also es beliäbts Gschenk für es Baby find ich ä Windeltorte. Kennet ihr das? Miis Mama macht da immer selber so als Bispiel: www.windeltortenbaeckerei.ch
Meh cha Windlezämästecke und denn miit gaaanz viiel Kleidi, Nuggis, Plütschtierli und und und verziiere. Chunt immer guät aah

Sue: Wooow, diä Karte wär meega hübsch! Het s'Meiitli siicher eh meega Froiid! Dä Tipp, vo dä LaMarie find ii also au genial!
Oooh, scho mol eh Probefrisur. I muä sägä, bii denn gspannt uf dini Erfahrige! Eues Kennelerne tönt no witzig

Nala: Gaad schaad, isch s'Kleiid eh Eigeproduktion. Aber ii glaubä fest für diich, dass es ähnlichs finde wiirsch!
Dii GG isch ja herzig, voll dä Shopper. Cha ii also bii miim gar nöd vorstelle
Find ii suuper, dass er siich ums zivile kümmere (dörf).

principessa: Ich wünschä eu eh guäti Ziit in Stuttgart, dass ihr eu und diä Stadt richtig guät gniässä chönt. Maledive oder Thailand beiides dä meega hammer für d'Flitterwuche! Find iich au guät, gönd ihr nach dä Prüäfigä. Denn isch es fast nomol ä chlii eh Belohnig für diich

Taeboyana: Wünschä diir es ganz tolls Shopping in Konstanz!

LaMariee: Jo unseri Kärtli chömet au jede Moment. Mir müänd knapp 150 Couvert aschriibä. Also mir wüsset was machä, das Weekend

Littlefoot: Mami's hend echt nöd so weekend wiä anderi. Das darf au mol gsaiit sii! I cha dii guät verstoh, würd mii also au chlii verunsichere. Es Gspräch cha do viellicht helfe, zum gnau Kläre welli Kompromiss. Woow, das Ambiente isch wirkli suuper. Aber ii würd mir wohl au immer vorstelle, was isch wenn's regnet? Aber eigentli find iich's Zelt gar nöd sclhimm! Halt nöd so freii wiä unter himmel, aber trotzdem voll in dä Natur! Was isch das für eh Truhe?
Findä also au, lieber ins Forum poste statt rauche

Claudileiin: Oooh, das tönt ja schrecklich!! d'Bruut wo ii Träne usbricht und diä romantisch Abfahrt unterbreche. Voll Rücksichtslos vo dem Resti
I würd dem Maa dä Kopf abrisse…

Me: Gester hend mir no mitem Lagerhuus gredet. Dä persönlich Barkeeper und unser speziell Alkohol säg keii Problem. Mir machet eh Pauschale, denn chönt mir unseri eigete Drinks mitnäh. Mir wönd nöd eiifach so 0815 Drinks, sondern halt diä spezielle vo dem ussem Einstein
Jetzt bin ii voll happy und ufgregt, will Kaarte söttet hüt achooh. Denn heisst Näme und Adresse ufschriibä, bis eim d'Hand wehtuät. Und nächst Wuchenend isch es denn so wiit. d'Iladige gönd usse

Wünschä eu allnä ä suuper tolls Weekend!

P.S. I ha aktualisiert, damit ii keiin 20rp muä gäh

13.12.13 15:24
Snicki 
Re: Bräute 2014

Principessa – uiii echt? Au de Mariano!! So cool hend iehr en Videoreportage oder Foto? Ich han ihn drum gfogt, öb er do persönlich chunt, go fötele. Er het denn nur gmeint, falls er kei Videoreportage heig a dem Datum scho, aber sobald er eswo für das brucht wird, chunt en andere. Das het mich z’erscht es bitz abgschreckt, wet de Fotograf jo kenne wo chunt. Aber mer sind so verblibe, dass mier üs mol sus no treffid (hend no es Shooting für Iladigs-Charte) und denn gsehmer jo denn alli.
Bisch bi ihm im Atelier gsi? Heeee ich han mich total i das Bild verliebt (bzw 2) wo dete ade Wand hangid!
Cool, Ferie für d’Flittis Bi üs wird’s zimlich sicher au Herbst/Winter. Mier tendierid, das mer uf Australie gönd. Sind letschte November gsi, und üs total verliebt. (bzw wieder, ich bi vorher au scho gsi, aber Schatzi ned )



Malinchen: Ou so cool, de Tanz Has mer au schö überleid, aber denn doch, ich finds klassisch doch am beschte zumal de Walzer öpe de einzig Tanz isch wo mer chönd!
Hammer Chleid – leider nüt für mich, aber gseht super us!

TGIF – was heisst das???

me: mag nüm schaffe aber bald han ichs für hüt, denn nur no 1 Wuche schaffe, und 2 Wuche Ferie (zum Priis vo einere )
Ich bin grad am umeluege wäge Musik für Tanz, Chille etc. Ich chan mich eifach ned entscheide. Und ich weiss au, das es mini Entscheidig wird blibe Mim Schatz isch doch das glich, was dete lauft, bzw er vertaut mier do, het er gseit. Jo schön zwüsse, aber ich ha selber kei Plan
Z. this ring, t. carter: http://www.youtube.com/watch?v=WOJ9Rt465Jg das find ich wunder wunder wunder schön. Chönt grad Tränli vergüsse. Ich glaube, das wird eis vo de Lieder
Was mich zu Träne grührt het isch das do: http://www.youtube.com/watch?v=7fV6fmBerRg das wär perfekt für en Vater/Tochter Tanz ... Traumhaft schön! Und de Text ... Tschudderet mi grad!

http://www.youtube.com/watch?v=NlprozGcs80 das fänd ich super für e Iizug.

Aber es git no so viel schöni Lieder.

13.12.13 15:30
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Ihr Lieben, merci viu mau für euii PNs wäg Pinterest :-) super sach :-)

@littlefoot: isch doch super hesch sä nid groucht :-) würd ou vorschlah wiä zMalinchen, schribsch eifach lieber ä Nachricht hiä im Forum statt eini zrouche ;-)
Übrigens hani di nid gfunge uf Pinterest…

@squishy-fishy: de wünschi euch ou viu spass bim Couvert aschribe ;-))

@meeega schöns Chleid :-) so öpis chani mir guet vorstelle zum ifärbe när..

@lil.lian: tönt ja nachemne super Weekend :-) viu Spass uf jedefau wünschi dir :-)

13.12.13 15:51
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ja ich han gad mal das gmacht woni sött mache.. Abr gahn jez hei :) Fertig gschaffed..

Squishy-fishy
Das dönt doch perfekt mit em Lagerhuus :) super super
Ja so lässig mit de Charte! Den bisch ja jez chli beschäftigt mit Couvert aschriebe..

Snicki
TGIF isch Thank God it's Friday.
Muen den die Filmli diheime mal aluege :)

Wünsche eu allne es schöns Weekend :))

13.12.13 16:00
nala05 

Re: Bräute 2014

malinchen: jo die änglischi post isch nid die schnällst seit mis grossi us ängland immer
wm: hmm wär scho no cool de match z luege. i ha grad gseh das wenn mir wirkli am 20.6. s zivile hätte würd d schwiiz gege frankich spiele das isch es muss zum luege für uns! mir si beidi fuessball agfrässeni ;) aber i stells mir ächt no toll vor anere hochzyt chli wm luege, das isch irgendwie eifach cool
gäl ich wär no oft gärn müsli wen die männer so ihri gspröch führe

lil.lian: danke, goht jo zwar no e wuche, aber ha scho widr mega vorfreud
ah das isch jo super wenn di gg e azug kenner as tz het :)
dir morn e schöne dag und hoffentli isch dis kleid drbi dismol!

littlefoot: i drugg dr ganz fest dr duume dases klappt mitem ufhöre rauche! i glaub au das wenn di (z.B. ame mitem forum) ablänksch wend normalerwis würdsch eini go rauche klapp das scho. isch jo scho e mega fortschritt das ez e paar dag lang gar nüm hesch welle rauche!
bi de scho gspannt ufs föteli vo dr truhe :o) für was bruchet ihr si dene?

squishy: haha, ha grad miesse lache.. mi gg und shopper.. neiii ebe üüüüüüberhaupt nid! ihm ischs normalerwiis scho zviil wen är i meh as 2 läde go mues. är kunnt öpe all joor einisch mit mir go lädele und ebe den längts widr für e langi zyt dorum findis jo au so lustig das är sich do ez so mieh git
huuuh ich wünsch euch viil kraft wen ihr soviil kuvert miend aschriebe!
cool sin die vom lagerhuus euch entgege ko, dämfall zeigts sich voll ihr hän euch richtig entschiede mit dr location

snicki: TGIF = thank god it's friday
lieder: si wo bi uns singt het mir letscht wuche vo de emelie sane "river" vorgschlage, isch au sehr schön vom text här.. weiss aber nid ob das di gschmack isch ;)
ha leider grad kei zyt für die video, luegs de spötr ah

so schöns weekend zäme! i gang ez de a wiehnachtsmärt e feine glüehwyy go trinke

13.12.13 16:43
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishy: haha, hät villicht chli ne bessere Beträff sölle wähle... I ha jetz gad gseh witer hinde steit no dass me alli zeigte Accessoires (het no anderi Theme) uf www.elsacolouredshoes.de findet! Villecht chönntsch es det bstellä? Finde also ou, dass das de scho sött ir CH erhältlech si wenn sie das i däm Magazin zeigä!

Ah super wägem Lagerhuus! Da heit dir öich sicher richtig entschiede...

@snicki: woooow, ds zwöite Lied isch ja würklech haaaaaaammer!!! ha mirs also au gad abgspicheret, hoffe isch ok für di? Ds erstä het au e sehr passende Text und dr Canon in d isch halt würklech klassisch - aber ou wunderschön... het ja ou si Grund dases ä Klassiker worde isch.

I möcht äbä gärn ou no ä Tanz mit mim Brüetsch... Aber da isch mir no kes passends Lied igfalle.

@nala: Hihi, i fänds irgendwie äbä ou no cool... Würd ja ou mega zu üs passe. Wöu wenn's nid üses HZ wär würde mirs uf jedä Fall luege.

I ha dä Arbeitstag jetz de ou hinder mir! Häbet alli es guets weekend und viel Erfolg bim HZ-Vorbereite - sigs Chleider aluege, Pfärrer oder Fotografinne träffe etc.!

16.12.13 09:13
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Guete Morge auersiits u guete Start id Wuche!

Mir hei jetz geschtr die grosse News verkündet. Botz, ig bi mega nervös gsi u mini Händ hei zitteret... Es fröie sech abr aui extrem für üs u mini Schwöschter het mega fröid, dass sie Trouzügin wird. Mis Mami het de grad nachegfragt, ob de Gotte u Götti u Tante u Cousine o iglade sige, abr ha de grad gseit, dasses nume im chline Rahme sig u mer de wärde "wir haben geheiratet"-Chärtli vrschicke. Mi Papi het de no gfragt, wasmer mit Lüüt mache, wo de chöme cho Spalier stah odr eifach vrbi chöme. Finde das auso komisch, anes Hochziit geitmer doch nid eifach so vrbi. oder scho? Zumau s bi üs ja nid es Apèro im traditionelle Sinn git. Mir hei de gseit, dass mir das nid wettä, u dass sie eifach nid söue säge wo u wenn dassmer hürate, faus öper findet, sie wöue cho luege. Auso ig fänds de chli peinlich, wenn denn eifach Lüüt würdet uftouche, woni gar nid iglade ha. Wie gseht dir das?

Sorry für de Ego-Post

16.12.13 09:39
Snicki 
Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand

Bi üs gits eigentlich nüt neus. Freu mi mega uf 2 Wuche Ferie!! Nur no 5 Täg chli do si (schaffe wär übertribe )

Claudia: Also ich findes no schwirig. Bi üs wür das glaubs gar ned go, so im chline Chreis. Will genau das mit Spalier stoh wür passiere, vermuet ich jetzt mol. Mier kennid so viel Lüt, grad vum Schatz sim Gschäft, wo sicher chömid go Spalier stoh. Es wird quasi fascht erwartet, also üs störts au ned, vo dem her, sind alli herzlich willkomme. Ich glaub au, mis Mami wür komisch reagiere, wemmer sägid, dass es ohne Verwandti etc wür stattfinde.
Aber schlussendlich muess ich säge, isches jo jedem Bruutpaar sälber überloh, wie sie d'Hochzig fiirid.
Es muess vo mier us gseh, eifach klar kommuniziert werde, dass keis Apero wird stattfinde z.B.


so, schöns Tägli wünsch ich eu

16.12.13 09:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

so Mädels, klinke mi wider i. Ha nach mim unglückliche Unfall eh ned so guet chönne schribe und überhaupt kei Luscht gha zum lese und im Internet surfe. Inzwüsche chani d Schulter und e Arm wieder fast iwandfrei bewege, bi aber no 50% chrankgschribe bis Endi Jahr, was mier eigentli grad ziemli recht isch, sött nämli no Wiehnachtsgschenkli poste

Wie gahts eu?? ;)

Mir sind im Moment soooo hochziitsfuul und hed überhaupt nüt gmacht sit em November Öppe glich lang, wieni nümme gross da gschribe ha... Ich glaube tatsächlich, dases au chli a dem liit. sForum haltet eim scho extrem uf Trab und wenn eini vo eu schriibt, dass sie das und das am mache isch, chunnt eim i Sinn, dasmer das ja au in Agriff sött neh. Ich glaub ohni Forum hetti no gaaar nüt

Wo sind iher so drah im Moment?

16.12.13 10:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Mooorge mitenand..

Nala05
So wie isch din Shoppingtag gloffe? Häsch öbis gfunde? Und wie isch de Tag gsi bi dim GG? Hät er öbis gfunde?

Claudilein
Ah das isch doch schöön, dass sich all gfroit händ!!
Ich glaub au nöd, dass es Lüt gid wo chömed go Spalier stah, bim zivile Hochziit. Glaub eher, dass mer das bim chirchliche machd..

Snicki
Ja ich muen au nu no ei Wuche schaffe.. Bin extrem froh

Janedoe
Ja du bisch würkli lang nüme da gsi.. Was isch den passiert?
Ich bin momentan uf Brutchleidersuechi und mier möched es Treffe mit de TZ. Fotograf hämer au gfunde. Jez simer au no chli am umeluege für de Apéro nach de Chile..
Das wär so was bi eus momentan so lauft.. Detail chasch i mim Ego-Post lese
Und was lauft bi dier aktuell? Bisch meh aktuell im Wiehnachststress mit Gschänkli poste?

 1 .. 272 .. 541 542 543 544 545 .. 771 .. 997
Zuletzt   Littlefoot   bstellt   malinchen   gspannt   bearbeitet   Problem   Pfingstrose   Hochzyt   Hochziit   Taeboyana   würklech   würklich   richtig   squishy   schaffe   Janedoe   Iladige   Location   irgendwie