| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 278 .. 554 555 556 557 558 .. 778 .. 997
08.01.14 14:53
Lula 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Meinsch nit di Hösli gäbis ou in Sexy? Wüu dIdee findi super!

@Sue: Uh da überfragsch mi, mir hei das eifach aube im Gschäft brucht, aber si de viu gad vrbi, wüu ir Nächi isch gsi.
Tönt schön, u wenn göh dIladige use?

@Pfingstrose: Hesch es ou gläse?! Has aber ou gad dänkt, isch aber wunderschön

@claudilein: Wow, so schön! Findi e mega schöni Idee.

@squishy: Ou so cool, isch ja es mega liebs Agebot!

@lil: Ou bi öich louft ja ou ziemli was! Tönt aber super, chunnt fürschi

08.01.14 16:04
daenu16 

Re: Bräute 2014

Lillian: öh, da isch ja unglaublich…sie söled mal froh si dass du e Brut bisch wo bi ihrem Kleid weiss was sie will. Und denn zeigeds dir genau sGegeteil!? Hoff hesch im nögste Lade meh Glück – oder besser gseit, besseri Beratig!

Lilfoot: Also denn tüends dete so chli „Masse abferige“ ufem Standesamt? Hmmm…chli schad das sie’s denn grad so demonstrativ usehenge loht – isches en Samstig?
wow, 3h für Haar und Make-up?? Was macht sie a dem Tag no – Wäsche/Schniede/Mäsch und Föhne? *smile*

Pfingstrose: I hoff imene Jahr bini denn au bide Baby-fraktion *hihi*

Squishy: Gell, es isch irgendwie ganz es anders Feeling wens DAS JAHR isch!!! Voll krass!
Irgendwie gohts mir etz plötzli fascht z’schnell. Üses OK git plötzli Gas und sie wänd Sache wüsse woni mir no gar nonig überleit han…äääh, denn wirdi amigs recht nervös. Debi hani immer sGfühl gha das mir mit allem recht früeh dra sind und echt vieles scho plandet hend. Naja…gits halt no chli z’tue…han aber in nögster Ziit au grad no alli Elteregspräch, hmmm! Jaa 94 Täg bis Mrs. Göttergatte!
Isch ja meeeeega kuuul weg de Chuchi-Sache!

Me: etz wo's wieder chli weniger Knall uf Fall goht do im Forum versuechi mal wieder chli mitz'hebe. Bi üs isch d'To Do -Lischte grad recht lang.
- Anzug ussueche GG (am Sa)
- mich für Frisur entscheide (mann tuenich mich schweeeer)
- gnauere Ziitplan feschtlegge
- mich endgültig für dLieder entscheide
- en Fründ froge ob er Video würd mache am HZ
- Ende Monet Termin Hair&Makeup
- Ende Monet Termin Fotografin (Zeitplan besprechen)
- Ende Monet Termin Obiglocation (Zeitplan)

09.01.14 07:52
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge liebi brütlis :)

lilian: wow so guet, ihr hend denn cooli TZ :) mini TZ wett denn mal de TZ kennelerne vom GG aber bis das z stand chunt :)

pfingstrose: nice to have u back !

squishy: oh so cool mit de wohnig ! da findeder sicher es paar cooli sache, villicht sogar chli vintage züg

sue: wow würkli hammer die iladige !

lamariee: nei eigetli hettemer am liebste geld...für flittis, für famili ferie..aber da mir nid lang und wit weg gönd chömmer das nid so mache mit znacht esse, übernachtig det usw...wil mer warschinli eher pauschal gönd...und eh no ke ahnig hend wohi..

claudilein: ja das isch en super idee imfall. es chalkboard und es riese gschänkli. merci ! :)

lula: ja es gäbs no in tanga chli sexier, ha grad nachegluegt nachem läse

daenu: gäll drü stund isch meega lang ! ich ha ja probetermin davor, tuni de mal luege...aber haar hani halt scho langi und wenn me no muss föhne/strecke oder was au immer...d frisur hani eu übrigens glaub no gar nie zeigt woni wett ..im ahang) :)
wow da gaht es teili bi dir :) ganz cool !

me: wie isch das so bi eu mit de GG's -...? ha gester es paar iladige zeigt und er het denn si favorit churz agä..de text sell ich mache und er tögs denn aluege..mir mached ja eher en schlichti, simpli iladigscharte, mini TZ schribt denn en brief a all mit infos wegem schenke, weg übernachtig etc..er het denn gmeint, er brüchi nid sones hochzit wie ich das well (bridezilla ahoi), er sig denn det und tög mi hürate aso was deko usw abelangt muni eher selber mache..wie isch das bi eu ? zeiged ihr am GG jedes detail und gumpt er denn jedesmal begeistert id höchi wie toll dass das sig ?

die ander isch mine schwöschtere z wiehnachtlich gsi..ha etz die im ahang als favorite...die erst wär am "hochzitlichschte" ... die zweit gfallt eus au super und die letscht wär toll vom thema her (weg de location ) aber d farbe sind doof...chent me aber sicher afrage ob mes cha ändere...was meined ihr ?

Zuletzt bearbeitet am 09.01.14 08:06

Datei-Anhänge
favo.jpg favo.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 18 kB

blau edel.jpg blau edel.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 16 kB

schnur_beleuchtet_rustikale_verlobungs_party-r8d32cd1ae1f7415199b9bb0f420bb3e0_imtzy_8byvr_324.jpg schnur_beleuchtet_rustikale_verlobungs_party-r8d32cd1ae1f7415199b9bb0f420bb3e0_imtzy_8byvr_324.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

5dcd67559e5759917592b824a4b8116f.jpg 5dcd67559e5759917592b824a4b8116f.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 61 kB

09.01.14 08:35
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Han gester mal no Zankyou aglueget. Mier händ eigendli au kei Homepage wölle mache. Hans den e mega kuuhli Siite gfunde und han gad chli afange bastle. Find es gseht super us :) Händer eui Homepage scho online gstellt?

Daenu16
Hihi häsch di nonig entschiede wege de Frisur?

Littlefoot
Ja mier händ eifach beid TZ iglade und halt mal alles verzellt wo mer scho händ und no möchted mache und den händ sie sich automatisch känneglernt :) Wobi gseh händ sie sich au scho..
Oooh so härzig, er isch den dete und duet dich hürate isch doch schöön!!
Bis jez hämer eigendli d’Sache meh oder weniger zämä entschiede. Abr öb ich ihn den jedes Detail fräge wege de Deko weissi nonig. Abr wenn ihn das ja weniger intressiert, wür ich ihn au nüm immer fräge..
Mier gfalled die Iladige mit de Lampion eigendli au no recht guet. Nur wo ich das mit de Wiehnachte glese han, hani au eher Wiehnachtschugle gseh Und die dritti isch würkli sehr hübsch, abr d’Farb gfallt mer au gaaar nöd. Bin überhaupt nöd grüen-Fan. Ich wür glaub au mal abkläre öbs die no in andere Farbe gid..

09.01.14 09:21
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: Schön bisch wieder drbi und no viu schöner dass dir alles heit chönnä kläre!!!

@littlefoot: mir gfallt die 3. Iladig meeeega guet! Aber sie isch vodä Farbe scho rächt düster, vo däm här eigetlech nid so passend fürnes Hochzyt... Mi nächst Favorit wär denn die 2., findä irgendwie d Aordnig vodä Lampions schöner als bi dr erstä.

Mi GG und ig hei so chli verschiedeni Inträssegebiet... Ihm isch d Musig meeeega wichtig und det hani ihm ou dr lead überlah und wenn er mi aube sache fragt sägi "jaaa... ähm...mhm...ok... mach eifach das wo du am bestä fingsch!" Und wenn ig när chume und irgend öpis vo Blueme und Lampions und Pompons schwärme tönts bi ihm öpe glich. Mir si halt beidi mega Organisationsfreaks u mache so sache gärn, drum isch er ou rächt motiviert drbi. Aber i finde ou wenn är das so seit (meeega härzig!!! ) de muesch ihn nid bi allem frage!

D Frisur isch ja meeeeeeega schön!!! Aber i dänke da mues sie äuä d Haar scho streckä / Föhne etc. u bis das när so "büschelet" isch duuret äuä scho sini zyt... Aber isch doch egal wenn's a däm Tag chli länger duuret, nid? Chasch ja fang es Cüpli trinke drzue mit dinerä TZ...

@dänu: wow, bi dir geits würklech nümme lang!!! I wirde ou gad nervös weni das so liesä wo dir scho alles dranne sit! Was für Frisure stöh de zur Uswahl? *gwunder*

@all: sorry dasi nid uf alles cha igah... no 4 Täg när hani di schlimmsti Prüefing hinter mir!

09.01.14 09:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Alli-Mitenand!

Lilian: Nei hämmer nonig will mir ebe nonig ganz wüssed wege de Flitterwuche. Aber gmacht hani eigentlich alles scho und zwar würklich in ganz churzer Ziit. Han ca. 2 Stund gha. S Ufwändigste sind die einzelne Poste uf de Wunschliste.

Danue: Herzig das eui TZ so is Zügs chömed und Gas gänd. Die Wälle gits doch immer… Kennt glaub jedi da ine. Es chan würklich amigs si, dass mer tänkt läck simmer guet drah und am nächste Tag lissi irgendöpis vo eu und dänke scheisse ich muss no das, das und das mache… Hihi! Was häsch den für Idee für d Firsur und was würdi am beste zum Chleid passe?

Littlefoot: Wow schöni Iladige! Herzig! Ich find die ersti mega schön… Mit dene Farbe! Ich find die zweit jetzt fast au wieder zdunkel.

En guete Start! Mir hend jetzt Teammeeting... *WÄK*

09.01.14 09:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

COUNTDOWN - Damits alli wieder mal vor Auge hend!!! Die erste Brüütlis hürated i 2 TÄG!!!

chliini22 ~ 2
nisliker ~ 9
Lula ~ 65
Fara ~ 93
daenu16 ~ 93
_janedoe ~ 128
cathie ~ 128
lela85 ~ 128
Heart ~ 135
novia_mayo ~ 135
orelia ~ 135
Cristina89 ~ 135
lilmonkeyme ~ 135
StellaBlack ~ 142
weddingbee85 ~ 142
canella ~ 142
Pfingstrose ~ 155
Claudilein ~ 155
samu ~ 156
Broncos ~ 156
trixli ~ 163
munggi87 ~ 163
angyyy19 ~ 163
malinchen ~ 163
littlefoot ~ 169
Pricana ~ 170
laprincipessa ~ 177
Dusty ~ 184
squishy-fishy ~ 191
nala05 ~ 204
mystera ~ 205
Sue87 ~ 212
FringillaVigo ~ 212
Taeboyana ~ 219
LaMariee ~ 233
lil.lian ~ 233
Sep 14 ~ 240
ninam ~ 240
Pfloeckli13 ~ 247
mafage ~ 282

Zuletzt bearbeitet am 09.01.14 09:54

09.01.14 10:21
nala05 

Re: Bräute 2014

Guete morge zämme!

I bi momentan au grad voll vom studium vriinahmt.. Ha abr geschtr e lange itrag gschriebe, bi jedoch nid is forum inne ko.. Irgendwie häns es serverproblem ka.. Jetzt hani abr hüt de laptop nid drbi jetzt post ich de halt erst hüt obe

Wünsch euch en schöne dag!

Pfingstrose: danke für e countdown! Wooow jetzt gohts los mit uns 14er brütlis

09.01.14 11:13
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Wooow ja bi de einte gahts würkli gar nüm lang .

Bini gad no froh, bi eus gahts ja no en Momänt .

Defür hüratet mini TZ am Friitig inere Wuche zivil . Bin jez scho mega gspanne und au scho es bitz nervös .

Pfingstrose
Ja mier wartet au mal no es bitzeli.. Mier händ no es Shooting im Februar oder März und den chömed natürli die Föteli den no druf

Malinchen
dämfall no ganz vill Glück bi dinere Prüefig!! Druck der de Dumme.

Zuletzt bearbeitet am 09.01.14 11:16

09.01.14 12:10
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihalo liebi Brütlis! :)

Na wie händer gstartet im nöie Johr? :) Im Johr 2014!! :) HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE! =)
Hehe bin grad froh isch s’forum eher ruhig so muessi / döfi ned wider 10 sitene noläse :p ;))

@lil.lian: vile vile dank för die liebe komplimänt! :) hey cool händers so schön gha in london! :) oje duetmer leid isches im zoro nedso de hit gsi! :/ hoffe häsch gli en termin nöimets anderst und dass dänn alles guet klappet! :)
Ui neeei goht jo gar ned, dass si häd welle, dassd s’favoritechleid seisch wännd gar keis gha häsch so en dummi schnepfe ächt! Hey das isch ganz en härzigi idee wäge de gschänk :) cool nähmet öichi TZ das id hand :) mir händ bi allne de glich spruch gschrebe.. was isch d’FESPO? No nie ghört?

@lamarie: jöö so härzig wägem kaländer :) do häd din GG sicher fröid gha :) ich mache au sit 5 johr all johr so en tischkaländer förs Büro för mi GG :) das johr hani ne au chli speziell gstaltet wils halt öises johr isch ;) oh cool häsch de termin förs brutchleidshopping! :) grad en tag vorem brutträff so cool dänn chasch dänn grad verzelle :) und ebe hans dir jo scho per PN gschrebe: d iladige sind ächt mega mega schön sowie au d’homepage! =)))

@lula: heeey schön mol wider vo dir z’ghöre! :) hoffe bisch zwäg?? Bi dir gohts jo au nüme lang hey ;) ich schick dir grad en PN mit öisere homepage so chasch chli go schnöige ;)

@chliini: uiuiu bi dir isches jo scho öbermorn sowit!! Heia hey isch jo jetzt mega schnäll gange! Puh ich dänke a di – toitoitoi för alles! =)))))) s’wätter söt jo glaub schön sonnig si am SA oder? :)

@sue: mit de kollegin isch wider guet – danke der nachfroge! Si hädmir es härzigs chärtli gschickt und sich för d’iladig bedankt und dass si sich sehr fröi und so… (zwar häd si sich erst gmäldet nachdem ich ihre es guets nöis gwünscht han aber immerhin gäl ;) oh cool häsch termine abgmacht förs brutchleidshopping! :) oh gseht schön us öichi chärtli! :) chunt sicher super a bi öichne gäst de ufwand und alles! :)

@squishy: hmm jo weiss wied meinsch aber findes glich schreg wenn sich lüt eifach ned mäldet! Die eint kollegin häd sich zwar gmäldet aber mir wartet immerno uf sehr vil rückmäldige! Findi rächt speziel… klar händ gseit bis endi januar händs zyt aber glich.. mol mälde und merci säge wär doch glich no nätt ned? :p
Mi vater isch chli versifft – kei ahnig ober das öberhaupt gwösst händ – redet chum öber d’hochzyt und d’planig er häd kei ahnig und interessiert sich leider glaub au nedso würkli :( leider hämer nonig würkli en lösig.. schins isch usgrächnet die tante chli betüpft, dass si nur as apéro iglade isch.. weiss drum ned, ob si öberhaupt chunt und obsis mache würd.. naja complicated family! Hmm wäg de wunschliste isch schwirig aber doch vil schänket würkli lieber konkreti sache.. d’südländer kennet das gar nedso und schänket würkli gäld aber d’schwizer sind det dure glaub scho chli verchrampfter.. drum händ mir jo en spruch druf gschrebe ufs chärtli dass wämer öis öbis schänke wet, mir öis gäld wünschet.. händ aber au scho positivi rückmäldige gha (vo ältere lüt ;) wo gseit händ super händer das druf gschrebe will mir händ öich scho welle froge, was ihr öich wünschet und so :) hee aber das isch jo mega cool wäg de feriewohnig! :) hoffe ihr findet passendi sache! =)

@nala: vilicht hämer die glich gha demfall :) klar mach dir grad en PN :) und ebe wännd no tipps för öbernachtigsmöglichkeite bruchsch in luzärn för d’gäst hetti jetzt welchi ;) (siehe witer unde) toitoitoi för s’lere und so.. ich muess jetzt dänn au wider dehinter :/ wooow gseht jo mega schön us Aruba :) no nie ghört hehe bin au go google :p

@daenu: uiuii goht jo würkli nüme lang bi dir! =)))) hihi scho am fine tuning aiaiaii do werdmer jo au grad nervös :p

@littlefoot: danke vilmol :) jo ebe mol luege ob das klappt mit de theologintante… mal schauen… :/ jo gäl 15000.- isch scho en stange gäld.. hämer scho müesse spare.. aber verdienet eigentli beidi guet und chönd drum jede pro monet 1500.- 2000.- uf d’site due – sprich ischs scho guet gange zum spare… hey cool händer de termin! :) mir gönd au gli mol verbi ufem standesamt för das ehevorbereitigsgspröch do :) hey und cool wäg de torte und de coiffeuse / visagistin isch jo super ! =) hey und ganz schön die girlande! :) han so sache au scho gseh uf etsy und scho gspicheret ;) hehe jo glaube alli GG’s sind doch bitz so dass si sich drushaltet :p also er isch scho interessiert und so aber seeeehr viles machi eifach ellei :p mängisch wünschti mir natürli au chli meh isatz isch klar.. also mir gfallt die 1. Charte am beste findi hammer! :) wow und d’frisur isch mega schön! :)

 1 .. 278 .. 554 555 556 557 558 .. 778 .. 997
irgendwie   würklich   squishy   Littlefoot   würklech   bstellt   Zuletzt   Problem   schaffe   Pfingstrose   Hochzyt   Location   Taeboyana   Hochziit   gspannt   Janedoe   malinchen   richtig   Iladige   bearbeitet