| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 781 .. 997
14.01.14 08:54
Lula 

Re: Bräute 2014

@bîbi: Finde di erschti am schönste, auerdings mit de Farbe vor zwöite


So i muess, schöne Morge no

14.01.14 09:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose
Das mitem Pfarrer isch ebe eigentli die perfektischt (hö?) Konstellation. Min GG isch ja us Düsseldorf und er isch früeher sehr aktiv gsi i de Chilegmeind. Da mier aber da i de CH hürated und alles nach minere Pfiffe lauft, freuts mi umso meh dass das klappet :)

Am 14.2. hemmer Standesamt und am 17.5. Kirchlich. Genau. Fürs kirchliche müemmer natürlich no eeeeiniges organisiere

Mier hend amigs selber müesse lache z London, i de UBahn mit hochrote Chöpf und tuusig Täschene Für de Trip hani überhaupt kein Rappe müesse id Hand neh da mini Schwöschter mier de Flug und s'Hotel uf Wiehnachte gschenkt hed und min GG hed mer mega grosszügig s Shopping Geld uf Wiehnachte gschenkt. Glücksmeitli ich

Ja das stimmt. D Föteli sind natürli au sones Highlight woni mi enorm druf freue.
Tüend iher am Zivile au en Fotograf bueche?

14.01.14 09:39
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Super cool! Den häsch nöd mal gross Geld usgeh! Mir gönd ja im Mai no uf London freu mich au meeega fest... Bin scho 4 mal gsi und find die Stadt so cool!

Ja mir werdet den Fötele will mir ja nöd i de Chile hürated. :) Mir sind hald beid garnöd gläubig...

14.01.14 09:53
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose
Ou cool wege London. Ich bi au sicher scho 5 oder 6 Mal dette gsi. Zum shoppe, speziell für mich mit Übergrössi isches halt eifach s'Paradies!

Ah ja stimmt, sorry. Merke gad dasi wider chli muess inecho in Thread :D

@me
Hiiiilfe, ich sött mich mal endli a d'Aperoiladige mache. Mier hend das total verschobe immer wider und ez isch de öppe Deadline. Will ufem Druck staht 'Ameldeschluss 15.2.14'

14.01.14 09:59
lil.lian 

Re: Bräute 2014

_janedoe
Finds super, dass es mit em Pfarrer us Düsseldorf klapped und das er au in Verbindig mit em GG staht.
Ja tolle TZ . Voll s'Hochziit vergesse.
Den isch aber würkli lässig, das de heimlichi Favorit das Amt hät chöne überneh.
Ja bin au in London gsi. Mier sind au vill go shoppe :)) Han vill Chleider mitheignoh und no es paar Sache vom Whole Foods.
Mier händ fürs zivile dänkt, dass mer e Fotografin würded ha für eis bis zwei Stunde.. S'isch ebe glich schön, wemer no es paar Föteli vom zivile händ. Für eus isch es au chli de Tag wo zellt, ab den simer verhüratet .
Ja den sötisch würkli Gas geh und d'Iladige verschicke

14.01.14 10:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@lil.lian
Mir sind voll im clinch wegem Hochziitstag. Zerscht hettemer am 16.5. ein Tag vorem Kirchliche welle standesamtlich hürate. Und denn wär klar de 17.5. euse Hochziitstag, will eus de viiiill vill meh bedüted. Aber jetzt womer am Valentinstag de standesamtlich Termin hend, wüssemer voll nid, was denn euse Hochziitstag isch :D Dooooof!

14.01.14 10:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ah übrigens, ich han en Coiffeur für Haar und Makeup bi eus im Dorf gfunde. Ich weiss, dass sie mega schöni Sache möched und ha mal es Mail gschickt. Für beides zämä inkl. Probetermin verlangets 145.- (Haar) & 40.- (Make Up)... Meineder das cha si???? Oder hed sie sich eifach verschribe vielleicht?? Cha das fascht ned glaube

14.01.14 11:16
nala05 

Re: Bräute 2014

guete morge!

@pricana: wow ihr händ aber e erfolgriche dag adr hochzytsmäss ka! die torte tön aso wirkli mega! die häns sicher ufgstellt wil d männer die den all grad mega cool finde aber wenn ihr si könnet für euri gselschaft umsetze wärs jo super!
hmm das isch schwirig wägm dj, e band bringt halt chli e anderi stimmig übere odr, aber e dj ka viil meh uf d lüt igoh.. tönt schwirig.

@claudilein: viil spass, guets wättr und super schneevrhältnis uf dr bettmeralp!

@lil.lian: jo s isch die vo berlin, ha dr jo mol de link gschickt ka
schön hesch du de ring gfunde wo dir gfallt, isch scho chli tricky wen di gg de ring nie a ha könnt.. hoff ihr findet e passendi alternative!
hmm flittis.. aso wie scho e paar gseit hän, amerika goht sicher eifach nid golf vo mexiko und unteri ostküte (das mitem hurrikan sandy isch jo nid de normalfall das die sowiit ufe gön). mir si vor 2 joor vo vancouver bis uf sandiego abe gfahre in 5 wuche, würdes sofort widr mache.. ka dir aso au no tipps gäh für de fall
uii dörfi au s foti vom kleid seh?

@sue: hesch du könne grad dr neusti katalog bstelle? bi mir zeigts immer nur de wiehnachtskatalog zum bstelle ah i hoff i krieg en grad mit dr bstellig. ha es wises spitze kleid und es wisses mit so falteoptik (wie seit meg däm??)
oh schad muesch nomol uf d suechi wäg dr kosmetikerin. abre so überschminkt mues meh am hochzyt scho nid grad si.. hoff findsch bald öper!

@malinchen: jo ich find de katalog de hammer. jetzt hani erst bstellt und ha scho widr sache gseh wo i au no gärn bstelle würdi oh d schueh hani gar nid so gnau agluegt, wird nägst mol au grad no abcheckt

@sasileu: mir gohts im momänt genau glich wägem kleid, ha no e mega schöns prinzässine kleid ah ka, und i frog mi momentan au immr widr mol ob i wirkli d ie rächt entscheidig troffe ha, aber de au hätti mit nid so wohl im andere gfühlt hättis jo nid gno. s isch aso sicher s richtige au bi dir!
schad wird s gästebuechnid so nutzt, vilicht bruchts eifach mol de ersti schritt vo öpertem..?

@lula: so schön wägm kleid! leider kenni mi z bärn grad gar nid us.. sorry.

@squishy: schön händr paar sache us dr wohnig könne bruche, und das mit dr maklerin isch au grad super gläge! bi euch laufts jo grad rund!
jöö, so cool! hets dr sooo gfalle heschs gar nüm welle abzieh?!

@bibi: mir gfallt aso die rsti au am beste und die zweit findi au sehr schön nur d farbe vom erste gfalle mir besser. die andere zwei sin au schön, nur die erste beide findi eifach no schöner

@janedoe: wooow no e monet! sooo toll!
das mitem pfarrer isch jo perfekt für euch! toll het sich das alles so guet greglet! hmm das fändi aso au mega schlimm wen mi gg si tz s datum vrgisst! goht jo gar nid! zum glück het (den no di favorit) könne ispringe.
ui jo den pressiere d apero iladige langsam scho! mien dr si nur no uf post due oder susch no öbis dra mache?
hey das tönt nacheme super priis! hoffetnli het si sich nid vrschriebe!!
ahh i söt au mol ere coiffeuse schriebe!

@me.. lauft grad gar nüd.. isch aber au guet so momentan.
mir hän jetzt mol no fürs erste träffe mit de tz's abgmacht.. ich hoff das kunnt guet use. mim gg si tz het nämli scho meh as nur chli loh dure blicke dases ihn mega aschisst irgendöbis z organisiere oder so.. är het gmeind är miessi eifach dört si und de untrschriebe und wo i gfrogt ha öb är de ka ans träffe ko seit är no so.. "jo muessi do öbis vorbereite oder was? sölli e powerpoint präsi mache.." hani grad gar nid so lustig gfunde, wil wen är nüd wil mache söll ärs doch eifach loh bliebe, i dänk eifach das mi gg den entdüscht si wird wen mini tz's mega viil hauptsächlig für mi und si tz für ihn nüd macht.. jäno.. mi gg störts bis jetzt noni und am beste warte mir mol no das träffe ab

14.01.14 11:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: haha, mir si ou immer uf Spanie mitem Camper im Herbst, isch immer so ds Hightlight gsi! Schön hesch immer no so fröid a dim Chleid!!!

@bibi: wow, die Chärtli si würklech meeega schön, ds 1. isch ou mi Favorit!!!

@jandoe:wow, es geit mega nümme lang bi dir!!! So cool... Und zum Glück heit dir so schnäll no e (sowieso bessere) Ersatz gfunde füre TZ vo dim GG! Isch ja würklech untersti ds Datum z vergässe.... Dr Pris isch ja würklech dr WAHNSINN!!! I dänke wenn sie das so het gschribe stimmts scho, nid? Süsch würdi halt schnäu alüte und nachefrage - und wenns stimmt sofort zueschlah!

@Fara: bi natürlech ou gad ga gwundere. Si würklech meeeega schöni Föteli!!!

@nala: oh je, verstah dini Sorge! Isch ja würklech ä mega doofe Kommentar! Hät mi sicher ou gnärvt... Aber da müesst ja scho zersch di GG d Initiative ergrife und ihm halt sägä wenn er meh erwartet. Chasch wahrschindlech im Moment nid viel mache - und halt süsch sälber no ä Überraschig für di GG iplane oder so?

@me: i ha vori gad e Aruef becho vom Liluca. Mis Chleid chunnt die Wuche a..... I bi gad mega hibbelig und fröie mi riiiiiiiiesig druf! Aber jetz weisi nid rächt wie ig das söu mache wägem absteckä... I ha ja no mis abspeck-programm am loufe u hoffe eigetlech bis zum HZ no paar Kilos los z wärde. Aber das isch ja när mega doof weni jetz scho gange ga absteckä u när muesi no mal gah. Aber i möcht sooooo gärn scho mal ga dri schlüüffe... Mal luege, villecht gangi eifach de mal verbi und erkläre mis Aliegä.

14.01.14 13:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Ou das mit em TZ tönt ja au nöd grad beruuschend :/ Hoffentli merkt er denn bi dem Treffe wie viel dini TZ möched und wird so chli pusht :) Und vlt muess din GG eifach sini Erwartige de bim Treffe klar definiere...
Mier müend die ganze Iladige no BASCHTLE! Mit minere kaputte Schultere isches jetzt eifach nie wirkli gange und ehrlichgseit hani au kei Luscht gha...

@malinchen
Ich glaub ich würds a dinere Stell echt genau so mache. Eifach verbiigah, dich erkläre und denn lönds di sicher driischlüüfe

@me
Han jetzt nomal gschnell am Coiffeur aglüte willis echt nöd cha glaube aber es stimmt würklich! Han grad de Termin fix reserviert fürs Hochziit! Freue mi voll. Haarwäsche und so isch nöd debii aber sie hed gmeint, das chamer sich spare, ich chieng d Haar ja deheime wäsche.
De Probetermin machi denn am gliche Tag wieni gah go s Chleid abstecke, denn chani grad luege obi en Schleier möcht oder nöd...

 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 781 .. 997
gspannt   Zuletzt   Iladige   Pfingstrose   Problem   bstellt   Hochzyt   richtig   malinchen   Location   würklich   squishy   Taeboyana   schaffe   irgendwie   bearbeitet   Hochziit   würklech   Littlefoot   Janedoe