Bräute 2014 |
|
1 .. 291 .. 579 580 581 582 583 .. 790 .. 997
|
|
|
23.01.14 13:31
Snicki
|
Re: Bräute 2014
So, jetzt zum eigentliche Thema
Littlefoot Danke für de Link, gohne grad go schneugge
LaMarie WAS? Blau/graui Hoor? Um Himmels Wille! Ui nei! Hesch denn öpis gseit? Super das die ander das no het chönne rette.
Janedoe Ach du liebi Güeti ... Sorry, hab ich han glich müsse schmunzle. LoL! Ich glaub, es het no nie so gstumme wie jetzt, wer schön sein will, muss leiden! Aber hauptsach isch jo, dass de s’Schlussergebnis überzügt! Schad wegem Hobbyschwager ...
Tennis So guet! Mier wird er langsam sogar sympathisch, de Stan. Muess ehrlich zuegäh, isch nie so min Fall gsi, und falls es es schwiizer Final würd gäh, wäri also füre Federer. Aber ich mags am Stan vo Härze gönne. Er isch irgendwie menschlicher worde, äbe sympathischer. Sus luegt er immer so griessgrämig dri
Chleid Ich han de Termin hüt buechet füre Chleider-chauf. JUHUUU! Am 28.2 dörf ich mit 3 Fründinne go ussueche. Bin scho bim alüte nervös gsi :tongue: öb ächt das guet usechund? Hihihi
Coiffeur Bin jo gestern bi ihre gsi. Sie het sich uh gfreut, und hend do scho es paar Ideen mitenand gwechslet. Han würklich es guets Gfühl, dass sie au weiss und verstoht was ich gärn möchti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|