| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 778 .. 997
09.01.14 12:11
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: hmm jo isch scho cool, aber ebe weiss ned obs klappt! S’haaaperet eifach bitz was d’zeremonie abelangt! Mache 3 chrüz ad telli wämer öber fix händ! :p wäg de villa häd leider ned klappt aber han mol agfrogt obmer si eifach so för 1-2 stund miete chöntet för zum föteli mache :) jo voll söl si doch uf ibiza häsch rächt! :p
Ooh schön händer so vil zyt gha för öich :) duet ebe amigs scho mega guet :) jo demfall chunt sicher zumene spötere zytpunkt es nöis super VW-Büssli ;)

@pricana: hey cool laufts so guet mit öichem tanz! :) ich reg mi meeega uf was das abelangt! Han mim alte tanzlehrer vor so langem agfrogt ober öis würd de hochzytstanz bibringe und chume eifach kei klari antwort öber! Sust sölemer doch öber anderst empfehle oder eifach absäge aber hettets uh gern bi ihm gmacht! Tja mol luege…
Jo doch inzwüsche häd si sich gmäldet si hädmer sogar es chärtli gschickt, es guets nöis gwünscht und sich bedankt und si fröi sich sehr ächt härzig gsi! :) findi en guete plan mitem fotograf a de mäss unter d’lupe näh! ;) wennd glück häsch bechömed ihr sogar rabatt wäner ade mäss buechet! ;)

@pfingstrose: ooh welcome back! :) bini schön froh, häd sich alles wider zum positive gwändet! :) hey cool gohts vorwärts mit iladige bstelle / homepage und so :) öisi isch jetzt inzwösche au fertig, fallsd mol wetsch go güxle ;)
Jööö so härzig de countdown wot gmacht häsch! =))))

@claudilein: hehe so guet wägem gschäft häsch rächt wänn die so umezickt :p ich bin die wuche ehrlichgseit au nonig so produktiv förs gschäft gsi (han au ned voll de stress..) weiss au ned aber im läbe muessmer doch eifach prioritäte setze ned haha :p ah cool döfmer es chärtli bestuune? :) super händer en fotograf buecht ! :) woooow hammer gönder uf d’maledive hihi :) muesch dänn brichte ;)

@Namensänderig: hihi ich go im mai es weekend d’kollegin in madrid go bsueche – dänn änderet jo min name scho und ich heisse nüme glich! Weiss öber wie das lauft obmer jetzt scho mitem nöie name chan bueche?? Merci för tipps! :)

@torte: wie vil tällergäld zahlet ihr, wänner d’torte extern lönd loh mache? Mir würdet 5.- / person zahle – isch das ok oder z’vil? Han kei ahnig… aber ev. lömer si au im montana loh mache – si händ sicher gueti…

@öbis witzigs: hihi kollege vo öis (ned mega ängi – si sind eifach am apéro iglade) sind schwanger :) s’bebeli chunt mitti mai :) und si wartet jo scho soooo lang ufen atrag.. jetzt isch er dra am atrag plane – duet sich aber mega schwär (weiss das alles will mini TZ d’fröndin vo sim beste kolleg (TZ) isch :) jedefalls de hammer: er isch scho alles am plane also sin TZ plant scho s’polterweekend (a dem weekend vo mir s’zivile händ :) und 1 wuche druf würdets hürote also er häd scho ufem standesamt aglütet und so! :p aber si isch glaub die einzig wo no nüt vo ihrem glück weiss :P soooo typisch ma hey goht gar ned :p dänn häd mini TZ ihn gfrogt ober dänn a alles dänkt heig ring und so: und er jojo er heig öbis im chopf.. und si: und d’grössi weisch die? Er: ou scheisse man a das hani ned dänkt ! menoooo :p er duet sich eifach sooo schwär mit dem atrag debi wär a de wiehnachte doch perfekt gsi hehe :p aber verfolges gspannt :) ;)

09.01.14 12:11
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@me: die wuche bini grad chli flissig gsi :) han mi dehinter gmacht und s’hotel buecht för öisi band (mega schwirig gsi öbis halbwäg zahlbars z’finde..) plus hani jo die geili villa welle bueche för d’kollege aber die isch dänn leider scho usbuecht gsi und wär doch vil türer gsi und gar ned günstiger als es hotel – (schaaad – das wär die perfekti Location gsi zum Fötelis mache!! Aber han jetzt mol agfrogt, obmer d’Villa ned au eifach so 1-2 Stund chönt miete zum Fötelis mache ;) mol luege obs klappt!) dänn hani aber es meeega cools B&B Hotel gfunde in Luzärn wo 21 Lüt max. Platz händ – es isch super und goht grad uf! So chömer öisi ängste Kollege, mini Muetter und Schwöschter, de Brüeder & d’Fröndin iquartiere – perfekt ! :) Und s’beste isch: s’chostet nur 60.- / Person inkl. Zmorge!! Hammer unschlagbare Pris för Luzern City!! Plus hämer för d’Family vom GG inkl. Verwandti in Italie au en härzigi chlini Villa grad am See gfunde (perfekt gläge – 5 Min. vo de Aperolocation und 5 Min. vo de Obiglocation! :) för 10 Persone zahlemer för die Nacht 500.- also au voll s’Schnäppli und si sind schön unter sich! :) Bin richtig froh und grad chli stolz uf mis Organisationstalänt :p Was mi chli närvt isch, dass d’Kollege vom GG wo öis extra agfrogt händ wäge Öbernachtigsmöglichkeite und gjammeret händ wie tüür s’Montana sig (350.- / Doppelzimmer - wasi jo au verstoh, dass si sich das ned leiste wänd / chönd!!) ned grad zuegseit händ sondern so à la: jo mir prüefet no Alternative.. Sorry öbis günstigers findet si def. ned und es isch meega schön!! Alles renoviert und d’Leiterin woni am Tel. gha han an mega liebi! :) Naja müend si halt ächt sälber wüsse… Das Huus bringemer so oder so locker voll! @Nala: fallsd no Tipps bruchsch – cha dir gärn meh dezue verzelle wänns di interessiert vilicht för dini Gäst?

Dänn hani mol no es whatsapp usegloh a öises hochzyts-OK för en kick-off termin :) hoffe s’klappet gli :)

Womer eifach ned witerchömed isch wäg de Zeremonieleitig :( Hmm hoffe de Chnopf goht do gli uf hey!

Sust chömemer vo allne Site so super Feedback zo öisne Iladige & Homepage öber, was richtig guet duet! :)

Am SA oder SO wämer ad Hochzytsmäss uf Züri :) Wer vo öich chunt au und wenn? :)

09.01.14 12:54
Fara 
Re: Bräute 2014

Yo yo yo

Boah, ich bin in letschter Ziit nüm ganz mitcho mit mitläse - und mitschriibe scho gar nöd. Ich glaub, min letschte Bitrag isch vor öpe emene Monet xi. Hui.

Ich hoff, isch ok, wäni mal en Egopost ablah und dänn versuechi aber scho wieder chli meh dri z cho. Aber bin im Momänt voll nöd in Hochsigsplanstimmig. Das isch voll doof, mir setted nämli zimli Gas geh. Wie d Pfingstrose festghalte hät, gahts ja nur no chli über 90 Täg!

Übrigens willkomme zrugg, Pfingstrose! Bin u froh für eu, dass es sich bi ez klärt hät und ihr wieder positiv gsinnt chönd uf s Hochsig luege!

Also, @me:

Mir händ i de letschte Ziit en Caterer für s Abigässe buecht (s Pastamobil - japp, bi eus gits Teiggis *gg* ). Ez bruchemer dänn no de Apero. Da frögemer wohl Beck a.
Dänn hämmer d Reservation vo de Chile bestätigt. Da isch hüt d Rächnig für s Chilegmeindshuus cho. Freu mi voll.

Mir händ - das isch es mega Highlight gsi - euses Engagement Shooting gha mit de Andrea. Hät voll Spass gmacht, sie isch mega sympathisch! Und Fotis gfalled eus mega. Negscht Wuche tuet sie es paar uf ihren Blog, ich schick eu dänn gern en Link, falls ihr wänd. Achja, und d Masoalafotis hani ja au no es paarne versproche. Machi dänn au no.

Nach em Engagement Shooting - es wiiters Highlight - hämmer bi de Taeboyana und ihrem Verlobte chöne ineluege. Das hät mi mega gfreut. Und dini Cranberry-Guetzli sind mir Inspiration für min Drükönigskueche gsi.

Am Zischtigabig hämmer eus mit em Priester troffe. Das isch sehr schön (und luschtig) gsi und die Sache, woni chli befürchtet han, dass sie schwirig werded, sinds dänn gar nöd worde. Phuuu! Nacher hämmer no Znacht gässe bi mir zäme mit minere Muetter. Ich han kocht und sogar gueti Kritike gerntet (de Priester isch früener ebe Sterne-Choch gsi).

Min Verlobte isch mittlerwiile züglet (Samstig vor Wiehnachte) und mir sind jetzt chli am irichte. Händ immer no erst es imaginärs Sofa. Aber sobald das dänn det isch, xehtsch scho zimli kuul us.

Ah, und es Chleid für s Zivile hani au gfunde! Isch es grüens Cocktailchleid. Passt zum Verlobigsring und isch ja d Farb vo de Hoffnig, sehr guet. Muess es aber no ändere lah.

Am Wuchenänd gömmer ad Hochsigsmäss. Händ mal vorgha, am Samstig und das no mit Karl der Grosse-Usstellig im Landesmuseum und Znacht verbinde. Aber vilich wird das chli vill, wil am Abig vorher dörfemer no go Party mache bimene Kolleg vo mim Verlobte. Dem sini Parties artet anschiinend amel chli us. Min Verlobte hät gmeint, er blibi amel nüme bis am Schluss. *gg*

So, das wärs glaubs an Updates vo mir. Es gibt noch viel zu tun!
Mir bruched no:
Iladige, Wunschlischte, Ring, zivils Hochsigsdatum, Aperobeck, Deko, Blueme und chlineri Sache und sicher no vill, woni jetzt vergässe han.

Oh Mann, oh Mann. Langsam fangts mi a stresse. Aber s sett ja cho gah. Ich schaff im Momänt ja immer nonig (was zwar au sin Grund hät, aber ich han so natürlich scho chli meh Ziit zum plane eigetli). Aber eigetli wetti scho irgendwänn wieder afange mit Schaffe und/oder Studium. Muess no das blöde Praktikum fertig mache, wo zimli stressig isch, wien ich mir han säge lah. Aber ich wird's wohl au jetzt no uf meh Wuche verteile als normal. Ich wett eifach sone geballti Ladig Stress vermiide. Das tät au minere Gsundheit sicher nöd guet.

Sodeli, ich wünsch eu mal es schöns Tägli, ich muess mi mal parat mache, han no abgmacht.

Liebs Grüessli,
Fara

09.01.14 14:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
D'FESPO isch d'Feriemäss. Die isch vom 30. Januar bis am 2. Februar ide Mäss Züri. Aso am gliche Ort wie d'Hochziitsmäss.
Mini TZ hät eh gfunde, sie wür au chli meh mache.. Abr finds uu schwierig, es bringt ja nüt wenn sie z.B. e Offerte ineholt und am Schluss dönd ja den glich mier entscheide. Abr vo de Idee bini würkli begeisteret. Und gester hät sie no gfunde mier sölled eus eifach überasche lah
De Kolleg chönt ja eifach en Atrag mache, wer vill eifacher und den chöntes zämä plane . Abr ich finds irgendwie glich härzig was er aalles macht.. Abr ich würs eigendli scho au gern wölle wüsse..
Ja das dönt ja würklich perfekt mit de Übernachtsigsmöglichkeite!! So hät jede öbis passends :)
Mier gönd am Sunntigmorge ad Hochziitsmäss, warschindli gad wenns ufmacht. Und du? (hamer au scho überleit au no am Samstig zgah, han ebe vier Billet dihei und mit em Auto bini so i 15 Minute dete, wierd den aber glaub doch chli zvill )

Fara
Schön vo dier z'ghöre :) S'isch aber doch no einiges bi dier gloffe i de Zwüscheziit
Oh bin gspanne uf eui Föteli vom Engagement-Shooting. Mier händs ja den no vor eus :)
Ja ufs Pfarrer-Gspräch bini au no meega gspanne.. Han au no es paar Befürchtige, mal luege wies usechunt.. Aber schön isch es bi eu so guet usecho und es Kompliment häsch au no becho
Han mer no überleit öb ich no was bache söll, wenn er chunt. Finds abr den doch chli fescht z'Klischee-mässig
Ja das mit de Wohnig isch ja jez au ruck-zuck gange..
Au wenn no vill mache muesch, döfsch di schlussendli eifach nöd z'fest stresse lah :-/

09.01.14 14:53
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Ja wegem Name hani no was wölle schriebe, has ganz vergesse. Isch mer plötzlich in Sinn cho.
Mini TZ wo inere Wuche hüratet hät gseit, du muesch nöd umbedingt de Name uf de ID / Pass gad go ändere gah (bzw. e neui ID go mache lah). Du häsch glaub recht lang Ziit (da isch sie aber überhaupt nüm sicher gsi) bis den würkli de Name uf de ID / Pass muesch ändere!! Es muen eifach sFlugticket mit em Name uf de ID / Pass übereinstimme.
Ihre hät das die uf em Zivilstandesamt gseit gha..

Ich han ebe beides im Oktober 2012 neu mache lah :-/ isch voll doof.

09.01.14 16:15
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hallöchen Zäme :-)

Littlefoot: isch doch härzig, di GG isch eifach de dert u tuät di hürate ;-) u das isch ja zwichtigste.
Azso bi üs isches so dassi bi dä Sache wiä Deko, Blume u so eifach Vorschleg de mache wasmr chönte… u är de öpe si Kommentar drzuä git.. u ig versuche chli nid gad jede Tag vom Hochzty rede (chönt ig ja guet ;-) ). Aber ihm wärs de öpe chli zviu.. drum hocke mr eifach zwüschine mau zäme u tüä bespräche was so afaut.. aber völlig begeisteret vo Blume, Farbkonzept u Deko ischer nid wük ;-) seit eifach was ihm gfaut u was nid..

Wägde Iladige: zwöite gfautmr mega guet :-) gseht schön us mit dene Lampions.. zdritte isch ou nid schlächt, aber eifach chli fiischter… u dFrisur isch ou sehr schön :-)

@Countdown: wow bi teune geits ja wük nüme lang :-) bi aber ou gad froh hei mir no chli lenger zyt :-)

@laprincipessa: ah das isch ou cool ä säubergmachte Kalender :-) isch haut scho es speziells Jahr :-) Stimmt, de chani de hoffendlech am Brutträffe vomne glungnige Brutshoppingtag verzeue ;-)
Bi euch louft ja gad fei chli viu :-) supe hesch so gueti übernachtigsmüglechkeite gfunge :-)

@Fara: hallöchen :-) bi dir isch ja ou mega viu gloffe. Würd sehr gärn fotos luege :-)

Schöns Äbeli euch aune…

09.01.14 18:50
nala05 

Re: Bräute 2014

guete obig zämme! so ich ha jetzt min post wo ich eigetli geschtr scho gschriebe ha, halt no erwiteret dasi widr up to date bi

@lil.lian: oh wow di gg het jo wirkli e richtige fuessballtrip ka ich bi au scho im mm's word z NY und vegas gsi, wot eigtli nur go zum d'm&m's für d candybar grad kaufe das wirdi jetzt sogar au mache, aber meh drzue unde
hey mega schad wägem zoro! aber was isch de das für e berotig gsi kunnt eim fast vor as wäre si eifach chli druf us gsi das vrbi kunsch.. schad, aber hoffentlig findsch du jetzt au ändlig bald DIS kleid! aber muesch luege, ade hz-mäss laufsch sicher genau dr ane

@littlefoot: gratuliere zum standesamt termin! au wenns nid so e nätti am schalter gsi isch.. vrstand nid worum die so unhöflich ame sin, klar ischs für si nüd speziells meh, aber für uns brüüt halt ebe scho! hey das sin jo tolli news wäg de flittis! voll lieb vo dim mami! tönt nacheme super priis für s makeup und hoor, aber 3stund??? huuh rächt lang! abr grad guet z wüsse
cooli sache hesch uf etsy gfunde. sones hösli hani au scho noime mol gseh, fänds ebe au hammer! ha au eis mol gseh (so wie in himym) mit "Eigentum von GG's-name") wär au no lustig
ich bi au immer am umestudier ob die ganze schriftzüg in düsch oder änglisch si sölle.. ich find änglisch ebe cooler, mir wärde au gäst vo ängland ha, mir hän beidi e bezug zur änglishe sproch.. dorum tendier i im momänt zu änglisch.. ka sich aber au widr ändere
aso mi gg git au zu allem immer nur kommentar ab obs ihm gfallt oder nid. wenni wirli will das är öbis macht muessi ihm das au so sage den luegt är.. vo ellei kunnt är ez ä nid so uf d idee mol nach deko züg oder öbisem z luege ;) hauptsach isch är isch de am däm dag do und duet mi hürote isch doch siess vo dim gg.
mir gfallt die dritti iladig au am beste, nur chli heller wär besser. eure favorit findi aber au lässig, bi dr blaue hani jetzt au wiehnachtskugle gseh ka

@lamariee: danke, de luegi den mole bi smartfoto. find die runde nämlig mega schön, glaub in eckig würde si mir ä nid sooo gfalle
toll, de 31.1. isch doch scho gli! bi scho gspannt

@malinchen: drugg dr de duume bi dine priefige! wie gseit, ka dir momentan seeehr guet noch fühle bald isch februar und die zyt au widr ume
hm, voll komisch mit de kärtli. unseri sin am fritig vor wiehnachte ko.. isch dämfall nid die glich person si wos vrschickt het.. hoff aso das si mittlerwile acho sin und ihr freud dra händ.
jo aso wenn no meh büsli gseh hesch wo gichwärtig sin, findet ihr de uf hochzyt sicher au ein! ka mir vorstelle das so uf d ferie saison eh nomeh ume sin, de vrkaufe si sich sicher am beste.. weisch wie i mein?
viil glück no bi dine priefige!

@pricana: oh du armi, hoff du kaschs gli widr chli langsamer bim schaffe agoh und hesch gli ferie.. isch sicher no hart über wiehnacht/neujoor schaffe..
ich find die tänz mit zämegschnittene lieder au no toll, lueg ame au uf youtube videos ah wil i se so lässig find ;) aber weiss jetzt au nid wäem zämme schnide, i würds glaub sälber mache.. vo adobe gits glaub es programm drfür (mit dr testversion längts dr de vilicht sogar)
hihi so cool mit dr dudelsack mannschaft fürs apero! das wär ächt hammer! i ha ebe no gärn dudelsack kläng ab und zue

@sue: ich finds so härzig wie du accessoires für dini bluememeitli suechsch und postisch! aso wär ich e kleins meitli wäri glaub mega gärn dis bluememeitli du gisch dir so mieh, ihr sehnt zu dritt den sicher mega us am hochzyt
ich find ebe au das aruba mega toll usseht! mi gg fänds au no e guete vorschlag. mir gön de worschinli ad feriemäss im februar uns go berote loh. s gäbti halt sooo viili schöni ort uf däre wält!
ihr händ euch voll schöni gedanke zu de iladige gmacht. finds au cool das die gladene gäst so e tolli vrpackig kriege
ouh, in lörrach gäbs imfall no s bruutmodegschäft "stesa"

@pfingstrose: schön bisch widr drbi und s het sich greglet! jo bis im juni händr jo au no chli zyt und die grosse pöste sin jo so guet wie gmacht.
hihi meinsch imene joor isch d hälfti vo uns mami oder fast-mami? bi aso au scho sehr gspannt wies imene joor bi uns allne usseht.

@claudilein: ha grad miesse lache wie du gschriebe hesch das grad z leid zerst hz-sache machsch wäg dinere chefin hihi rächt hesch! toll händr de fotograf buecht, widr öbis meh zum abhöggle.
ohhhh so toll maledive! mir wäre no gärn dört in d flittis aber im august isch nid so guet vom wättr här.. göndr de aber no mol id flittis oder diend ihr si ganz vorzieh?

@squishy: ha au nonie öbis vo aruba bis vor 2 wuche ghört ;-) he tmi aber grad übrzügt. mi gg findets au e gueti idee, hän aber leider beidi kei zyt meh ka uns meh drmit z beschäftige.. gön de imfebruar ad feriemäss und hoffentli könne mir uns de berote loh.
das isch de toll das ihr im feriehüsli dörfet go ussueche. kunnt jo grad gläge

09.01.14 18:50
nala05 

Re: Bräute 2014

@daenu: wow 94 däg no! du bisch jo scho unter de 100dag gränze! wow! jetzt gohts wirkli mega schnäll, und i find au dases e anders gfühl isch wens das joor isch wo meh hürotet. ha grad afngs wuche öperem gseit das mir im august nägst joor hürote.. haha den hani gmerkt "ah nei das isch jo scho dis joor" hihi
aso i find d längi vo eurer to-do liste haltet sich in gränze do isch mini viiiiil länger nei, aso däng das sin sache wo ihr no guet anekrieget in däne 3 monet.. oder?

@principessa: danke für d pn! :D i lueg das mit de hotels den no ah. die villa uf airbnb hämir au scho gseh aber für 2 nächt wirds ebe au widr tüür. aber mir wäddes unsere kollege sicher mol sage, de könne die junge dört evtl chli untr sich si.. mol luege!
mir ischs au so gange, ha nonie öbis vo aruba drvor ghört, seht aber mega schön us.. mol luege obs die destination wird
wow du bisch wirkli flissig gsi und hesch einiges erledigt. oh je das isch de doof wäg de tante. und wenn ihr si drfür jetzt au zum fest ilade würdet wenn si eu traue? oder isch das im nochhinein chli blöd?

@fara: schön vo dir z ghöre. isch jo au einiges gange bi euch. bi scho gspannt uf euri föteli, gsng de in e paar täg uf ihr blog go spienzle ;)
kum in 3 monet bekunnt meh doch no so einiges ane und s isch jo nid so as hättet ihr no nüd! los di jo nid stresse, schaffet ihr scho!

@me: hz-technisch lauft eigetli nid sooo viil. user ads mir unser farbkonzäpt widr gänderet hän.. irgendwie het mir je länger je meh as coral kopfweh bereitet und zwar nid wils mir nid würd gfalle, sondern meh wil i angst ha das mir die farb eifach z wenig einheitlich umsetze könne. jetzt hämir uns (hüt) widr zum ursprünglige konzäpt petrol-violett entschiede. *augevrdreih* allzu oft könne mir nümi wächsle
den hani und mini schwöstr am wucheänd afoh plän schmiede zum uf london go.. s isch scho zimli konkret worde hihi. und am suntig obe seit mir de gg "ich mues dr öbis wichtigs sage, s hät iegtli e übrraschig sölle wärde, aber i ha geschtr nach däm du gseit hesch das du so gärn uf london würdsch für hz go züg kaufe, 2dag london buecht für uns" hihi mega härzig, obwohls mi natürli scho närvt hani ihm die übrraschig vrsaut.. mis schwösterli isch zwar bizli entdüscht das mir jetzt nid gön, ha abr gseit dasi vilicht jo nomol go mues uf jedefall gömir jetzt im februar no 2 dag uf london! und i freu mi scho soooo!
jetzt hani dorum au grad e frog an janedoe und lilian: händir e paar gueti läde mit hochzyts/deko züg gseh?

wünsch euch allne e schöne obig! und hey morn isch fritig

09.01.14 21:15
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hei dir liebä...

@nala: hihi, passt ja grad... I ha gad wöue schribä dass üsi Chärtli hüt ääändlech acho si ou trotz dä wirre vor schwizer Post! Sie si super, genau so wie mir's üs vorgstellt hei... Jetz fröii mi no meh wenn die doofä Prüeffigä ändlech verbi si und ig cha afah bastle!
Wünsche dir dämfall ou viel Erfolg bi de Prüeffige!!!
Isch ja mega süess vo dim GG! Und dr Trip mit dinere Schwost chasch ja de immer no mal nachehole - allefalls ou nachem Hochzyt. London isch doch immer ä Bsuech wärt.

@fara: schön vo dir z ghöre! da isch ja einiges gange! Aber isch ja mega toll wäge dr Wohnig... So cool, dass dir jetz chöi irichte und so! Macht sicher mega spass! Lah di nur nid lah stressä vom Studium und Prakti und lah dir zyt zum gsund wärde u di vo all denä Behandlige erhole... So Sache sötte i däm Fall nid Priorität ha, i gloub da mache mir Schwizer üs mängisch chli zviel druck!

@principessa: Ah schaad hets nid klappt mit dr Villa. Aber de heit dir ja glich no ä cooli Übernachtigsmüglechkeit gfunde für öii Kollege, isch ja super... Aber schaad wenn deu när wieder nid z friede si, isch ja überhoupt nid sälbstverständlech dass dir überhoupt da so viel organisieret und nid eifach d gäst sälber löht la luege. Lah di nur nid lah demotiviere vo so sache und fröi di a dä schönä reaktione uf öii coole iladige!!!

@me: üsi Pocketfolds si ändlech acho! Het jetz doch aues klappt obwohls irgendwie problem het gäh mit dr schwizer Post... Aber jetz si sie da und es längt ja no längstens. Usserdäm si sie super, genau so wie mir s üs ahand vode Bilder uf dr Homepage vorgstellt hei. Hänke no Bildli a!

Datei-Anhänge
Pocketfolds_1.jpg Pocketfolds_1.jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 245 kB

Pocketfolds_2.jpg Pocketfolds_2.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 291 kB

09.01.14 22:38
Pricana 

Re: Bräute 2014

Hoooi zäme

@littlefoot: de schmuck findi meega schöön :)! Hehe mit mim GG isches s gliche, er zeigt au selte begeisterig und nimmt alles seeehr easy ;) aber denn gits au wieder situatione woner mi überrascht und woni denn wieder merke, dasses ihm au sehr wichtig isch :) mir gfallt die letscht meega guet, hesch agfröget weg de farbe? Und d frisur isch au mega!! Über das hani mir na gar kei gedanke gmacht =/

@laprincipessa: hm hesch dim tanzlehrer denn namal gschriebe? Viellicht isches untergange? So müehsam wennmer eifach nie e antwort bechunt vo so lüüt :( ou kul mit dinere kollegin, denn isch ja guet :)!! Jep uf de rabatt hoffi ebe au ;)) isch super mitem hotel!! Das müemer ez ebe auna luege bi eus. Zahleds ihr eune gäscht oder ischs uf eigeni chöschte? Iiiich gahn au am SO :)! Also „mir“ :p

@Fara: schön wieder vo dir z lläse! Bisch ja au mega fliessig gsi! bin scho gspanne uf eui Fötteli :)!

@nala: hm leider nöd, bin die wuche wiedr nie under 10h usem büro cho :( aber im februar chani glaub na paar freitääg iibaue hoffentli :) ja gä, find die würklich au mega :)! Ah super, muenmer das grad mal aluege vo adobe! Bzw. zerscht müesstemer doch mal na d lieder haa ;).. jep ich finds ebe au kul die dudelsäck, chume immer grad gänsehuut über wennis ghöre! Wow so kul mit london!! Isch ja e super überraschig :)! Schad für dini schwöster aber ich glaub london lohnt sich au mehrmals z gha ;)

@malinchen: meega schöni farb vo dine pocketfolds!!

@Sue: wow eui Iiladige sind echt schön worde!!

@Pfingstrose: Au da namal: welcome back :)!! Ja säg nüd, bin au mega gspanne wassmer hüt imene Jahr so verzelled :p

@Claudilein: ooohh ufd Maledive, soo schön!!

@squishy: danke :) ah kul, was hend denn ihr füren fotograf? Hehe nei mine het leider na weniger es händli für so sache wie ich :D er isch de bescht i allem handwerkliche, aber für sache am pc bin eher ich zueständig :) aber muen mal luege wiemers mached, irgendwie gaht das denn scho :)
Hey isch ja super mitem hüüsli, perfekte ziitpunkt :)!!

@lamariee: ou merci fürd PN, gahn denn grad go luege :)!

@lil.lian: merci viemal, hoff au uf viiel inspiration und kontäkt adä mäss :)! Hey wow bi eu isch ja grad chli öppis gloffe! Findi super mit dem flitterwuchebiitrag! mir wüssed ebe au nanig obmers erwähned wegem gschenk uf de apéroiiladig, aber glaub eher nöd. Mir gend wahrschinlcih au de link vodä website a und det würds stah für die wo wetted, aber erwarte eigentlich nüd vode apérogescht :).

Das hani ebe leider amigs au, ich han au gern alles under Kontrolle und gibe au de TZ nur ungern sache ab =/ aber mini schwöster/TZ meint, dass wär die glegeheit zum das „lerne“ ;).. müend wohl eifach druf vertraue das sie eus guet gnueg kenned zum wüsse was mir guet findet und was nöd.
Jee findi super mitem Tanzkurs :)!!


Hui ez hani grad müesse stresse mit läse und schriebe und muen dringend na mini 6h schlaf go iifordere, bis bald und schlafed guet!!

 1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 778 .. 997
Janedoe   gspannt   Hochziit   malinchen   Hochzyt   irgendwie   bstellt   Zuletzt   squishy   Problem   Iladige   Littlefoot   bearbeitet   Location   würklich   Taeboyana   Pfingstrose   würklech   richtig   schaffe