| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 288 .. 573 574 575 576 577 .. 787 .. 997
21.01.14 11:14
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Lil.lian: Ok, das tönt ja nideso toll mit Miyuko. Mir hei bis jetz per Mail Kontakt gha, da isch sie immer sehr nett gsi. Mir hei jetz mau nahgfragt, öb sie überhoupt Kapazität het a üsem Datum. Nachane weimernis de lah berate lah u chli gah degustiere. Mau luege…

Lula: Mir hei äbe e riese Gfrüüri im Chäuer u ig finde das so romantisch, wennmer de das Turtli am erschte Hochziitstag tuet ässe. Natürlich, es choschtet de grad es bitz meh.

Sue: Schad chasch nid a z Brutträffe cho! Ig wär nämli sogar das Wucheändi z Burgdorf, denn hättemer chönne zäme fahre Gaschtgschänk: mmmh ig wüsst gar nid wie d Limoncellos gmacht wärde. Abr so Badesauz odr scharfs Öl findeni ouno toll. Odr suscht es Schnäpsli

Janedoe: Danke, chönnt scho wieder Ferie bruche S geit abr nume 7 Wuche, bis mer uf d Maledive dörfe *frööööi* Danke für de Tipp, ha ihre o grad gschriebe, sie macht echt schöni Turtene. Mau luege öb sie no Kapazität het! Mir hei jetz äbe scho vo 2 Gschäfter e Absag becho, wieu sie kei Ziit meh hei a däm Datum
Schad chasch am 1. Februar nid cho!

Pfingstrose: Jöh bisch närvös Darfi de es Föteli gseh?

Littlefoot: Mir hei e Fotograf, wo ca. 400.- choschtet. De chunnt abr nid esooo lang. Er macht das hobbymässig, abr mit ere riese Fröid u mit vieu Talent. Roman Balikowski faus de wetsch gah luege! Er isch e Kolleg vo eim, wo mit mir schaffet. Z erschte Gspräch isch mega guet gsi! Mir hei ihn jetz definitiv buecht.

Me: die Hochziitsturte macht mi langsam nervös. Mir hei äbe scho zwöi Absage becho. Das het mi mega nervös gmacht. Ha eigentli gmeint, mir chönne das uf de März vrtage. Jetz tüemer eifach chli Gschäfter aschriebe, wo üs würdet passe für zum Turte mache. U de luegemer mau wär denn Ziit het. Mir wei äbe chli öpis schiggs u spezieus. Mau luege. Suscht gits haut de e 0815-Turte…

21.01.14 11:33
Snicki 
Re: Bräute 2014

Seife: Ich chume grad e mittleri Krise über. Es git niened die blöde Glycerinblöck. Ned mol i de Drogerie im Dorf. Muess jetzt no en anderi ufsueche, aber ich han mer das eifacher vorgstellt. Mer chans zwar im Intet bstelle, aber ich han eigentlich z’erscht mol en chlinnere Block welle poschte, zum teste.

Lil.lian
Es het diversi Aleitige im Internet. Aber theoretisch ja, eifach de Block ischmelze, Duft und/oder Farb dezue und denn i Förmli giesse Söll der mol en Link schicke?

Dänu
Ich find “Ich schwöru” au wünderschön. Also das isch scho mol sicher, das lauft, bzw wird gsunge. Ich finds jetzt au ned so schlimm, das es halt keis Duett isch, sonder das üsi Sängerin das allei singt. Han uf Youtube es Video vode Sina gseh, wo sie’s au allei singt. Isch für mich also grad so schön

Lula
Danke für d’Gratulation Ich finds äbe au ganz e härzigi Idee mit dene Seifene. De Peter Räber isch leider leider ned so mit Style Ich finds sooo schwirig. Eigentlich fählt mier (ich säge bewusst mier ) nur no eis Lied. Aber a dem tuen ich mich mega schwer. Min Schatz interessiert das eigentlich gar ned aber das isch ok so.

Munggi
Roseblätter hani au dänkt Ich han so zimlich an alles dänkt. Aber irgendwie passt mir no die Idee, das ich inne, i de Seife drin öpis het, wo öpis “persönlichs” isch. Z.b es Härzli äbe us Stei, wo z.B druf stoht, “schön das du du da bist” oder so öpis ähnlichs.

Sue
Danke für all die Idee Ich fänd das au super, mit Müscheli und so. Aber ich wür eifach gärn, wie obe scho gseit, iwie öpis persönlichs “dri tue”. E Botschaft, es Danke, eifach so öpis. Föteli hani au scho denkt. Aber irgendwie, meinsch ned, dass das quasi verlauft, wenn die Seife inisch bruchsch?
Trauuigstext: Schatz und ich sind üs einig mier nämid die churz Variante. Mit “ja” und de Sege. Ich hasse so Züg und ich gsehn mich definitiv ned det vore, am gross plagiere. Hihihihi

Janedoe
Danke Ou muesi mol go Google, kenn ich gar ned (welch Wunder )
Schön, dass ich do bitz cha Inspiration schänke mit de Seifene Ich han afigs so schöni Sache gseh. Hans uf Pinterest mol chli postet

Littlefoot
Ooooou verzell woher hesch die Seifi gha?

Schueh
Ich glaube das wird öpe es Problem. Ich schiebs no chli use Do ich uf grossem Fuess läbe, und zimlich sicher s 42i bruche, isches no schwer. Au sus zum Schueh gfinde. Ich hoffe eifach, ich gfinde es paar schöni, am liebschte söttig, wo ich nochher au wieder cha bruche. Mit höchstens 3-4 cm Absatz. Sus bini grösser als de Schatz, das wetti eigentlich ned unbedingt

21.01.14 11:40
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Snicki: Wie wärs mit "Scharlachrot" Das findeni es mega schöns Lied

21.01.14 11:41
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@littlefoot
Ja, wär ja schad drum, wenn sie sone guete Priis macht und s a dem würd schiitere. Findi…

Oh en Photobooth wünschi mier au mega, scheiteret aber au wege de Chöschte. Han dini Idee jetzt grad klaut und i mis Hochziitbüechli inegmaalet zums Mal de Fotografin zeige.
Kenneder niemer wo en gueti Kamera mit Fernuslöser hed? Vlt chönder die uslehne? Will d Priise bi re Polaroid sind ja echt horrend!

@daenu
Hehe du locksch mi! dFarb passt leider nöd. D Blueme sind Schneewiiss, hed sie mer ez grad gschribe… mis Chleid aber ivory. Schade Schade…
Gratuliere zum Azug. Isch doch cool wennmer da was cha abhake! Hehe tüürer als dis Chleid :/ Defür chan er ne hoffentli no meh als einisch alegge? Bi mim GG hends es mega schlau gmacht. Er hed ufem Jacket so zwei Chräge, eine glänzt chli und de chaner nachem Hochziit denn eifach wegneh und denn heder en mega schicke Azug woner au suscht mal cha träge.
Soooo schön, das iher eu erst am grosse Tag zum erste Mal gsehnd – gegesiitig. Das bereui inzwüsche chli, dasi Brautzillamässig alles ha müesse mitbestimme.
Pinterest hesch du mier schomal erklärt glaubs. Aber ich nimm mer jez vor, dass du die erst bisch, dere ich folge vlt chumi denn chli drii

@Pfingstrose
Juhui freue mi ;)

@Claudilein
Waaaauuuu, wett au uf d Maledive!!
NEEEEIIII, arrangiered eu nöd mitere 0815 Torte, nachher bereusches vlt irgendwenn und d Claudia (hihi sie heisst wie du) isch imfall sone Tolli, die nimmt sich sicher d Ziit

@Snicki
Wie isch denn din Pinterest Name? Denn folgi dier au no grad als Nr 2. haha :D

Zuletzt bearbeitet am 21.01.14 11:48

21.01.14 11:43
littlefoot 

Re: Bräute 2014

snicki: lueg bi opitec.ch ! ich han det alles bstellt. förmli us salzteig gmacht (puuuuh füessli vonere jährige isch nid eifach gsi) und denn die seifi im wasserbad mit farb und duft gmixt. fertig _)

pfingstrose: ou ja sup gueti idee mit dem stativ. ha sones kabel au mal bi etsy gse-so cool ! mini sis het e gueti kamera- danke für de tipp :)

janedoe: nei es wird sicher nid a dem schiitere. ha etz zwei offe für 600+700.-
GG het gseit 500-600 mömmer scho rechne

claudilein: ok, ,merci für de tipp, ga mal go gügsle :)

Zuletzt bearbeitet am 21.01.14 11:46

21.01.14 12:00
Snicki 
Re: Bräute 2014

Littelfoot: danke! Machi. Han no Fimo förig, und wür vermuetlich das näh als Förmli. Bzw ich würd is Fimo ine stämpfle, denn Fimo i d'Förmli tue (komplizierter gohts nüm)

Janedoe: Kei Ahnig ha doch erscht 2 Pins, oder wie mer dem seit wo gsehn ich das? LoL

Claudilein: Ich liebe Scharlachrot. Aber iwie, de Text ... ich weiss ned Ich mues es mier äbe immer vorstelle, das e Frau das singt. De Büne isch natürlich scho es anders Kaliber

21.01.14 12:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hahaha Snicki, frag mi nöd, ich ha au kei Ahnig :D

21.01.14 12:55
daenu16 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Da isch denn e geili Idee wegem Stativ und em Selbstuslöser. Eigentlich naheliegend. Mir hend nämli sProblem, dass dFotografin (bi dere mir de Fotobooth scho zahlt hend) nach einere Stund wieder würd goh (hend sie 8h). Ez hemmer denkt mir mached de Fotobooth bim Apéro. Das wär aber e gueti Alternative de Fotobooth selber z’mache…am Obig gits sicher di dureknalltere Föteli…hmm, Platz hemmer ebe bis etz au nonig…aber jedefalls gueti Alternative!

Snicki: und online die Glycerinblöck bstelle? Ah etz hanis grad glese…zum usprobiere, hmmm. Doof!
Joooo, de Text vom Lied isch eifach sooo toll dases sicher au mega isch ohni Duett. I bi mengmol so igfahre, weisch weni es Lied 1000 mal gloset han denn denki „NUR so dörfs töne“.
Weg de Schueh…wenn das es Problem chönnti sie, denn tuens lieber nöd useschiebe. Isch doch denn doof wend im letschte Moment no dem muesch nacheseckle, oder?

Janedoe: ooooch schade *grml* Findsch sicher no de richtigi Gürtel. Jo gell, türer als mis Kleid, aber er cha de Anzug sicher später wieder alegge!! Und ich definitiv nöd *g*
Das isch ja schlau bi dim GG sim Anzug. Praktisch! Ja i freu mi das mir üs denn erscht s’erscht mal gsehnd, aber isch natürli au es Risiko dMänner elai go poschte go loh *harr harr*

21.01.14 13:20
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Daenu16
Ja es isch eifach ihres Lied gsi.. (kenn abr d'Gschicht dehinter nöd) ich wet sie eh nomol fräge, wennis no weiss, den schrieb ichs dier :)
Ah so lässig mit sim Azug!! Dönd guet :)

Claudilein
Ja mier gönd den ebe au nomol verbi. Euse ersti Termin isch eifach chli überflüssig gsi.. Hanere vorallem verzellt, wie ichs mier öbe vorstelle, Farbe, wie vill Stöck, etc.
Mier chönd ihre jeze mal schriebe was mier gern für Füllige hetet (mier händ ebe no es paar Spezialwünsch mit vegan und regulär und den no Cremefüllig ohni Ei) und dänn wenn mer verbi gönd, händs den die Sache wo mier gern würded probiere..

Snicki
Neinei muesch mer kei Aleitig schicke, hans so gfunde.. Mier isch eifach de einti Link nöd gange..
Ich find d'Idee mit de Roseblätter mega härzig..

Janedoe & Snicki
Iher chönd bi Pinterest nach em richtige Name sueche und den chasch bi de Uswahl Pinner igeh und den chömed all wo so gheissed. Oder me chunt au druf, wenn mer eue Benutzername igiht mit www.pinterest.com/...... und den bi de Pünktli de Benutzername.

21.01.14 13:32
littlefoot 

Re: Bräute 2014

geilooo :) de wawrinka hät de djokovic gschlage. so cool

sorry, ha grad u freud :)

 1 .. 288 .. 573 574 575 576 577 .. 787 .. 997
Taeboyana   malinchen   bearbeitet   Hochzyt   Location   richtig   Littlefoot   Pfingstrose   squishy   Hochziit   Iladige   schaffe   irgendwie   gspannt   Zuletzt   bstellt   würklich   Problem   würklech   Janedoe