Bräute 2014 |
|
1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 527 .. 997
|
23.01.13 14:09
FringillaVigo
|
Re: Bräute 2014
@Güeterstang: hm... isches nid so, as wenn me nix "bsunderigs" het, aso zB keine vo bedne isch säbständig, bed verdiene öpe glich, keine muess noime no Alimente oder so zahle etc, as de dr ordenlich Güeterstang am meischte Sinn macht? GG het mir mau gseit, wie ärs am liebschte wett ha und das wo är wott isch eh alles im ordentlich Güeterstang abdeckt und mir isch das oh rächt, de bruche mr kei Vertrag und nix.
@kennelerne und zäme cho: isch eigentlich unromantisch, hei üs über gmeinsami Kollege kenneglernt, üs aber am Afang gägesitig "komisch" und "närvig" gfunge aber mängisch tüscht dr erscht Idruck halt und ufzmau (aso nachemne Johr odr meh ) hets de glich gfunkt. Si jetzt bau 8 Johr zäme, hei aso üses "verflixtr 7te Johr" scho hingernis
|
|
|
|
23.01.13 14:14
lilmonkeyme
|
Ich denke ihr hend recht am bestä ein Rot Wyy and wiis Wyy und Mineral, für Chind no softdrinks/sirup/milch und vielech de Rest sälber zahle.
Mir hend ez no es günstigers Restaurant, wo mir au in betracht zogä händ so halbwegs agfrögt und nur scho s'Email vo ihne het mich recht begeisteret. Sie würdet sogar de Apéro vor de Chile mache. Hammer.
Es isch natürli nö ganz mis Traum Resti, mit See/Berge blick, defür isches mega nöch (im nächste Dorf) und grundsätzlich en guete Landgasthof. Nur scho s'Züri Gschnetzlete isch 10.- weniger
Mir chöntets sogar provisorisch reserviere. De hammer.
Aso wieder zrug ins training... bis bald
|
|
|
|
|
|
23.01.13 19:24
lilmonkeyme
|
@ehevertag: aso mir händ das Thema besproche, und da mir jetzt, nöd viel verdienet und keis grosses ersparnis händ wämmer au kein ehevertag.
@frei trauuig: also mir hüratet zwar ide Chile, aber d'Zeremonie, wämmer dases KOllegä vo ois machet, und würed mir au gern uf Englisch, ha, aber das gsehnd mir den no. Es wird uf jedefall nöd traditionell
@kännelerne: ich bin bi uni-kollegä iiglade gsii zumne Spiilabig, mit zNacht, und ich bin den det acho, id Stuubä glofe wo alli gsi sind, und min GG isch scho am Spaghetti ässä gsi ufem Sofa, und het mich gseh, und mir (anschiinend) wellä go Hoi säge und sich vorstellä. Er het jedoch siin Täller voll Spaghetti ufde Bode gstellt, isch ufgstande, und mit sim Fuess in Spaghetti Täller trampet. Det han ich ihn s'erst Mal so 'richtig' gseh und känneglernt. Ihm isches natürli mega peinlich gsi, und het sich den erst am Schluss vom Abig richtig bi mir vorgstellt
Ich hans eifach super gfunde, und er het uf jedefall en grossä Iidruck hinderlah
|
|
|
23.01.13 22:07
squishy-fishynicht registriert
|
Wooow, sind scho meega tolli Gschichte zämä chooh =D
Trauuig: Mir werdet klassisch Kirchlich hürotä. Mit Pastor und sowiiter. Uns isch dä Part wichtiger, wiä s'zivile.
Kennelernä: Ich ha miin GG durch mini Schwöster s'erst Mol kenneglernt. Sii und ihren dozemolige Fründ hend gfundä mir würdet unglaublich guät zämäpassä. Und het ihn mir denn während emene Jugendgottesdienst (wohl d'Erklärig werum ä klassischi kirchlichi Trauig) vorgstellt. I ha en suuper gfundä, aber mit 12 giit meh da ned zuä. Hend uns denn knapp 3 Johr us dä Auge verloorä, aber nie vergesse. Has aber niemols irgendöperem zuägäh. Am gliichä Ort sind mir uns denn es zweiits Mol vorgstellt worde und bii mir het d'Bombe voll und ganz iigschlagä. Miin GG isch ii dene Sachä eher en langsame und drum han ich es Johr lang um sini Gunst müässä kämpfe. I weiss ned wiä, aber igendwiä han ich en vo mir chönä überzüüge
Trauzügä&Co.: Da isch no en guätä Punkt. Aber ii nimm aah, dass alli Verständnis hend, wenn mir da ihne ned zahlet. Wenn ned, wärets ned dii richtigä... Damit mir überhaupt hürotä chönt, müänd mir recht sparä und da wüssets au. Aber wenn's irgendwiä gängt würd ich da ihne sofort übernäh, will sii schaffet jo scho recht für uns. I ha mir denkt, dass mirs eiifach nach de Flitterwuchä dii erste sind, wo in unseri neui Wohnig zum Esse iiglade werdet... Denket ihr, dass da frech isch, vo ihne z'verlange, dass selber zahlet? Sii müänd jo ned dert schlofä, Sii chöntet jo au Haii goo
Laprincipessa: Mersii für diis willkomm und dass du miich am meiischte beruhigt hesch! Schön, dass mir öpä gliich wiit in de Planig sind! Diim Dialekt no bisch eini vo dä wenige, wo nöd usem Bernbiet sind. Vo wo biisch denn?
Wünsch euch allnä ä guäti und erholsami Nacht!
|
|
|
23.01.13 22:30
lilmonkeyme
|
@squishy-fishy: yay, ois isch z'chirchliche au wichtiger, aber mir gfallt s'englische halt scho viel besser, und wet lieber das nö oisi Pfarrer/in sondern vom Kollege Chreis wo au en uusblidig hend das machet. z'Englische isch halt mega viel sälber redä und nö nu am schluss so es 'Ja' mal luege ob das klappet.
Aso ich denke nö das es frech isch, wenn d'TZ das müssten selber zahle, vorallem wenns d'möglichkeit hend hei zgah. (Ich persönlich wür eh lieber wellä hei gah.) Bi ois wird's wahrschinlich nö vil andersch sii. Mir händ zwar es (für ois mega) gross züügigs Budget, aber das isch inkl. Flitterwuche, und mir wend ja nö ganz alles wellä müsse usgeh.
Also, au ich wünsche allne e super gueti Nacht :)
Zuletzt bearbeitet am 23.01.13 22:32
|
|
|
|
24.01.13 09:50
malinchen
|
squishy-fishy: Nei, wenn d müglechkeit besteit au hei z gah findis kes problem, wenn sies sälber müesstä zahlä. Sie wüssä ja ou wie öies budget isch, nimeni a. De verstöh sies sicher ou.
jö, si würklech mega viu cooli kennälern-stories! =D
Trauuig: Ja, üs beidnä isch die kirchlichi trauuig und ds fescht ou wichtiger. ds zivilä isch sonä bürokratische akt, scho numä das isch schreklech (abgseh vom gebäude wo ds standesamt da ds bern drinnä isch, das isch no schlimmer). Mir hei beschlossä das mir genau eis jahr vorem "richtigä" Fescht ds zivilä wöi machä, de hei mir nur eis Datum. Mir heis üs so vorgstellt: Härär gah, unterschribä, mit TZ ga ässä und ev. no i Usgang - fertig. Jetz hani das geschter mirä Mam verzeut und sie so: eh weisch, villecht gits ja de da glich ono es fescht. Schliesslech isch ja ds Zivilä das wo eigetlech zeut. *grml* I mues aunä klar machä dasi keni überraschigä wot...
|
|
|
|
1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 527 .. 997
|