Bräute 2014 |
|
1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 801 .. 997
|
|
|
01.02.14 11:23
Schittli
|
Re: Bräute 2014
Liebi fara E weiss leider ned so rächt was, e der söu säge. E wünsche der eifach, dass du dörfsch gsung wärde. E wünsche der ou, dass du ke witeri ableger hesch. E wünsche der ou viu chraft, i dere schwäre zyt. E hoffe ou für de, dass du dis hochzyt so chasch fire, wie du der das vorstöusch. Lass dech eifach mou lo drûcke und vil chraft gäh! Glg schittli
|
|
|
|
01.02.14 12:46
laprincipessa
|
hey ihr liebe!
ich bin no ade probefrisur! s wird drum bitz spöter bi mir sorry!
bis nacher frömi! :))
Lieeb Gruess
|
|
|
02.02.14 13:15
Lula
|
Hoi zämä
@jane: So cool, u de ersch scho mit am nöiie Name! Ha das dänkt wo ni uf am Uswiiszentrum unterschriebe han, für di nöii ID
@littlefoot: Es isch durchus erstunlich wie dReaktione vo de Lüüt mängisch si... Di chasch ja sicher ou no später bruche, eifach mau so für ne Garteparty?!
@Snicki: Ok, bi ja de gspannt ob mir ou scho gli so was müesse unterschriebe...
@Maeva: Hoi u härzlich Willkomme bi üs! Tönt schön bi öich, richtig Romantisch!
@principessa: Gäbti aber jo ou no anderi, mit guetem Pris-/Leistigsverhältnis, jänu ämu de viu Spass drmit! Hesch es ar Tante scho gseit? Wie het si reagiert?
@Sue: Härzigi Körbli! Süsch chasch ja so chlini koufe, u se säuber dekoriere
@nala: Dini Tante isch ja mega härzig!!! Wie isch dPrüefig gange?
@Fara: Tuet mir so leid für Dich! Wünsche Dir ganz viu Kraft u Energie! Wie isch dr Termin bim Chirurg gsi?
@lil: Mir hei "Vogel ohni Flügu" zum mitsinge, u de no es Kirchelied, gugge mir aber no mit dr Pfarrere ah
@Dänu: Oh so schad! Isch ja mega eklig vo de Behörde!! Wie chame de so schwierig tue?! U wenn de denn eifach Zuckerstöck nimmsch? Die bruche gloubs kei Bewilligung, oder? I weiss, es isch überhoupt nit zgliche, aber de hättet ihr zmingst chli öbis
@lamariee: Ou so schön! Härzlechi Gratulation!! Dörfti äch e PN mit am ne Foti?
@Bruttreff? Und wie isch gsi geschter?
|
|
|
|
|
|
|
03.02.14 22:19
Pricana
|
Halloo zäme Ich nutz die momentan Stilli da ine grad mal zum nahläse und ufschaffe :p
@Taeboyana: de Stempfel gseht uu schön us, schickmer na eue persönlich :)? Binmers ez grad auna am überlegge.. Für was brucheder de alles?
@LaMariee: ou die traumtorte.ch gsehnd meega us, so schad sind die sowiit weg =/ hans dir am SA gar nöd gseid, aber dis kleid isch soo schön gsi :)!!
@Pfingstrose: dankee für dini PN, sind uu schön eui Iiladige!
@littlefoot: und, hender scho chli meh rückmeldig becho uf eui iiladige? Ja gäll es entüscht eim scho, aber es isch ja nöd bös gmeint vodä lüüt und sie freued sich sicher über d iiladig :)
@janedoe: also de DJ Claudio würd bi eus 8h spiele, bis am morge am 3. Ja das chunt ganz sicher guet mitem Gerard :)! Ja genau, mir tüend eigentlich jede Platz zueteile, suscht hetti glaub angst dasses nöd würd funktioniere :) aber es isch eecht nöd eifach :p sooo schön mitem job vo dim GG und de tolle Zuekunftsussichte :)!!
@maeva: herzlich willkomme im forum :)! Tönd super eues Programm!
@laprincipessa: ah hetter doch na zuegseid? Und hetter au gseid warum er sich so lang nöd gmolde het :)?
@lil.lian: tönd super eue plan vodä Ferie :)! Wenn gönder eigentlich?
@malinchen: jaa so diskussione kenni zuu guet, dass nervt mi amigs au :D tuesches ez wieder ändere uf de homepage?
@Fara: han dir e PN gmacht
Bruuttreff: Ich hans au suuper gfunde und uu spannend, mal endlich d Gsichter z gseh zudä Nickname, die einte hani mir gaanz anderscht vorgstellt :D hoff es git es nächsts mal und denn a runde tisch, damit mer mit möglichst vielne chan rede :)!
@me: bi mir gits eigentlich nüd nois, han hüt mal a eusere excel-liste bastled und hochziits-mails sortiert. Han hüt und morn frei willi morn Geburi han und hüt wär de ganz Tag plant gsi zum HZ Sache z mache und ufrume aber bin hüt morge verkelted ufgwached mannoo.. ez heissts es vicks medi night neh und schnelll is bett und morn de tag neu afange und doppelt so viel erledige :)!
|
|
|
|
1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 801 .. 997
|