| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 529 .. 997
24.01.13 15:00
Lula 

Re: Bräute 2014

Jeschi:
Kanton Bärn ;) drum chleh langsam ;) du?


Heee!!!! So langsam si mir Bärner aso würkli nit, i weiss nit wär das Grücht mau i dWäut gsetzt het...

24.01.13 15:06
Lula 

Re: Bräute 2014

Jeschi:
Kanton Bärn ;) drum chleh langsam ;) du?

Wär bhouptet de das mir Bärner langsam si?? Das si ja ganz bösi Grücht..

24.01.13 15:07
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Jeschi: Härzlich willkomme! :) Woow und du häsch jo au en mega tolle Atrag becho! :) <3

Nisliker: übrigens ganz schöni Iladigscharte häsch passt doch super zo öichere Winterhochzyt! =)

24.01.13 15:41
nisliker 

Re: Bräute 2014

@jeschi Herzlich Willkommeee :)

@laprincipessa Danke finde au dass sie gut passed

24.01.13 15:45
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Da bin ich wieder....

Tja nun weis ich warum schon mehrere meiner Einträge ins Internetnirwana eingegangen sind!!
Also ich werde schreiben, schreiben und schreiben bis ich auch ein at herbekomme ...!

Jeschi herzlich willkommen hier!

Kleine Feder eine wundervolle Geschichte!!! Könnte ich wahrscheinlich auch nicht kürzer erzählen!!
Bist du Deutsche??? Oder " nur " dort zur Schule gegangen?? Und wo lebst du nun, Bernbiet?? Neugierig frag !!!

Ich bin ja ÖSTERREICHERIN aber schon urrrrrrrrlang hier im Kanton Bern!! Nämlich schon seit 24 Jahren!!

Tja ich bin glaube ich der Oldie hier !!!


Alle: Finde es toll das ihr schon in jungen Jahren die Grosse Liebe gefunden habt, so langjährige Beziehungen habt und heiratet.
Ich musste erst 36 werden, einige Wirrungen überstehen und vieles lernen bis ich meinen Seelenpartner und meine wahre Liebe gefunden habe!! Aber hergeben werde ich ihn niemehr.....!
Aber wie heisst es so schön, lieber spät als nie !!!!

Bei uns in Austria sagt man, jeder Topf find seinen Deckel........ !
Vielleicht ist da ja was wahres dran.

Danke für die genialen Tips und auch für die Homepage Light in the Box, die haben ja tolle Sachen da! Diese Seite kannte ich noch nicht, dankeschön!!!!


Bis bald ihr Lieben.

Liebs Grüssle Delfinchen

24.01.13 16:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

Delfinchen: Ig bi zwar ou no nid 30gi, aber ha vorhär ä längi und intensivi Beziehig gha wo es unschöns ändi gnoh het. Obwohl i ä zyt lang ou dänkt ha i heig 5 jahr vo mim läbä verschwändet, muesi inzwüschä sägä dasi eigetlech dankbar bi drfür. Wöu 1. schetzeni d beziehig zu mim GG viu meh und 2. ha i ou viu fähler gmacht denn, woni jetz cha vermiidä... Es het aues sis guetä ou wenns halt bi deunä später chunnt aus bi andernä! =)

24.01.13 16:34
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Wow o.O Hüt isch jo richtig viil Action ii eusem tollä Forum! I weiss gar ned so recht wo afange schriibä :-P

lilmonkeyme:
Hmm... ii denk, dass ich was anders unter traditionell Kirchehochziit verstand. Bin weder katholisch no evangelisch... Mir kennets so, dass Bruutpaar au recht freii darf wählä, was sii möchtet. Mir wünschet uns fest, dass mir enand en eigene Trauspruch zuäspreche dörfet und ned das klassische pipapoo. Das wird siicher möglich sii.

Laprincipessa:
Uiii, du arms!! Jetzt scho Alpträum wegem Hochziit isch würkli schrecklich!! I glaub aber, dass mir diä Herusforderig meiistere werdet. Unseri GG stönd jo au hinter uns! Bis jetzt hend mir vor am 19. Juli z’hürotä. Wenn unseri „wichtige“ Lüüt (Mamas, Papas, Schwöstere, Brüädärä und TZ) nixx z’iiwende hend. Lönd mir da au so, au wenn’s würkli mitte in dä Ferii isch... Aber definitiv chönt mir uns erst entscheiide, wenn alli okaii gebet. Sii müänd jo denn glich chlii uf ihri Ferii verzichte... (bii uns schaffet viil als Lehrer oder sind no in de Usbildig) Ich bin vo St.Gallä, miis Mama isch aber usem Kanton Aargau ursprünglich.

Lula:
Mega kuuuli Idee mitem Gschenkli!! Das merk ich mir! Falls unseri Trauzüügä oder sustigi bliibet, denn isch da ä mega herzigi Idee.

Au am Morge zämä esse, da han ii mir no niä überlaiit. Aber isch chlii wiä es Notreffe und gliichziitig wiiterfeschte. Aber es chostet würkli gad en huuufe Geld, wenn d’Übernachtig au no uf unseri Rechnig lauft... Naja, mol mit GG drüber rede ;) Location isch jo nonig buächt, nur miin „Wunschtraum“. Also isch no alles möglich, viellicht gönd sogar mir Haii go pfuusä, je nach Location...

nisliker:
Woooow!!! Woooow!! wooow!! mega tolli und schöni karte! Sii gsehnt richtig edel us!! Nimmt mii denn wunder, wiä’s bedruckt usgsehnt!

Jeschi:
Herzlich Willkomm!! En meega romantische Atrag, ii wär grad gschmolze! Bii au gwunderig uf dii Ring!

Kleinefeder:
Ich find dini Gschicht suuuper! Meh chönt gad en Film drüllä demit =D

Ich ha hüt grad mit miner Kollegin Zmittag gesse, wo FLORISTIN isch. Sii macht d’LAP das Johr und got denn no es paar Mönet furt (irgendwiä verlönd all mini Liäbä miich ) aber denn (wenn sii en Job het) würd sii uuh gern mini Kirche dekoriere riisefreudegump Details chönt jo denn no spöter mit ihre besproche werde

Ich finds so toll das Forum, es stachlet s'Hochziitsfieber gad nomeh aah! I love it!

24.01.13 16:37
Jeschi 

Re: Bräute 2014

Ah aui wo mi Ring gärn wete gseh... Leider ischer im Moment bim Juwelier, muess no bizi chliner gmacht wärde... aber sobaudine wieder ha (nächst Wuche irgendwenn) machi äs Föteli :)

24.01.13 16:48
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Delfinchen: Also ich finde au s'git ned s richtige Alter zum Hürote oder ebe de Mr. Right z'finde!! & wänd vorher (wie ich übrigens au!) no schlächteri Erfahrige gmacht häsch genau dänn schätztmer nacher umso meh wasmer am Partner häd & git sich meh Müeh etc..! :)

24.01.13 16:53
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: Hani Di lätz gläse, oder Du mi? Mir wärde üsi Übernachtig zahle, ob mir ggf de Eltere oder de TZ dÜbernachtig zahle, hei mir no nit drüber gredet. Nummes aber mau nit ah. Es muess ja niemert blibe, dMüglechkeit für hei zgha besteit.

 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 529 .. 997
Zuletzt   irgendwie   Problem   schaffe   bstellt   bearbeitet   Littlefoot   malinchen   Hochziit   würklich   würklech   richtig   Hochzyt   Taeboyana   Location   Iladige   squishy   gspannt   Janedoe   Pfingstrose