| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 278 .. 553 554 555 556 557 .. 777 .. 997
08.01.14 08:07
littlefoot 

Re: Bräute 2014

D hösli fändi de hit, nur sinds nid grad obersexy

08.01.14 08:17
littlefoot 

Lilian: eifach etsy ige und denn hochzeiten. Parat zum stöbere (ha mi registriert und s app abeglade, de chunt d beschribig immer uf dütsch mit chf prise)

D hösli fändi de hit, nur sinds nid grad obersexy

Schmuck weiss no nid aber denke das passt am beste zum chleid

Bim Cards Banner brüchti de no eui Beratig
Ha ja e Truhe für d Charte & Gschänkli. Es git immer Banner oder Chalkboards mit Cards/Gifts.. Ich finds zwar guet uf english, churz und tönt lässig aber ha chli s gfühl das passt ja nid würkli zu ois... Uf dütsch Karten&Geschenke...?
Uf d iladig tömmer wohl nid vill betreffend gschänk, ich glaub ich la das mini TZ im Brief a all la schribe, wo au no weg Unterkunft usw alles sta wird..

Was meined ihr?

Zuletzt bearbeitet am 08.01.14 08:19

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 169 kB

image.jpg image.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

image.jpg image.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 98 kB

image.jpg image.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 146 kB

08.01.14 09:07
Sue87 

Guete Morge zäme!!

Malinchen
Merci vielmal füre link vo printzessin, mir hei ize d Karte bi onlinedruck.ch bstellt.
Isch mega günschtig für 200 Postkarte farbig und satiniert und doppelsitig zahle mer nume 90.- !!!
Bi gspannt wiesi usgseh;O)

Littlefoot
Das si ja schöni Sache wo hesch uf etsy gfunde!! Muess ou mau wider chli go stöbere;O)
Ach mann candybar…isch bi ü simmer wider es Thema ob ja oder nei….gluschtet mi ebe scho;O);O)

Lil.lian
Ha ei Termin am 10.00h im Domino in Lörrach abgmacht und der ander am 14.00h im Dolce Vita ou z Lörrach;O) wett eigentlich am Tag druf no sone „Notfalltermin“ abmache am Vormittag aber ha no gad kei andere Lade gfunde in Lörrach…

Lula
Merci füre Tipp mege Copyquick, chame det ou online? De würdis gad mau go google für d Menükarte;O)

Pricana
I gah gloubs gad widermau go s Braut&Bräutigam choufe…;O)

Einladungskarte
Auso mir werde de Apérogescht eifach üsi Postkarte schicke imne silbrige Couvert.
Die silbrige Couverts hani ou gad Gestern bstellt und d Adresse wetti mit wiis drufschribe und e personalisierti Briefmarke vor Poscht mitemne Föteli vom GG und mir.

Di gladne Gescht bechöme die Postkarte imne goldige Umschlag und no dezue d Info dass si as ganze Fescht iglade si. De Umschlag widerum tüemer ner zäme mit wisse Stoffroseblätter i so „Kartontüte“ womer mit wisse Orchidee besprayt hei. Chunntme echt drus?;O)

Datei-Anhänge
couverts24.ch.png couverts24.ch.png (11x)

Mime-Type: image/png, 180 kB

Einladungskarte Lona weddix.de.jpg Einladungskarte Lona weddix.de.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 122 kB

vorderseite Karte.JPG vorderseite Karte.JPG (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 95 kB

Rückseite Karte.JPG Rückseite Karte.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 108 kB

Papiertaschen.jpg Papiertaschen.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

08.01.14 10:08
Pfingstrose 

Guete Morge liebi Brütlis!!!

Ich bin wieder zrug im Forum. Han aber nüme gross mitgläse nach dem ich da e Pause igleit han. Mir hend eifach mal alles ruehe lah was Hochziit abelangt. D Stimmig isch so im Cheller gsi, dass mirs nöd mit de Hochziit hend welle verbinde. Das wer ja mega schad gsi. Mir hend jetzt sowiit alles klärt. Es stimmt wieder für eus und au für die andere. Darum hämmer gseit neus Jahr neus Glück... Euses Jahr!

Freu mich wieder mit eu schriebe und ihr münd mir unbedingt en Update geh, wenn öpis mega wichtigs passiert isch.

Mir bstelled jetzt d Iladige am Wuchenend, parat sinds ja scho laaaang... Turte Degustation chund au immer nächer die isch ja am 18.01. den hämmer würklich s allller wichtigste erledigt. Den hämmer jetzt eus doch no entschiede e Homepage mache. Hät sie au öpert bi Zankyou? Ich hetti also nöd dänkt dass es sooo eifach isch und au no gratis. Und es gseht minere Meinig nah würklich guet us nöd so kitischigi Rosedesigns oder so...

Was mir no ha münd sind - Ring, Azug, Schueh, Dekorationssache und den Menucharte wenn mers den usgsuecht händ. Suscht simmer glaub ächt guet drah. Mit de Ring söttemer eifach mal chli fürschi mache werdemer aber id e Semesterferie im Februar mache. Sötti scho lange oder? Wenn mir im Juni hürated. Vorstellige hämmer scho extrem konkret.

Chli es Chaos hämmer no wege de Flittis... Mir händ ja 4 Wuche nach NZ welle. Aber das isch jetzt chli unpassend nächst Dez. will min GG im Feb. sini Bachelorarbeit abgeh muss... Jetzt simmer no am wiiter luege. Es chund scho guet. Zäme schaffemer alles... Hihi!

Bi de 2013 Brütlis hagleds ja Babys... Bzw. Schwangerschafte... Ächt interessant... Ich bin ja den gspanne was bi eus los sie wird. Imene Jahr...

Ich wünsche allne es unvergässlich schöns Jahr mit ganz spezielle Moment und Emotione! Gnüsseds...

08.01.14 10:34
Claudilein 

Ui schön Pfingstrose bisch wieder retour Und dass jetz aues wieder passt u besseri Stimmig isch, da fröienimi für di!

Wüsstet dir de scho vo wo dass dr d Ring wettet? Auso mir hei imfau üsi o no nid. Wärde die abr am Wucheändi a de Hochziitsmäss bsteue. Denn gits nämli no Mässerabatt, vou praktisch, da mir eh d Ringe vo Rhomberg hei wöue.
Wo göht dr gah Turte degustiere? Die isch bi üs no gar e keis Thema, meinsch mir müesstet emau vorwärts mache?

Sue: WOW öii Iladige si ja sehr schön Das mit de Säckli isch de ä härzigi Idee. Denn tüet dir das aune direkt übergäh? Bi de uf d Homepage gah glüsle, isch no luschtig z gseh, jetz woni di scho "live" kenneglernt ha. Mega schöns Chleid hesch ade Standesamtliche Trouig anne gha!

Littlefoot: Genau eso Art vo Chetteli hani imfau uf Etsy ouscho us Favorit markiert. Es het ja mega schöni Sache u gar nid eso tüür! Ig würd bide Chartene u Gschänk o nid uf Dütsch "Karten und Geschenke" schriebe. Sondern viellecht irgendwie es Päckli zeichne (ufem Kalkboard) oder so. Änglisch findeni je nach dem o unpassend, wenn suscht aues Dütsch isch.

Me: Hätt eigentli mega vieu z tüeh im Gschäft, abr mini Chefin het mi grad eso gnärvt u umgestresst wäge gar nüt, de hani gfunde, jetz tueni zerscht emau chli Hochziits-Sache umeschnöigge
Mir hei am Sunntig no Chärtli baschtlet. Sobaud mer ganz fertig si, wirdeni nech Bieudli zeige! Denn heimer jetz definitiv e Fotograf buecht. Suscht geits langsam langsam vorwärts. Irgendwie hani no nid eso de Stress. Mir göh im März no 2 Wuche i (uf?) d Maledive (vorzognegi Flittis ). U ig dänke bi auem: ach das het no bis nach de Ferie Ziit... Mau luege öb das e guete Plan isch odr öb mer de no i Stress chöme

08.01.14 10:40
Sue87 

littlefoot
finde die Idee vom Claudilein gad super mitem Päckli zeichne dasme druschunnt?
würdi ize ou nid unbedingt uf Englisch...bi no gad chli am studiere wasme süsch de chönti uf dütsch wo nid z lang isch

Pfingstrose
schön bisch wider da und am plane und heiters chönne kläre! fröit mi für euch

Claudilein
merci vielmalja mir werde di meischte Iladige vode gladne Gescht selber übergeh oder im Briefkaste abelah und die paar wos no sind de eifach per Post schicke
ui bi scho gspannt uf öies bastlete Kärtli ou soooo schön Maledive...und scho gli!!!

08.01.14 10:46
squishy-fishy

nicht registriert

Guuuätä Morgä ihr liiäbä

Nala: I ha gad Aruba müässä google. Ha no niä was devo ghört! Es gseht wunderschön us! Hend ihr eu scho entschiide?

Daenu: Da isch doch wunderbar das so an d'Fiiplanig got Denn isch es scho gli sowiit und du wirsch MRS GG sii Chömet ihr voraah?
Gell 2015 Brüütlis gönd voll ab. Erinneret mich aah uns läscht Jahr. Has chum chönä globä, dass imene Jahr unser Jahr wird sii und denkt da got no eeewigs! Und jetzt isch es endlich so wiit!

Lil.lian: Woow, suuper hend ihr so viiel chönä erledige! Vor allem dä Wii-Buur tönd sagehaft!
Schad hesch so eh schlechti Erfahrig im Zoro müässä machä. Schiint gar keii kompetenti Beraterin z'sii… Hesch scho eh Idee wiä dini Suächi nachem Traumkleiid wiitergot?

Littlefoot: So liiäb vo diim Mami, dass sii extra freii nimmt und ihr eui Ferii zweiite so richtig gniässä chönt
I ha mir no gar niä recht Gedanke gmacht, wiä lang style vo dä Bruut got Dreii Stund tönt scho nach wahnsinnig viiel. Aber ii vertrau jetzt mol ihrer Erfahrig. Das erklärt au, werum Bruut immer so viiel früähner wiä dä GG ufstoh muän.

Malinchen: Find ii guät eue Entscheii zum warte! Es giit siicher wiider es guäts Agebot. Vor allem wenn ihr sägät, dass es jo au jetzt scho ähnlichi Agebot ume het!
Viiel Kraft für diä streng Ziit mit all dä Prüäfige und Praktis!
Bii uns gsehts leiider ähnlich us. Un dii fürchte, das dehnt sich bis im März us

Pricana: Schön vo diir z'lese
Also im Package vo unserem Fotograf isch abem Morge bis am Obig 00:00 Uhr. Das sind jo meh als 12h Han ii no niiä so betrachtet… Kuuli Sach
I würd s'Zämäschniide miim GG überlooh. De chönt das siicher. Meiinsch dii GG het au chlii s'Händli defür? Oder irgend en Kolleg vo ihm?
Find eui Idee no lässig. I bii scho froh, wenn ii en normale Walzer anäbechum

Sue: Woow, eui Iladige. Voll guät wiä iihr eu do driigänd, eues Motto umsetztet und d'Lüüt no beschenket. Finds suuper herzig!

Pfingstrose: Schön bisch wiider do, welcome back!! Froii mii für eu, dass ihr jetzt wiider ganz positiv in Zuäkunft chönt luägä und dass ihr eh Lösig gfunde hend. Darf meh fraage, wiä iihrs klärt hend?
Zankyou kenn ii gar nöd. Es gseht aber meega guät us! Darf meh denn go spiienzlä wenn sii fertig isch?

Claudileiin: So schöön. Vorzogeni Flittis und denn no uf d'Maledive! Traumhaft!

Me: Mersii für all eui Rückmeldige! Mir werdet genau agäh was mir gern möchtet.
Jetzt chunt aber imfall dä oberhammer Mini Schwigis-in-Spe hend es Ferii-Hüsli. Da wönds scho lang verkaufe (siicher siit dem ich's kenne ) und jetzt het sich wer gmolde, wo's gern möchti. All ihri Möbel und Kuchiutensilie und und und us dem Hüsli bruuchets jo denn nüm. Und sii hend gfunde, mir dörfet uns bediene. Jetzt müänd mir mal go gugge, was unserem Gschmack entspricht und denn müänd mir unseri Wunschliste wiider apasse. Wer weiss, was uns alles agumpet dert
Sus lauft leiider gar nöd viiel. Mii GG het jetzt denn sini Prüäfige und chum sind diä duure, han ii miis Diplomprakti. So wiird bis im März nöd viiel laufe. Das macht mir scho chlii Sorge

Wünschä eu allnä ä guätä Taag! See you soon

08.01.14 10:58
LaMariee 

Guete Morge dir Liebe

@lil.lian: ah de viu spass ar Hochzytsmäss…
Merci, aber geit leider no es zytli bis ig de cha ga Chleid shoppe…

@Pricana: hadr ä PN gmacht wägdr Homepage.
Tönt cool mitem euem Tanzkurs… leider hani mi GG nid zu so öpisem chöne überzüge… ;-)

Sue: mega schön euii Karte. Mir gfaut dä goldig umschlag mega guet mit däm Schnüerli dranne. U Papiertäschli super passend zu euch mit dä orchiedee.

Littlefoot: hehe dHösli si lustig ;-) u dr Schmuck fingi ou sehr schön. Ig wet nä aber gloub lieber chöne aprobiere u nid im internet bstelle..aber schön gsehts us…
Sone Banner für dKarte wetti de ou gärn… dänke wes nid so zu euch passt in Englisch würdi äuä säuber öpis bastle in dütsch…
Heitdr de ä Wunsch wäg dä Gschänk?

@Pfingstrose: wiukomme zrug. Fröit mi für euch stimmt aues wieder u chöit dir so iz nöiie Jahr, i ÜSES Jahr ;-) starte..
Hani hüt ou gad gseh bi dä 13ner Brütlis isch fei chli öpis los ;-) mau luege wiäs de isch imne Jahr bi üs ;-)
Mir hei üsi Iladige use gäh.. wed lust hesch zum luege chani dr gärn ä PN mache…

@Claudilein: bi de ou gspannt uf eues Kärtli. Ou wow Maledive sicher mega schön

@squishy-fishy: ou wow isch ja mega cool chöit dir euch iz eifach mau ga bediene im Feriähüsli. Viu Spass de, fägt sicher no weme eifach mau chli cha usläse was euch gfaut dert

Me: bi mir gits eigch nüt nöiis.... bi gspannt am warte uf rückmäudige vo üsne Iladige

08.01.14 11:29
lil.lian 

Pricana
Ou das isch aber schad wege dene beide Fotografe. Mier sind ade Mäss in Zug gsi letzt Jahr, dete häts aso no recht vill Fotografe gha. Druck der Dumme das öber findsch!! Isch ja gad guet, dass am Wuchenend d'Mess isch..
Ja bi eus hät sich gester gad öbis ergeh mit em Tanze, dues den witer une schriebe :)
Nei ich chaufe amigs Swiss Wedding.. Ja den mueni mal s'Braut & Bräutigam Heftli go poste gah :)

Littlefoot
Danke fürs teile :)
Sind würkli ganz schöni Artikel. Die wiise'Säckli sind uuu herzig!!

Sue87
Ah gseht sehr schön us dini Iladig!! Abr uf de Vordersiite händer nüm vill gändered? Wooow so e tolli Idee mit de Papierseck.. Den dönder die persönlich übergeh?

Pfinstrose
Ah schön bisch wieder zrug!!! Han gad letzti a dich dänkt und mich gfräged was sich echt bi dier dah hät.. Schön händer alles chöne kläre!!

Claudilein
So schön mit de vorzogne Flitterwuche!! Aso den sind das eui Flitterwuche? Oder möcheder nach de Hochziit no was?

Squishy-fishy
Nei konkret hani no kei Idee. Ich luege mal ade Hochziitsmäss no chli ume!!
Aaah kuuhl mit de Möbel und Utensilie :) Den chömeder no so zu Sache für d'Wohnig!!

Me
Uuups han gad kei Ziit zum meh schriebe.. Duens eu nachher schriebe, gahn jez in Mittag :)
En guete!! :)))

08.01.14 13:32
lil.lian 

So fertig gesse und wieder am schaffe :)

Sue87
Du häsch ja no scho gschriebe, iher würdes den sälber verteile. Has irgendwie nöd gseh

Me
Aso bi eus isch gester viiiill passiert. Eusi TZ sind ja bi eus gsi und mier händ eusi ersti Hochziitssitzig gha. Mier händ alles mitenand besproche, ihne gseit was mer alles scho händ und verzellt was mier eus so vorstellet.

De TZ hät den au no e gueti Idee gha wegem Hochziitsgschänk. Mier wünsched eus en Betrag ad Flitterwuche.
Ich han dänkt ich duen es Buech bastle und dass jede den chan ineschriebe, was sie eus wännd schänke. Den hämer diskutiert, isch eifach chli blöd, wenn mier zu allem en Betrag ineschriebet und jede gseht den was de ander den eus für en Betrag schänkt. Und das es chli doof isch, wenn jez nu no grossi Sache offe wäred und öber eifach nöd so vill chan schenke. Und das es halt mit de Koordination schwierig wierd, dass jede das Buech rechtziitig wür übercho. De TZ hät den gfunde, es wär au no lässig wennd eusi Gäscht öbis würded gstalte für eus. Das mier eigendli mal öbis würded ufschriebe, was mier wännd mache die Flitterwuche: Flug, den Taxi, Hotel, Cocktail, z'Nachtesse, Hotelzimmer, z'Morge, Transport, Usflug, etc.. und das den jede öbis chan ussueche und für eus den chan zämästelle. Aso das de XY eus de Usflug schänkt, s'Glace am Strand und eus de Betrag wür überwieseo und no öbis wür gstalte. Ich finds mega e kuuhli Idee :) (Ich finds viiill besser als wenn mier s'Buech im vorhinein würded mache.) Und so chan jede würkli das usepicke wo ihm passt, au wenn im schlimmste Fall all würded den s'gliche usepicke
Den schriebed mier eifach öbis uf d'Iladige, mier wünsched eus öbis für d'Flitterwuche und das den TZ uf sie würded zuegah..

Schriebed iher bi de Iladige für d'Aperogäscht au ane, was iher wünsched? Oder dönder bi dene Iladige nüt erwähne?

Gester Abig, nach em Gspräch, wos den gange sind, bini den aber no voll unsicher worde und han voll nöd guet chöne schlafe Es isch den so chli vo de TZ duredrunge das ich halt scho no chli z'fest Kontrollfreakmässig bin :(( Und dasi halt scho es bitz schlimm bin idere Hiisicht. Will zersch hani gfunde , ich wet eigendli nöd gross Biträg vo de Gäscht, wet kei Überaschige, etc. Mier händ eus abr den druf geinigt, wenns würkli schöni Sache sind und au persönlich, isch es scho ok. Eifach nöd zvill. Ich han den hüt au nomol alles ufgschriebe (eigendli alles wo mer so besproche händ), und han au nomol erwähnt, dass es ok wär es paar wenigi, schöni, persönlichi Biiträg vo de Gäscht. Und das Dokument dömer ihne den schicke. Und jez hani eigendli e guets Gfühl. Dänke es chunt guet :)) Abr gester bini würkli voll verunsicheret gsi..

Den hani gester au no am Pfarrer aglüte. Mier treffed eus Endi Januar mit ihm. Bzw. er chunt bi eus verbi :))

Und mier gönd no wege eusne Flitterwuche ad FESPO (mier wüssed würkli no gar nöd was mer wännd mache, d'Idee wär au no es bitz länger weg zgah und no chli go reise). Die isch Endi Januar, Afangs Februar in Züri. Den chömer luege und den treffemer eus wieder im Februar mit de TZ zum wiiterluge.

Und das wegem Tanze isch ja au no gsi. Irgendwie sind de TZ und sini Fründin druf cho, öbs wennd zäme inen Tanzkurs. Ich glaub er hät sie gfrägt und sie isch voll devo begeisteret
E Nachbarin vom TZ gid au no noimets Kürs und duets mal abkläre, öb mer bi ihre en Kurs chönd go neh. Findi e meega lässigi Idee!! Und den lernemer au sini Fründin no chli besser kenne, sie sind nonig allzulang zämä und mier händs sie bis jeze nonig so oft gseh..

So fertig

1 .. 278 .. 553 554 555 556 557 .. 777 .. 997
Taeboyana   bearbeitet   Zuletzt   Hochziit   Pfingstrose   Iladige   gspannt   malinchen   irgendwie   würklich   bstellt   squishy   Problem   Location   richtig   Janedoe   Littlefoot   Hochzyt   schaffe   würklech