| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 530 .. 997
24.01.13 16:56
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula:
Hmm... Ich weiss jetzt ned grad. I ha diir nur welle mitteile, dass d'Idee ihne en Überraschig ins Zimmer lege ä kuuli isch. Es isch nebetsächlich, vo wem d'Übernachtig übernoh wird ii dem Fall. Oder han ii ez en Knopf und da isch ned dini Idee gsii?

24.01.13 17:03
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Malinchen: Du hast vollkommen Recht! Ich bin auch dankbar für das was ich gelernt habe, wenn es zum Teil auch harte Schule war!Ich habe in meiner Ehe sicher auch viele Fehler gemacht ( bin noch immer nicht perfekt , mag mich aber wie ich bin !!! ) !
Denke in jeder Beziehung gibt es mal ein wenig Auf und Abs , da merkt man dann erst so richtig ob man wirklich zusammen passt und harmoniert!!! Denn in guten Zeiten füreinander da zu sein ist wesentlich einfacher als wenn eine Katastrophe nach der anderen auftaucht!!!

Mein Ex und ich waren einfach grundverschieden und sind daher auch mit Situationen verschieden umgegangen!! Was es zwar spannend aber nicht einfacher gemacht hat!!
Irgendwann hat er nicht mehr mit mir geredet und mich gegen was jüngeres, knackigeres ausgetauscht!! Ich habe danach sehr gelitten und mein Selbstvertrauen ist arg gebeutelt gewesen!!!
Aber ich habe daraus gelernt, es überstanden und wieder von vorne angefangen!!!

Mein Ex hat nun schon die 7 Freundin!!! Und ich habe dafür meinen wahren Schatz gefunden!!!!

Ich bin glücklich und es geht mir gut!

Ich hoffe auch mein Exmann findet irgendwann die Frau die er sucht und wird glücklich!

Ich wünsche jedem Mensch einen Menschen der ihn liebt und unterstützt, ihn braucht und ihm hilft, denn wenn wir ehrlich sind, ich glaube das ist ein menschliches Grundbedürfnis!!!

Schöne Abend no......., gniesst es!

Liebs Grüssle

Delfinchen

24.01.13 17:45
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ja, ich denke auch, dass jeder Mensch irgendwo auf der Suche nach dem wahren Glück ist, Geborgenheit, Liebe, Vertrauen... Viele werden enttäuscht und können danach nicht mehr vertrauen und wenden sich einem Glück zu, dass sie oft nur über kurze Zeit vergessen lässt, dass sie auf der Suche nach etwas sind, das eben nicht in zwei Stunden oder vier Wochen oder fünf Jahren wieder vorbei sein wird und sie genauso unglücklich und leer zurücklässt, wie sie vorher waren... Wir suchen doch alle ein Stück Ewigkeit...

Ok, Poesie zum Donnerstagabend jetzt beendet

Nein, ich bin Schweizerin und wohne an der Grenze vom Kanton TG und SG... Meine Mutter kommt aber aus Winterthur und irgendwelche Grossmütter oder Urgrossmütter sind auch noch aus dem Kanton Appenzell... Ich bin bloss in Deutschland zur Schule gegangen. Das ist vielleicht auch der Grund, warum ich so langsam bin, wenn ich Mundart tippen will, das hab ich nicht gelernt

Allne en schöne Obed...

24.01.13 18:49
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Also, ich hoffe ich chan alles beantworte und schriibe woni wet, ohni's z'vergässe.

Es isch ja extrem viel Gloffä

@Jeschi: Mir sind am 14.11 zämä cho und und ich wür gern im Summer hürate aber wets nö alzu heiss. Und den het sich de 14.06, gfinds super da de Tag gliich isch, und Juni halt den hämmer chli e kriisä gha, weg de Chile, wo a dem Datum bsetzt isch gsi, und den hämmer ufde 28.06 verschobä, und ha mi mega müsse a das gwönne. Den endlich wo ich mich a das Datum gwöhnt ha, het mini Traum Location scho es Jazz Festival zum durefüerä. Also, hani mitem Sigriest vode Chile telefoniert, und er het ois den trotzallem chöne am 14.06.14 innäschriibä. Mega, mega cool. (und wieder umdänke, aber langsam chunts) ich gfinds allgemein chli schwirig umzplannä. Aber min GG isch super, und het mega viel Geduld

Aso 14.06.14 solang nütmeh schief lauft.

@squishy-fishy: gönd ihr ine Frei-chilä?

@nisliker: dini charte sind eifach super schön. So perfekt

Ja.... und mehr hani grad nö im Chopf viellicht chunt mir spööter no meh in Sinn

24.01.13 20:14
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: I gloube mir hei üs eifach lätz verstande. Chas gits...

24.01.13 23:28
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula: Alles ist möglich Aber es het globs scho schlimmeri Missverständnis gäh

lilmonkeyme: Isch es gad asä ufällig oder kennsch dii chlii demit us?

Guute Nacht und tröiimet süäss

24.01.13 23:29
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@squishy: ich schicke dir en PN

24.01.13 23:31
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@squishy: ich chan dir gar kei PN schicke ^^ aso, ich känn mi chli de mit uus bi in England au ine frei chilä und da ide Schwiiz gömer i di normal reformierti, will si bi ois im dorf eifach mega lebändig isch. uu kuul :)

25.01.13 09:46
Carole1985 
Re: Bräute 2014

guete morge zäme

ich hoffe es gaht euch allne guet?!

ich han geschter en offerte vomene fotograf überch (www.tag7.ch)
er macht eus en priis vo 3'900.- für es paarshooting vor de hochzit, 1 stund a de zivile trauuig und 1 tag a de kirchliche trauuig inkl. spese, bearbeitig vo de föteli, usb sticks mit de föteli und en online galerie
finds no en guete priis, ha allerdings no kei verglichsmöglichkeite will ich no kei anderi offerte han :)

25.01.13 09:53
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Carole, tönt doch vernünftig bi Dir. I zahle fürs Kirchlech zwüsche 1'200-1'800. Je nach Zyt wo si wird drbi si. Da mir üs im Feburar träffe, weiss i ersch denn meh. So aus Verglich. Oder gang doch mau online chli ga gugge, für 12 Stund zausch zwüsch 1'500-2'700 ämu was ig jtzt so gfunde han.
Witers wärde mir de am Träffe bespreche, ou ob si ggf am Zivile no 1 Stund chunnt cho fötele...
Wie lang würdi de dr Foograf am Kirchlechi drbi si?

 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 530 .. 997
Hochziit   gspannt   irgendwie   Zuletzt   Hochzyt   malinchen   squishy   würklich   Pfingstrose   richtig   Taeboyana   Location   Problem   Janedoe   bearbeitet   würklech   bstellt   schaffe   Littlefoot   Iladige