Mier sind ebe no gar nie mit de TZ und TM zämägsässe und möchted eifach mal eusi Wünsch und Erwartige mitteile und au ihri Erwartige alose. Ich han so Büechli baschtlet für alli, damit sie dette chönd alli Sache notiere und nüt verlüred... Möchted chli d Gästelischte bespreche, s Restaurant aluege und Probeesse. d Aperolocation isch mega im Chrache obe, dett wettid mer eifach mal de Weg abfahre, und und und. EUsi TZ hend au gseit, das ihne das wichtig wär, damit sie klar definierti Ufgabe hend. Go brunche will niemer, das hani scho vorgschlage. Ich ha jetzt am GG vorgschlage, da mier eh keis Überbrückigsprogramm hend vom 14:30 bis zum Znachtesse, dasmer denn eifach mit dene Lüüt das alles gönd go bespreche bime Kaffee ide Aperolocation. Im Prinzip machts mer ja nüt us willmer keis Programm hend denn. Aber eifach d Art und Wiis, weisch wieni mein?
Hüt isch wiedermal uuuu en schöne Tag, aber irgendwie bi ich echi altmodisch und finds ehrlich gseit nid so de hammer dases scho so Frühligshaft isch. Soo und jetzt wieder zrug i euses Thema rund um Hochziit
@Lula Danke für de link vo fashionwear, ha zwar Unterwäschemässig jetzt nid das gfunde woni wot, aber ansonste hets na paar gueti sache, vorallem na eher günstig.
@snicki sonen chef heti au gärn ☺meh chani gar nid dezue segä...
@lil-lian ich han no keis foti, derfi au eis gseh?
@pfingstrose ich wür au gern en blick uf euri iladige erhasche ☺
@pricana Züri Oberland, wo gnau? Will es grenzt jo eigentli a Winti, also i chum dir sehr gern entgäge und weni derf fahri nocher gern mit dir mit. Also ich cha würkli problemlos mitem Zug irgendwo i dini Richtig cho.
@janedou hey, ha das mit dene Büechli gläse wo bastlet hesch, tönt u herzig.magsch es Föteli zeige? Aber das mit dinerä super fiinfühlige motivierte Truppe verstahni total, also i mein dich....bis jetzt hani nonig sone Situation cha und hoff i hans au nid, chönt druf verzichte....aber mengmol gits so klitzekleine sache woni den amigs au denk“ Hey hallo, also i hürate und ich freui mi mega wer cool wemer das au es bitzli meh merkt bim gegeüber wener sis muul ufmacht“ Isch doch so, nid??
He din Post vo gester, betreffend Rückmeldig vode Iladige macht mir grad es bitzli muet. Mir hend nämli all eusi Iladige im Dezember verschickt und Feedback findi irgendwie recht ernüchternd. I mein vo mine Cousine hani zB. Na kei einzigi Rückmeldig, also scho so danke für Karte aber weder e Zuesage no e absag und i find, die wüsset das sicher scho obs chönd cho oder nid. Naja, mal abwarte euse Ameldeschluss hemer uf endi Feb. datiert.
@malinchen Hesch du en link vo dim Crepéwäggeli oder wa au immer woni mal derf aluege? Bitte ☺
@me Irgendwie hani s'gfüühl ich söt jetzt mal echi detailierter afange mit de plannig und irgendwie denki den amigs, i bi z'früh. Viellicht chönder mit helfe, also i seg eui mal wasmer scho hend
- Locations hemer alli (beidi Resti hend jetzt Betriebsferie bis März, und den werdema mit beidne abmache und emal gnauer bespreche, betreffend Ablauf, was derfema wie und wo dekoriere etc etc etc)
- Fotograf hemer, mit ihm mümer irgendwenn no detaillierter en Ablauf bespreche aber vorem Frühlig wird das au nid möglich si
-Schiff hemer(deht woti na abkläre, betreffend dekomöglichkeit)
- DJ hemer, mit ihre machema den irgendwenn um de Mai nomol ab zum meh bespreche.
- Eusi Ehering sind fertig Und bim Goldschmied im Tresor
- Kosmetiker hani und ihri Fründin isch den Coiffeusin, ich kenn die nonig aber uf de Foti het sie recht schöni Frisure gmacht. I weiss jetzt nid obi schomal was söll teste, damiti weiss dasi au jo die richtig han. Nid das sie viellicht mini Wünsch glich nid beherrscht und ich den na öberd mue sueche, was meinet ihr???
- Pfarrer hemer, euses nächste Gspräch isch im Juni, den duet er alles unterzeichne und bis den mümer Taufschi etc ha. und de Pfarrer wo eus trauut hemer nonig persönlich kenneglärnt, seb fndet den erst im Frühsommer statt. Chile hemer natürli au.
- Honeymoon simer drane, münd aber no einiges mache, aber irgendwie isch motivation nid so enorm bi so grosse Uswahl und irgendwie weiss au nid, wotis selber bestimme und irgendwie heti au gern scho alles organisiert.
- Floristin wird e Kollegin vo minerä Schwöster und sie selber, mit denä machi endi Feb. emal ab zum luege was ich gern so het und wases wür koste und ob das möglich wer. Dezue mueni säge, mini Schwe isch glernti Floristin, aber schafft jetzt "leider" sit ca. 6Mönet im Büro und isch nuna für de Ikauf vode Blueme/Pflanze verantwortlich, drum laufts über es anders Gschäft woni aber au mit Rabatte weg chum.
- Mis kleid hani au scho, seb isch no ide Prduktion :-)
- en klassische Hochziittanzkurz hemer übrigens au grad vo kurzem buecht, mir gönd mal als afang bide Migro und den mal guggen
Soooo i glaub das isch alles womer fängs hend....Und das bruchema na, hani oder hemer aber au na kei Ahnig vo wo und wem.
- Apero - Torte - Tortefigur - Brutschuhe - Unterwösch, i bruch e Korsage, aber ha so müeh demit das mir was wisses gfallt - Auto - Tube zum flüge lah... - Gastgschänk (Wür u gern selber was mache, aber was nonig so recht was und wie) - GG sin Azug, aber deht isch er selber drane, i derf nix wüsse - Und jetzt, das isches ebe, cha doch nid si das nuna die Pünkt offe sind. Will wenn jo, dass sind jo würkli no sache wo na ziit hend, abgseh vom Apero aber find seb schwierig. Was hani vergässe, helfet mir bitte????
e anderi Frag: Was machet ihr mit euem GG a Valentinstag?
@Sue: Dörfti äch sRezept vo de Badesprudelkuglene ou?
@jane: Tuet mir sehr leid, hesch gad so Ärger mit am OK, findes gad völlig drnäbe, we si sech so unfair öich gäbgeüber verhalte! I würdi aber ou nit dr Hochzytstag häregäh für das, sondern haut süsch gugge, oder es Datum festsetze u de haut eifach gugge wer wot u cha! Gseht schön us zResti! Wieso isch de das jtzt ou gstriche?
@sasi: Für mi längt Schnee vom Samschtig vor am 1. Advent bis am 6. Januar, daher fröiie i mi mega über das schöne Wetter, hoffe es blibt so git nit no mau e mega Winteribruch! Was suechsch de Du gnau? Oder wie isch es im ne Beldona, oder so? I wett dCoiffeuse uf jede Fall lehre kenne, eifach das i weiss wär si isch u wie si isch, u ou wie si schaffet. Wenn u wo göht ihr de i Hochzytstanzkurs vor Migros? Si mir üs ou am überlege, mir hei ja üse müesse a Nagu hänke, wüu GG krank isch gsi I gloube mir mache nüt, isch ja ne Fritig. I würdi gärn no mau zu de Eispaläst uf Schwarzsee, viellech schaffe mir ja de am däm Wucheändi.
@janedoe ojee dini tz si chli müesam aber weiter de ni säuber entscheide woder weit go ässe u was?? Aus nami programm hmm kutschefahrt ,ballön, schiff, es quiz über öich, ....... Am do aso hooor schnide hani eh grad nötig u de hetsi gmeint mir chöne de ou grad luege wäge was mache u söu emu mau s diadem u soo mit nä:) Wägem beck heimer fangs e liste waser choschdet es 1 1/2 meter brot für 85 fr oder pain supris für 5 per. 46 fr sorry so brot si schnäu gmacht u das bini überhoupt ni bereit zum zahle de chanis ou säuber mache ;) de hani grad 1/4 vom pris....
@ lula am fr is gspräch mit em catering vom hotel krone D iv cha nüt mache da mir d suva ni wot das formular usfüüue dasi zu ihne chume... Bi aber hüt bi mim chef gsi u ha gfrogt öb i mi chön lo versetze lo isch jo e grossi firma wirt sicher öbis ume ha:) ev e bürogummi ;) är hetz itze mau a die höcheri steu witer gleitet är fingt ou das chöns ned si sos schaffe obwou är weis dases de näre ohni mi( söu ned arogant würke!!) im momänt wirt stressiger ha da i für konditorei säuber plane u bsteue....
Wäg de ringe aso öiches angebot dönt super ev fingemer jo a de mäss ou es guets angebot:) Im ricardo isch öppe eine us em dütsche wos a bietet paar ringe für knapp 50 fr u de chase ink. Gravur bsteue u choschdet ni meh
@ littlefoot ke angst dis briefli isch no ned cho u wen de schikder de no es biudli das di sänf de zue chas abgä;)
@ sasileu tortefigur weis ned was de suechsch aber bombasai decor?? U tube git e site dörte si vo de kantön züchter dinne www.hochzeit-tauben.ch
@Lula, lil.lian, Claudilein, munggi Merci villmal für d’Tipps, aber es hed sich ja jetzt erübrigt ;)
@littlefoot Was fürne Frisur wettisch de gern mache, hesch es Bildli?
@sasi Ich han eigentli welle schribe, dasi Täsche bastlet ha mit Heftli. Aber bi de so abglenkt gsi :D Hänke mal Föteli a. Schön chani dier chli Muet mache wege de Iladige ;) Da chunnt ganz sicher no was. Mier hend zum teil ned mal es Danke becho und trotzdem hends ez sich de plötzli gmeldet wege de Ameldig. Ich denk mer muess sicher em eine oder andere denn nahspringe aber das isch normal schätzi… Hmm so wie ich das gseh sind die grosse Pünkt bi eu alli abghakt oder in Planig. De Apero würdi ez au als Priorität gseh.
@Lula Ebe s isch gstriche, willmer a dem Abig ez definitiv id Location vom kirchliche gönd go esse mit de TZ, TM und eusne Eltere. Schribes unne usfüehrlicher.
@munggi Ui ja, huere tüür de Beck! Da findeder sicher no was günstigers!
@me Aso ich glaub ich bin echt au echli e Zicke. Mini TZ hed mer ez nomal gschribe, dass sies echt überhaupt ned aschisst und ich eifach en Dramaqueen seg. Han denn no gschnell mitem GG telefoniert und ihm vorgschlage, das mier ja wirkli chönnted die Ziit zwüschet Trauuig und Abigesse nutze, zum mit de TM und TZ zemesitze und blöd gseit, rede müemmer ja sowieso, obmer ez s kirchliche Fäscht bespreched oder über sWetter reded chunnt glaub nid so druf a. Im erste Moment heds mi eifach verletzt, ich bin soooo en überempflindlichi Bruut. Suscht gar nöd. Kenned iher das au? Ich han für dTZ und TM so Täsche gmacht mit chli Nervenahrig, Prosecco (Bier für dManne) und eme Nagellack i eusere Hochziitsfarb (für d Manne nid!! ;D) dinne. Usse a de Täsche hanget es Chärtli womer allne nomal es grosses Dankeschön drigschribe hend. Denn hani das Heftli chli schön ibunde und innedrah es leers Kuvert ineklebt zum loosi Sache ufbewahre, paar Chlämmerli zum ahefte und so. Ez bini nume no uf de Suechi nacheme schöne Stift, denn wärs das. Hoffe jetzt glichziitig, dass sie das chli als entschuldigung ahnehmed für min Usraschter,….
Claudilein Joah wär au gspanne uf dini Iladige :) Mier sind da leider nonig so wiit..
Janedoe Aso ich wür uf ken Fall das mit de Planig no a euem Zivilhochziit mache!! Das versaut eu ja völlig eue Tag. Abr ich verstahs aso au voll nöd, was sie jeze für es gschiss mached.. Duet mer voll leid :-/ Susch würis doch nomol bitte zum nomol s'Doodle azluege und evt. nomol ändere, dass iher no en andere Termin würded finde..
Sasileu Joah ich mag mich irgendwie au nonig a die wiiteri Planig mache.. Vorallem mit de Deko :-/ Und für d'Iladige sötemer eus au mal no en Text überlege.. Weiss nöd wo afange.. Am Valentinstag möchemer glaub ich nüt. De GG isch gar nöd Fan vom Valentinstag.. Was mached iher?
Malinchen Wow das tönt ja super mege dene Bands?? Gratuliere zum Crepe-Wägeli;O) Bi de gspannt uf öii Iladig!!
Eternal 2014 Mir werde so öpis wiene Mitternachtssnack mache..also nume e chline so zB chli Antipasti, es Chäsplättli und Brötli oder so;O)
Janedoe Merci vielmal fürd Links!! Ja i finde d Idee mitde CDs super und hätti emu mega fröid weni eini nöime so würdi becho;O) Isch ganz e härzigi Idee mit dene Täschli!! Da werde si sicher fröid ha;O)
Sasileu I würdi ou gli mau e Probefrisur mache. Evtl hesch ja mau gas en Event wott chöntisch die Frisur ner eh gad bruche und das aus Grund neh?;O)
Lula Ja säg nüt bi dir geits echt nüm lang!!;O) Klar, i schicke dir ds Rezept vode Badekugle!!
@munggi: Mängisch isch es eifach scho nume no so ne mega blödi Bürokratie, wo A nit weiss was B macht, oder setti mache!! Meinsch nit es würdi Dir de glich fähle? Ja, wenn Du natürli aus säuber bstellsch u luegsch isch es sicher nit eifach Di "z'ersetze" Du bisch doch ou us dr Region Bern, mir hei üser Ringe vom Rentsch AG, Thun. Di hei immer 20% uf Partnerringe, u si si würkli sehr lieb u hilfsbereit.
@jane: Das mit am überempfindlich kenni, bi im Moment ou so, aber eifach wüu bi üs süsch no aus drzue chunnt, ma ou gad nüme verliede. Bi aber froh, dass sech das glöst het, u ihr e für öich gueti Lösig heit. Härzigi Täschli, di chöme sicher guet ah!