| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 784 .. 997
16.01.14 18:09
Lula 

Re: Bräute 2014

@nala: Luut Schuehmacher settis gah. Wieso meinsch wäg am Stand?

@malinchen: Härzlechi Gratulation u viu Spass bim fiire!

@Sue: Bi üs isch eifach Stehtisch mit Decki u Serviettene, Deko mache äuä TZ was, het ämu am Mäntig gad so tönt...

16.01.14 20:50
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Ahhhwww mädels! Ha grad de countdown uf mim hochzitsapp agluegt... I täg gahtsja no.. I wuchä sinds no 23! Das isch ja nüüüüt omg kriiisä :) d liste isch no elle lang...!

So hani schnell müsse loswerde... good night to you all

17.01.14 07:24
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme und TGIF
bi mega froh isch Fritig

Littlefoot
ja säg nüt dänke mängisch ou iiiiiiiiiiiiih es geit gar nüm so lang!!! aber mir schaffes gmeinsam und bi auso froh gits das Forum

Lula
ha das no gar nid überleit gha hani ou gad müesse ufd lischte neh megder deko bim apero wer dass das macht!!

Forum-Ladies
ig möcht widermau säge i bi soooooooo froh um das Forum da.....i wäri äuä no niene wenn i nid immer wider gueti Tipps und Gedankeastöss würdi becho und mir Sache würde ifalle womer ou no müesse wenis bi öperem vo öich lisei freue mi scho meeeeeeeeeega uf öii hochzitsbrichte

Me
so ize no zu mir. mir hei Gestern abig mau d Liste agluegt für d Apero-Gescht...findes uuuu schwirig.... wen me ize iladet und wen nid etc.... mitem Fotograf heimer ize es erschts kennelerne/treffe abgmacht morn ire wuche woni mega gspannt bi!

Tischdeko
im Moment beschäfitigi i mi gad mitder Tischdeko für am Abig bide Location. üsi Location wird scho recht gschmückt si mitem Zelthimmel und de Liechtstrahler wome cha i dere Farb istelle womer wei und im Zelt hets ner Kronlüchter vode Decki abe.
Tische werde wiisi Tischtüecher ha ner silbrigi Platzsets und meh wüsse mer no nid ize mini Frag woni langsam nüme witer weiss...vor Location us chöntemer pro Tisch e grosse Kerzelüchter ha für id Mitti. Eigentlich gfallt mir das MEGA...hamer nume überleit da mir ja ds Thema Orchidee werde ha hätti eigentlich dänkt ide Mitti Orchidee IM Top z ha aber das passt nid würkli mitde Kerzelüchter zäme...weiss ou nid da mir ja im August hürate inwiefern mir de würkli Kerzelüchter bruche mit Kerze wenns mega heiss isch und lang hell?! hetmer echt öper e Tipp wäri u froh... im Ahang es Bildli wieni scho gseh ha für Orchidee ide Mitti IM Topf...

guete Start i Tag und es liebs Grüessli

Datei-Anhänge
imagesCAASSJU1.jpg imagesCAASSJU1.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 12 kB

17.01.14 08:23
malinchen 

Re: Bräute 2014

TGIF liebi Mitbrütli!

@lillian: Also gäll i bi da ou kei Expert wägem Chleid wo sich ufladet, ha das eifach scho paar Mal ghört. Chunnt sicher no druf a was du gnau für Material hesch u so... Mir grauts eigeltech drvor denn Strümpf azlegä, mal luegä...

@Pfingstrose: Mega cooli Idee mit denä Zundhölzli...

@Sue: omg die schueh si dr burner!!!! I gloub weni sone Promi oder so mit mega Kohle wär würdi ou zu denä ghörä wo es ganzes Zimmer vou so Designer-Schueh hei...

D Deko mache mir bim Apéro äuä säuber. Mir hei ja eifach dä Crèpe-Stand und für Getränk und Knabberzügs mache mir när eifach Sälbstbedienig. I möcht äbä gärn sonä alti Badwanne mit Iis fülle und när det Bierfläschli und Champus etc. dri due... Das chöi mir ou scho alles am Fritig ga vorbereite.

Hmm, das Bild gfallt mir mega mit dr Tischdeko. Aber du hesch rächt, da passe d Cherzelüchter nümme drzue. I würd mi ou für entweder / oder entscheide. Dr Vorteil vo denä Schalä wär natürlech, dass d Orchidee no "läbä" die chönntsch när no bruuche... Wenn dr Cherzelüüchter nimmsch müesstisch d Blueme äuä gschnitte när irgendwie so ufe Tisch legä oder so?

17.01.14 09:02
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Juhuuu es isch Friitig. Und hüt Namitag isch no d'Hochziit vo minere TZ

Pfingstrose
Ja das gseht sicher guet us mit grosse Gläser und den d'Schachteli mit euni Farbe vom Hochziit!! Findi e mega kuuhli Idee!!

Sue87
Und häts klapped mit de Schrift vo de Couverts?
Ja das mit em grilliere wär au no e gueti Idee.. Mier hetet eh es Chemine da :) Den chan jede was mitneh..
Uf d'Hochziitsbricht bini au gspanne. Und uf d'Föööteli :)))
Ich wür mi glaub gege de Kerzelüchter entscheide. Passt eifach irgendwie nöd zäme. Will es gseht scho mega us mit em Topf ide Mitti und de Orchidee..
Wenn glich no Cherze möchtisch, chöntisch ja Rechaudcherzli neh..

Malinchen
Findi e mega kuuhli Idee mit em Iis. Gseht sicher super us. Abr den bruchsch aber meeega vill Iis!!

17.01.14 09:57
Sue87 

Re: Bräute 2014

malinchen
wooow die Badewanne Idee mit Eis fülle tönt suuuper!!! vo wo bechunnsch die de??
ja genau das dänki ou! wenn mer d Kerzelüchter nähme de müesstemer d Orchidee schnide und i Väseli tue oder so. e Müglichkeit wäri das natürlich ou aber weiss ou gad nid fändi "läbigi" orchidee ou no schön und de chönte d Gescht eini heineh wo wei....aber de wäris ohni Kerzelüchter...aiaiai...

lil.lian
wooow wünsche öich e wundervolli Hochzit hüt Namigniesses und lah der Vorfreud freie Lauf
mir si ehrlichgseit ner so lang bide Gästeliste blibe hange dasi no nid dezue cho bi couverts azschribe...evlt. am weekend und de machi süsch de es Föteli ja das stimmt mitde Kerzli....chami eifach no gad nid vom Kerzelüchter trenne

17.01.14 10:43
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge !
zum dritte mal..nachdem ich mitem handy öpis gschribe han, lüteds doch tätsch a de türe...fedex mit eusne iladige. hend vo de usa tatsächlich nur 3 täg gha. wahnsinn. :)) ha mega freud juhu :)

malinchen: tönt u cool mit de badwanne. wo findsch so öpis ? :) brocki ?

lilian: ou so schön, gnüsses !

sue: ach gell das isch sone sach mit de deko.. chasch denn die cherzeständer nid ame andere ort wiederverwende, andere tisch oder so ? :)

deko : cha mi au nid entscheide. .:) wett eigetli die skurar vasene vo de ikea. me cha die au giuet bespraye (in mint) und ev no es pfirsichfarbnigs bändeli dra tue. de verastalter hät gschribe weg de tisch :

"bei schlechtem Wetter mit Variante Zelt sind es jeweils 8er Tische (2m x 0.60m). Oder lockerer verteil an den selben Tischen nur 6 Gäste. Draussen im Garten ist es ein Mix von eckigen und runden Tischen verschiedener Grössen, und mit der Aniordnung sind wir flexibler."

weiss nid ob ich 1 oder 2 vase pro tisch muss rechne. glaub eini tät lange wenn ich no schmetterling ha, windliechtli und e rahme für tischordnig...susch isch es de züberlade, oder ?

17.01.14 11:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
So cool mit dene Stopper, hani gar ned kennt :tongue:
Was hesch denn du füre Schuehgrössi? Mer gseht ja denn ufem Föteli nöd, dass du eigentli e Chlini bisch

@littlefoot
d’Schueh hani usem Dosebach
Wooooow, mega schön eui Charte!!
Die Skurar Vase sind ja meeega schön! Was hender denn suscht na uf de Tisch usser die Vase? Ich ha glernt, dasmer immer ungradi Zahle söll neh, also entweder eini oder denn grad drüü, will das viel stimmiger wirkt…

@Fara
Wow, meeega schöni Föteli
Merci villmal wegem Tipp mitem doodle für es Treffe, machi glaub au grad so.

@malinchen
Ich han im Chez Janine en ganz ähnliche Haarschmuck gseh wie du da postet hesch. Isch vo Eddy K. gsi. Ich wett aber glaubs Blueme i de Haar… schwanke nochli.
Hey gratuliere härzlich zu de bestandene Prüefig!!!

@lil.lian
Schön, dass da öper mit mier mitfühlt was d Höchi vo de Absätz agaht Mier gfalled zwar so Schueh meeeeega guet und ich ha au öppe 20 Paar mit riese Hake, aber die verschöneret wirkli nume s Schuehregal…
Wege meinsch, dass sich Strümpf ned guet mached?

@Pfingstrose
Mier möchted ja denn au Zündhölzli bstelle aber finde die bi etsy jez recht tüür, nöd?

@Sue
Jep, es wär inkl. Blueme. Aso ich ha ihre scho am Stand gseit, wenn sie eus dDeko würd mache, denn müessts scho mit allne Blueme, also au Bruutstruus, Chiledeko usw sii und sie hed de gmeint, das segi gar keis Problem.
D’Schueh hani ebe im Dosebach im Usverkauf gseh. Da ich ja eh weiss, dasi die nid länger als 10 Minute aha, müends nöd sonderlich bequem sii, haha :D
Jöhh Sue, das Danke chani aso nume zrugg geh!!¨
Schöni Tischdeko! Ich bin halt au mega Fan vo dene grosse Cherzeständer aber du hesch scho recht, im August isch ja lang hell und dett würded vielleicht eifach so Glasbehälter mit Stumpeherze länge. Ich glaub i dim Fall würdi au eher d Orchidee id Mitti welle…

@me
Am GG sin NEUE TZ isch gester bi eus gsi und er isch soooo härzig, er hed verzellt, daser d Homepage versuecht 'uswendig' zlerne, damit er chli i d'Materie inechunnt. Und er fragt uh viel, was er denn söll mache und was mier erwarted und und und. Denn sind GG und er gester no go en Schrank hole bi minere TZ. Sie isch aber nöd deheime gsi und die beide TZs kenned sich no gar nöd. Han denn gschnell mit ihre telefoniert und sie hed mer denn dur d Blueme gseit, dass er sich au scho bi ihre gmeldet hed um Informatione zsammle. Finde das sooooooo lieb und s macht mi meeega glücklich.

17.01.14 11:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Ah schön, ich möchti au ane Hochziit! Gnüsses...! Und sammle Erfahrige chasch eus den Tipps geh uf was mer achte sött.

Janedoe: Ja mir würded 100 Stuck bstelle bi Etsy und glaub 150 CHF zahle. Isch scho nöd günstig aber ich han kein Abüter gfunde wo mer besser gfallt. Und mir mached suscht kei Gastgschänkt darum finded mir das guet so... Zum Teil hani anderi Abüter gseh wo mir s Design überhaupt nöd gfallt.

Malinchen: Cool mit de Badwanne! Nimmt mich aber au wunder wo her die du häsch...???

Me: Ah Gott ich han soooo Hunger... Muss no 40 Minute warte bis ich go esse chan. *STIRB*

17.01.14 11:45
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sue87
Danke danke!! Froi mi würkli mega.. Nur s'Wetter isch hüt chli scheisse.. Abr da chamer nüt ändere..
Ja nimmt mi Wunder wies usechunt mit em aschriebe. Bin gspanne ufs Föteli .

Littlefoot
Danke
Wooow so schöön!! Und so schnell sinds cho! Vo wo sinds den cho? Vo Dütschland? Mier gfallets aso guet .
Wetsch den d'Vasene für Schnittblueme? Ha gad d'Vase no googlet.. Ich chönt mer aber vorstelle, dass den ei Vase zwenig isch ufeme Tisch. Ich glaub du müsstischs das mal so Probe mässig ame ähnlich grosse Tisch ufstelle.. Den chasch luege wies am beste wür passe..


Janedoe
Hihi so richtig höchi hani eis Paar. Bin mal mit minere TZ go shoppe und den hämer beid es paar Schueh mega schön gfunde. Sie hät sie glaub dänn eimal agha und ich no nie .
Han nur dänkt wenn d'Schueh vorne offe sind wege de Naht. Susch bini abr gar nöd uf d'Idee cho, dass mer allefalls Strümpf unter em Chleid ahäht. Vorallem im Summer nöd .
Ja das isch ja MEGA vom TZ. Voll härzig!! Da hät sichs würkli glohnt zum wächsle .

 1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 784 .. 997
Littlefoot   richtig   malinchen   Problem   würklech   Pfingstrose   Hochziit   irgendwie   Location   Hochzyt   Zuletzt   gspannt   würklich   bstellt   Janedoe   schaffe   Iladige   bearbeitet   squishy   Taeboyana