| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 288 .. 574 575 576 577 578 .. 788 .. 997
21.01.14 13:39
lil.lian 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Und die passend Blick-Schlagzile:
Wawrinka haut endlich Djokovic weg

21.01.14 13:46
Snicki 
Re: Bräute 2014

däni: Jo ich weiss, aber leider hemmer eifach ned s'original, isch doch bi allne Lieder s'gliche "Dilemma"

juhuuu, allez Stan hends do im Gschäft also au grad glueget. Super!!!

schueh: jooo ich weiss .. aber ich fändis jetzt z'früeh, zumal ich jo no gar keis Chleid han. De chani jo d'Schueh schlächt vorher go poschte

Seife: Lüte nochher mol ide Migi Do It ah, evtl hend die jo so öpis *hoff hoff*

21.01.14 13:47
Snicki 
Re: Bräute 2014

Ich goh abe d'Migi hets sogar uf de Homepage inkl. Forme sogar. Super!! Juhu!

21.01.14 13:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

YES! Han au de ganzi Match glueged... Isch ja de HAMMER gsi... Macht mich immer halbe Wahnsinnig!

21.01.14 16:22
Sue87 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Nei kei ahnig megem Limoncello…findes eigentlich immer no cool aber weme mängisch z viel hochzitsblogs aluegt chöme eim no 1000 anderi Ideene;O)
Ui bi ou gad gspannt obder i Iladige heit!!

Daenu
Hmmm am liebschte wiissi orchidee…aber je nachdem döfte si ou rosa si;O)müesst mal luege wies usgseht..aber am liebschte wiss…
Wooow super het di GG ize de kompletti Azug de chöiter wider öpis abhäckle;O)

Claudilein
Warum heit dir de Absage becho für torte? Wüll si scho z viel z tue hei?
Jaaa wäri gern cho aber ebe cha nid überall si…:O( fallsmer irgendwie no würdi inelänge würdis no melde!!

21.01.14 16:56
Snicki 
Re: Bräute 2014

Iehr liebe

Hend iehr alli en Probetermin für d'Hochzits-Frise???
Ich ha jo de Termin bi ihre abgmacht. Aber vom Probetermin hemmers gar ned gha, hani voll vergässe Wenn jo, wenn hend iehr dä? Churz vorher?

21.01.14 17:33
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Aha... Ja das stimmt mer het den plötzlich ganz viel Ifäll. Aber ich muss sege find Simoncello immer no am beste. Glaub au vo de Färb her.

Snicki: Ich han de Termin 1.5 Mönet vor de Hochziit. Eifach will ich wüsse wot ob's mir überhaupt gfallt und im schlimmste Fall müsst mer ja no chöne umsattle au weni das glaub nöd muss.

21.01.14 17:35
Lula 

Re: Bräute 2014

@munggi: Wieso de dHäufti? Eifach afe die für dObegäscht?

@Sue: Wieso bisch de jtzte am Limoncello am zwifle? Finde Essig und/oder Öl immer e gueti Idee, wüu Du chasch es ja immer bruche.

@llil: Aber bi Dir louft ja de glich einiges!

@jane: Was mir no müesse mache; Dokus für di kirchlechi Trouuig, Gspräch mit dr Pfarrerin, Kircheheft fertigstelle u lah drucke, RV i Täsche öah innenähie, Ringherz mache, Details bi de Blueme, am Caterer, am Resti u ar Fotografin, Tanze üebe, Probefrisur & MakeUp, Haarschmuck, Ohreringe u Armketteli koufe, Halsketteli lah reinige, Kerzene koufe, Gläsli koufe, Holzspähn mache,u de würdi de ou scho gärn mit de Dankeskartene afah, da mir de iwenn ou no zügle... (aso scho ersch nach am Hochzyt, aso i nimmes ämu ah) Gseh aso gad, git de glich no einiges ztüe...
Bisch nit di einzigi, ha ou müesse
Und hesch dIladige brcho?

@littlefoot: Jep, dZyt raset gad mega!
U de so ne Kamera mit säubstuslöser? Oder wäri das nüt?

@dänu: Nime ah i blibe bi mine Farbe, tendentiel eher grüen, so chli aus Kontrast, GG het mi ebe am liebschte ungschminkt, u so kennt ers ja, de isch es nit ganz ungwahnet. Bi aber de scho gspannt, was bim Probe MakeUp use chunnt
So cool, u im fau, mi GG isch ou fasch glich tüür cho wie mis Kleid...

@Claudilein: Mir hei ebe "nume" 6 Schubladene u im Moment ou nit dr Platz für ne zwöiti, dIdee findi aber mega wunderschön!!
Was scho 2 Absage, müesse mir ächt mau fürschi mache?! Was stellsch de Du Dir so vor?

@snicki: Weles Lied de?
Gang doch mau uf brautschuhe.ch oder uf verosposa.de ga gugge, viellech findisch derte was?
jep, i hane Termin, guet 1 Monet vor am Hochzyt, für mi stimmt das mit am Zytpunkt.


So Froue, muess no chli was mache, chume im Moment eifach zu nüt...
Schöne Obig no

21.01.14 20:05
munggi87 

Re: Bräute 2014

@ snicki hmm het ned de interio depo so chlini steindli oder is migros gsi?? Hmm?? Sisi wiss u de steit in liebe viel glück u weis i ned wa aues!??

@ lula die angere si i de nöchi die verteile mir de no:) usert bi 4 per. Sprich gg weis ned was mit sine tantene mache eini wetermir scho aber wie disi ( blödi) wo ig ned mag weiser ned was mache är het s gfüeu är müesi i lade aso appero wär ned s problem aber am obe....

@ hochzitfrisur wär het ou gfrogt?? :) aso i mues eh dringet zum gwaför:) u de hetsi gmeint mir luegi de dene grad;) am 30.1:) bi sooooo gspannt

21.01.14 20:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Hmm, also i fänd Limoncello ou toll. Allerdings hei när alli Paar zwöi alkoholischi Gastgschänk, weis nid ob das eventuell für deu när würd heisse dass nur einä vo beidnä fröid dranne het (Schwangeri oder süschtigi Non-Alkoholiker?)...

@Claudilein: Hesch dr Schlossbeck in Nidau scho agfragt?

@littlefoot: haha, mi GG het mir hüt extra es sms gschickt mit derä News, ha ou gad mega fröid gha!

@Pfingstrose: ui i bi de ou gspannt uf öii Chärtli!!!

@Snicki: i mache ou uf jedä Fall ä Probetermin! Wahrschinlech so im April / Mai (Also 1-2 Mönet vorhär).

@me: Merci vielmal für die viele Nahfrage! Mis Prakti het super gstartet. I liebä dä Job eifach... Fröie mi scho weni de ändlech "mini" Klass ha.

Es paari hei gfragt was mir de no uf üserä Liste hei. I schribe eifach mal alles uf, isch nid chronologisch sortiert oder so.
- Wein f. Apéro auswählen + bestellen
- Band auswählen + buchen
- Pfarrer treffen
- DJ kontaktieren (GG bis ändi die Wuche )
- Einladungskarten fertigstellen + verschicken
- Homepage fertigstellen
- Ringe auswählen
- Raum mieten für Polterparty
- Outfits für Polterparty (Bad taste)
- Offerten für Blumen einholen
- VW-Bus organisieren
- Crepe Stand buchen
- Termin Resti für Besprechung Zeitplan + Details (Deko, DJ, Sitzplan etc.)
- Mich für eine Coiffeuse entscheiden
- Anzug GG
- Kleid abstecken (Mai)
- Getränke Apéro bestellen
- Badewanne für Getränke + Eis organisieren
- Pompons basteln
- Wimpelketten bestellen
- Seerosen basteln
- Gläser für Blumen dekorieren
- Deko kaufen (Etsy )
- Armbänder bestellen
- Musik in der Kirche bestimmen
- Trauspruch besprechen
- Eheversprechen
- Zelt für Apéro organisieren
- Tanzkurs
- Torte bestellen
- Gäste-Transport organisieren

Jaaa, das isch aus was momentan det druffe steit... Ergänzige si jederzyt willkomme!

Mir hei ir Chille übrigens wahrschinlech Scharlachrot, Ho Hey vo the Lumineers (heis zersch nümme welle wöus inzwüsche chli "abglutscht" isch, aber es het üs vo afang a mega gfalle und isch ja eigetlech egal wenns jetz viel hei) und denn no you & i vo crystal fighters. Füre Izug näme mir zwöi Lieder wo mir enand nid verrate, ig wirde wahrschinlech so excitet vo the pointer sisters näh.

 1 .. 288 .. 574 575 576 577 578 .. 788 .. 997
irgendwie   Pfingstrose   Zuletzt   Problem   Location   würklich   Hochzyt   richtig   Iladige   Janedoe   schaffe   Taeboyana   Littlefoot   bstellt   Hochziit   squishy   malinchen   bearbeitet   gspannt   würklech