| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 299 .. 596 597 598 599 600 .. 799 .. 997
30.01.14 08:13
Maeva 

Re: Bräute 2014

janedoe: Uuuiii, scho in zwei Wuche ghürate? So schön, ich wott au, dass es scho gli so wiit isch und hoffe, dass Ziit schnäll verbi gaht
Klar, chasch fröge wägem Gerard. Mir zahled ihn 2'450.- inkl. Afahrt und Technik für 8h Gsang, Sax und uflegge. Ich han das ächt nöd tüür gfunde, fürd Qualität. Häsch sini App au abeglade? Isch na cool, denn chasch scho mal chli id Songs inelose. Ich lose sie amigs, wäni am morge uf de Bahnhof laufe und chas chum erwarte... Händ ier ihn dänn nöd mit Sax buechet, sondern eifach zum uflegge? Muesch dänn unbedingt verzelle, wies gsi isch, Du bisch ja vor mir dra

daenu: Ja, de Quellehof isch wükli wunderschön. Mir händ eigentlich zerscht nöd so e "edli" Location welle, sondern eifach ime Resti en Saal miete. Eus isch sehr guets Ässe aber rächt wichtig und drum simer det eifach mal go luege. Womer dänn i däm Saal inegstande sind, isches für eus sunneklar gsi, det dinne und suscht nieneds Ez simer mega happy.
Ich han au rächt lang nöd gwüsst, wänn mir das mit de Chind selled in Agriff näh. Wenns nach mim Fründ gieng, hättemer scho jetzt zwei Chind Ich han eifach zerscht au na chli welle schaffe, damit ich mini ganze Usbilide nöd ganz für nüt gmacht han und mini Bedingig isch au, dass ich nacheme halbe Jahr Pause wieder zw. 60 und 80% gang go schaffe. Jetzt isches für mich au sunneklar, dass ich ziemlich schnäll nachem Hochziit Chind möcht und hoffe, dass das dänn au alles wie gwünscht funktioniert.
Stimmt, de Ladycomp isch scho ziemli tür, aber ich für mich chan säge, dass sich d Investition glohnt hät. Du muesch nacher nie meh öppis für Verhüetig usgäh und ich möcht eigentlich auch nach Schwangerschafte wiiter mit dem verhüete. Lueg doch mal suscht im Riccardo oder uf Ebay, det findsch rächt oft sehr gueti Occasione.

30.01.14 08:18
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädels!

Maeve: Ganz e schöni Location! Mir macheds wie ihr weniger Lüt defür sind alli für alles iglade. :)

Me: Ich bin immer am hie und her überlegge, obi jetzt mini Sache bi Etsy scho bstelle söll oder no warte. Finds irgendiwe no zfrüäh und nachher dänki ja guet suscht liit eifach diheime ume defür isch gmacht scho gmacht.

Schöne Tag!

30.01.14 08:33
Sue87 

Re: Bräute 2014

LaMariee
Juhu de chasch du morn go brutkleishoppe;O) bi ja gspannt ob dis Traumkleid findsch;O)

Pricana
Woow bi öich louft ja ou einiges;O) mir hei no nüt sitzplan-mässigs gmacht da mir ja d Einladungen no nid dusse hei..ha aber dänkt dasmers äuä de mit Post-it werde mache dasme immer wider cha schiebe bismer di definitivi Version hei;O)

Taeboyana
Wow mega schön de Stempel vo etsy…und d schueh ou!! Wenis richtig in Erinnerig ha chame ebe würkli ersch gad ab drü monat vorher alüte fürne Termin…aber süsch probiersch eifach mau?? Mir hei denn eine zmitts im Tag gha und müesse frei neh das isch chli müehsam gsi aber isch vilicht ou je nach Standesamt verschide…

Blumenmädchen – Körbli
Ha dänkt dasi die gern selber wetti mache…eis hani scho ize muesi nume no es zwöits finde. Wott se ner wiis aspraye und fändi ebe so blüemli wie im Ahang uuuu härzig…weiss öper obme die cha selber mache und wenn ja wie??;O)

Budget
Hmmm mir si momentan eher chliii drunder aber hätte afangs mau mit 20`000 grächnet gha und ner nachem Location-Entscheid uf 25`000 ufemüesse und ize simer öppe bi 24`000…hei aber Kleid und Kleider Bridesmaids und Esse/Trinke no nid definitiv dinne…

Claudilein
I wetti geeeeeeeeeeeeeeeern d Iladig gseh;O)

Maeva
Herzlich willkomme!!!

Pfingstrose
Was hesch alles ufder Liste für Etsy??;O)

Me
So ize heimer di def. Gästeliste besproche. Hüt abig wotti alli Couverts fertig aschribe und d „Päckli“ für di gladene Gescht fertig mache. Am Sunntig chöme Gotte und Götti vo mir zu üs hei und de werde mir ihne gad ihri Päckli geh dasmers nid uf Züri müesse schicke;O) bi gspannt wiesi achöme;O)

Datei-Anhänge
etsy.jpg etsy.jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

30.01.14 08:45
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete moooorgää :)

maeva: herzlich willkomme ! schön tönts, eui planig :)

pfingtsrose: ha no ke pn mit dinere iladig becho

principessa: aaaah neiii, was sell denn das ? isch ja s letscht. sind doch all fründe, wie in gottesname chunts zu so sache ? chani nid versta echt. s git echt gnueg anderi wuchenend und das zeigt mir dass die fründschaft eigetli nid so vill wert isch, sorry weni das so säge. mich würd das extrem ufrege
guet wenner de tante absäged ! sell doch für eu stimme. tut mer leid, häsch menschlich gse echt grad chli pech i dim umfeld *seiliebgedrückt*
wett di etz aber au nid abezie gäll

mascara: ou de muni au probiere. ha bis etz de cover girl gha und bi relativ z fride aber ha halt u churzi wimpere...a propos...hamer überleit falschi wimpere fürs hochzit aneztue aber irgendwie sägi mir, wett ja glich no die si woni bi...

daenu: das wird sicher klappe, mitem dezember am flughafe z stah mitere trummele
aso bi mir hets ja zwei wuche duured nachem absetze vom nuva ring, de bini scho mit minere tochter schwanger gsi und bi aso au scho "28" gsi..und mini kollegin 33, dasselbe. im november hät sie denkt sie setzi mal ab, das gieng ja länger und sie well de nochli ad fasnacht..chasch denke, zwei wuche und peng :)

jane: ou ja du, das gaht nüm lang..ha grad am zistig mitem chef gredt wegem name...s git ja shco extreeem vill orte wo me das muss melde..ich no zuesätzlich i de schuele, kita, hort.-.omg de weissi was de summer z tue han, nachem projekt hochzit hani scho denkt ich heb denn so en leeri und müss mer es neus hobby zuetue

claudilein: dafi au e pn ? .)

30.01.14 08:55
littlefoot 

Re: Bräute 2014

20 rappe :)

sue: absolut sweet das chörbli :)

etsy: ou ja pfingstrose zeig mal dini etsy schätz :)
sue, ich glaub me cha det au öperem folge..ich ha 40 artikel i de favorite :
ha etz mal es paar aghänkt für d gwundernasene unter ois

me: übrigens...ich sueche ja bänder in mint und pfirsich für a mini töopf und candybar gläser...bi etz gester im bastellade gsi und erstens hends nie beid farbe i de glich breiti und tür isch das au no. etz hani uf etsy gfunde. das ding isch eifach de hammer ! s gaht eifach lang, vor allem vo de usa...warte etz au scho 15 tag uf öpis...drum gnueg früeh bstelle :)

Datei-Anhänge
anzug.jpg anzug.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

kleid.jpg kleid.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 14 kB

kleid 3.jpg kleid 3.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 42 kB

kleid2.jpg kleid2.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

band grün.jpg band grün.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

30.01.14 08:58
littlefoot 

Re: Bräute 2014

etz musi glatt no en bitrag mache heieiei :)

bi de schueh bini unsicher...meine die chani ja nacher nüm alege irgendwie... finde aber niene so cooli. ha mal no gseh gha, wo ganz glitzered. die würdi nacher au zu jeans alegge.
d lampions sind echt de knaller ! mit LED..nur isch da de versand eifach u tür. chämt uf 42.- für 12 lampions...aber das gseht sicher hammer us im garte...und wenns de regnet...tja de verchaufi sie öperem wo nach mir hürated

Datei-Anhänge
band pfirsich.jpg band pfirsich.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 3 kB

schueh.jpg schueh.jpg (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 14 kB

led.jpg led.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

torte.jpg torte.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 21 kB

30.01.14 09:55
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Iher händ gester Namitag ja no voll Gas geh

Janedoe
Ja den häts dini Chefin wrkli no gschickt gmacht mit de Lohnerhöchig.
Oooh so härzig mit em Name. Gaht würkli nüme lang .

Claudilein
Dörfi e PN mit de Iladig? Danke :)

Maeva
Au vo mier no es herzlichs Willkome und Gratulation zu euere Verlobig :)

Laprincipessa
Ja findi guet, händer eu für de vo de Mess entschiede. Jez muesch es nu no de Tante bibringe :-/

Sue87
Wooow das Chörbli isch ja voll härzig!! Muen mich den au no uf d'Suechi mache.. Wie mer das sälber bastled weissi nöd.. Das häsch uf Etsy gfunde?

Littlefoot
Voll kuuhli Sache :) Was mer nöd alles uf Etsy findet .
D'Farbe vom Band sind uu schön, gfallemer sehr guet. D'Schueh findi voll härzig :) Stimmt halt scho, dass en nöd unbedingt wiedr chasch alege :-/
D'Lampion findi au de Knaller. Ich chönt mer au no vorstelle, dass die guet wiedr verchaufe chöntisch nach em Hochziit..

30.01.14 10:06
Sue87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
wow schöni Sache - si die alli vo etsy?? d Tortefigur und d Lampions gfalle mer seehr

lil.lian
ja genau das körbli hani uf etsy gfunde aber porto wäri fasch 40 franke für EIS körbli...das findi de gad mega viel..

30.01.14 10:35
Bibi77 

Re: Bräute 2014

littlefoot
e wörd d lampion gad abchoufe nachem hochziit! 😃

30.01.14 10:48
littlefoot 

Re: Bräute 2014

etsy: ja alles vo etsy :)

bibi: ehrlich ? aber ich tu sie ebe no aspraye du häsch ja nid die gliche farbe..aso mini sind pastell (mint&peach), falls du e dunkleri häsch chamer sicher nomal drüber...aber das isch de halt blöd gäll.

messe: weiss das öpe gnau ? bechunt me a de messe guetschine usw. für herre azüg ? de chenti mi GG ev no bewege ad messe z luzern z ga :)))

 1 .. 299 .. 596 597 598 599 600 .. 799 .. 997
würklech   Janedoe   gspannt   würklich   squishy   Littlefoot   irgendwie   Taeboyana   Location   bstellt   schaffe   Problem   Hochzyt   Hochziit   Iladige   Zuletzt   bearbeitet   richtig   Pfingstrose   malinchen