| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 280 .. 558 559 560 561 562 .. 780 .. 997
12.01.14 22:07
Pricana 

Re: Bräute 2014

@Claudilein: ou schöön, gnüüsseds!! ah super, denn tueni glaub doch mal versueche z bstelle :) ich bin ebe nur bidä Lieferländer go luege und det isch d CH nöd drinne gsi und une staht na, dass sie i kei länder liefered wo obe nöd ufgfüehrt seged. aber wennmers chan awähle am schluss wird's ja sicher gha, so guet :)

merci vielmal und gnüssed eui skiiferie!

13.01.14 08:55
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand!! Händer es schöns Weekend gha? Mis isch wie im Flug verbi

Squishy-fishy
Han das wege de Biträg no vergesse z'schriebe..
Mier händ nach de Chile en Apero mit de Apero-Gäscht und de gladene Gäscht. Den hämer Nachmitagspause und den hämer no en chline Apero bi de Location und den s'Esse. Es isch jez so dänkt, dass mer bim Apero vor em Esse öbis chönti mache (es hät den eifach kei Micros) und nachher hämer Buffet. Den häsch ja eh kei einzelni Gäng zum däzwüsche no was z'mache. Den chöntmer evt. am Afang vor em Esse no öbis chlises mache. Es dörf den eifach würkli nöd zlang gah, susch verhungeret ja eusi Gäscht. Und den gids sicher en Biitrag nach em Esse. Nachher hämer mal plant de Dessert und Turte und nachher den no tanze. Und mier händ ebe e Band am Abig und dänn dänki, dass es nöd langwiilig söt werde :)

Sasileu
Ich bin ade Hochziitsmäss gsi :) Une no chli meh zum lese.. Du bisch au gsi? Wie häts der gfalle?

Taeboyana
Mier gfallt s'rote Chleid besser. Obwohl ich voll nöd de Rot-typ bin. S'Violette hani au mal bstellt und agha.. Mier gfalled die Blüemli nöd so und de oberi Teil vom Chleid..

Bibi77
Ohjeeee isch würkli doof mit de Chile :(
Ich verstah dis Dilemma mit em Polterabig.. Abr isch nöd März / April zum no go fahre gah mega spat? Ich gahne ebe amigs nüm so gern, wenns zwarm isch und überall scho Matsch hät.. Ussert du gasch rächt id Höchi..

Daenu16
Ja so halb offeni Haar gfallemer au mega guet. Ich find Bild Nr. 2 und 3 mega schön!!
Ich han den zwei Frisure Am Morge wetis gern au so halb offe ha und den am Abig zäme. Es isch ebe no guet, ich lade mini Coiffeuse au i und sie macht mer den für de Abig no die anderi Frisur .

Nala05
Wooow gratuliere zu de Fotografin!! Toll häsch öber gfunde :) Isch das sie vo Berlin? D'Hochziitsmess isch super gsi!! Une no chli meh dezue

Pricana
En super Bricht vo de Hochziitsmäss!! Hans au mega toll gfunde :) Super händer grad dete en Caterer gfunde, so kuuhl!! Und das mit de Fotografin dönt au super.
Hihi de Modissa-Guetschii hani au ergattered :) Sie händ au no schöni wiisi Chleider. Muen den au go luege gah

Zuletzt bearbeitet am 13.01.14 08:56

13.01.14 09:02
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Ich bin gester ade Hochziitsmäss gsi. Han sie würkli super gfunde. Bin au letzt Jahr (öbe im November? Weiss es nüm so gnau) a dere in Zug gsi, die hät mer aber nöd so gfalle.
Mier händ vorallem wege Flitterwuche glueged (es wächslet chli im Stundetakt was mer gern würded mache und wohi mer wännd gah und au wenn ), wege de Ring und au no wegem Chleid und em Azug.

Zersch zum Ring.. Han jeze eigendli de Ring gfunde wo ich gern heti :) Han ja en Verlobigsring becho und wet de eigendli bhalte. Und je ein Ring anere Hand weti eigendli nöd aha. Ich han den eine gfunde, ganz en dünne (öbe 1.8 oder 2 mm) mit ganz villne Steindli und de chani den unterem Verlobigsring alege. Min GG hät den au es paar Ring agha, er isch eifach scho nöd so ganz warm worde demit :(. Er hät halt eifach gar kei Schmuck a und zum schaffe wärs au zgfährlich mit em Ring. Diheime hani den bi de Konkurenz (Trauringlounge) no chli Ring gsuecht und han für ihn en ganz eifache Wiisgoldring f gfunde wo au nöd so tür wär und mine wär den au nomol einiges günstiger. Mier wärded sicher demnächst dete en Termin mache zum wege de Ring go luege..

Flitterwuche.. ganz es schwierigs Thema.. Mier händ eus überleit mal chli länger id Ferie zgah und no chli go reise. Und mittlerwile simer de Meinig, dass mer im September, Oktober müssted gah. Im Früehlig gahts eus us diverse Gründ eifach nöd.
Mier händ den ganz e gueti Beraterin no verwütscht. Mier händ vome riese Hufe o verschiedeni Chärtli chöne ussueche, wo eus spontan asprechend. Und so hät sie eus die beste Regione chöne zeige, wo für eus am ehnste in Frag chömed. Und lustig isch no gsi, sie wohnt im gliche Dorf wie mier :) Sie leit eus den no en huufe Katalög in Briefchaste
Und am beste zum Honeymoon mache wär den ebe de indischi Ozean. Zum Reise het sie eus den Südafrika empfohle oder z.B. uf Dubai oder au uf Thailand zgah. Und Afrika chunt eigendli nöd so in Frag und Thailand isch sehr au heikel wegem GG (er hät e Poulet-Allergie und gwüssi Gricht mit Eier dörf er nöd esse) und in Thailand häts halt eifach scho viel Poulet drine und au d'Eier im Riis..
Sie hät eus halt au Amerika empfohle, abr den erst im Früehlig, will halt im Sept/Okt Hurricane-Ziit isch (bin ja im 2012 sälber im Oktober in NY stecke blibe). Und au zum Reise wärs günstiger in Amerika. Jez wüssemer halt voll nöd was mer sölled mache Entweder halt eifach "nur" eis bis zwei Wuche Maledive/Mauritius/Seychelle oder villicht glich Amerika.
Mich reuht den halt scho chli soo vill Geld uszgeh, für eis bis zwei Wuche am Meer umeligge. Sicher isch es mega schön und au en Traum, aber ich würs halt scho gern mit öbisem anderem no verbinde. Mier sind eifach voll hii und her grisse. Die ander Idee wo mer no gha händ, wer Westküste vo Amerika und den no Hawaii z'mache..
Het öber vo eu no Tipps oder Idee wege de Flitterwuche?

Und sletzte Thema Chleider. Aso so richtigi neui Chleider wo mer gfalled hani nöd gseh. Mier sind die halt eifach z'pompös und händ zvill drah. Defür isch bim Liluca genau das Chleid nomol dete ghange woni scho agha han (das mit em graue Band). Ich glaube, ich entscheide mi den defnitiv für das :) Gahn den nomol dete verbi .

13.01.14 10:34
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme und e guete Start id Wuche wünschi!!
Mis Weekend isch auso ou sehr schneu verbi;O)

Malinchen
I wünsche dir super Prüefige!!!

Lil.lian
Nei weiss ou nid ganz genau wie lang me no mitem alte pass cha furt gah aber mir si 4 wuche nachem zivile losgreiset für 2 wuche und das isch emu keis problem gsi;O)
Dasch e gueti Ide mir werde ameldefrischt ou öppe eifach e Monat geh wüu lenger de geits eh nur vergesse…
Wow tönt ja guet bi öich und hesch echt es Föteli vo dem Kleid mitem graue Band??;O)
Hmmm dir chönntet ja guet ou nöime 2 wuche häre und chli umereisle? Emu gad so Asien chame das super…

Sasileu
Herzlich willkomme zruk – schön bisch wider debi;O)

Taeboyana
So cool megem Shooting, dasder ohni Vorameldig chöit gah!!
Das isch doch toll dassd eini kenneglernt hesch wott di chasch ustusche über das thema, das fehlt mir bis ize no chli aber ig ha ja euch;O)
Mir gfalle auso beidi Kleidli SEHR…i würdi äuä ou gad beidi neh vo demher!;O)

LaMariee
Ja da hesch doch recht, lieber z früeh aus z spät!! Schön heiter scho Rückmeldige und sogar scho ameldige becho!!;O)

Bibi77
Willkomme zrük!
Ou bi ja de ou gspannt uf die Musterkärtli!!

Lula
Ou schön hesch scho Rückmeldige becho fürd Iladig zum Ziviler?? Die chöme ja äuä hüt oder Morn a??

Daenu
Wooow mir gfallt di 2ti Frisur wott aghenkt hesch gad MEGA…..!!! hamers gad abgspicheret;O)

Nala
Super merci ha Stesa gad mau es Mail gmacht fürne Termin;O)
So cool megde Fotografin dassders demfall gad bechömet als Hochzitsgschenk das isch ja super!! Merci füre link ha gad der Katalog bstellt;O)weli 2 Kleider hebsch bstellt??;O)

Pricana
Ou das tönt ja nachere SEEEEHR erfolgriche Hochzitsmess für euch;O) findes härzig dass di GG nüm vo dere turte furtchunnt;O) heiter de d Band scho voll zuegseit?

Make up / FrisurHa ganz vergesse no z brichte wie mini Frisur und Make up am Silvester si usecho;O) d Frisur hani no schön gfunde aber ds Make up isch nid sooo der wahnsinn gsi mi hets mega stark dünkt und ehrlich gseit hani ner fasch ds Gfühl gha i hättsmer selber fasch besser chönne mache….für mi chunnts also am Hochzit gad nid i Frag und ize stahni wider am Afang vor Suechi…

Karten
Mir warte ize immer no uf di silbrige Couverts und di druckte Karte und de chöimer de afah d charte zämestelle und d couverts aschribe. Ha emu fengs am SA no e wisse Stift kouft woni de wott bruche fürd Adresse uf di silbrige Couverts. Ize luegi mau weles Foto ig vo üs wett bruche fürd Marke selber z mache weiss no gad nid ob es „schöns“ oder eis womer e Grimasse mache – würdi ebe ou no zu üs passe;O);O)

13.01.14 10:37
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sasi: schön bisch wieder da!

@Taeboyana: I finde ou beidi Chleider mega schön... u ds rote chasch ja ou so chli im casual Stil trage wedä äs gröbers Strickjägli drüber aleisch oder so. Wägem Mini luegi mal mit GG was er meint, er ghört chli meh ihm aus mir.
Dr Schlosspark in Oberhofe isch natürlech ou mega schön, cool het das klappet!

@Bibi: oh nei, isch ja mega schad wägä dr Chille!!! I weis gad nümme wenn das dir hüratet, aber chäm ä Trouig unter freiem Himmel nid i frag? Das wär ja villecht no ä Alternative wenn dir kei passendi Chille findet...

Wägem Polterabe isch würklech nid ä eifachi Entscheidig. Wenns dir wichtig isch, dass sie drbi isch würdi halt scho warte bis sie zrug isch. Oder du machsch eifach 2 Polteräbe, einä mit dinä anderä Fründinne wo dir göht ga Schiifahre und einä nur mit ihre wo dir drfür när chli witer wäg chöit gah? I ha ou scho mal ä Polterabe ghulfä organisiere und det gmerkt, dass vieli nid so bereit si gsi, viel Gäld uszgäh... Was ou absolut verständlech isch, einigi si no am Studiere gsi dennä, anderi hei scho Familie gha. De überleit me sich halt scho, ob me gad mehreri hundert Franke fürne Polterabe wett usgäh...

@dänu: Also mir gfallt die Frisur meeeega guet! Ds 2. Bild mitem Schleier gseht mega schön us! Findes meistens ou schöner, wenn unterem Schleier no Haar füre luege, süsch gsehts würklech oft so sträng oder scho fasch Nonnemässig us.

@nala: wow, mega cool wäge dr Fotografin, das isch ja super!!! Dä Katalog isch bi mir ou mal eifach so inegschneit und sithär liebi ne... Dä isch sooo toll, i ha mini Hochzytsschueh det bstellt. Het würklech immer mega schöni Sache drinne...

@pricana: cool dass sich d Mäss so glohnt het für öich! Hihi, das tönt luschtig mit derä Torte... Aber wenn di GG scho so fröid dranne het isch ja guet. Und wägä dr Band verstahni ou, dass dir i däm Fall eher zumnä DJ tendieret, isch ja würklech viel günstiger...

@Lilian: Dir sit ja ou rächt erfolgrich gsi adr Mäss, schön! Wärs für di GG ev. ä Möglechkeit, dr Ring amne Chetteli z träge? Mi Schwiegerpapi macht das so, wöu er früener ou kei Ring het chönnä träge bim Schaffe und jetz isch ers halt eifach so gwöhnt... Isch halt scho doof viel Gäld uszgäh fürne Ring wo er när praktisch nie anne het.

Hmm, wäge d Flittis verstahni ds Problem guet... I liegä ou nid gärn tagelang am Strand. Australie würd nid i Frag cho? Oder Südamerika?

@me: Bi mir isch ga nix Hochzytstechnischs gloffe am Weekend, ha sogar vergässe minere TZ d Pocketfolds zeige wo sie gester isch cho Znachtässe... Aber ja, wird gli besser.

13.01.14 10:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

*bling* mau wieder es 20gi id "nid-aktualisiert-Kasse"...

@sue: merci!
Schad isch das nüt gsi wäge Frisur/Make-up! I gloub das isch no wit verbreitet, dass sie eim när so extrem schminke... Möcht das äbä ou gar nid u ha mir ou scho ernsthaft überleit, mi eifach säuber z schminke. I wott ja ou no so usgseh wie ig säuber...

Hihi, i fänd es lustigs Föteli als Marke cool...

13.01.14 11:54
Sue87 

Re: Bräute 2014

Malinchen
ja es het würkli nüm nach mir usgseh ds Make up hetmi dünkt....iz luegi ernschthaft ou obis de selber mache...oder vilicht no EI VERSUECH nöime und süsch lahnis de;O)
du motiviersch mi gad mache mau e Marke mit grimasse parat zum luege wies usgseht;O)
ohje wenn hesch so alles gröbschte verbi und wider chli ruhiger mit Prüefige??

13.01.14 13:15
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sue87
Ja ich han eis Föteli, abr nur vom Chleid. Aber es isch es schlächts Föteli, au vo de Perspektive nöd guet. Mier händs halt schnell chöne mache, wo sie vom Lade weg gsi isch.. Abr ich duens der mal schicke :).
Mier würded ebe scho no gern mal chli länger id Ferie .. Mier sind ebe no nie so würkli lang gsi und au nie witer wäg.. Drum würs sich jeze scho no rächt anerbüte.
Ou ja das dönt gar nöd guet mit em Make up. Hamer im Fall au scho überleit, öbis söll sälber mache.. Schmink mich schliesslich au jede Tag. Oder han au scho en Workshop gseh, wo chasch mache, wie zum Bispiel so was: Für die Braut, die sich selbst traut sich zu schminken. Inkl. Illustration des Looks.

Malinchen
Ja das mit de Chette han ich mier au scho überleit. Abr ich glaub er würs au nöd alegge.. Am Afang hämer gfunde mier möched gar kei Ring (bzw. ich bhalt eifach de Verlobisring), abr das isch ja au mega schad.
Ich glaub mier gönd eifach mal dete verbi und sie sölled eus mal e gaaanz günstigi Variante zeige.. :)
Ja a Australie hani au mal dänkt. Neuseeland hani mal nahglueget, det isch abr sWetter nöd so guet.. Südamerika dänki jeze eher weniger..

13.01.14 13:29
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi mitenand

@Taeboyana:
Superschöni Kleider hesch dir cho lah, ich persönlich find s’rote schöner, de Rugge gseht so entzückend us
Hesch di scho entschiede?

@Bibi77:
Oje das mit de Chilesuechi kenni echi, aber i wür nid uf das verzichte wens dir wünschisch...es muen jo nid grad die nöchi si...wo isch den eues Restaurant?undwo sind ihr? Viellicht chani dir jo helfä.

@Pricana:
Hey, die wo en Apero für 27.- pro Person abütet hemer au gseh...aber i weiss nonig so recht, irgendwie hets mir persönlich echi z'viel sandwich cha...min GG hets easy gfunde, naja münd mal nachi luege ide negste Wuche. Aber an sich ischs es super Agebot, au mit dem Herzlibrot etc.
Hend ihr eui demfall scho definitiv für die entschiede?

@Lil-lian:
Hey, also mir reiset jo mitte September bis mitte Oktober, und imfall de Weste vo Amerika wer problemlos. Also so SanFrancisco, LA, Vegas, etc gaht guet. Eifach so de Küsteteil bi Florida isch heikel. Mir gönd jo darum au in Weste und verbindets na mit Hawaii
Ha denkt i seg dir dos mal, viellicht wers jo was für eui.

Namensänderig:
Ich ha bi öberdem vo eui das Thema gläse, betreff Flug scho bueche mit neuem Name etc.
Ich ha eui nur welä säge, dass das falsch sehr en heisse isch.
Und zwar isches so, dass ma zwar scho en neue Pass cha in Uftrag geh mitem Name, de aber erst i denä Täg womer au hüratet zuegstellt bechunt. Und wemer jo es Flugticket buecht muemer jo genau de Name ageh wo den au ufem Pass staht und oft au na Passportnummer, und die wüsset ihr erst wener de Pass dihei hend und für alli wo irgendwie in Kontakt mit Amerika chömet, vergessets! Das klappt niemals wenn au nur 1 Ziffere nid stimmt.
Mini Quelle hani direkt vom Flughafe Zürich, Zoll & Fluggsellschaft Swiss & Reiseberaterin.
Ich mein, ich flüg jo au direkt nach minere Hochziit mit mim GG id Honeymoon und wär mega gern scho mit mim neue Name am Reise aber leider leider gahts nid...nanu

Hochziitsmess Zürich:
Ich und min GG sind jo am Samstig au gsi und i weiss gar nid gnau aber mir sind au so 4-5h deht gsi und hans uuu schön gfunde Nur leider irgendwie scho fascht es bitzeli spat, letst Johr wer besser gsi aber deht hemer nid chöne/welä will jo min GG frisch operiert gsi isch.
Egal, also mir hend wege folgende Sache no welä luege:
Auto, Apero, Hochziitstorte, Azug für GG, und den nachi Idee betreffend Hochziitsdeko im Resti und i will unbedingt sones klassischs Hochziitsalbum, so mit Stoffhüle womer selber cha Bilder iklebe...

Also Azug het min GG e paar tolli sache gseh, 1Stand wo Massgschniderti Herreazüg macht hetem sehr zuegseit und prislich ischs würkli praktisch glich wie eine vom Mery oder so...
Torte hemer au paar schöni gseh, aber isch jetzt nonig so das seg ohh deht werdetma sie unbedingt bstelle, weissi weiss isch i wot kei so Cupcakes sondern e richtigi Hochziitstorte. Die mit dem Wasserbrunne hemer übrigens au gseh
Album hani nix gseh, und wenn den leider überseh. Aber ha nur so profi Album gseh cha.egal.
Hochziitsdeko mol hani scho echi was gseh, aber i find es het sich in Grenze ghalte.
Auto hemer es paar Tolli Abüter gseh aber deht überlahni alles komplett mim GG, er isch de Autofreak (glernte Mech) und er liebt Oldtimer und vorallem Amerikanischi...het aber echt tolli Autos cha.

Was mir gseh hend und de absouluti Fun gfunde hend und au grad uuuu gern würet bueche hetemä meh platz wer de Fotiautomat, für all wo gsi sind, hender au Fotos gmacht???

Polterobig:
Hets au paar lässigi Idee ade Hochziitsmess cha, so Partybus recht tür aber sicher lässig. Ich und min GG fiiret euse Polterobig klassisch getrennt und 1Woche vor de HZ. Was mir machet wüssema nonig, bi mir wirds wahrschinli grössteteils mini TZ organisiere und bi mim GG sine. Irgendwie hani nonig so über das noh denkt wills eh no es willi gaht und zerst alles andere muen fix si.

@me:
Bi mir het sich Hochziitstechnisch nid soviel da, ebe mis Kleid hani au und ha würkli no recht lang amigs a das andere mega Prinzessinekleid denkt und nid recht gwüsst obi s'richtige ha, aber schlussendlich ischs eifach so dasi au sust im Alltag hamigs mal chic/elegant wot si und emal typisch meitli und echi bling bling
Mittlerwile segi mir momol es isch eh s'richtigi sust heti mi nid guet gfühlt und zuegseit, isch ald eifach leider viel z'gross gsi bim aprobiere. Usserdem kriegts den eh na e chlises extra und es isch scho s'richtige
Den hend mir im Dezember no bi eusne Ring Gravur mache lah und ich ha usgsuecht wo Brilliante igsetzt werde söllet, ca. endi Januar afanf Februar sinds den komplett fertig, freui mi scho zum nomol aprobierä
Ansonste bini echi entdüscht isch das so niemerd uf de Homepage sich am ustusche isch Und vo eusne 4 Kärtli wo uf Brasilie sind, fängs gester die 1 acho isch

Joo das wars vo mir

13.01.14 14:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: Ja gäll, i maches gloub ou so. I ha mal gseh dass me bi Bodyshop ou cha loh schminke und i ha mini Produkt fasch alli vo det... Villecht luegi das mal no a, mini Hut isch drum ou rächt heikel u möcht när nid no Usschlag becho am Hochzyt. So wüssti immerhin, dassi sicher aues guet vertrage.

Di schlimmsti Prüeffig hani hüt morge gha, isch super gange... ha für nüt umegstresst. Jetz hani nur no 2 mündlechi, das wird nid sone sach.

@Lillian: Ah schaad... Villecht leit er de dr Ring glich a wenn er sich chli dra gwöhnt het. I ha ou nie Ringe treit u am Afang het mi üse Partnerschaftsring ou mega gstört, inzwüsche hani mi dra gwöhnt u fröie mi scho mega ufe Ehering.

Ah ja stimmt, Neuseeland het denn nid guets wätter, hätti gar nid dänkt... Australie gseht chli besser us, aber isch halt glich no nid ganz Summer. Hawaii wär villecht nid schlächt, aber ev. ou scho Hurricane gfährdet? Es göh doch so viel Lüt im Herbst id Ferie, wo göh de die ou immer härä?

@sasi: hihi, i möcht ou unbedingt sones klassisches Album mache mit de Fotis. Finde die fixfertige scho cool so für Feriefotos oder so, aber für die Föteli mueses öpis speziells si. Dr Fotoautomat hani letst Jahr ds Bern adr Mäss ou gseh, finges ou ä meeeega luschtigi Idee! Schad heit dir zwenig Platz...

Wägä dr Homepage würdi mir nid z viel Gedanke mache... Villecht muesch mal ä "pseudo-Bitrag" mache oder seisch dire TZ sie söll öpis schribe! Mängisch hei sich d Lüt eifach nid drfür wenn no süsch niemert het Iträg gmacht...?

I drücke dir d Düme dass die Kärtli nach Brasilie no achömä!!!

 1 .. 280 .. 558 559 560 561 562 .. 780 .. 997
Littlefoot   bearbeitet   Hochzyt   malinchen   Taeboyana   Pfingstrose   bstellt   Iladige   Janedoe   schaffe   richtig   squishy   Zuletzt   Location   würklich   Hochziit   irgendwie   Problem   würklech   gspannt