| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 299 .. 595 596 597 598 599 .. 798 .. 997
29.01.14 15:27
Bibi77 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Ou jo, wörd sehr gärn üchi Iladige gse!!
Auso de chumi ou sehr gärn an Bruttreff. Am 1, gäu?

Mini Iladigscharte
Jo em GG gfallesi jo jetze ned. E weiss noni gaaanz genau ebsimer selle gfalle. Das zeigter scho, dasses noni 100% das esch woni han welle. Mol luege! 

Australie
Ou mega toll!!! Ebe ou scho 3 mönet in Perth gse und när no ga reise ad Ostköste 2 mönet. Esch mega schön gse!!! chöitnech wörkli alli freue!!!

29.01.14 15:32
daenu16 

Re: Bräute 2014

Snicki: Denn muesch dich halt no chli gedulde, oder doch no en Alass finde *hehe* s’Vertraue isch jedefalls schomol meh als di halbi Mieti!
Mascara: Also bim Mascara schwöri uf „Mega Volume Collagen 24“ vo Loréal
Bim Deo gohts mir wie de Jane – zum guete Glück!
Ameldige: Ich würd vom Erhalt vode Karte bis Ameldeschluss nur 1-1,5 Mönet Abstand geh…susch vergessed dLüt wieder, dass sie sich no sötted amelde.
Und de Prosecco hani also vom Brutkleidergschäft übercho und nöd müese mitneh…immerhin wär das nöd meh als Recht bi soviel GELD!

Jane: Chan di guet verstoh. Stell mir das au absolut wunderbaaar vor! *hüehnerhutwürdig*
Startkapital isch sicher sehr vernünftig! Bi üs isch eher GG de Vernünftig. I weiss sitem Dez (also au nonig so lang) dasi bald wett.

Claudi: würd au gern es Föteli gseh vode Iladig.

LaMariée: Jo denn isch jo super wenn das en guete Priis isch und ihr dTorte feiiiin und schön gfunde hend!

Littlefoot: DANKE *smile*

Ferie: Feeeeeernweeeeeh!!!

Willkomme Maeva !!

29.01.14 15:34
Maeva 

Re: Bräute 2014

Danke viel Mal fürs Willkommeheisse Pfingstrose

Dass ier Gwundernase sind, isch völlig in Ordnig, bin ich nämli au

Aso verlobt simer scho sit letschtem Summer und richtig agfange plane mitem Reserviere usw. hämer im Dezember, wil mer vorher mit Prüefige usw. nöd so richtig Ziit ka händ.

Zivil hüratemer im Standesamt Züri, ganz eifach und nume mit de Züge und mine Eltere. Mir gönd denn nacher eifach zäme in Apéro und dänn am Abig go Znacht ässe.

Kirchlich hüratemer in Maiefeld (Graubünde) ide chline Steigchile ufem Hügel. Die Chile wird vor allem im Summer für Hochziitene brucht. Mini beschti Fründin isch Pfarrerin und traut eus. Vode Chile gaht dänn die ganz Hochziitsgsellschaft mit Kutschene zume Resti mit Usblick ufd Bündner Herrschaft ide Rebberge wos en Zvieri mit Kafi und Hochziitsturte git. Muess da aber au dezue säge, dass mer kei Aperogäscht händ. All sind bi eus für alle iglade, derfür simer nume ca. 35.

Vode Zvierilocation gahts denn wieder wiiter mit de Kutschene id Abigslocation. Mer fiired im Hotel Quellehof in Bad Ragaz. Det hämer dänn bi guetem Wätter en Apero im Park und bi schlächtem ime Sääli. S Fäschtässe hämer dänn dete ime super schöne Saal, wo chli abtrennt isch vom Rest vom Hotel und mer chönd fiire bis mer nüme möged.

DJ hämer wie gseit de Gerard wo dänn abwächslet mit Saxophon spiele, singe und nachem Ässe ufleit zum tanze.

So, das wärs dänn so öppe gsi, glaubs. Ah ja, Fotografin hämer d Moni vo lightplay.

Wänn und wie fiired ier, Pfingstrose?

29.01.14 15:39
Snicki 
Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Jo, 3 Mönet wär scho no viel lässiger, lieht bi üs aber eifach nüm dinne. Ich glaube, das hettid mier früehner müsse mache, wo mer no JUNG gsi sind Mit über 30gi, liehts eifach nüm din. Do het met äbe glaub anderi Plän. Zumal mer sötti 3 Mönet Ziit ha, entweder neue Job sueche oder unbezahlt, beides en Finanz-Frog

Maeva
Willkomme bi üs Mier hürotid au am 6.6 Zivil
Schön, Bündner Herrschaft Ich als altigsässni Bündnerin (jetzt im Exil im Unterland ) cha dem nur biifplichte. Super schöni Location!!!
Und de Quellehof isch ja au en super Adresse.

Bibi
Ich han im 2001 genau s’gliche gmacht. Perth 3 Mönet und nocher 2 Mönet Ostküste!!!! Hehehehe

Dänu
S’Vertraue isch uf jede Fall do!!
Luschtig, de hani au grad, de Mascara
Prosecco: gits jo evtl au dete, weiss es ned, han mich eifach welle absichere!

29.01.14 15:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hoi Maeve! Das tönt aber super. Händer au scho rächt viel. Wie chömeder dezue im Bünderland Hürate. Häts en Grund oder eifach wills eu gfallt?

Mir werde in Bade i de Villa Boveri im Gartesaal hürate will mir kei Kirchlichi Trauuig werdet ha. Nachher gömmer id Seerose in Meisterschwande. Fotografin, Chleid und Fahrzüg hämmer... D Iladige werded jetzt den verschickt. Ring, Azug und Schueh sind die grosse Sache wo mer no bruched. Und suscht no ganz viel Chlises...

29.01.14 15:52
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@Maeve: Härzlech willkomme hiä im Forum

29.01.14 15:58
Maeva 

Re: Bräute 2014

Oh wow, d Villa Boveri isch ja mega schön für e Trauig!

Mir hürated in Graubünde wil ich Bündnerin bin und eigentlich scho immer ide Herrschaft han welle hürate. Wohne tueni aber scho sit 11 Jahr in Züri. Mini Familie isch aber nach wie vor na in Graubünde dihei.

Ier händ ja aber au scho mega viel. Ich bruch na es Chleid, min Fründ muess na sin Azug chaufe mit de Schueh, d Ring hämer vor 2 Wuche scho usgsuecht.

D Iladige bin ich selber am baschtle, sött aber jetzt dänn bald fertig si und denn werdeds au na verschickt.

Öpert vo eu hät na gfröget ka wäge Baby- oder Ladycomp Computer. Mir verhüeted sit 1 Jahr mitem Babycomp und ich bin begeisteret. Mer lernt sin Körper ganz neu känne, nimmt kei Hormon meh zu sich und wenn mers richtig awendet isches glaubs genau glich sicher wied Pille (od. zumindest sehr sicher). Mir wänd nachem Hochziit gad loslegge mit de Familieplanig. Mit GG wird 38, ich bin 30 und bi eus passt momentan privat und brueflich alles, sodass mer eigentlich nüme wänd warte. Usserdem weiss mer ja nie, wie lang dass es gaht, bis es ischlaht...

29.01.14 19:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@LaMariee
¨Hesch uf jedefall recht. D Torte söll ja in erster Linie au schmöcke!

@littlefoot
Immer guet, Lohnerhöhige! :D Und vorallem chömmers eeeecht bruche!

@Snicki
Hihi und suscht, wenns eu Prosecco usschenked isch au guet. Doppelt hält besser ;)

@Maeva
Härzlich Willkomme im Forum!
Jaaa mier hend au de Gerard und ich freue mi sooo extrem uf ihn. Dörfi di frage, was iher bi ihm zahled für weli Leischtig?
Cool henderen mitem Sax buechet! ;)) Mier hürated am 14.02. (i knapp zwei Wuche!!) zivil und am 17.05. hemmer denn sgrosse Fäscht

@Bibi
Was findeder denn nöd guet a de Iladige?? Aso suscht chani dier eusi Chartefrau vo Härze empfehle imfall!

@daenu
Wie ischs dezue cho, dass du genau im Dez de Entschluss gfasst hesch oder wie isch de Wunsch ufcho? Das nähmt mi ez aso mega Wunder.
Ha, uf de Mascara schwör ich au! :D Han aber no vom GG sinere Tante en NoName becho wo irgendwie meeega tüür gsi isch und de isch wahnsinn, dett chunnsch mit em Bürstli nur id Nöchi vo de Wimpere und hesch Volume bis zum geht nicht mehr. Das isch denn min ‚spezielle Momente‘ Mascara :D

@me
Oh Goooott, i 16 Täg bin ich verhüratet. Ich zähle echt innerlich und üsserlich de Countdown :D Ha hüt zum erste Mal mit min neue Name wiitergeh. Zwei Vertreter sind im Gschäft gsi und denn hed de eini gfragt, wie ich eigentli zum Nachname heisse (mier sind scho ewigs duzis) und denn hanem gseit ‚ohh….ööööhm, xx, aber i zwei Wuche denn nümme‘ und denn hed die ander Vertreterin au grad zueglost und denn grad de neu Name in Vertrag gno :D es isch soooo komisch gsi, de Name schwarz uf wiiss ufeme offizielle Dokument zlese

29.01.14 19:04
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: wägem polterobig isch eifach gsi dass de TZ ihre frönd de TZ vo desem wo de atrag kopiert häd isch und er jetzt de polterobig bez. polterweekend usgrächnet a dem weekend mache muess wo mir s standesamt händ, sodass er natürli ned cho chan er wär aber au iglade gsi.. mi GG häds mega möge will si au gueti kollege sind und plus wärer jo au iglade gsi am polterweekend – wobi ober lust gha hetti nach dem woner abzoge häd weissi au ned…

@snicki: hmm jo ich luege sicher mol no ume aber si wäret ned schlächt dänki und ebe obds gsehsch vo wiitem weissi au ned..

@malinchen: jo ebe gäl s isch ebe scho nedso cool das glitzerzügs.. hmm :/ nei si sind nedso tüür gsi öbe 60.- mal schauen plan B wäre si uf jede fall ;) daumendrück wäg de band! =)

@sue: dankee :) han hüt no d’gravur för d’ringe welle duregäh aber häd irgendwie ned klappet :/ jo ebe gäl muesses nomol gnau aluege hasi jedefalls ned retourgschickt (het sicher uuh vil kostet id USA!) oh sones schöns couvert hihi :) jöö ächt en härzige pfarrer! :)

@lil.lian: mir nähmed de vo de hochzytsmäss.. also händ mol en termin abgmacht am 23.2. – minere tante muessi no absäge.. hüt hani probiert azlüte – si aber nonig erreicht.. sust machi dänn es mail aber wet scho persönlich.. danke :) jo ebe wäg de schueh luegi no..

@squishy: jo sägs ned hey dunkt mi s’wird immer wie schlimmer :p chume voll nüme noh! :p jo mir händ en termin abgmacht aber s häd nedso vil lüt gha unter de wuche.. DAAAAAAAAAAAAANKE DIR VIIIIL MOL för die liebe ufmunternde wort! Händ öis inzwüsche chli beruhigt aber muess nur dradänke und findes wider total denäbe! Und jo halt vo minere TZ hetti erwartet dass sis verstoht und ned quasi uf de site vo dene stoht.. naja..
Danke jo händ fröid und fröiet öis uf d’ringe :) ich bin dra de tante abzsäge…s’hetti eifach ned gstumme för i und wet ned bitti bätti mache weisch wieni meine? machets wohl mit dem vode hochzytsmäss Wolfgang Weigand – isch öis uuh sympathisch gsi :) woooow das gseht jo meeeeega geil us das hotel! =) gratuliere zum bueche vo de flittis! :) oje das isch jo au en scheiss mit dene vilne hochzyte! Verstoh di mega guet!! Wetsch doch dass du die bisch wo das johr hürotet… oje du… blöds timing.. mir sind bis jetzt die einzige im fröndeschreis bis ebe uf das andere päärli wo aber glaub erst negst johr es fest machet will si jo jetzt dänn s chind bechömed..

@janedore: tja so isches gäl.. chas nüme ändere.. aber easy luege jetzt wider före ;) ah stimmt isch jo es agebot gsi.. ui aber ich het scho angst vor de schmerze :p bin soo empfindlich weisch :p danke jo händ fröid am ringchauf :) wäg de schueh muessi no öberlegge.. cool wäg de iladige! :) hey das dönt doch super mit dem „taxifahrer“ hammer! :) würdi sofort mache! Oooh das mit de cd und de lieder isch jo en meega schöni idee!! =) wow hammer! Döfi froge was das chostet? Hey wenni döf chlaui dir die idee vilicht mol luege was de GG meint ;) woow wunderschöni charte / säckli! :) do wärdets sicher mega fröid ha!

@nala: danke :) jo isch ächt en coole lade! Jo nei uf de fotis würdmers glaub ned gseh.. mal schauen…

@lula: gäl isch mega süess :) hehe gäl super sach ;) jo s sind würkli uuh vil hyundais unterwägs in letschter zyt das stimmt ;) d’pris leistig isch halt hammer! ;) mir händ s’huus inzwüsche voll – die müend jetzt halt sälber luege.. ich werde de tante absäge aber ned säge wägem pris sondern dassmer öber neutrals externs und ned vo de family wänd.. d tantene ladi jetzt ebe alli ned – hetti eifach ned passt.. oh wow bi dir gohts jo ächt nüme lang hey :)

@pricana: nei eigentli wärs mol bi 30‘000.- aber alles in allem mit standesamt und iladige igrächnet und und und eifach alles zäme sindmer uf de betrag cho leider :/ de tanzlehrer häd inzwüsche zuegseit aber kei ahnig zo welne konditione.. mol luege ob das klappet.. jo ebe alles chli doof gloffe aber chum jetzt halt döf mi nüme ufrege.. jo jjl häd guet klappt zum bstelle! Wüsst eifach ned wies wär mit retourschicke.. muess jetzt mol no luege.. blöd wäg de torte aber ihr findet sicher öber no besseres ;) oh ganz schöni chleider dis und das vo de TZ :)

@maeva: härzlich willkomme und gratuliere zur verlobig! =) ihr hürotet grad en wuche nach öis hihi :)
Muess leider die negste sitene öbergumpe wili los muess.. aber fröimi sehr – vil vo öich am SA ändli mol kennezlere! =)

Schöne obig allersits! =)

29.01.14 19:58
daenu16 

Re: Bräute 2014

Maeva: Euri Planig tönt toll und es isch schön, dass sich din Traum vonere Hochzit i dinere „alte Heimat“ erfüllt. De Quellehof, wooow! Han scho viel guets ghört!
Han de Ladycomp grad googlet…wow, de isch aber tüür. Tönt aber tollo! Da chani verstoh das ihr denn nüm wänd warte…und du seisches, me weiss ja nöd wie lang dases goht bises ischloht. Mir wänd au im 2014 no afange „üebe“.

Snicki: Super! Und bisch au happy mitem Mascara?
oh ok…Prosecco-Sicherheit *smile*

Jane: Das isch so, i bi sit 1 Jahr mega hi- und hergrisse zwüsche „juhuu Babies und Mami werde“ UND „aaaah, es neus Lebe und 1000 Veränderige“. Im Dezember bini wie jedes Jahr (immer so um de 21.Dez) am Flughafe gstande. Jedes Jahr um die Ziit chunt mini Fründin us de USA für 2 Wuche id Schwiz. Sie isch vor 7 Jahr usgwanderet und drum stohni sit 7 Jahr immer im Dez am Flughafe.
Das Jahr sind nur schwangeri a mir verbiglaufe und plötzli hani ganz en klare Gedanke „imene Jahr wetti schwanger am Flughafe si“.
Voll krass! Sither hani aber niemeh das hin- und her gha…es isch eifach klar jetzt! Komisch gell?

Principessa: hesch no gseh wani gschriebe han?

 1 .. 299 .. 595 596 597 598 599 .. 798 .. 997
Hochzyt   gspannt   irgendwie   bearbeitet   malinchen   Zuletzt   Littlefoot   schaffe   würklich   Taeboyana   würklech   richtig   Location   Iladige   squishy   Hochziit   Pfingstrose   Problem   Janedoe   bstellt