Bräute 2014 |
|
1 .. 273 .. 543 544 545 546 547 .. 772 .. 997
|
|
|
16.12.13 19:48
LaMariee
|
Re: Bräute 2014
Guets Äbeli Zäme
@Claudilein: tönt ja super bi euch, schön hei säch auii so gfröiit  Auso ig finge ou dir müesst säuber für euch wüsse i welem Rahme dir eues Fest weit mache… u das sötte auii Lüt so akzeptiere…
@janedoe: oh je das tönt ja gar nid guet mit dim Unfall… schön geits dir scho afa ume besser… Ig wünsche dir ömu witerhin gueti Besserig. und schön, bi dir geits ja wük nüme lang bis zum zivile 
@lil.lian: botz bi dir isch wük viu gloffe das Weekend  Tönt ömu sehr guet wägdr Fotografin :-) 
@malinchen: mim GG gfaue imfau diä Karbonringe ou… ;-) finge sä fürne Maa ou nid so schlächt.. aber fürne Frou fingi sä eifach mega hert.. u wet ömu ou ke settige aus Ehering ;-) Womr zerste mau si ga Ringe luge hani ou dänkt, mir finge niiiä eine.. aber mittlerwile heimr so chli ä style gfunge wo beidne gfaut ;-) Würd ou gärn de dHomepage luege wes i fertig isch 
@snicki: ig würd schüsch ou sehr gärn dHomepage luege 
@nala: ou schön heitdr eues Zivile chöne reserviere :-) fröiit mi für euch 
Schöns Äbeli no….
|
|
|
|
16.12.13 20:46
squishy-fishynicht registriert
|
Guätä Abiig Mädels,
Schön so viiel z'lese dörfe
Snicki: I bii jetzt erst zu dine Youtube-Links cho. Bim zweiite isch erst voll hip-hop-werbig cho und ii ha so gluägt denn han ii tscheggt, dass Werbig iisch d'Liiäder sind alli wunderschön! So romantisch und en passende Text! Woow! Papi-Tanz, da muäni mii Pa mol frage Ich will bitte au d'Website agugge
Nala: Wooah, so wiä du mir verzellt hesch, hätti niä geh, dass dii Schatz keii shopper wär Da isch demfall aber es wundervolls Zeiiche, dass es ihm au viiel wert isch! So toll, hets dii GG guät gha und will er jo anschinend wiider go ii platz glaubs vor Neugier, wenn mii GG mal got Gratuliärä zum Datum! No genau 6 Mönet und 4 Tag! Wuuuuhuuuu!!
Malinchen: Mersii für dä Link. Dä han ii au gfunde gha. Aber entweder cha meh nöd bstelle oder ii tschägg nöd wiä. Sus chunt diä Siite vo Dütschland… Meega schaad… Soooo witzig, bii gad weg dä Lil.lian nomol uf Bruutmode Jacqueline. Diä hend sottigi Schuäh zum färbe. Diä piinke wo ii mol so gschwärmt ha Wooow, ii will go shoppe Suuper, mags diir gunne hesch dörfä es ruhigs Wuchenend ha! I merk au das Semester usbambelet. No hüt an d'Säck und ab morn wirds denn easy peasy Karbon find iich au nöd so schön, mii GG zum Glück au nöd. I finds z'wenig ziitlos und chlii dunkel. I ha gern glitzer
Claudilein: So nervös, voll herzig! Und meega schön froiiet sich alli für eu? I kennes au, dass au am zivile Spalier giit (vor allem, wenn's keii kiirchlichs giit). Hend iihr eh Homepage? Dert chöntet iihr's ja vermerke, dass es keiin Apéro giit? Chan ii jetzt no guät verstoh, wotsch ned unerwarteti Gäscht und diä den irgendwiä wiider abwimmle. Stell ii mir unagnehm vor… Oder dä Trauzüge klar sägä, das ihr kein Spalier wönd. Chönt diä do was deigsle?
Janedoe: Hello retour! Schön vo diir z'ghörä! Chas gäh so Planigspause, vor allem so vor Wiähnachte und ihr sind ja schoo meega wiit! Da chönt iihr diä Ziit au eiifach gniässä und eu uf anders konzentriere! Wuhuuu 2 Mönet denn bisch Mrs GG Ojeeh, tönt gar nöd gsund. Schön het siich dii GG so um diich kümmeret und hesch diich chönä erhole! Wünschä diir wiiterhin guäti Besserig!
Lil.lian: Froiie mich mit eu, dass s'Gspräch so viiel besser gloffe isch. Irgendwiä so wiä verzellsch, tönts au harmonischer! Sympathie isch so viiel wert, da gseht meh uf dä Fotis! Schön hesch dii im Chez Janine wohl chönä fühle und meh als 2-3 Kleiider aprobiere und hesch gnuäg Ziit gha. Nu schaad, isch diis nöd drunder gsii. Aber da chunt scho no. Was lange währt, wird endlich gut I überleg gad, ii chum halt gar nöd us dä Region. In SG chönt ii dir scho es paar empfehle Merry's und Liluca bisch gsii, gell? Sus wenn's dii wiiterziäht. Brautmode Jacqueline in SG bmj.ch
Sue: I hoffe du chasch chlii abefahre über d'Wiähnachtsziit? Bii also meega gspannt, wiä diin Probelauf bim Coiffeur wird! Suuper machets das für diich!
LaMariee: Und wiä gots eune Händ? Hend ihr nöd müässä Kärtli beschrifte?
Me: Miir hend Adresse gsammlet und gschriibe und gschriibe und gschriibe. Mir hend extra 20 Karte z'viil bstellt. Falls UNS no öper über dä Weg lauft, wo mir wönds gäh… Aber es chunt immer andersch, wiä meh's denkt. Am GG sini Eltere sind cho: "Diiä no und diä und diä und diä…" Als obs Gäschtälischte no niiä aguggt hend… Denn hends gmeiint, meh chöntet ihne jo eiifach 20 gäh und sii verteiilet diä noh. HALLO? Da sind keii Flyer, das sind Iladige… I ha nöd mögä diskutiere, ii würd denn gad mini Stimm erhebe drum het dä GG müässä… Sii sind beleidigt gsii und hend immer gfunde "Aber diä hend au gnuäg Geld, diä würdet eu siicher was schenke" oder "weiisch, mir möchtet unseri Freud au mit unserne Fründe teiile" I ha mii so gnervt. Schlussendli hend mir ihne mol 10 gäh zum verteiile. Und no es paar uf d'Liste gnoh. Jetzt hend mir no 6 übrig. Mini Rechnig isch ii d'Hose mit dä vorigi Kärtli. Jetzt hoff iich fest, mir hend aah alli denkt und sus müänd mir nobstelle. I bii scho enttüscht gsii, het nöd denkt das no Hinz und Kunz iglade wird… Miin GG findet, da isch ja nixx dra. Aber er kennt au diä Lüt und ii halt gar nöd. Gell, mir hend scho es riesigs Apéro, wo all dörfet cho. Aber ii ha ghofft, dass wenigstens mir Kärtli verteiilet und nöd Eltere… Naja, ii bereus jetzt chlii. Ha mii z'wenig duregsetzt. Aber jetzt isch es soo und ii luäg s'Positiv aah, so wiä miin Schatz und freue mii denn eiifach über diä Gschenkli…
Wünschä eu en schönä und erholsame Abiig!
|
|
|
17.12.13 09:21
Snicki
|
Lil.lian & LaMariee: schick eu de Link per PN
squishi: Mier hend eigentlich au kein Papi-Tanz planet. Aber für die wo’s wänd, isches Hammer Mine isch scho schier chli überforderet, dass er mich dörf zum Altar bringe Link per PN Ou das würd mich mega närve, so Züg. Aber ich chönt denn äbe ned uf d’Schnorre hocke. Mier wür en Spruch use rutsche, à la “schön, das iehr Lüt für ÜSES Hochzig iladid ... “ ou nei, müesst ich also gar ned ha, ehrlich. Bi üsne Trauzüge, wo sie das Deheime verzellt hend, hend ihm sini Eltere ganz lieb gfrogt, öb sie au dörfid i d’Mäss cho. Sie würid so gern mol wieder anes Hochzig. Natürlich schickid mier au en Iladig, obwohl sie EIGENTLICH ned uf de Lischte gsi wärid, aber ich han freuid, dass sie freud hend und denn isches für mich selbstverständlich, dass die Lüt au dörfid cho. Aber a mim Mami, oder Schwiegereltere Chärtli gäh zum verteile? Hallo? Ich glaub ich würd das no einisch erwähne. Aber dini Lösig isch jo au guet, s’Positive gseh, isch jo au s’richtige, aber trotzdem chönt ichs ned
Sus hemmer eigentlich nüt neus Ich lohn jetzt mol das mit de Vorbereitige chli loh rueh. Jetzt chunt Wiehnachte und Neujohr, chan denn im Januar wieder luege. S’einzige wo mier no chli ufem Mage lieht, isch s’Zivile. Do hemmer no gar nüt. Wüssid ned emol gnau, wo das mer wend Zivil hürote Mier wüssid nur, dass das im chlinschte Chreis sii wird. Trauzüge, üsi Eltere (ohni Gschwüschterti – git villicht au no Diskussione mit em Mami ) und natürlich mier.
Schöns Tägli eu!!
|
|
|
|
|
|
17.12.13 11:38
Claudilein
|
Ja genau, mir ässe aschliessend ou grad derte. Ja uf de Homepage hets e Menü-Uswauh u mir hei bim Gspräch no d Uswauh vo letschtem Summer becho (da mir ja nid es Herbscht-Menü wei wähle). Es chunnt natürlich druf a wie vieu Lüüt dass dir sit. Je nach dem machet sie ja à la carte.
|
|
|
|
|
1 .. 273 .. 543 544 545 546 547 .. 772 .. 997
|