| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 527 .. 997
23.01.13 14:09
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Güeterstang: hm... isches nid so, as wenn me nix "bsunderigs" het, aso zB keine vo bedne isch säbständig, bed verdiene öpe glich, keine muess noime no Alimente oder so zahle etc, as de dr ordenlich Güeterstang am meischte Sinn macht? GG het mir mau gseit, wie ärs am liebschte wett ha und das wo är wott isch eh alles im ordentlich Güeterstang abdeckt und mir isch das oh rächt, de bruche mr kei Vertrag und nix.

@kennelerne und zäme cho: isch eigentlich unromantisch, hei üs über gmeinsami Kollege kenneglernt, üs aber am Afang gägesitig "komisch" und "närvig" gfunge aber mängisch tüscht dr erscht Idruck halt und ufzmau (aso nachemne Johr odr meh ) hets de glich gfunkt. Si jetzt bau 8 Johr zäme, hei aso üses "verflixtr 7te Johr" scho hingernis

23.01.13 14:14
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Ich denke ihr hend recht am bestä ein Rot Wyy and wiis Wyy und Mineral, für Chind no softdrinks/sirup/milch und vielech de Rest sälber zahle.

Mir hend ez no es günstigers Restaurant, wo mir au in betracht zogä händ so halbwegs agfrögt und nur scho s'Email vo ihne het mich recht begeisteret. Sie würdet sogar de Apéro vor de Chile mache. Hammer.

Es isch natürli nö ganz mis Traum Resti, mit See/Berge blick, defür isches mega nöch (im nächste Dorf) und grundsätzlich en guete Landgasthof. Nur scho s'Züri Gschnetzlete isch 10.- weniger

Mir chöntets sogar provisorisch reserviere. De hammer.

Aso wieder zrug ins training... bis bald

23.01.13 14:15
Carole1985 
Re: Bräute 2014

das wägem güeterstand hani mier au scho überleit. ich muess mich da mal gnauer informiere was alles für möglichkeite gitt. en ehevertrag chan mer ja jederziit no mache

mier hend eus relativ unspektakulär känneglernt. wo ich no jung gsi bin (hihihi), also öpe mit 16 bini ami mit minere ältere schwöschter in usgang gange. mier hend denn det par jungs känneglernt, unter anderem isch det au min zuekünftig debi gsi. dazumal isch aber no nüt zwüsche eus gsi. öpe 4 jahr spöter han ich mal per zuefall alli nummere i mim handy duregluegt und ha denn unter anderem sini nummere entdeckt, und eifach meh chli us langwili mal gschribe öb er mich no kännt usw mier hend denn chli hin und her gschribe und eus denn au mal troffe. ja so hed sich denn das ganze ergeh

23.01.13 14:30
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Woow hani jo grad chli öbis verpasst die letschte täg! :p

squishy-fishy: härzlich willkomme! :) cha di beruihige - mir sind au sitem november verlobt und händ userts s'buget & gästeliste no nüt gmacht! jetzt sindmer am datum & location sueche :) also schön eis nachem andere ;)

biber: au dir härzlich willkomme! :)

thema familieplanig: öise wunsch wärs scho dänn gli nachem hürote mol schwanger z'werde :) <3 wänns nach dem würd goh hettemer scho das johr ghürotet wil mir beidi scho en rächt grosse chinderwunsch händ und es ziitli ischs mir sogar rächt schlächt gange mitem babythema wil de wunsch eifach scho lang soo gross isch.. aber bin sicher die negste 1.5 johr die flüget mega schnäll verbi & dänn chas losgoh :) wet aber dänn au d'verhüetig absetze & no chli natürlich verhüete um die hormone chli usezschaffe.. mir hettet scho i öisere letschte 4.5 zimmer wohnig gnueg platz gha & jetzt die nöi au extra wider so gwählt, wilmer dänn ned wider zügle wänd :) also bi mir hanget s'thema hürote & chind scho sehr zäme obwohli gar keis problem han mit uneheliche chind (bin jo sälber eis..) aber mir gohts meh ume name, dass dänn alli glich heisset & so und ebe vilicht wil bi mir alles so unplant gsi isch & sich mini eltere au gli trennt händ ischs mir wichtig quasi wie es schösn näschtli & en gueti basis z'boue bevor mir dänn chind händ und mit de hochzyt isch natürli scho en grosse schritt gmacht :)

morelia: verstoh di mega guet.. grad vo de eltere erwartet mer do natürli chli meh verständnis & fiingfühl.. aber finde au das müend ihr für öich gspüre wänn de richtig zytpunkt cho isch & ich persönlich finde au dassmer sich do gneug früeh gedanke drübert mache döf & chli plane mit wohnig / job etc. - hetti kei chinderwunsch würdi nämli ev. au mol job wächsle aber weiss dassi do en super möglichkeit hetti teilzyt z'schaffe & de job wär immerno abwächsligsrich & churze arbeitswäg eifach so als bispil s'isch sicher gsund sich die gedanke z'mache - los uf dis härzli! ;))

Iladige: mir werdet d’Iladige glaub öbe es Johr vorher verschicke so häd sicher no niemer Ferie plant..

Kleinefeder: drück dir fest de dume, dass din schatz au no s’hochzytsfieber packt :) (im rahme vo de männer halt hehe für de räschte sind mir jo do ;))

Malinchen: hey mega cool bisch so kreativ! =) ich wärs eigentli au aber d’zyt fähltmer chli & momentan au d’idee aber findi hammer machsch vil sälber isch dänn voll originell & eimalig! :)
Wägem güeterstand: mir wänd kei ehevertrag.. mir verdienet beidi ned extrem vil oder wenig händ keis grosses vermöge oder so finde das lohnt sich eher wänn öber ebe topverdiener isch oder mega vermöge häd dänn verstohnis oder natürli bi sälbständigkeit…

Budget allg: ich glaube do gohts extrem usenand – glaube de grösti chostepunkt isch s’ässe & de wii obd im resti essisch bankett oder eifach es buffet oder obd es catering losch loh cho! Und dänn natürli wievil lüt am obig werdet debi si! Und do mir rächt vil werdet si (öbe 160-180 am apéro und 100 am obig) wird’s scho is gäld goh. Aber mer hürotet jo schliesslich (hoffentlich!!!) nur 1x oder? ;)

No en anderi Frog zum Thema TZ: Ladet ihr die plus Tätschmeister au i für d’Übernachtig im Hotel? So als Dankeschön für d’Unterstützig fändis ebe scho no agmässe oder? & d’Eltere au oder wie gsehnd ihr das? Nimmt mi eifach so wunder will je nach Location muesch das dänn au iberechne im Budget…

Und dänn nomol en frog sorry gäl hehe han chli nochholbedarf: gits usser mir i dere gruppe no öber wo ned chirchlich hürotet sondern en frei trauuig macht?

So jetzt hani öich wider gnueg zuetextet & wünsche öich no en schöne nomitag / obig :)

23.01.13 15:17
malinchen 

Re: Bräute 2014

laprincipessa: Villecht chömä ja die ideenä bi dir ou no! =) I fröiä mi irgendwie ou gad mega uf au die Bastel- und Nähprojekt, obi de schlussändlech würklech alles cha umesetzä oder obs mir de irgendwenn z viel wird, gsehni de... ;-)

Mir wärde de TZ und ihrnä Partner d Übernachtig im Hotel zahlä. I findes irgendwie no ä cooli idee und sie söuä ja nid no hennä chöschtä ha nach däm tag wo für sie sicher ou mega asträngend wird... ;-) Bi allnä anderä düe mirs gad ufd Iladig druf, dass me det ou chönnt übernachtä, wie viel dases würd choschtä und das mir üs natürlech über Gsellschaft bim Zmorgä würdä fröiä. Denn machä mir es Antwortchärtli wo d Gäst agäbä ob sie chömä oder nid, wenn ja wie viel Personä das sie si, ob sie ä Mitfahrglägäheit bruchä, ob sie Vegi si, obsi uf irgendwelchi Nahrigsmittel allergisch si und ob sie es Zimmer wettä reservierä. De hei mir die Agabä när gad alli binenand... =)

Trauuig: Mir hüratä inerä Kapellä und d Zeremonie macht ä Kolleg vo üs wo no im Theologie-Studium isch. Isch also so chlines zwitter-ding irgendwie. =)

23.01.13 19:24
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@ehevertag: aso mir händ das Thema besproche, und da mir jetzt, nöd viel verdienet und keis grosses ersparnis händ wämmer au kein ehevertag.

@frei trauuig: also mir hüratet zwar ide Chile, aber d'Zeremonie, wämmer dases KOllegä vo ois machet, und würed mir au gern uf Englisch, ha, aber das gsehnd mir den no. Es wird uf jedefall nöd traditionell

@kännelerne: ich bin bi uni-kollegä iiglade gsii zumne Spiilabig, mit zNacht, und ich bin den det acho, id Stuubä glofe wo alli gsi sind, und min GG isch scho am Spaghetti ässä gsi ufem Sofa, und het mich gseh, und mir (anschiinend) wellä go Hoi säge und sich vorstellä. Er het jedoch siin Täller voll Spaghetti ufde Bode gstellt, isch ufgstande, und mit sim Fuess in Spaghetti Täller trampet. Det han ich ihn s'erst Mal so 'richtig' gseh und känneglernt. Ihm isches natürli mega peinlich gsi, und het sich den erst am Schluss vom Abig richtig bi mir vorgstellt

Ich hans eifach super gfunde, und er het uf jedefall en grossä Iidruck hinderlah

23.01.13 22:07
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Wooow, sind scho meega tolli Gschichte zämä chooh =D

Trauuig:
Mir werdet klassisch Kirchlich hürotä. Mit Pastor und sowiiter. Uns isch dä Part wichtiger, wiä s'zivile.

Kennelernä:
Ich ha miin GG durch mini Schwöster s'erst Mol kenneglernt. Sii und ihren dozemolige Fründ hend gfundä mir würdet unglaublich guät zämäpassä. Und het ihn mir denn während emene Jugendgottesdienst (wohl d'Erklärig werum ä klassischi kirchlichi Trauig) vorgstellt. I ha en suuper gfundä, aber mit 12 giit meh da ned zuä. Hend uns denn knapp 3 Johr us dä Auge verloorä, aber nie vergesse. Has aber niemols irgendöperem zuägäh. Am gliichä Ort sind mir uns denn es zweiits Mol vorgstellt worde und bii mir het d'Bombe voll und ganz iigschlagä. Miin GG isch ii dene Sachä eher en langsame und drum han ich es Johr lang um sini Gunst müässä kämpfe. I weiss ned wiä, aber igendwiä han ich en vo mir chönä überzüüge

Trauzügä&Co.:
Da isch no en guätä Punkt. Aber ii nimm aah, dass alli Verständnis hend, wenn mir da ihne ned zahlet. Wenn ned, wärets ned dii richtigä... Damit mir überhaupt hürotä chönt, müänd mir recht sparä und da wüssets au. Aber wenn's irgendwiä gängt würd ich da ihne sofort übernäh, will sii schaffet jo scho recht für uns. I ha mir denkt, dass mirs eiifach nach de Flitterwuchä dii erste sind, wo in unseri neui Wohnig zum Esse iiglade werdet... Denket ihr, dass da frech isch, vo ihne z'verlange, dass selber zahlet? Sii müänd jo ned dert schlofä, Sii chöntet jo au Haii goo

Laprincipessa:
Mersii für diis willkomm und dass du miich am meiischte beruhigt hesch! Schön, dass mir öpä gliich wiit in de Planig sind! Diim Dialekt no bisch eini vo dä wenige, wo nöd usem Bernbiet sind. Vo wo biisch denn?

Wünsch euch allnä ä guäti und erholsami Nacht!

23.01.13 22:30
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: yay, ois isch z'chirchliche au wichtiger, aber mir gfallt s'englische halt scho viel besser, und wet lieber das nö oisi Pfarrer/in sondern vom Kollege Chreis wo au en uusblidig hend das machet. z'Englische isch halt mega viel sälber redä und nö nu am schluss so es 'Ja' mal luege ob das klappet.

Aso ich denke nö das es frech isch, wenn d'TZ das müssten selber zahle, vorallem wenns d'möglichkeit hend hei zgah. (Ich persönlich wür eh lieber wellä hei gah.) Bi ois wird's wahrschinlich nö vil andersch sii. Mir händ zwar es (für ois mega) gross züügigs Budget, aber das isch inkl. Flitterwuche, und mir wend ja nö ganz alles wellä müsse usgeh.

Also, au ich wünsche allne e super gueti Nacht :)

Zuletzt bearbeitet am 23.01.13 22:32

23.01.13 23:55
morelia 

Re: Bräute 2014

@trauung: kirche

@übernachtung: wir feiern in einer location ganz in unser nähe und gehen nach hause. wäre auch keine möglichkeit vorhanden dort zu übernachten.

@ehevertrag: machen wir nicht

@kennenlernen:
vor 9 jahren auf dem geburifest meines vaters. war für uns beide liebe auf den ersten blick hat aber noch 2 jahre gedauert bis wir zusammenkahmen. waren von anfang an ganz verknallt. haben uns aber beide nicht getraut etwas zu sagen.
er hat mir dann zu meinem geburi einen kinogutschein geschenkt, mit dem hintergedanken, dass ich mit ihm ins kino gehen werde. habe dann aber noch meine schwester und eine gemeinsame freundin gefragt, da ichs nicht ganz kappiert habe...
hatten ca 1 jahr fast keinen kontakt mehr und dann wieder angefangen zu simslen und uns dann verabredet. bin mit meiner schwester gefahren und wollten eigentlich wieder zusammen nachhause fahren nach getrenntem ausgang. si ist dann aber total betrunken aufgetaucht und mein gg wollte mich dort nicht mitfahren lassen. sind im regen 1 stunde zu ihm nach hause gelaufen (er hätte ein fahrrad gehabt ist aber mit mir gelaufen, wie süss). da hats endlich funktioniert und wir haben uns getraut unsere gefühle zu beichten.

und jetzt feiern wir dieses jahr 8 jähriges

24.01.13 09:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy: Nei, wenn d müglechkeit besteit au hei z gah findis kes problem, wenn sies sälber müesstä zahlä. Sie wüssä ja ou wie öies budget isch, nimeni a. De verstöh sies sicher ou.

jö, si würklech mega viu cooli kennälern-stories! =D

Trauuig: Ja, üs beidnä isch die kirchlichi trauuig und ds fescht ou wichtiger. ds zivilä isch sonä bürokratische akt, scho numä das isch schreklech (abgseh vom gebäude wo ds standesamt da ds bern drinnä isch, das isch no schlimmer). Mir hei beschlossä das mir genau eis jahr vorem "richtigä" Fescht ds zivilä wöi machä, de hei mir nur eis Datum. Mir heis üs so vorgstellt: Härär gah, unterschribä, mit TZ ga ässä und ev. no i Usgang - fertig. Jetz hani das geschter mirä Mam verzeut und sie so: eh weisch, villecht gits ja de da glich ono es fescht. Schliesslech isch ja ds Zivilä das wo eigetlech zeut. *grml* I mues aunä klar machä dasi keni überraschigä wot...

 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 527 .. 997
Hochzyt   bstellt   Taeboyana   würklich   Location   squishy   Littlefoot   richtig   Problem   würklech   schaffe   malinchen   Hochziit   Pfingstrose   Zuletzt   Janedoe   gspannt   bearbeitet   irgendwie   Iladige