Bräute 2014 |
|
1 .. 298 .. 593 594 595 596 597 .. 797 .. 997
|
29.01.14 13:50
Lula
|
Re: Bräute 2014
Wieso sit ihr de so schribwüetig??
@Pfingstrose: Aber das isch ja ou scho Planig, oder nit?
@Jane: isch doch ou mega schön! Das Hormongrätli us dr Werbig findi ebe chli doof, da hesch gloubs Teststreife wo de au Morge muesch drüber pinkle u regelmässig muesch nöii koufe. I bi mit am Lady oder Babycomp am lieböugle, das isch no Gegestand vo Ermittlige... Aso Du meinsch, ihr föht so i ca 1,5 Jahr ah? Isch aber ou cool mit dr outomatische Lohnerhöchig! Dini Chefi isch aber ou no guet, das isch doch ou mau e Sach... Gratuliere no zur Beförderig
@Snicki: Ihr heit das müesse unterschribe? Isch ja dr Hammer! Üsi eigentli Pfarrere wäri ja ganz e jungi, gäbigi gsi, u derte isch gar nüt serigs cho, u die wo jtzt übernimmt, hei mir no nie gseh, si het aber am Telefon ziemli konservativ tönt, nimmt di de Wunder, ob bi üs ou no so was chunnt.
@eternal: isch doch super so! Mir hei ändi 2012 e Bitrag gseh, vo Silvesterpäärli u hei de ou gseit, eigentli chönnte mir doch ou gad ga, bi üs isch es aber de bim "blödele" blibe De bini froh, hei mir üs letscht Dezember entschiede, wie mir Silvester 14/15 verbringe. Isch im Gebäude visàvis, einisch über dStrass, drfür si de dHotelzimmer im gliche Gebäude. Fröie mi scho ufs Foti! Wieso hesch de Du dis Kleid scho? Bi eigentli nit so dr Kleidertyp, daher isch bi mir dr Drang nit so da, obwous is liebe!
@Snicki: Findes nit z'früech, ihr müesst ja ou plane u organisiere!
@Claudilein: Ou ja, würdi sehr gärn es Foti gseh
|
|
|
|
|
|
29.01.14 14:04
eternal2014
|
janedoe: das mit de chäsplatte im dessertbuffet isch e super idee! Besprichs dänn im märz vor ort! Snicki: nämed doch de 23. Juni als ameldefrist. Denn hender di gnau azahl persone genau 2 mönet vorher, das sött ja dänn au no lange?
Claudilein: super link, danke vielmal!
Lula: isch ja mega praktisch mit euem partyrüümli! Ich träg imfall susch au nöd gärn kleider, aber mitem bruutkleid isches andersch! Ich han mis kleid secondhand kauft und drum muessi ned ufe lieferfrist warte. S’praktische isch das sogar d’längi scho stimmt und ichs nur 1 grössi muess a de hüfte ineh
|
|
|
29.01.14 14:07
LaMariee
|
@Jane: hehe ig wetti das eigch ou… aber bi schüsch so überzügt gsi vo ihre u ihrne Turte dassmr sä iz ufem Ständer mache… u wet lieber wük diä Füllig woni wot aus dass si eifach so usgseht… u zum schniide isches gloub ou nid wük gäbig… aber schön isches haut scho so vierstöckig ufenang :) Ah u gratuliere bisch du iz Stellvertreterin vor Gschäftleiterin ;-)
@Snicki: hehe ja si wük gad rächt ähnlechi Plän :) Ja das heimr ou gseh ka dassmr de sicher zersch i Norde gö vom Wätter här… Mir wette eigch de mit Singapur Airline flüge.. mir si scho mit dene gfloge u super zfriede gsi… Ja das hani ou scho gseh dass de nidmau bi jedem Flugticket äs Upgrade mit dä Meile chasch mache.. aber isch ja wük sehr blöd wed de das nid vorhär weisch… tssss… de wärs scho gäbiger wed gad zganze chasch choufe… mit was weitdr de flüge?
Mir wette sicher nid ä Camper..si nid so camper ;) u wette ou nid sone riiiise Charä ;) aber öbmr 4WD oder eifach es Auto nähme wüsse mr vou nid… es git äbe scho paar sache wo sicher meeega schön wäre, womr aber äbe nume mit 4WD cha mache.. isch no schwirig.. wär ja de sicher ou rächt viu tüürer haut aus es normaus Auto/Camper…
@Eternal: Auso mir hei Chääsplatte super gfunge :) u es hei denn ou viu Lüt drvo gno…
@Daenu: weni de mi bricht ha abgschickt muessi de gad dini Foto ga luege :) I dänke mau diä 500.- si ä guete priis was iz hiä im Forum so ha use gläse..
@Claudilein: ja dänke ou isch ä guete Priis :) auso wägem Gschmack heimr üs no nid definitiv entschide… aber mir wette sicher öpis Schoggis, Himmbeerjoghurt und Waldbeerenmous… diä beide Beeri heimr probiert gha u hei üs super dünkt.. :) Ah de göt dir de ou no ga Degustiere? Ig würdi sehr gärn Föteli vor Iladig gseh :)
Budget: auso mir si bis iz no einigermasse im Budget… aber ig ha ja zChleid ou no nid :D :D nenei hoffe chas de chli im Rahme bhaute… mir hei Sache wo meh koste aber ou sache wo günstiger si aus mir hei dänkt..
|
|
|
|
29.01.14 14:19
littlefoot
|
Lula: chasch de säge schribwüetig hehe :) momoll ich weiss scho dass es für anderi halt nid so de mittelpunkt isch .) aber glich so wenig vo de kollege usw hetti nid erwartet. Susch lüteds au ständig a :))
Verhûetig: aso vertreit hani alles eigetli, nur nebewürkige hani gha mit pille (die hani vergesse), nuca ring (weniger lust, die ganz zit usechnüble vor GV... Het eus gstôrt. Und mit de sprütze nimmi nid ab, eher zue, luut de ärztin sig das so. Und d hormon verteiled sich im ganze körper, bi de spirale ja nur lokal. Ha au mal ohni hormon welle nur isch mer temperatürle z wenig sicher. Ha ha scho 2 chind .) genau, die werbig macht mi ebe au immer fertig .) verschwindeds doch grad is zimmer haha
Deo: borotalco genau das isch au e selte doofi werbig :) aber wenn er guet isch .)
Daenu: super schön d frisur!
Bibi: ich find d iladig au super schön! Ha au überleit ad mess z ga aber de gsehni da wieder öpis, det... Woni mir eh nid cha leiste, also lahnis gschider :)
Janedoe: gratuliere zu de lohnerhöhige und jobs .) immer guet oder ? :)
Snicki: 1.6 isch absolut ok. Ich bi aber froh hani nid z lang frist ge! :) wil das isch de lang, du wo eh nid so gern wartisch .)nimmsch prosecco mit is jolie mode? So guet. Hani zerst au wele aber schlussendlu sind gfühl scho gnueg gsi da het wasser glänged .)
Lamariee: jaa isch e top pris imfall! Ha lang gsuecht bis ich für de pris i minere umgebig e 3-4 stöckigi gfunde ha .)
Babyplanig: ha neeei wer seit denn das me zerst muss hürate .) lach... :)
|
|
|
29.01.14 14:27
Snicki
|
lilian: Jo de Priis wär super. 850.- ohni Chauffeur und glaubs 1200.- mit Chauffeur. Vo dem her, chasch nüt säge. Ich meine, müesst jo nur bi däre bueche und zahle. Die isch jo a dem Tag ned dete, und spielt jo ned sooo ne Rolle. Aber fräch hanis äbe glich gfunde.
Janedoe: ach es goht scho, wer schön si will ... Danke wägem Datum Du weiss au ned wegem Prosecco. Ich han eifach denkt, ich frog mol noche, ned das mer ufem Trochne hockid öb sie selber au no öpis usschänkid, weissi ehrlich gseit ned sicher isch sicher
Claudia: Jo wür mi würklich wieder freue zum uf Perth goh. Ohja, es het sich sicher viel veränderet. Und ich glaube, ich wär au nüm sooo oft in Northbridge Was würsch empfehle? Eher Norde oder Süde, oder äbe beides? Wenn bisch du dete gsi? Ich han chli Schiss, das wemmer im November i Norde giengtid, d’Rägeziit wär. Mine isch zwar au chli so eine Überall abwarte uns ich no es Türli offe loh, me weiss no nie!!! Guet jetzt bimene Hochzit ned, aber sus, Usgang und so ...
Lula: Ja sicher! Das isch so es A4 Blatt gsi, wo mer es paar Sache hend müesse bestätige. Quasi das, oder das üsi Chind im kath. Glaube erzoge werdid etc. ... Üse Pfarrer isch au cool, und er het gmeint, er wüssi scho, dass das völlig veraltet sig, aber es ghöri halt eifach es Stuck wiit dezue
LaMariee Letscht mol simmer mit Emirates gsi. Das isch super gsi, wür sofort wieder mit däne. “Leider” het de Chef aber sini Meile bide StarAliance (Lufthansa, Swiss etc). Aber Singapore Airlines isch dete au debi. Also isches guet möglich (bi üs wärs so) das mer mit Swiss vo Züri nach Singapur würdid, und Singapur – Perth denn mit Singapore Airlines. Han äbe agfrogt wäge 4WD Camper. Ich glaube, de wär chli günstier als üse Camper (de normal 2WD). Du mier sind au kei Camper. Aber sones richtigs Wohnmobil, het jo affigs herzlich wenig mit Camper ztue Mier hends eifach mega gschätzt gha, das mer eswo hi fahre chönt, Campingstüehl use, Store us, und scho simmer ganz dete acho gsi. Au s’ii und uuspacke hetti mich glaub chli agmottet Mier sind vorher no nie gsi go campe, aber so, mit somene Mobil, isch echt cool. Hesch jo alles drin. A/C, fliessend Wasser, Kochherd (nie brucht) und so, das isch scho no cool gsi
littlefoot: jo mer nemids mit. Wenn ned für mich, wenigstens für die 3 Mädels wo mitchömid
Baby: De kath. Glaube seit das littlefoot!!!
|
|
|
|
|
|
1 .. 298 .. 593 594 595 596 597 .. 797 .. 997
|