Bräute 2014 |
|
1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 791 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
23.01.14 17:41
LaMariee
|
Re: Bräute 2014
Liliane gratuliere zum Chleid :-) würd ou gärn es Föteli gseh:-)
|
|
|
23.01.14 21:54
nala05
|
guete obe zämme! huii ihr gäbed jo anderst gas nur leider kumi momentan nid so zum mitdiskutiere und schriebe aber in 3 wuche isch de priefigs-spuk ändgültig vrbi ha immer chli mitgläse, hoff ihr sind mir abr nid bös wenni nüm ganz uf alles igang..
@li.lian: so schön hesch du ändlig dis kleid gfunde! freu mi aso sehr für di! dörfi ächt au es foti gseh? tol händir so e schöni hochzyt mit dinere TZ dörfe ha.. ihre ablauf mitem lied findi aso au sehr e schöni idee.. vilicht klaui die sogar
@taeboyana: wooow aso die erste rote schueh find ich haaaaamemer! würd sicher suuuper cool usgseh. so sticjers wöti de au gärn.. und die stämpel simer au scho mol is aug gsprunge
@daenu: ich bi chli wie die alti post.. uf jedefall gfalle mir dini auge make-up alli sehr guet, au susch so die woni uf pinterest gseh ha ;o) gratulier zum azug vom gg, tönt as wär är perfekt berote worde.. de ischs sicher au e super azug! aber de priis isch scho heavy..
@fara: wow isch jo einiges gange bi euch.. das mit dr visagistin wär mir aso au z riskant.. aber hoff du findsch e gueti lösig!
@janedoe: ohh di gg isch scho en mega härzige.. so toll mitem bleaching… i würd das evtl au no gärn mol mache, aber i ha chli schiss wenn du vo däne schmärze redisch es schiint mir as hättet ihr e super wahl troffe mit eurem pfarrer.. tönt aso sehr sympathisch so wie du das schilderisch d piano version vo däm lied gfallt mir aso super, und wenns für euch perfekt isch den
@squishy: ich drugg dr de duume wäg dr bewärbig!! kapverde isch sicher mega.. hani au mol für ferie agluegt ka und ha dörtzmols s riu hotel no toll gfunde ka :) wägm rosa.. i find au d asteck blueme oder s pochettli in rosa no e gueti idee..
@claudilein: schön das sich das mit dr torte erledigt het und zwar zum guete..
@malinchen: euri to-do liste isch super, aber erinnert mi au grad dra was mir no alles mache mien git no einiges ztue! schön het dis praktikum so guet agfange und gfallts dr! hey das si de doofi lüt wo trotz std dien umestresse wäg dr iladig! aso i würd mi au nid loh stresse! viil meh as datum mues meh jo noni wüsse oder wän si jetzt scho e detailplanig vom dag?? heieiei s git scho lüt.. cool het dis schwigermami grad ihr kleid gfunde hoff du wirsch mit dim mami de au grad fündig!
@snicki: es vrpötets welcome back ;) bi euch isch scho einiges uf dr liste abghögglet hani s gfühl die seifene as gastgschänk findi toll, bi gspannt wie si usekömme! ha mir es zitli lang au übrlegt seifene zmache.. aber dank dr sue und ihrem hammer rezäpt gits jetzt limoncello probefrisur: ich ha min termin im mai.. halt au zum luege wie ichs genau wot usw.. hesch du dämfall könne luege jetzt mi dinere coiffeuse? schön kasch am 28.2. go kledier probiere! wünsch dr ez scho viil spass! was für e ehering dings?
@sue: ha zwar gläse das du di scho entschiede hesch, aber ich wär au füs bibhalte vo limoncello gsi! mir hän den imfall dis super rezäpt usprobiert und jewils unsere eltere uf wiehnacht gschänkt ka.. isch super guet ah ko.. und mir mache jetzt limoncello und evtl. für d männer haselnuss schnaps.. dörfi froge vo wo ihr d fläschli händ? das stoht nämli bi uns au no uf dr to do liste ;o) händir de trauuigsablauf könne fixe?
@pfingstrose: und wie sin euri iladige worde? so wie ihr euchs vorgstellt hän? gits es föteli? *gwundrig* schueh: mir gfalle die erste zwei meeeeega guet! vo wo wär den din favorit? könntsch nid afroge obs si ihn widr is sortimänt kriege?
@littlefoot: händir eu für e fotograf könne entscheide? schön het dim gg sini tante sich so gfreut wäg de iladig, so rückmäldig wünscht meh sich doch immer. hmof isch de doof wäg em grossmami vo dim gg und sinere muetter. vrstandi aso au nid grad, vorallem wen si se sölber au scho nid iglade het zu ihrem 80… hoff ihr könnet das no für alli beteiligte befriedigend löse! ou und das mit dr photobooth findi e super idee, i glaub mir mache das au so anstatt polaroid am obig und apero..
@Lamariee; omg!! blau graui hoor?? ich wär glaub hüllend usegrennt! und hät wohl au kei rappe zahlt! zum glück hets dini coiffeuse widr könne richte! puhh.. und so het sich wenigstens grad klärt wär dini brutfrisur macht :o)
|
|
|
|
23.01.14 22:48
Sterndli04
|
Hooi mitenand :)
Ich druck mich da ganz fräch als 13er Brut bi eu dri! Spannend zläse, wies bi eune Vorbereitige lauft.. Tönt gliich wie bi eus letscht Jahr ;-) I ha nur welle säge, falls öper Intresse hetti, mir hend no Tischtüecher, Stuehlhussene und blaui Schlaufe zum Verchaufe.. Falls also öper Interesse het, darf mer sich sehr gern bi mir mälde :-)
Wünsche eu ganz vell Freud bide Vorbereitige! Gniessets, es gaht so schnell verbii und zack, sind ehr scho ghürate ;-))
Liebe Grüess
|
|
|
|
|
1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 791 .. 997
|