| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 298 .. 594 595 596 597 598 .. 798 .. 997
29.01.14 14:40
Snicki 
Re: Bräute 2014

dörf ich au en PN Claudia?

LaMariee: jo emel im Verglich mit dene grosse Camper, isch 4WD günstiger, ja. Bin Auto weissis leider ned
Jo stimmt, wege Singapur. Das isch wohr. In Dubai bis "gli" mol, noch 6 Stund, denn nochher 14 Std nach Sydney, oder glaubs 10 nach Perth.

29.01.14 14:42
Claudilein 

Ach, jetz muessi doch o no 20 Rappe i z Kässeli tue

laMarie: Ja weisch, mir lade äbe nid so vieu Gäscht i, drum isch das mit de Name u am säubr baschtle guet gange! Mir wärdet äbe nume 20 Persone si u so 10 Charte si grad drinne glägä.

Snicki: Ah hani grad no gläse wägem Flug. Auso ig bi mit Singapore Airlines gfloge u es isch uh toll gsi! Letschts Jahr simer mit Singapore ouno uf Bali gfloge (auso via Singapur). Isch mega guet gsi, de Service u d Usstattig im Flugi isch toll gsi. Mir si ab Züri mitem A380 gfloge, isch es riese Ding

29.01.14 14:44
Snicki 

aktueliesiere Fräulein

Claudia: Wii isch immer guet Hemmer in Adelaide au denkt, sind dete ide Adelaide Hills gsi, suuuper schön!
Verzell bitte nüt vum Film, sus gohts mer no glich Jääh, Regeziit wär ebe scho ab Exmouth richtig Broom. Det hets äbe au viel Naturstross, drum isch mer das chli unsympathisch (also d'Regeziit).

Bisch ide Schuel gsi dete? Ich jo au, im Miller College hets gheisse Ich wet wieder an Cottesloe Beach

29.01.14 14:46
Snicki 

mischt! Scho wieder ned aktualisiert!!

Mir sind au mit em A380 vo Dubai uf Sydney. Echt, idrücklick, gross, krasses Ding.

Bali (Thailand allg. ) seit mier äbe überhaupt nüt

29.01.14 14:50
LaMariee 

@Claudilein: ah so ja, bi 10 Iladige chame das guet mache.. u wiä gseit, fingi sehr schön so persönlech

Australien:
Auso ig ha SingapourAirlines ou super gfunge eigch zbeste womr bis iz gfloge si...
ja genau, wed zdubai bisch, hesch afa dr chlin Teil..
mir hei ou no überleit uf Broome zflüge ei Wäg..aber isch blöd wüume vo Singapur oder ou vo Dubai nid diräkt cha...

29.01.14 14:53
Claudilein 

Snicki: Ah cool Cottlesloe Beach mit de Beach-Party am Sunntig Abe. Ach tusig Erinnerige
Bali het mir uh guet gfaue. Mir si zerscht gah reise u nachane no ines Resort. Ig bi so z erschte mau z Asie gsi. Abr äbe, gottseidank gfaut nid aune z gliche, suscht wärs ja no überfüllter
Ig bi dert i d Hotelfachschueu gange mit luuter "intelligänte" Asiatinne (tschuldigung, fausi da öpertem ufe Fuess träte, abr das isch mini Erfahrig gsi ).
Ah ok, hätti jetz nid dänkt, dass das bis dert abe so rägnet. Nenei vrzeue nüt meh, suscht chani de ide Nacht nümme schlafe

29.01.14 14:58
Snicki 

Jaaaa, d'Sunday Night Party! So guet!!

29.01.14 15:08
Pfingstrose 

Ach höred uf vo Ferie schwerme... Ich möcht gad abflüge! Australie reizt mich au extrem. Aber ich finds eifach schad wenn mer nöd würklich viel Ziit hät zums würklich erläbe. Mir händ ja 4 Wuche für eusi Flittis und werded uf Neuseeland gah. Aber Australie staht au no uf eusere Lebesplanig... :) Aber den würklich gad für 3 Mönet oder so... SCHMACHT!

Und ja Singapur Airlines isch super! Emirates aber au... Und s Esse isch eifach au immer fein. Nöd so wie mer das fürähner kännt het.

29.01.14 15:09
Maeva 

Hallo liebi Brüt

Ich ha jetzt mal biz bi eu mitgläse und wür mich au na gärn zu eu gselle, wäni na törf

Min GG und ich sind sit 3 Jahr zäme und hürated zivil am 6.6. und kirchlich am 12.7.

Di grosse Eckpünkt vom Kirchliche stönd jetzt ändli und mir freued eus uh uf euse Tag.

Han gläse, dass du janedoe au de DJ Gerard häsch Wenn hürated denn ier?

Mir händ en ade Hochziitsmess känneglärnt und für eus isch sofort klar gsi, dass er euse DJ muess si. Er isch super sympatisch und macht mega Musik.

Wür mich freue uf en Ustusch mit eu...

29.01.14 15:19
Pfingstrose 

Herzlich willkomme Maeve! Gratulation zur Verlobig... Mir sind so Gwundernase da ine! Das musch du wüsse...

Möchtisch eus chli verzelle was ihr scho händ und wos genau isch? Wie d Chille heisst und s Resti usw. :)

1 .. 298 .. 594 595 596 597 598 .. 798 .. 997
Pfingstrose   richtig   irgendwie   bstellt   Iladige   squishy   Janedoe   Zuletzt   gspannt   Littlefoot   Location   Taeboyana   schaffe   würklech   würklich   malinchen   Hochziit   bearbeitet   Problem   Hochzyt