| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 800 .. 997
31.01.14 08:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

@maeva: Härzlech willkomme im Forum!

@jane: Dr Nuvaring isch für mi öpis vom schlimmste gsi woni a Verhüetig mal usprobiert ha! Kei Lust meh, wenn hets mir weh tah und jedä morgä bini fasch gstorbe vor hitz - ha immer ohni Jacke usem Huus müessä wöui süsch nassgschwitzt im Büro wär acho... Ha ou lang nid tschegget dases vo däm blödä Ring isch, bis i ha Frouearzt gwächslet und dä mau gfragt het obi keini Näbäwürkige heig.

@nala: Drücke dir d düüme für dini Prüeffige!!! isch ja mega härzig vo dinerä Familie!!! Und isch ja um so besser wenn das klappt mitem Wunsch-Bluememeitli...

@Fara: oh nei!!! I bi gad gschockt u weis gar nid was sägä... Es duet mir so leid! I bewundere di ächt wie du mit all däm umgeisch und immer wieder d Chraft findsch ufzstah und witerzmache... I wünsche dir viel Chraft hüt bi däm Termin mitem Chirurg und dänke ganz fest a di!!!

@me: hmm, irgendwie erschiint mir die Hochzytsach jetz ou gad nümme so wichtig... Die zwöi Bands us Dütschland wo mir agfragt hei hätte nur 800.- kostet, si aber beidi scho usbuecht a üsem Tag. Üse nöi Band-Scout luegt aber witer u mäudet sich wieder wenn er no öpis weis... De bini vori per Zuefall no ufnes Duo us Bern gstosse wo mir ou no würd gfalle, isch aber äuä nid so GG si Gschmack. Sie hei i 2 Wuche e Uftritt inerä Bar und i luege mal ob mir det härä chöi go lose.

Und süsch louft gad nid viel. Fröie mi riesig ufs Träffe morn und ganz viel Gsichter zu denä Nicknäme kennä z lerne!

31.01.14 09:14
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!

Fara: Oh das sind ja unschöni News. Han so s Gfühl gha das alles uf em beste Weg isch wie du amigs gschriebe häsch. Chan mir nur wage vorstelle was das für en Schlag is Gsicht isch für dich. Schön häsch du aber die Stärchi zum gäge das kämpfe und din GG wird sicher immer hinter dir stah. Das isch doch enorm viel Wert - nöd alleige sie.

Und ja es stimmt den sind Hochziitssache wieder mal unwichtig... Und mer frögt sich grad, wiso nervts mich wenn öpert kei Bscheid uf Iladige usw. git. Es isch doch eigentlich egal. Mer frögt nah und de ander seit ja oder nei aber am Fest isch ja eh nur Bruutpaar wichtig. :) D Liebi!

Schöne Tag allne...

31.01.14 09:42
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Maeva
Ja es isch scho no e schwierigi Entscheidig mit em Name. Das mit em Name aneh vo de Frau, chani no verstah, dass das de Maa nöd wet mache.. Drum findis eigendli nöd schlecht, dass jede de Name bhalte chan..
Abr schlussendli ischs ja guet händer eu chöne einige. Und das mit em Allianzname für d'Chind findi e gueti Idee, vorallem wege sim Name halt. Hani gar nöd gwüsst, dass mer das chan mache..

Nala05
Dämfall no vill Glück bi dine wiitere Prüefige!!
Voll härzig mit de Tante, dass d'Flüg scho bueched händ. Und au s'Bluememeitli, voll süess :)

LaMariee
Vill Spass bim Shopping hüt!! Druck der de Dumme, dass dis Chleid findsch!!

Fara
Oh nei :(( das duet mer mega mega leid!! Ich wünsch der ganz viel Chraft für din Termin hüt!!

Malinchen
Jaaa ich froi mi au scho gaaanz fest uf morn :) Bin mega gspanne..

Me
Mier händ gester no s'Treffe mit em Pfarrer gha. Zersch hät er chli vo sich verzellt und den händ mier eus vorgstellt und er hät den no ganz en hufe Frage gha. Den hämer vo eus verzellt wie mer eus känneglernt händ, wies cho isch, dass mer wännd hürate, wieso chirchlich, etc…
Er hät den no drü Stelle us verschiedene Bible mit eus glese und mier händ eus no für ei Bible entschiede, wo mer den no überchömed bi de Trauuig.
Mier händ den im Juni no ein Termin bi ihm und den gahts den meh um Detail sälber für Trauig. Und au um verschiedeni Text, Trauuigsspruch, Ablauf etc…

Dönd iher singe ide Chile? Wenn ja, was singed iher für Lieder? Ich weiss letzti isch gad Diskusion gsi um d'Musig ide Chile, abr ums singe ischs glaub weniger gange?

31.01.14 11:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: ah cool, das tönt ömu guet öies Gspräch! Wägem Singe idr Chille weisi äbä ou voll nid... I weis, dass me das "sött" wöus halt Tradition isch... Aber i weis nid, mi persönlech schiisst das immer enorm a wöu i überhoupt nid gärn singe und när bewegi eifach aube nume ds Muu u due so als ob. Drum hanis eigetlech nid wöue mache, aber mir hei ds Gspräch no nid gha u weis halt nid was dr Pfarrer de drzue meint, wenn mir das verweigere...

Wenn möchti uf kei Fall es Lied usem Gsangsbüechli, die fingi schrecklech... Eher irgend es Gospel-Lied oder so. Aber die si äuä um so schwieriger...

31.01.14 12:10
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ja das chani nahvollzieh mit em singe
Ich finds eigendli scho no schön, abr ich chas halt eifach au nöd würkli, oder meistens sind doch d'Lieder vill z'höch!! Und ich singe den eigendli au nöd mit..
Er hät gfunde wemer nöd wennd singe, isch es keis Problem. Susch heter au s'Chilesingbüechli oder mier chönted au öbis eignis bringe, den müsstemer eifach es Singblatt mache. Gospel hät er au no vorgschlage, aber ich weiss nöd öb den das guet usechunt.. Abr d'Idee findi eigendli nöd schlecht miteme Gospel-Lied..

31.01.14 13:48
daenu16 

Re: Bräute 2014

Maeva: Ich chan dich sehr guet verstoh. Mir hend au überhaupt nöd gsparet bim Esse. Und i finds mega schön wie du schrieb, ihr sind dinnegstande und für eu isches sunneklar gsi. Mir hends genauuuu glich erlebt!
Ladycomp: Gueti Idee, han natürlich no nie für Occasione gluegt.
Name: Dini Entscheidig chani sehr guet nohvollzieh und cha mir grad vorstelle wases do für Diskussione geh het. Verstoh aber dBeweggründ voll und ganz.

Pfingstrose: Erlediget isch erlediget, oder? Bevors denn nümme im Sortiment vo dene Shops isch uf Etsy!

Sue: soooo härzig das chörbli *WOW* I finds mega härzig mit dem wisse Deckeli dinne mit Spitzerändli, jööö. D’Blüemli muesch glaub usprobiere mit Stoff irgendwie wickle würdi etz sägä. Mit Textil-Liim oder paar Nadelstich. Muesch glaubs chli pröble, usser du findsch es Tutorial.

Littlefoot: Ich würd de Plan vode falsche Wimpere für’s HZ nöd grad in Wind schüsse. Es git au falschi Wimpere wo nöd grad so Transemässig usgsehnd und gaaaanz natürlich chönd si, also doch no wie du usgseh chasch.
Ja das wär’s echt voll mit de Trummle am Flughafe. I mim Chopf isches echt sunneklar gsi – schräg wie sich das plötzli so klar zeigt!
Hey super was du alles zum bstelle gfunde hesch. Mega härzigi Sache!
Etsy isch eifach dääää Hammer!

Janedoe: vlt mueses so sie, dases ebe plötzli sunneklar isch!!

NuvaRing: ich han genau s’glich gha…nöd nur Lustlosigkeit sondern au NULL ATRIEB überhaupt! Bin au sooo froh gsi wonis denn usegfunde han! (vor fast 3 Jahr)

Nala: alles Guete für dini Prüefige. Toi toi toi !
Daaaanke, du Liebi *freu* mues denn nomol goh weni de Schleier han.
Ahhh, dä Volume Million Lashes isch aber au guet. Aber de Mega Volume Collagen 24h isch dä Mäster *hehe*
Hach gell *schmacht* GG mit Chinde gseh…da hüpft sHerz

LaMariee: Juhuuuu, viel Spass bim shoppeeeee!

Fara: ich han dir e PN gschriebe

Lillian und gmeinsam Singe ide Kirche: Mir hend am Kirchliche e Sängerin wo LIVE singt und vonere Fründin vo mir ufem Klavier begleitet wird. Trotzdem singemer no eis Lied mit de Lüüt (sind aber au huufe Primarlehrer/Kindergärtnerinne debi und au susch Lüüt wo gern singed). Mir singed „Grosser Gott wir loben dich“ will das würkli sehr bekannt isch.
Und mir versueched bi „Oh happy day“, dass dSängerin de Lead singt und dGäscht so wie de Chor (so als Echo). Weisch wienis mein?

Me: Mir hend geschter no de "Atrag zur Eheschlüssig" usgfüllt und etz au abgschickt. Wow, es wird sooo konkret. Bis zum Zivile no 66 Täg, bis zum Kirchliche no 71 Täg

Defür hani hüt Morge no en Dämpfer gha. Vlt möged ihr eu no erinnere, ich han ja scho sitem Summer für GG am kirchliche welle es Füüürwerk organisiere. Er liebt Füürwerk und es wär eifach di perfekti Überraschig gsi. Jetz hani hüt definitiv de Bscheid becho, das mir kei Bewilligung defür überchömed. Kei Chance!

31.01.14 14:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

@dänu: was?! Kei Bewilligung fürs Fürwerk? Wieso de das??? Es isch ja sit Afang Jahr scho stränger worde, aber i ha gmeint für spezielli Aläss (was es Hochzyt ja isch) chönn me glich sone Bewilligung ha? Duet mir mega Leid dass das nid klappt, wär ja würkli ä mega cooli Überraschig gsi...

Hihi, ja die cheibe Primarlehrer si alli so musikalisch... Das isch ei grosse Punkt gsi würum dasi mi für Oberstufe ha entschiede. Die arme Chind hätte aui ä Schade wenn sie mit mir müesstä musiziere...

31.01.14 14:05
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Danue: Oh schad wegem Führwerk... Mir hend das zerst au welle aber will euses Resti imene Naturschutzgebiet liit isch somit klar gsi das es eh nöd gah wird. Meinsch findsch öpis anders lässigs als Überraschig oder wotsch jetzt lieber garnüt meh mache?

31.01.14 14:07
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Chillelieder: Also mir hürated ja eh nöd i de Chile. Aber ich verstahn eu haargenau... En Gospel wer aber sicher no cool. Den ischs ja ganz anderst vom Klang här und finds den amigs no witzig wie d Lüt in fahrt chömed. Es gaht ja den au chli um de Spass und nöd um d Chile... Wie wers zum Biespiel mit "I will follow him" vo Sister Act? Das find ich persönlich eifach es GEILS - sorry das Wort - Lied.

31.01.14 14:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

"I will follow him" findi ou meeega cool! Das wär sicher es cools zum Singe...

 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 800 .. 997
Zuletzt   bearbeitet   malinchen   Hochziit   schaffe   würklech   bstellt   Pfingstrose   irgendwie   Hochzyt   squishy   richtig   Taeboyana   Littlefoot   Problem   gspannt   Location   würklich   Iladige   Janedoe