Bräute 2014 |
|
1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 792 .. 997
|
24.01.14 13:26
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Happy Friidayy to all of you
Bii uns schneiits mol wiider. Herrlich! Vor allem wenn meh ned ussem Huus muän
janedoe: Gratuliiere zu euem Jubiläum! Tönt aber denoooh, dass eues Date ned gär so romantisch gsii isch Aber solang s'Resultat überzügt, sinds Schmerze wert. Meh muä jo nu eiimal im Lebe dä ganz Tag in Kamera lächlä Wooow, da bisch denn uf eh Perle gstoose. Da Liied isch würkli hammerschön!
Malinchen: Da siind doch immer dii beste Kleiider, wo meh eiifach dra herelauft. Denn isch es no ned ghetzt. Perfekt! Ez isch schomol eiin Gascht iikleidet
LaMariee: Oojeeeh, was isch denn DAS für eh Coifeusin?! Blau-grau, find ii got jo gar nöd. Zum Glück hesch eh Retterin gfunde! Schön, dass sii diir denn au gad d'Frisur macht! Wenn sii so en Horror wiider guät cha machä, denn wird sii dii siicher bezaubernd chönä machä wenn "normali-faarb" Hoor hesch.
laprincipessa: Wooow, du biisch siicher Stunde aah diine Biträg gsii! Es hagglet jo au nu Biträg do-inne. Sobald meh mol en Tag fehlt, muä meh siich viiel Ziit näh zum schriibe. Aber bis jetzt hets sich's immer glohnt Soo schön, het dii GG dä gliich Gschmack. Da isch eh wunderschöni Bestätigung vo diim Kleiid und er weiss da nöd emol Mir wönd gad morn in Trauring-Lounge. Hend ihr eh Termin abgmacht oder sind iihr eiifach verbii? Wo ii wiiter glese han, muäni sägä, han ii fast agfange brüällä. I cha diir so perfekt nofülle. Lescht Summer isch mir sehr ähnlich gangä, wo Kollegin uns alli Idee het welle klaue (Danke liiäbs Forum hend iihr mii drus grettet ) I cha guät verstooh, isch dä Pavillon nöd eu und het er dä freii Wille zum dä Atrag kopiere. Aber ii fänds gliich richtig richtig richtig sch**sse! Tuät miir meega leiid für diich und diin GG! Tuä dii fest drucke!! Es isch eui Verlobig und sini Idee und derum no einzigartiger und spezieller. Dem darfsch diir bewusst sii! I cha Pfingstrose verstooh, ii als sini Fründin het dreii ??? ii miine Auge gha und gseiit, fallt diir nixx selber iih?! I glaube TZ findet d'Sach das es im Paviloon stattgfunde het, nöd schlimm. Und anundfürsich, wenn er dert de Atrag gmacht het, mit Falschirmspringe und fliegendi Luftballöns und was au immer, denn wärs jo no akzeptabel. Aber dä TUPF GENAU gliich, da find ii jo ultra-ober-meega-peinlich. Cha mii fast nüm beruhige. Aber viellicht hilfts ja diir und diiner TZ wenn du's ihre so erklärsch? Scheisse man, wa fallt dene iih go poltere wenn iihr hürotet? Werum muä meh siich immer gegesiitig mit siine Hochziite konkurenziere? Got mir nöd inne. Tuät miir meega leiid für diich! Dä Ring würd ii au sehr gern gseh Isch diä Aktion vo diiner Tante echt no nachwirkig defür, dass sii nöd sofort fix iglade worde isch? I finds au nöd recht. D'Nichte isch jo nöd irgend eh Kund, sondern d'Nichte! Meiinsch briingt nomol rede was? d'Ringe siind meega schön. Gratuliärä zum Kauf!
Tennis: Ihr hend mii agsteckt, sus interessier ich miich null für Tennis. Aber hüt han ii ganz fest am Fedi Düme druckt, leiider ohni Erfolg…
Lilian: Wooow, ii gratuliärä diir zum Kleiiderkauf! Sehr gern wott iich es Föteli gseh, wenn ii darf? Wenn's diir solang nüm ussem Kopf got und alli andere das nöd toppe chönt, denn muä das definitiv diis Kleiid sii! Gratuliärä zum Fund!
Pfingstroose: Woow, diä Schuäh wo aghänkt hesch. Meega schöön! Wo cha meh diiä denn chaufe? Grad glese. Schaad sinds Usverkauf. Viellicht muä z'erst wiidr Früähling werde bis sottigi Schuäh giit?
Fara: Gratuliärä diir zum Kleiid. Es isch very beautiful! Hammer, hesch es gfunde! I glaub au, dass fast jede Schmuck dezue passt. I welli Richtig wotsch denn goh? Am beste eiifach mal in en Lade und gugge wa diir gfallt.
|
|
|
|
24.01.14 13:26
squishy-fishynicht registriert
|
Me: Mir hend gester s'Angebot vo dä Kapverde bechooh vo Kuoni. Im erste Moment sind mir scho gad chlii verschrocke. Isch tüürer wiä miir grechnet hend. Und mir sind denn siicher 1.5h am rechne gsii, will das mir dert hii wend isch klar Hend denn gluägt, wiä's wär wenn miir's selber buächät (also Flug & Hotel trennt) und es wär denn definitiv günstiger chooh. Aber da iich keiin Meiitli-Pass han (dä iisch lescht Augst abgloffe) und miir eh Visa bruuchet, wönd mir lieber eh Reisebüro ha, wo uns do unterstützt, das richtig z'machä. Mir hend denn unser Budge aguggt und grechnet und miin Lohn und siin Lohn. Und hend uns jetzt entschiide, dass mir eiifach tüürer in d'Ferii gönd Flitterwuche sind jo nur eiimal im Lebe. Hüt het mii GG dä Uftrag zum zuäsägä. Das wär unser Hotel: http://www.tortugabeachresort.com Dä Meiitliname Melia gfallt mir scho immer, dä perfekt Ort zum Flitterwuche machä Danke füür eui Tipps! Pfingstrose, sind iihr dert vor allem go bädälä oder wo hend iihr eui Usflüg gmacht? Denn wönd mir morn in diä Trauringlounge, hend aber fängs gester gmerkt, dass meh au en Termin abmachä chan. Hend diä wo dert gsii sind, en Termin gha oder spontan verbii? Lula hesch guät glese, dass gseh hesch, dasi zweii Sorge gschriibe han I weiss es gar nöd wiiä formuliere, ohni dass es total bescheuert tönt: Bii uns im Fründeskreiis explodierts zu Ziit mit Verlobige und Hürote und am liebste no dä Summer. (und ihr wisset ja, wiä jung ii bin und diä sind nöd älter…) Und so giits es paar Gäscht vo uns, wo nächst Johr bis zu 10 Hochziite bsuächät. Und unsers isch denn eiifach eins vo viilnä. Natürli für uns wirds speziell, aber wenn fast jedem Samstig an es Hochziit muäsch, wirds doch irgendwenn langwillig? Es isch jo es sehr traditionells Fest, wo immer mit gliiche Element gschmückt sind... Irgendwiä macht mii dä Gedanke eiifach meega truurig. Aber gell, degege machä chan ii jo nixx… Danke für all eui liiebe Tipps mitem Azug. I weiss immer no keii gnaui Lösig, aber ii looh jetzt mol mii GG, siin TZ und siin Pa machä… I ha ihm d'Idee gsaiit vo pinke Socke bis zu Pochette. Er söll jetzt eiifach gugge, was ihm stot. Thank you a lot! Jetzt muän ii nur hoffe, dass er ned z'pink und au ned z'wenig pink chunt Bim Bruutkleiid isch so eiifach, en Bändel anä und scho gots, aber mii GG cha jo nöd eh pinke Bändel aah siim Beii befästige
|
|
|
|
|
24.01.14 16:13
_janedoe
|
Hoi zämä!
@lil.lian Gratuliere zum Chleid! Mit dier drin gfalltsmer no vill besser und au de grau Gürtel find ich ez meega schön!
@nala Aso dSchmerze sind wirkli nur a dem Tag so schlimm gsi. Eimal drüber gschlafe und alles isch okay Gratuliere zum Chleid!! Isch es mega schöns! Wedges chani mier au super dezue vorstelle und wie scho öpper erwähnt hed au Pastellfarbigi Accessoires… Ich würd obe glaub au no öppis anemache bi de Iladige.. Evlt es Monogramm? Das isch bi eusne Gäst so super acho…
@malinchen Würd de de DJ vom Morge am 9i spiele? Chume ez nid ganz drus, denn wärs ja genial. Wenns vom Abig am 9i isch, denn han ich vo einige DJs ghört, dass sie das nöd sehr gern hend, wenn sie müend ihres Züüg ufbaue, während die andere am Esse sind. Oder würd er alles vom Resti übernäh? Denn hett er ja sozäge kei ‚Material und Ufbau/Abbauchöschte’ sondern nume Gage und denn sind 1300 glich no happig findi..
@Sue Tönt schön die Brosche! Und wooooow, d Couvert, de Hammer!!!
@principessa Ahhhh mann, wer lesen kann ist klar im Vorteil Ja aso denn wäri au sehr enttüscht vo de TZ, so doooof echt! Die hett wirkli mal was chönne sägä! Tz…. Chan verstah dass di das mega mag, würd mi aso au! DU armi… Mier hend für zbleache jetzt 199.- statt 600.- zahlt. Isch es Agebot bi DeinDeal gsi Ich würds uf jedefall wiiterempfehle, ja. Finde s Ergebnis echt super und da d Schmerze denn über Nacht echt nahglah hend isches zverchrafte. Luut Zahnarzt blibts ungefähr zwei Jahr… Je nachdem wie de Zahn zu verfärbige neigt und ob mer halt viel raucht und Kaffee, Rotwii und so Sache trinkt… Denn wird sErgebnis wohl ned so lang anehebe.¨ Sooo schöni Ring! Wow! Wenn d Schueh wirkli meega bequem sind, denn würdis glaubs phalte. :D
@littlefoot Mich hed das mega möge zwüschetdure, dass mer so wenig Rückmeldige gha hend aber mer muess sich halt scho vor Auge ha, das üs de Tag viel viel wichtiger isch als de Gäscht und die wo vlt no nid so Hochziitserprobt sind, die wüssed gar ned was eim das bedüted…
@squishy Hehe, d daenu isch eher uf die Perle gstosse und hed mer sie gschickt. Bini sooo dankbar. Hans minere Schwöschter gschickt als einzige und sie hed de nur zrugg gschribe „ha grad müesse brüele, es isch soooo persönlich“ :D freut mi eifach riiiiesig! Gratuliere zu de Flittis, gseht uhhhh schön us!!! Mier sind mehrmals id Trauringlounge (ich schaffe z Wädenswil, drum isches für mich nöch) und hend nie en Termin gmacht und sind jedes Mal sehr umfangriich berate worde. Ouu du, ich fühle mit dier, cha di voll verstah dases di irgendwie truurig macht mit dene viele Hochziite. Es paar alti Schuelkolleginne vo mier hend jez i letschter Ziit au ghürate und es boomt so richtig..
@me Ich han ez leider müesse afange schaffe, jetzt wo iher wohl alli in verdiente Fiirabig gönd, hehe… Aber bin am Morge ganz produktiv gsi: D Aperoiladige sind fertig baschtlet und verpackt!! Endlich!!! Juhuiii, GG wills denn hüt no uf Poscht bringe. Phuu, mier isch en richtige Fels vom Herze gheit.
Jez beschäftigt eus es anders Problem, vielleicht hed ja öpper vo eu en guete Tipp? Mier hend kei Ahnig wie mer das mitem Transport wend mache. Mier hend doch es Huus gmietet wo alli chönd übernachte zwei Täg lang und das Huus isch aber ca. 30 Minute vo de Abiglocation und de Chile und allem eweg. Mier brüchtid jetzt eigentli en Lösig, wie dLüüt vom Übernachtigshuus zur Chile chömed, vo de Chile zum Apero, vom Apero id Abiglocation und vode Abiglocation is Übernachtigshuus. Das sind denn alles zeme ca 14Std womer es Auto/Bus/Car müessted miete und de sött denn au gstafflet fahre, will ja ned alli glichziitig wend ‚hei’ go schlafe. Wüsseder wasi meine? En Car zmiete für die Ziit chunnt wahrschinli viel ztüür, meinider nöd au? Hmm…
Zuletzt bearbeitet am 24.01.14 16:15
|
|
|
24.01.14 16:47
Snicki
|
Nume ganz churz, bi ufem Sprung
Janedoe: ich han au müsse es Car-Unternehme afroge wege Transport. Mier hend das äbe au so planed. Mier bruchid de Car vom 12-19 Uhr und zahlid für en 50 Plätzer CHF 1'200.- Das isch happig, zumal - ich chume jo us de Branche - schaffe imne Gruppereisebüro. Ich bueche sehr viel Car, aber d'Schwiizer spinnid total in Sache Prise. Aber ich denke, mit dem muesch eifach sicher rechne. Öb de Car jetzt gstafflet fahrt oder ned, chunt ned drufab. Du zahlsch ne für d'Aweseheit, und öb er fahrt oder ned, macht im Priis kei Unterschied. Us wellere Gägend bisch scho wieder? Chan der sus es paar agäh.
Mier hend s'Glück, das am Schatz sin Kolleg Carchauffeur isch. De fahrt für üs, ohni Lohn quasi, mer zahlid nur de Car. Aber ich han d'Offerte ohni Chauffeur nonig becho
Eis säg ich eu, wenn ich bi mine Hochzitsplanige öpis leehre, isches Geduld
|
|
|
|
24.01.14 18:02
nala05
|
@lil.lian: dis kleid isch mega schön! Stoht dr aso super, de wäg übr all die läde het sich glohnt! S kleid isch ebe vo impressionen.ch ha mega freud, do ich jo meh übr das kleid gstolperet bi as susch öbis S problem vom musikgschmack kenni, ich und mi gg hän auch chli unterschiedlichi gschmäcker was d musik abelangt, abr kasch jo nid übrall glicher meinig si
@malinchen: i find de DJ jetzt au nid grad billig.. Abr DJ's sin minere meinig noch im allgemeine übrtürt hoff s klappt mit däre band wo d agfrogt hesch. De tipp mit de pastellfarbe findi super! Danke!
@sue: ou das wär mega lieb wenn mir das wäg de fläschli sage könntsch.. Mir bruche ca. 40 dänki.. Schmuck tendieri eher zu silber :) ha jetzt sehr gfalle a dr kombi mit pastell gfunde Eure trauspruch und die kuvert findi seeeehr schön! Ha mir de trauspruch grad gspeicheret. Jetzt hani grad dini pn gseh. Merci viil mol für e link!
@ principessa: euri ring gfalle mir guet! I glaub mir mien aso doch no uf wädi go luege, bi grad uf dr homepage gsi- i like! Schueh: hmm i weiss nit.. Aso wens di halt mega stört, würdi anderi näh. I persönlig finds zwar nid so schlimm, abr wen du den uf allne fotis spötr di immer abem schueh närve würsch, hättis sich nid glohnt kei neui z kaufe!
@littlefoot: viil spass am nothelfer! alle guten dinge sind drei
@snicki: ah jetzt hanis checkt mit 123gold de konfigurator isch au no cool.. Mir hän unseri vorstellige mol mitem konfigurator vo henrich denzel gmacht ka, abr do het meh jo mega viil möglichkeite mien glaub mol dört vrbi!
@squishy: toll klappt das mit kapverde tönt uf jedefall traumhaft und ihr händ rächt flittis het meh nur eimol Jo i vrstand das di das mag, das ez plötzli no so viil hochzyte sin.. Abr wie scho gseit worde isch, ihr hän in rueh euri perfekti hochzyt plane könne, und es wird für euch und au für d gäst einzigartig si! Und ihr hüroted jo eher afangs hz-saison odr? De sin de noni all die andere hochzyte gsi :)
@janedoe: pastell findi au e super idee und wedges sin au no gäbig zum laufe ;) S monogramm kunnt ebe bi unsere pocketfolds use ans kuvert.. Meh drzue witr unde Gratuliere zum fetigstelle vo de iladige! Hoffentli gits do au no chli rückmäldige! Das mitem transport isch e frog wo sich bi uns au no wird stelle No viil durchhalte vrmöge bim schaffe! Zu glück isch fritig ;)
@me: danke für euri tipps bezüglich iladige... Im momentan leere ecke stelli mir ebe so swirls vor.. Weiss ebe nid wie meh uf dütsch zu däne seid.. Häng mol e foti ah wens klappt.. S monogramm vo uns wird, wils jo pocketfolds de sin use ane ko ufs band vo um d pocketfolds kömme. I glaub suech jetzt mol e programm mit däm meh so vektorzeichnige mache ka.. De kunnt hoffi scho guet ;) odr mir übrlege uns öbis ganz anderes mol luege..
Schöns wucheänd euch allne!
|
|
|
|
|
|
1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 792 .. 997
|