| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 290 .. 578 579 580 581 582 .. 790 .. 997
23.01.14 09:31
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Guguseli allersits!

Puh han jede Tag welle schribe die Wuche und bin eifach nie dezue cho! :p han jede tag chli nogläse und gschrebe aber min lange post chani erst hüt loswerde (sorry för d’längi aber han uf alli welle igoh :p)

@Fara: cool händer so vil Sache chönne erledige! :)

@il.lian: aaah merci förs ufkläre wäg de feriemäss! :) zo dem atrag chumi dänn spöter unde no.. bin nämli stinksauer!!! Mir sind am Sonntig gsi aber am Namitag! Häd jo soo vil lüt gha haha has so witzig gfunde! All die päärli I dere riise mass! :p dodegäge sind mir brütli usem forum grad mega wenig! :p ah ok super merci för d’info wägem pass / ID! :) lute demfall mol ufem standesamt a! :) gäl d’hochzytsmäss isch ächt super gsi? hey cool wäg de ringe! Mir sind au bim kuoni gsi und händ das spili gmacht mit de chärtli mega witzig gäl? :) si häd öis au ächt guet berote! =) wägem standesamt: mir gönd eifach mit eltere, gschwöschteti und TZ mit partner go ässe am obig sind dänn au 14 lüt..

@lamarie: jo voll das wär cool hihi :) oh nei so en scheiss wäg de hoor :( würd glaub au avo hüüle.. aber super häd din andere coiffeur si chönne rette!!! :)

@nala: ui das mitem coral kenni du :p bereitet mir au immer wider chopfzerbreche :p hey so cool wäge london hammer! =) hey das isch jo mega cool wäg dinere schwögerin! :) super chan si d’fotis mache und dass sis öich sogar grad schänkt isch jo mega! =) so findi ebe au söts si bi änge frönde / verwandte.. aber schinbar gsehnd das ned alli so.. oooh danke för d’homepage muessi dänn go güxle ich liebe nämli so shabby chic sache! =) oh weiss genau wasd meinsch wägem TZ vom GG bez. bi ihm sinds d’kollege! Han jetzt au sones treffe organisiert bi öis dihäi und die 2 kollege vo ihm (best men) händ öis 2 woche kei antwort chönne gäh wäge de date so müehsam gsi! und mi GG häd gfunde söl si nedso stresse das sind halt manne und so blabla grrrr!!! Han au dänkt sust sölet sis eifach loh si!

@malinchen: danke jo s’isch teilwis würkli deprimierend (siehe weiter unten) naja.. verstoh di – kenne das jojo ich lüte dänn a und dänn machet sis glich ned :p jo öberlegs dir guet – mängisch sich extern ebe scho besser – bin do ebe mit minere tante au gar nüme sicher.. ich han de abstecktermin endi april – bis denn weti ebe au no abnäh – ich würd demfall scho nonig goh! Aber chasch sicher verbi goh und so oder so mol drischlüpfe! Es sich jo DIS chleid ! :p oh de hoorschmuck gfallt mir mega! :) hey gratuliere zode bestandnige prüefige das isch jo hammer! :) hihi also fallsd no en badwanne bruchsch – mini kollegin häd doch tatsächlich eini uf ricardo ersteigeret und weiss jetzt ned wo äne demit :p si häds för shootings welle zum fötele, aber si häd sich nedso vil debi öberleit jetzt häd si eifach en badwanne :p oje hey vilicht bruchsch eifach mol es weekend chli ruhig damit di voll erhole chasch? Oh di ned vo de andere lüt loh stresse! Muesses mir au immer wieder sälber säge!!

@pricana: han mim tanzlehrer sicher scho 3x gschrebe und aglütet – wenner ned will willer ned! aber dänn chaners doch säge ned?! naja.. werdet öis anderstwitig orientiere.. nenei uf eigeni chöste.. glaube mit 50‘000.- isch öises budget def. usgschöpft :/// gäl d’hochzytsmäss isch super gsi? :) hey cool weiss wele caterer sind det au no öbis go knabbere bevormer hei sind hehe cooli sach und ächt voll günstig ! :) hmm und wie sträng ischs bi de band? Chönted ihr no storniere?

@squishy: jo ich bin zwar immer eini gsi wo grad gantwortet häd uf iladige aber s’sind halt wörkli ned alli so gäl :/
Jo ebe das mit minere tante isch rächt speziell (han unde no meh dezue gschrebe) und wägem typ mitem atrag: NO COMMENT! Bez. les unde sälber….. jöö hehe d’hochzytsmäss isch ächt super chasch di würkli fröie – also in züri hani si mega gfunde! :) wow isch jo mega toll wäg de feriewohnig! Mega schön chönder so vil öbernäh und am GG sini eltere sind sicher au froh :)

@claudilein: jo das mitem tällergäld isch leider so.. finds zwar scho chli öbertribe aber s’git no vil türeri.. no comment zo dem thema wäg dem „kollegepärli“ wämer das no so chan nenne… (siehe weiter unten) jo ebe finde die öbernachtigsmöglichkeite au rächt cool aber leider ischs ned allne guet gnueg schinbar… naja.. haha han grad müesse schmunzle :p min GG isch öbe glich motiviert a die hochzytsmäss mitcho :p

@taeboyana: jo ihr händ rächt wieners machet mit de torte wenn öberhaupt dänn am namitag wäner no dessertbuffet händ! würdi au so mache! :) ah dönt cool wäg dim köfferli hihi :) so öbis söti ebe au no bstelle uf etsy oders o.. aber händ jo no bitz zyt.. hey voll cool wägem shooting! :) ou sind würkli beidi chleider sehr schön und passed super! Ev. luegsch was din GG aleit damits chli harmoniert? :) chasch jo würkli beidi näh wänn si abegschrebe sind dänn chasch no entscheide ;) hey cool wäg de arbeitskollegin! So sache düend amigs guet gäl? :)

23.01.14 09:32
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@bibi: oje duetmer leid ischs dir nedso guet gange aber schön bisch wider besser zwäg demfall! hmm hoffe ihr findet öichi chile gli! Und cool wäg de apérolocation! :) jo sicher ich schick dir grad en PN wäg de homepage :) jo bez. zeremonie sindmer no sehr unschlüssig (siehe weiter unten) wow mega schöni musteriladige! =) mir gfallet die 1. Und die 3. Am beste! :) wobi es sind alli uh schön! =) hey das sind jo tolli news wägem zivile! =)

@sue: grrr chas grad nüme ghöre – jo er häd ihre de atrag jetzt gmacht.. aber wie und wo und so – les sälber witer und und bin gspannt uf dini ehrlichi meinig! Ich finds absolut denäbe naja.. gäl chasch nüt säge wägem B&B? :) mir händ d’iladige endi dezember verteilt / verschickt för im juli also es halbs johr im vorus und finde das no guet.. s’git au sörnigi wo säget ui schön früeh aber mir händ jo keini save the date chartene gmacht sprich chunt chli drufa obmer das häd oder ned findi? Wäg de frisur / make up: ich han jo am 1. Februar de termin bi dere rollende friseure wo au make up machet – jenachdem wienis gfunde han chani si dir sust empfehle! Und sust halt mini gueti fröndin si isch de hammer! =) wart mache unde grad chli werbig för si! :) wooooow die schueh sind de hammer!!! Sinds bequem?? Ich bruche för s’zivile no so glitzerschueh hihi – döfi froge wod si bstellt häsch und ob si zahlbar gsi sind? Wänn si gfälscht sind dänk scho oder? ;)

@sasileu: am 1. Februar uf die 1 in aarau im restaurant einstein (hinterem meissner) isch s’brutträffe – nur mir brüt würdi säge ;) ich bin gsi aber has leider erst jetzt gläse ;) gaaanz geili schueh! :) ich chönt nie laufe demit aber sind hammer!! ;)) und schöne ring! =) mir händ öis das mitem fingerabdruck herz au öberleit :)

@lula: jo ebe kei kommentar betreffend atrag vo desne! (details witer unde) d öbernachtig zahlemer eifach de verwandte vom GG – müendmer ebe fast und de kollege aber ned nur de TZ! Hehe nei ich verstoh au nüt vo tennis :p häd mi irgendwie au nie interessiert ehrlichgseit :p

@daenu: ich finde die frisure alli mega schön!! :)

@littlefoot: klar han dir en PN gmacht :) hmm cha di guet verstoh wägem mami vo dim GG – ich han das chli mit mim papi.. wahrschindli nedso schlimm aber er isch au ganz en schwirige und halt psychisch chrank und das isch mägnisch scho unberechebar mach mir au uuh vil sorge immer :(

@janedoe: ooh das isch spannend wäge kate’s wedding ich han si au gseh ade HZ mäss und ihri vintage sache uuuh schön gfunde! =) weisch du ihri prise? Ich chume uf de homepage ebe ned drus und han no kei zyt gha zum alüte!! Ich bin ebe au so en kontrollfreak und das wär ächt mega wenn si das chönt öbernäh! :) jöö das isch dänn härzig wäg öichne TZ :) ooh nei mega schad chasch end cho am 1.! :( aber hey gratuliere zum johrestag im nochhinein! Cool händer en lässige pfarrer demfall! :)

@accessoires: do isch mir öbis blöds passiert.. mi GG häd mir extra en guetschin vom rhomberg gschänkt uf d‘wiehnachte wili es chetteli gseh han im katalog woni unebdingt han wele! Jetzt gits das aber nöme! :( maaan!
Aber schinbar wärs eh ned wie ufem foti gsi sondern ganz glänzig drum häds wohl so müesse si – närv mi nur bini jetzt so bunde a de guetschin! :( naja mol luege…

@frisure & make up: also wer no öber suecht för frisur und make up: en sehr en gueti fröndin vo mir schminkt hammer & macht au schöni frisure! Si isch visagistin & maskebildnerin und macht das hauptbrueflich! Si wohnt in rupperswil (nöchi aarau) dänke de probetermin wörd bi ihre stattfinde aber go schminke wörd si öberall hi cho! Ich chan si wärmestens empfehle, falls öber si wet chönder mir en PN schicke und ich geb öich d’nr. dure ;) und dänn chani no si empfehle wo mir zerst d’frisur gmacht hetti,a mim datum aber ned chan: http://www.vivianedaino.com/ oder dänn ebe allefalls si woni am 1. Februar de probetermin han för d’frisur – chan öich jo dänn am brutträff grad bscheid gäh ;)

jetzt folgt no mi egopost..

23.01.14 09:33
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@me: puh bi mir isch einiges gloffe in letschter zyt.. ned nur schöns leider :/ chömemer zerst zum positive: d’hochzytsmäss in züri hani ächt super gfunde! :) s’schönste isch gsi wo mi GG bimene hochzytschleid (und nur bi dem) gseit häd: woow das isch jo es meeega schöns chleid! Mit dem härzusschnitt (wo häder ächt das wort ufgschnappt?! :p) und dene schöne stickereie! Hihi es isch es meeega ähnlichs chleid gsi wie mis :) das häd mi grad mega ufgstellt :) het ned dänkt dass mir so en ähnliche gschmack händ bi hochzytschleid aber demfall liggi jo genau richtig :) <3 händ öis dänn chli informiert wäg de flitterwoche und zimli zimli sicher, wird’s würkli nach thailand goh :) irgend paar täg uf bankok und dänn witer nach koh lanka und phuket :)
Hoffe chönd das irgendwenn im februar mol fixiere! :) dänn blibemer doch grad bim thema flitterwoche ;) ich han das tolle wellnesshotel im april tatsächlich buecht hihi :) mini öberraschig / hochzytsgschänk a mi GG :) er weiss nüt vo sim glück und sin kolleg hilft mir, dasses au so blibt – er wird ihn froge, ob er ihm i dene täg chan hälfe zügle ;) :p das wird suuuper! =) ich wet sit joooohre i das hotel hihi fröimi sooo! =) dänn witeri good news: min GG häd sis alte auto vo hüt uf morn verchauft und am SA unterschribt er de chaufvertrag för es nöis grössers auto (de hynundai ix35 premium – meega schön hihi :) d.h. wämer dänn irgendwenn nochwuchs händ hämer gaaanz vil platz ;) dänn sindmer no in wädenswil gsi letscht wuche im 123gold und es isch ächt hammer gsi! all die biträg woni drübert scho gläse han händ sich würkli verwörklicht! Händ öisi traumring gfunde!! =) wänder es foti gseh? :))) dänn hani ändli no im restaurant aglütet für s’standesamtliche werdet 12-14 persone si und chönd is separate sääli hihi das wird sicher voll gmüetlich :) so das wäret die guete news gsi :) jetzt zode schlächte: bin rächt enttüscht vo de kollege vo mim GG – ihne passt das tolle huus ned… sorry aber ich riiss mir de arsch uf und die motzed nur!! Jetzt müendmer luege, dassmer s’huus vollbechömed und so mega müehsam! :/ wäg de zeremonie gohts eifach nedso vorwärts.. händ zwar a de hochzytsmäss au no en sympathische gseh wo dänn no zyt hetti aber s’git jo no mini tante wo eigentli gseit häd si würdis mache.. aber jetzt mol en ehrlichi meinig vo öich: wie findet ihr das, dass mini tante gäld vo öis wet för das? mir hettet ihre jo sehr gärn öbis zahlt als dankeschön so 200.- bis 300.- aber si verlangt vo öis eigentli de normal pris mit emene chline rabatt also wördet glich uf öbe 1200.- cho mind.! und mir händ ihre no gschrebe, dassmer si defür natürli au as fest no würdet ilade und ihre partner – sprich müessti die andere tante jo logischerwis au also wäremer öbe bi 1000.- meh! bin mir sicher, si würds mega guet mache, aber irgendwie häds so en komische bigschmack.. wie gsehnd ihr das?? :/ mini grosstante chöntemer froge ob si d’öbersetzig wörd mache is italienische will si isch dolmetscherin! :) si würds sicher gärn mache und 100% au kei gäld verlange… jetzt mol luege.. dänn muessi öich no en hammer story verzelle.. han doch letschtmol vo dem kolleg gschribe wo de atrag ändli söt mache und eifach ned vorwärts macht.. jo er häds jetzt gmacht.. und wössed ihr wo? Am genau gliche ort wie min GG mir de atrag gmacht häd!!!!!! I „öisem“ park, i „öisem“ pavillon – genau glich mit cherzli öberall uf de treppe und emene riiise herz us cherze! Au es lied häder abgspilt glich wie mi GG eifach 1:1 de atrag kopiert!! Bin schockier gsi wo mir mini TZ (!!) es foti schickt vo ihne i „öisem“ pavillon mit all dene cherzli!! Mich sowie au min GG stressts extrem! Das machtmer doch eifach ned oder? ich meine es isch ned scho 10 johr her! Mir sind nonig mol verhürotet!! Was mi am meiste mag a dem ganze isch, dass mini TZ mitgholfe häd (si sind go s’härz u scherze mache und so) und dass sis öberhaupt ned schlimm findet und ich düeg völlig öberreagiere – es sig doch en öffentliche ort und er döfi das doch mache woner weig und mir siget jo wohl ned die einzige wo det de atrag becho händ und so ich meine hallo das wetsch doch ned ghöre?!? Sorry aber findes sooooowas vo denäbe!!!!! :( ich meine ich als TZ hetti also öbis gseit! Und s’schlimme isch, das de typ alles 1:1 us erster hand vo mim GG weiss ned öber 7 egge! Wo si zum pavillon gloffe sind, heig si schins gseit: hey isch das ned det wo (mi GG) de .. (mir) de atrag gmacht häd? Ich meine hallo?! Ich wär mir jo sooo scheisse vorcho, hetti min GG eifach alles vomene andere kopiert!! Merke wie das jetzt eifach zwösche minere TZ und mir stoht will mir so anderer meinig sind was sehr atypisch för öis isch :/ ah und de 2. Gipfel isch jo, dass si a dem weekend wo mir hürotet gönd go poltere – de frönd vo minere TZ isch jo TZ bi desem und er wär natürli au igalde gsi am standesamt aber er isch jetzt logischerwis ned debi – min GG mag au das mega will si au kollege sind! Naja alles chli vil grad.. :(

Sooo jetzt wünschi öich ganz en schöne tag!

23.01.14 10:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Sue
Aso sobald mier chli es intensivers Gspröch gha hend, chani meh dezue sägä!

@Lula
Dini Lischte isch sooo detailliert und mier hend immerno die Grob Lischte vor eus und denked ‚ahh mier hend ja scho fast alles’, debiiiiii!!!

@Snicki
Mier hend au pro Hushalt es Chärtli gschickt. Wenns Apero und gladni Gäscht getrennt git, denn hemmer sogar zwei pro Hushalt gmacht. Finds so viel klarer.

@malinchen
So cool wegem Chleid! Gratuliere! Gits es Bild devoo?

@littlefoot
Tönt chli heavy mit GGs Mum… hoffentli artet da nüt us! Isch e verzwickti Situation, chani mier vorstelle. Aber wieso will de sOmi nume cho, wenn dMuetter au chunnt?

@LaMariee
So schön dass eui TZ so interessiert und engagiert sind! Das isch gold wert!
Das mit de Haar tönt ja schlimm!!! Gottseidank hed das dini Coiffeuse chönne rette!!

@principessa
Ich weiss ihri Priise leider nöd, nei… Sie isch ez i de Ferie bis Mitti Februar und meldet sich erst denn. Ich denke das isch au je nach Ufwand total unterschiedlich… Aber tue mi de melde wenni meh weiss
Uiuiui heavy, die Gschicht. Chani absolut nachvollzieh, dass dich das mag! Würkli! Dass dini TZ das natürlich trotzdem mega süess findet und total glücklich isch, chamer ihre ja irgendwie glich nöd verüble… Aso daser da nöd glicher Meinig sind? Findes eher gaaaanz schlimm vo ihm, so churz nach eu, dim GG eifach sini Idee go chlaue. Irgendwenn wird’s ihm dini TZ vlt vorwerfe, wenn ihre bewusst wird, das er sich nüt eignigs überleit hed. Oh s tued mer echt mega leid für dich. Drück di fescht!

@me
Ich verzell eu jetzt mal vom Bleache gester:
Mier sind dett anecho und beidi grad sofort drah cho. Sind ine Ruum cho wo zwei Zahnarztstüehl direkt nebenand gstande sind, hetted fascht chönne Händli hebe Mier sind denn au beidi glichziitig behandlet worde. Zerscht hemmer beidi sone Sperri is Muul becho wo eim so richtig schön d Zähnd zeige laht :D Denn sind eus d Zähnd greinigt und poliert worde und denn s Zahnfleisch isoliert. Aschlüssend isch sones Bleaching gel uf d Zähnd cho und denn isch das 3x15 Minute usghärtet worde. Mich hed die Sperri mega gstört und hed de au irgendwenn recht weh gmacht. Bim 3. Mal ushärte hend mer d’Zähnd soooo afange schmerze und steche, es isch echt fascht nümme uszhalte gsi. S’Ergebnis isch de HAMMER Würkli mega natürlich wiss! Aber nachher isch de de Wahnsinn cho, mier sind usegloffe und beidi stahblibe schier mit Träne i de Auge. Sone Schmerz hani no nie verspürt! De Zähn wird während de Behandlig Füechtigkeit entzoge und es hed sich agfühlt wie Blitz wo dur dNerve schlönd. Und das isch denn de ganz Abig bi eus beidne so gange. Am GG glaub no schlimmer als mier. Trotz zwei Gramm Dafalgan. Also wenner mi gester gfragt hetted, hetti gseit, dasi das ganz sicher niemeh mache. De Schmerz isch hüt praktisch ganz weg und jez gsehni au das schöne Ergebnis und freue mich sehr.
Leider isch denn s’romantische Abigesse mitem GG weggfalle, mier hend denn mit schmerzverzerrte Gsichter e Suppe gschlürft

Hüt Morge hani mal no es Doodle gmacht für eusi TZ und TM, damit mer endlich en Termin findet wo eus allne passt.
Denn hed mier am GG sin Brüeder es SMS gschribe, obi scho nervös seg und dass er eus heb welle überrasche am zivile (da chunnt ja nume sis Mami, suscht niemer vo GG Siite, wills vo Dütschland eifach zwiit isch für die 15Min) aber jetz hebeds ihm eifach de Urlaub gsperrt willer en Fortbildig muess mache. Mega schad. Hetti mi jez glich gfreut drüber…

23.01.14 10:48
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa: Wow din Biitrag isch ja ellle lang! Du Schriebwüätige aber gell wenscho denscho. Hihi! &#8206;Wege de Tante… Ich muss ehrlich säge ich finds ä Frächheit. Ich würdi das nie mache bi öpertem us &#8206;minere Familie und ich würdi nie öpert neh wo vo mir als Familiemitglied so viel Geld wot. Das isch mini &#8206;ehrlich Meinig. Ächt das gaht nöd. &#8206;

Und das wegem gliche Hüratsatrag isch ja eifach oberpeindlich vo dem Typ. Ich finds für eu au nöd &#8206;schön aber nöd so schlimm will die eifach völlig de Seich abzoge händ. Mich als Frau (wo die Kopie &#8206;übercho hetti) hettis extrem entüscht. Ich hett imfall glaub ächt gseit das isch ja alles gneau glich und ich &#8206;han gmeint ich bin „individuell“. Das findi au ganz komisch. Und vo dirnere TZ findi Himmel truurig das sie &#8206;so tut. Aber mängisch frögt mer sich eifach ober mer selber nöd normal gwickled isch ob wohls doch s &#8206;logiste vo de Welt isch. Es isch ja scho en öffentliche Ort… Muss es den aber n s gliche Lied sie und mit &#8206;Cherzli… Es isch eifach Ideelos und extrem schwach. Beschämed. Sorry mini Wort es regt mich gad &#8206;selber extrem uf. GRRR!!!&#8206;

Ja und den no das wegem Polterabig das isch würkklich wie du seisch DE GIPFEL meh chani nüme &#8206;säge. &#8206;

23.01.14 11:29
lil.lian 

Re: Bräute 2014

LaMariee
Ah so schöön mit em Treffe mit eune TZ. Mier händ im Januar au no es Treffe gha und es isch au suuper usecho. Voll härzig mit de Idee wos no gha händ bi eu..
Uuuui voll schlimm mit em Coiffeur!!! Zum Glück häts den die ander Coiffeuse no chöne rette..

Laprincipessa
Ja bitte gern gscheh :)
Ich han d’Hochziitsmäss super gfunde!! Wüür gad nomol gah, wenn sie nomol in Züri wär :) Es hät würkli vill Pärli gha. Ja genau es isch de Kuoni-Stand gsi. Du chasch das Spiel au no online uf de Siite vo Kuoni mache, has den grad nomol gmacht. Und mier händ praktisch nur Strand- und Meer-Föteli gha Sie hät eus jez au scho en Katalog in Briefchaste grüert, abr mer wüssed immer nonig wohi, dass mer sölled gah.. Weiss jeze glich nonig öbs würkli was bringt wemer ad Fespo no gönd.
Joah chöntisch mer das mal duregeh mit dinere Kollegin wo duet schminke? Bin da no uf de Suechi und weiss nonig wie ich das söll löse..
So härzig mit em Wellneshotel. Voll die kuhl Überaschig :) Und das mit em zügle :) voll gemein
Joah ich wür gern s’Föteli gseh vo dim Ring :) Ich wet den gern au nomol dete verbi gah (bin scho mal gsi wegem Verlobigsring, de GG hät en dete kauft und er isch den aber leider zgross gsi). Mier sind ja bim Rhomberg gsi ade Hochziitsmess und ich han den au nomol chli bi 123gold glueged.. Dete wär er den halt scho no es bitz günstiger..
Ich finds scho au chli komisch vo dinere Tante :-/ Dass sie vilicht chli meh wöt als 200.- oder 300.- Franke chani scho no verstah (chunt halt au no druf a, wie guet das sie kännsch und wie vill Kontakt das mit ihre halt häsch..), aber das sie den grad 1200 Franke verlangt findi scho chli vill :-/. Vorallem halt au, will sie den au no ilade duesch..
Uuuuuui nei voll üüübel mit em Atrag!! Vorallem au mit em genau gliche Lied und drine genau glich mit em Herz, etc. Aso wenn ich die Person gsi wo wür hälfe, heti aso au was gseit.. Und ja als Fründin chunsch der ja au voll beschisse vor :(((
Und das mit em Polterabig isch no s’Tüfli uf em i..
Ohjeee duet mer mega leid für eu!!

_janedoe
Hihi so herzig mit de beide Zahnarztstüehl. Chamer eu gad vorstelle mit de Suppe Ihr chönd ja das Esse no nahhole..

Zuletzt bearbeitet am 23.01.14 11:37

23.01.14 11:40
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@principessa
Ah wege dinere Tante no... Findes au recht denebe und für de Priis würdi mier de glaub eher öpper sueche wo eu zu 100% zueseit... Mier hend die Erfahrig ja au müesse mache. En sehr gueti Fründin vo mier isch Fotografin und mier zahled glich über 2000.- bi ihre. Sie wills au ganz klar festgleit, wie lang sie fötelet und macht suscht kei Bilder. Findi ebe scho chli schad so Sache...
Und de Ring würdi seeehr gern gseh!

@Pfingstrose
Sind eigentli eui Chärtli cho??

@lil.lian
es isch aso au so chli 'romantisch' gsi. GG hed mi immer usglacht wenni sGsicht verzoge ha vor Schmerze und e Sekunde spöter heder selber :D

23.01.14 13:18
Snicki 
Re: Bräute 2014

YES!! Super Stan

23.01.14 13:19
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Snicki:
YES!! Super Stan


yeeeah :) und er isch ja so sympatisch ! :)

23.01.14 13:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Bravo Staaan! Jez nur no de Final gwünne, Federer hin oder her :)

 1 .. 290 .. 578 579 580 581 582 .. 790 .. 997
Taeboyana   Location   Zuletzt   Hochziit   würklich   gspannt   Hochzyt   Littlefoot   Pfingstrose   würklech   bearbeitet   Janedoe   bstellt   richtig   Problem   Iladige   squishy   schaffe   malinchen   irgendwie