Bräute 2014 |
|
1 .. 303 .. 603 604 605 606 607 .. 802 .. 997
|
|
|
05.02.14 08:38
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Guete Morge ihr Hübsche
Pricana: : Hesch din Geburi doch no chönne gnüsse, au wenn ned ganz fit gsi bisch?... Tequilla Mousse tönt ja geil. Dörft ich s Rezept ha? Das muesi mal mit de Mädels usprobiere
Lula : Grossi Pünkt hemer nüm viel offe... Mir hend mal de grobi Tagesplan biz besproche und wiemers mit em Apéro jetzt gnau wennd mache. Meh dezue witer une...
Daenu: Jöö, das isch ja mega herzig vo dim Vater
me S Treffe gester isch en volle Erfolg gsi. Üse Tätschmeister isch mitere vorbereitete Tabelle cho, woner vo 10.00-3.30 im Halbstundetakt Feldli gha het zum usfülle. Wer, was, wenn, wo mues mache. UU herzig. Mir hend den mal grob de ganz Tag duregsproche und er het alles ufgschriebe und mit Farbe kennzeichnet. Er töggeled no alles in Computer und schickts üs den (also nume d "light" Variante, will so wies tönt het, hend ihn scho lüt weg Darbietige kontaktiert ) ... Wenn öpper intresse het, chani den suscht per PN schicke, sobaldinä becho han... Suscht hemer üs no entschiede, das mer d Getränk für de Apero selber organisiered. Mini Schwöster (TZ) organisiert es paar Kolleginne, wo den weg ufstelle, ischänke und so lueged. Die nächste Pünkt wo jetzt no astönd sind: - Offerte für Apero (essen) ihole - Luege wies bide Aperolocation mit Tisch etc usgseht - Bim Getränkehandel für d Aperogetränk luege - Treffe mit em Pfarrer - Besprechig mit de Abiglocation weg Menu, Deko, Ablauf etc. - Blueme - Deko Was staht bi üch no so a?
Zuletzt bearbeitet am 05.02.14 08:39
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05.02.14 11:38
Maeva
|
Re: Bräute 2014
Hey liebi Brüt, ez gäbeder wieder Gas und ich chume nüme nah mit läse
lil.ian: Mega cool wägem Datum fürs Zivile, gratuliere! Isch super, hät Züri das jetzt ändli gänderet. Mir hürated zivil ja au im Stadthus, händ aber na müesse verbi gah uf de Tag genau 6 Mönet vor em Datum. Wenn mer s Züg chan online mache, isches halt scho viel gäbiger.
broncos: Wow, so en Tätschmeister isch wükli super. Bi eus machts min Brüeder und er leit sich au mega is Züg. Er isch glaubs au "hinter eusem Rugge" chli am Sache organisiere. Mir händ ebe chli Päch mit de Trauzüge und er will das jetzt als Tätschmeister alles wieder guet mache, mega härzig.
pricana: Au vo mir nachträglich na alles Gueti zum Geburtstag. Hoffe häsch din Tag glich na chli chöne gnüsse.
jane: Das wäg de Homepage hätti mich ehrlich gseit au rächt gnervt, obwohls ja für sie eifach nume peinlich isch und du ja weisch, dass die Wort vo dir chömed. Wenigschtens hät sies jetzt gänderet. Ich wär scho ziemli beleidigt, wänn ich usefinde wür, dass d Wort wo min Fründ über mich uf de Homepage gschriebe hät, nume usem Internet kopiert sind. Nöd jede chan glich guet formuliere, aber das isch doch egal. Wichtig isch nume, dass es vo Härze chunt.
malinchen: Freu mich mega für eu, dass ier jetzt e Band gfunde händ und ier zfriede sind. Gäll isch es schöns Gfühl, wenn mer amigs wieder öpis vode Lischte chan strieche. S Bild wird immer wie meh komplett
me: Mir chömed eusem Traumhochziit au langsam Schrittli für Schrittli nöcher. Am Wuchenend hämer d Homepage gstaltet und müend nume na es paar Sache chli verbessere, dänn chönd d Lüt sie dänn aluege. D Iladige sind au ide Endphase. Muess nume na 4 baschtle mitem französische Text und denn na alli Couvert mache. Das sött aber im Verglich zu dem woni scho gmacht han, nüme so e grossi Büetz si. Bin scho rächt stolz uf die selber gmachte Iladige und hoffe, dass es d Gäscht es bizeli schätzed
Die grosse Pöschte wie Chile, Pfarrerin, Location, Musik, Fotografin und Transport hämer rächt schnäll ka, aber ez hani zGfühl, dass die viele viele chline Sache viel meh Arbet gäbed. Han das scho chli unterschätzt! Und ich dänk immer, dass ich sicher d Helfti vergässe. Zum Glück hämer ez aber na chli Ziit und bis im Juli hämer dänn bestimmt alles fertig.
(D Ehering hämer letscht Fritig scho chöne go hole und sind meeeeeega happy! S isch so schwär, die nanig azlegge!)
|
|
|
|
|
1 .. 303 .. 603 604 605 606 607 .. 802 .. 997
|