Bräute 2014 |
|
1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 784 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.01.14 11:14
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
@nala So cool mit dene Stopper, hani gar ned kennt :tongue: Was hesch denn du füre Schuehgrössi? Mer gseht ja denn ufem Föteli nöd, dass du eigentli e Chlini bisch
@littlefoot d’Schueh hani usem Dosebach Wooooow, mega schön eui Charte!! Die Skurar Vase sind ja meeega schön! Was hender denn suscht na uf de Tisch usser die Vase? Ich ha glernt, dasmer immer ungradi Zahle söll neh, also entweder eini oder denn grad drüü, will das viel stimmiger wirkt…
@Fara Wow, meeega schöni Föteli Merci villmal wegem Tipp mitem doodle für es Treffe, machi glaub au grad so.
@malinchen Ich han im Chez Janine en ganz ähnliche Haarschmuck gseh wie du da postet hesch. Isch vo Eddy K. gsi. Ich wett aber glaubs Blueme i de Haar… schwanke nochli. Hey gratuliere härzlich zu de bestandene Prüefig!!!
@lil.lian Schön, dass da öper mit mier mitfühlt was d Höchi vo de Absätz agaht Mier gfalled zwar so Schueh meeeeega guet und ich ha au öppe 20 Paar mit riese Hake, aber die verschöneret wirkli nume s Schuehregal… Wege meinsch, dass sich Strümpf ned guet mached?
@Pfingstrose Mier möchted ja denn au Zündhölzli bstelle aber finde die bi etsy jez recht tüür, nöd?
@Sue Jep, es wär inkl. Blueme. Aso ich ha ihre scho am Stand gseit, wenn sie eus dDeko würd mache, denn müessts scho mit allne Blueme, also au Bruutstruus, Chiledeko usw sii und sie hed de gmeint, das segi gar keis Problem. D’Schueh hani ebe im Dosebach im Usverkauf gseh. Da ich ja eh weiss, dasi die nid länger als 10 Minute aha, müends nöd sonderlich bequem sii, haha :D Jöhh Sue, das Danke chani aso nume zrugg geh!!¨ Schöni Tischdeko! Ich bin halt au mega Fan vo dene grosse Cherzeständer aber du hesch scho recht, im August isch ja lang hell und dett würded vielleicht eifach so Glasbehälter mit Stumpeherze länge. Ich glaub i dim Fall würdi au eher d Orchidee id Mitti welle…
@me Am GG sin NEUE TZ isch gester bi eus gsi und er isch soooo härzig, er hed verzellt, daser d Homepage versuecht 'uswendig' zlerne, damit er chli i d'Materie inechunnt. Und er fragt uh viel, was er denn söll mache und was mier erwarted und und und. Denn sind GG und er gester no go en Schrank hole bi minere TZ. Sie isch aber nöd deheime gsi und die beide TZs kenned sich no gar nöd. Han denn gschnell mit ihre telefoniert und sie hed mer denn dur d Blueme gseit, dass er sich au scho bi ihre gmeldet hed um Informatione zsammle. Finde das sooooooo lieb und s macht mi meeega glücklich.
|
|
|
|
|
|
1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 784 .. 997
|