| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 290 .. 577 578 579 580 581 .. 789 .. 997
22.01.14 13:38
malinchen 

Re: Bräute 2014

@snicki: hmm, i würd gloub scho separati Iladige mache... Also wenn jetz mini Elterä ä Iladig würde becho und ig nid, würdi mi nid würklech iglade füehlä. Weisch wie ni meine? Oder süsch ömu i däm Fall vom Götti würdi uf jedä Fall halt beidnä ä separati Iladig schicke, süsch gits sicher verwirrig... Ha mal imnä HZ-Magazin gläsä, dass me allnä Persone wo über 18 si e eigni Iladig sött schicke, egal ob sie no bide Elterä wohne. Das findi de glich gad chli übertribe, mir schicke eifach pro Huushalt ei Iladig.

@Jane: hihi, so luschtig! Findes ömu no es originells Date! I bi de o gspannt was verzellsch vo däm Zähnbleache... Has mir äbä ou scho mal überleit. Wär eifach ä cooli Glägäheit sich das mal z leischte - aber zersch müessä no mini Wiisheitszähn use. *grml*

@lillian: I ha ä 9. Real im Moment. Nid gad eifach aber mega spannend... und sie si viel lieber als i erwartet ha.

@lula: ds Zivile hei mir scho hinter üs...

@me: ha no ganz vergässe gha öpis z verzellä: Mir si am Samstig spontan mit GG's Mami chli id Stadt ga shoppe, und de si mir per Zuefall a mega schöni Abä-Chleider härä gloffe wo no gad 50% si gsi. Sie het eis gseh wo ihre mega het gfalle aber när het sie sich zersch no mega gströibt öpis azprobiere wöu sie nur fängs chli het wellä luege... Wo sies de het anne gha isch gad klar gsi dass es das mues si für üses HZ. Es isch würkli mega schöön, türkis und obä hets so ne verspielti Stickerei. Es het sogar no es passends Jäggli drzue gha, gseht würkli super us. Jetz muesi de mal no mit mim Mami ga shoppe...

22.01.14 13:40
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja scho guet.. Drum hani ja nomol nahgfrägt..

Snicki
Ou ja das wär mege kuuhl wenns ustestisch.. Ich suech no chli wiiter nach Silikonforme .

22.01.14 13:44
lil.lian 

Re: Bräute 2014

20 Rappe is Kässeli

Malinchen
Ja das glaubi, isch halt scho ganz anders, als wenn e Sek häsch..
Das dönt ja mega lässig mit em Chleid!! Joah s'nächst mal nimmsch den dis Mami mit

Zuletzt bearbeitet am 22.01.14 13:45

22.01.14 13:56
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Gugus

Tipps kamera: mini TZ isch begeistered :) sie organisiert es stativ und ich sones kabel! Thanks a lot:)

Snicki: chunsch klar mit dine seifene susch het der e facebook gruppe wod chasch tipps ihole

Malinchen: super uflistig ! Da merki grad dasi no es paar sache vergesse ha

Janedoe: chasch du mir e pn mit dim pinterest schicke? Mich gfindt me sehr schwer glaub :(

Claudilein: oje turtä drama :) guet dass es veebi isch!

Me: gester hets tanti vom gg aglüte. Het sich au gfreut weg de iladig (obwohl sie ja sogar scho s datum gwüsst het), sie fiebered jetzt au dem datum here usw echt herzig. Defür hät GG sich müsse ufrege weg sim omi, woner ja ufgwachse isch wil sini muetter es sucht problem het. Sie isch u e liebi aber was mir scho a terror szene erlebt händ... Vor allem mit alk und medis. :( jetzt het ebe gg s omi gfragt ob sie d iladig heb. Nid gross reagiert... Ob sie de chäm. Sie het nur gfragt ob sis mami au iglade sig, aso sie chäm nur wenn sie au chäm. S letscht wil sie ja weiss a) wies cha usarte b) sie selber a ihre 80. nid hät wele debi ha wil sie wieder gspunne het. Und sie weiss dass sie selber für mi GG eher als muetter agluegt wird. Das chaner nid ändere! Aber tut etz so.. Trurig! Aso iladig isch as mami vom GG use. Er hät gmeint warte, aber ich ha sie abgschickt wil me ja d gästeliste scho abgsegnet gha hend. Me cha ja immer no luege wie sie zwäg isch im juni und wenns tereor git de dörf sie de halt nid cho GG schwankt ebe immer zwüsche loyalität zu de muetter und em wunsch ke terror am fäst z erlebe müesse.

Naja ...

Me2: etsy schmätterling sind cho so chli :( het grösseri erwartet wil ich het sie so au selber mit em stanzer woni vo de sue kauft ha chöne mache .) aber janu. 13.- für d chatz chömmer verschmerze
Luege etz glich sie selber uszschnide. büecher hani ja gnueg.

22.01.14 13:59
littlefoot 

Re: Bräute 2014

20 rappe

Malinchen: so guet wegem chleid!

Janedoe: ou bleache wetti au scho lang so cool!
Happy jubiläum!

22.01.14 14:10
munggi87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot wie gross bruchsch de?? Spetzieui form?? Mini maschine cha viu usschnide:) si isech gwönt schmätterlinge uszschine;) hei jomou viu schmätterlinge tischcharte, nämeli , gästebuech....

22.01.14 14:21
Snicki 
Re: Bräute 2014

littlefoot:
lach - ke ahnig. z'erscht mues i mol die Waar ha, bevor ich weiss öb ich z'schlag chum mitne
ou joooo, FB-Site bitteeeeee

22.01.14 17:31
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Snicki: gruppe im facebook : kids-tipps.ch :)

Munggi: so guet e maschine. Ich denke so 3-4 cm :)

22.01.14 20:31
Lula 

Re: Bräute 2014

@lil: Gottseidank, ha scho bau befürchtet i segi di einzigi. Gugge aber Sport eigentli nume mit am GG, oder läsend, lismend, bastlend, oder so...

@malinchen: Sorry!!! Mis Hirni...!! Ha dr Kopf im Moment gloubs ächt iwo im nirgendwo... Zum Glück isch dä agwachse.
Tönt mega schön zKleid vo Dire SchwieMu! Wo hesch de das gfunde?

@littlefoot: Tuet mir leid, heit dr so nes Gstürm mit sim Mami u sim Grosi, hoffe ihr findet e gueti Lösig wo für öich stimmt, ohni das es Terror u Stunck git!
Mit am ne Nagelschärli u am ne Cutter isch es äuä bau am ringste, wenn ou gäng no ne Chnorziarbeit

23.01.14 06:09
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Guets Tägli zäme

Ir lezte zyt bini gad nid so drzuä cho zschribe.. ig hoffe es isch ok weni eifach ume istige u nume gad diä lezte paar Iträg lise u nid gad diä letzte öpe 200 ;)

@Jane: fröit mi hesch du sone guets Gfüuu bi euem Pfarrer :)
Gratuliere zu euem Jahrestag :) und wiä isch das bleache gsi? :) gseht mä da iz viu drvo?

@Sue: ha imfau ou viu chli „zproblem“ dass mi Orgele eher öpis trurigs dünkt.. mir hei bis iz aber no gad nüt angers.. aber da mi Brüedsch ä Band het, wetti ihm eigch dMusig überlah ir Kiuche..u de eher öpis mit Gitarre und Gsang… aber so genau wüsse mir das no nid… dänke we euch das nid gfaut mit Orgele, müesst dr das ja nid.. aber villech fingsch ja ou chli öpis fröhlechs :)

@Snicki: auso wäg dä Iladigskarte würdi ou pro Huushalt eini verschicke..de hesch zProblem wäge Fest und nume Apèro nid… u de isch so ou klar wär zu was iglade isch…

@malinchen: tönt guet mitem Chleid vo dim GGs Mami :) weme so spontan öpis fingt isch doch immer gäbig :)
Wo sitdr de gsi?

@Littlefoot: schön wäg GGs Tante :) isch immer schön we säch Lüt mit eim fröiie :)
Oh je, blöd das gstürm mitem Omi u Mami.. hoffe dir finget ä gueti Lösig..

Me: mir hei letzt Weekend äs Träffe mit üsne TZ gha… es isch super gsi! :) auso eigch si si diä gsi wo hei gseit, si wette säch mau träffe wüu si paar Frage hei :)
U si hei säch wük scho mega viu Gedanke gmacht u ou gseit, dass si üses Motto „Reise“ möchte ibeziäh u hei üs ou no Idee chöne gäh u sache gseit wo mir no gar nid hei dra dänkt…isch äbe no guet wüu si letzt Jahr gad säuber hei ghürate.. :)

När fröii mi scho druf dassi de am 31. Januar cha zivilstadesamt reserviere :)

U när no öpis angers: ig bi letzt Wuche usnahmswiis zure andere Coiffeuse aus schüsch wüu diä nöii gad bi üs im Dorf es Gschäft het.. ha dänkt wär doch no gäbig, ou wägdr Bruufrisur weni de das gad im gliche Dorf chönti mache..
Hei i säge euch, i hät chöne gränne!! Mini Haar (u ig ha längi Haar, wo mir wichtig si u normau so brun mit meches si), si blau/grau!!! Gsi!!!! Schlimm!!!! U das i däm Jahr woni wot hürate!! Hamr eifach gseit, dassi zum glück no chli Zyt ha bis zur Hochzyt.
Jedefaus bini de när zu mir Coiffeuse woni schüsch geng ga u si het de wük super gueti Arbeit gleistet u das ganze zimmli guet no häre bracht u chöne rette… u de hani de bi ihre ou gad dr Termin für mini Bruutfrisur buechet :))

Sodas wärs ;) häbet ä schöne Tag…

 1 .. 290 .. 577 578 579 580 581 .. 789 .. 997
Janedoe   bearbeitet   malinchen   Iladige   gspannt   squishy   Location   schaffe   bstellt   würklech   würklich   Littlefoot   Hochziit   irgendwie   Pfingstrose   Problem   Taeboyana   Hochzyt   Zuletzt   richtig