Bräute 2014 |
|
1 .. 284 .. 566 567 568 569 570 .. 784 .. 997
|
|
|
|
|
16.01.14 15:01
nala05
|
Re: Bräute 2014
@littlefoot: uf verasposa.com hets im allgemeine so brautschueh, es het au dört paar spezielleri/schöneri (wie mehs gseh wil) drbi accessoires: ich ha jo scho ohrrinh bim kleiderkauf vo minere TZ biko, den hätti no gärn e fiins chetteli miteme "diamant ahänger" drzue und das wärs glaub. evtl no es thomas sabo arm chetteli (wo i den mine TZ's au schänk und mir ali s gliche ah hän..) was hesch du dir de übrlegt bis jetzte?? ah jetzt hani grad de kamm gseh, mir gfalle die kämm im allgemein zimli guet hmm susch so.. aso drunter eher kei korsett, isch glaub z warm im summer. für am obig fändi e clutch no härzig, de dag dure mues halt e tz si ufbewahre hihi. jäckli weissi no übrhaupt noni, fän eigetli so en hoodie mit MRS XX no cool, aber so e fiins strickjäckli wär au schön. am fues hätti gärn mis taufchetteli, so als "something old" aber das seht jo de niemerts..
@lula: goht den das dr absatz kürze? isch das den nid wägem stand chli blöd?
@fara: ihr gäbet jo richtig gas.. ah ich bi au scho gsi go luege ufem blog, tolli fotis hets gäh..
@malinchen: ou de wäri aso sehr froh wen ndu mir de mitteilsch vo wo meh die bstelle ka huuups jo louboutins kömme bi mir leider au nid grad i frog. heieiei.. immer die türe schöne schueh! ha uf pinterest mol no es paar super schöni gseh. ha mi grad vrliebt, bis ich gseh das si vo jimmy choo sin nid mini priisklass.. die frisur und dä hoorschmuck gfallt mir meeeega guet!
@lil.lian: bisch au e thomas sabo fan??
@pfingstrose: i find sandala au wunderschön! nur wil ich so klei bi woti gärn chli absätzli i find steve madden het no tolli sandale zum teil.. und susch bini letscht joor in milano gsi im summer und ha alles nur wunderschöni sandale gseh.. würd sich aso e kleine shoppingtrip evtl lohne ;o) die zündholzschächteli find voll cool welli farb nämet ihr?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 284 .. 566 567 568 569 570 .. 784 .. 997
|