| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 803 .. 997
05.02.14 13:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

Mädels i bi gad "Girls" am luegä während em Arbeit schribä... Dr Charlie het ja ä meeeeeeeega cooli Wohnig!!! Das möchti ou mau... Hahaha, ha gad huerä fröid. Mues das gad mit öich teilä.

Datei-Anhänge
charlies room 2.jpg charlies room 2.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

charlies room.jpg charlies room.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 44 kB

05.02.14 14:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gugus ihr Liebe!

Hach die Wuche chumi überhaupt nöd zum schriebe und leider au nöd zum läse. Chan also nix kommentiere... Usert das d Malinchen jetzt e Band hät. Tönt ja mega mässig!!! Schön chönder das abhacke.

Ich han mal welle no e Frag id Rundi geh... Werde paar vo eu au Ballön stige lah? Wie mached ihr das mit em Hellium... Werdeder die Ballön selber fülle oder chan mer die a gwüssne Ort scho gfüllt aliefere lah?

Schöns Tägli!

05.02.14 14:28
malinchen 

Re: Bräute 2014

Mir wei keini Ballön lah stige, aber i has scho mal organisiert fürnes Fest. I ha denn eifach sonä Fläschä mit Helium gmietet, chasch a vielnä Orte würd mal google was i dinerä Nöchi isch. Scho fülle würdi se nid, brucht ja süch när mega viel Platz.

I has denn vo carbagas gha.

05.02.14 15:40
Broncos 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Jaaay, so cool mit de Band Und üches Motto isch de Hammer, han das irgendwie gar nie richtig mitbecho aber es rockt Und das mit de Jukebox isch au mega lässig. Das wird sicher es super fest, würi also grad cho Und s Zimmer wür mer also au no gfalle...

Janedoe: La di vo üs ned stresse. Min GG het ebe im April die mündlich Awaltsprüefig und ich gang neb em schaffe ab em Februar für s Höchere Lehramt wieder ad Uni. Den simmer gnueg beschäftigt mit anderem züg, drum hemer bis jetzt scho so viel gmacht

lil.lian So lässig mit em Termin fürs Standesamt freut mi mega für euch. Weiss no genau, wiemer dazumals zum Stadthus useglofe sind und mega happy gsi sind, weg em Termin. Und genau wie mir, de letscht am Abig. Isch für üs dazumals würklich super gsi. Ev. chönteder ja für en Apéro de Chrüzgang miete. Denn hender no chli meh vom schöne Stadthus

Maeva: D Gäst schätzed die selber gmachte Iladige sicher. Ich hets so gern au selber bastled, aber mir hend so viel Gäst für das het ich nie zit gha. Gits es Föteli vode Iladige? *gwunder* Ou und dafi au d Homepage aluege? *obergwunder*

Pfingstrose: Mir organisiered kei Ballön, aber bin mal amene Hochzyt gsi, wos gha hend. Det hend d TZ d Ballön grad vor Ort ufgfüllt und de Lüt verteilt. Hani e u schöni Idee gfunde, han biz d Hoffnig, dass das üsi TZ als Überraschig mached, wür ja perfekt zu üsem Motto "love is in the air" passe mal luege

05.02.14 16:44
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Dönt super mit de Band und de Jukebox! Dänn händer ja würkli das, wo eu besser passt…
Yeah würkli voll kuuhl igrichtet die Wohnig..

Maeva
Ja sisch jeze zimli neu mit de online-Agenda. Am Telefon letzt Jahr händs no gseit, dass die irgendwenn igfüehrt wird. Letzti bini wiedr mal go luege, det ischs abr nonig drufe gsi. Und bäääm hüt stahts ide Ziitig und sie isch ufgschalte.
Döfti au no dini Homepage aluege?

Broncos
Ja ich han gad hüt au no aglüte wegem Chrüzgang. Han jeze mal reserviert, nachdem er de Priis gseit hät.. Isch ja es riese Schnäppli. Den dömer eifach sälber öbis chlises no organisiere.. Mit eme Caterer zahlsch den ebe grad wieder mega vill!!
Iher händ en au reserviert gha? Bzw. dini TZ?

Pfingstrose
Bi au ame Hochziit gsi mit Ballön. Wo mer us de Kapelle use cho sind, sind d'Ballön links und rechts vom Igang gsi, wie wenn Spalier stahsch. Une händs eifach d'Schnuer vom Ballon mitere Chette befestigt. Weisch wie ichs meine? Das hät au no mega kuuhl us gseh gha..
Und bi de Hochziit vo minere TZ händs au Ballon bracht als Überaschig. Dete händs es zvierte mit Hellium ufblast.

DJ
Hät öber en DJ vo Swiss DJ? Wenn ja welle? Mier händ ja no über das gredet bim Bruuttreffe.. Weiss es ebe nüm. :-/

05.02.14 17:18
Bride2014 
Re: Bräute 2014

Liebe Bräute 2014!

So nun habe ich mich auch endlich angemeldet
Wir werden im September auf dem Engelberg heiraten und das Budget ist ausgeschöpft, weil wir uns einfach extrem schwer tun, einige Gäste von der Gästeliste zu streichen...wir sind 40 Familienmitglieder und 30 Freunde - ist es euch auch so schwer gefallen und wie habt ihr dies gelöst?
Bei einigen Freunden würde ich am Liebsten die Freundin weglassen

Deshalb geht die Suche los für preisgünstige:
- eine geeignete Sängerin für die Trauung (Gospel + Soul bevorzugt)
- Musikerin für Apéro evtl. auch Abend
- eine/n tolle/n Fotografen, für ca. 8 Std. (und zwar wollen wir alle Bilder zur Verfügung und auch überarbeitet ;-))
- evtl. habt ihr günstige Stuhlhussen?

Vielen Dank schon mal und alles Liebe und einen traumhaften perfekten Tag wünsche ich euch!

05.02.14 19:58
Pricana 

Re: Bräute 2014

Halloo zäme und schöne Abig!

@Lula: dankee :)! Hehe ja bin voll dra gsi bis am halbi 6i, aber het sich glohnt :p

@Broncos: ja merci, hans doch na chöne gnüsse obwoh ich am abig soo kaputt gsi bin, aber s backe und vorbereite für am abig het mi schön abglenkt :) jaa ich schickders rezept gern, aber ich hans nöd soo de hammer gfunde :p (nur min GG isch begeistered gsi:p ) hans gester s erschti mal gmacht willi fajtas gmacht han zum znacht und denkt han das passt denn. Aber es isch uu stark worde :p aber ich schickders suscht mal, isch ganz easy zum mache :)
Ou schickschmer die lischte auna? Findi ja u herzig vo euem Täschmeister, mega engagiert :D

@Janedoe: dankee, han au u froid gha :p! ah würklich? nöd mal wenigstens es sorry? Wie hesches denn eigentlich usegfunde? finds guet hesches ihre gschriebe!

@lil.lian: ja gää :)! Hehe jep han einiges vor gha, aber mini bürokollege hend hüt alles dankend gässe und froid gha :p ja danke, isch gmüetlich gsi, so wienis han welle :) hehe mis mami isch imfall gester abig cho und het gseid ez chanmer fürs zivile es jahr vorher reserviere, aber hanere denn müesse säge das das leiiider nöd für eusi gmeind gilt, mir chönd ja erscht 3! Mönet vorher! Aber freud mi meega dasses ez für eu grad so guet passt het!! Wenn hender scho wieder s kirchliche, nöd viel später wies zivile, odr?
Ou super wege google maps, mueni unbedingt mal probiere :)! Müend ja eusi Route auna zämestelle!
Jep ich han en DJ vo Swiss DJ, de DJ Claudio. Und d Janedoe und glaub au d Maeva hend de DJ Gerard vo dete ;) mir hend ja gwechsled vonere Band uf de DJ und freu mi ez mega druf, vorallem findi hend d Swiss DJ’s würklich es guets Agebot und de 24h Notfallservice findi de Hammer :p

@malinchen: uuu tönd aber super eui band :)!! Für wenn hender denn die, wenner am abig e jukebox hend? Für währed em apéro? D jukebox chunt sicher au meega guet a am abig :)! Haha die wohnig wär ez gaar nöd miis :D

@maeva: bin ganz sicher das eui gäst die selber bastlete iiladige sehr schätzed, ich han de ufwand defür na kein moment bereut :) schicksch eus na es fötteli vodä iiladige und d website :)?

@Bride2014: Herzlich Willkomme :)! Jaa mir hend au lang bastled adä Gästeliste und hend au es paar müesse striiche womer halt „nur“ an Apéro iladed , aber mir hend jetzt doch mit chli meh als 40 gäst die wichtigste für eus und jetzt stimmts :) Sängerin und Musiker chan ich dir leider kei empfehle, mir hend am Abig eifach en DJ :) Stuhlhussen gits glaub einigi da im Forum, im moment sinds es paar am verkaufe, weiss nöd grad i wellem Ordner aber suscht muesches mal bidä Suechi igää :) Willsch eus na öppis vo dir verzelle, wie lang sinder zäme, wie alt und wenn hürateder :D?

@me: bi mir gits nöd viel nois, han nur na am Reisebüro gschriebe obs ufgaht mitem Visum undem neue Pass für eusi USA-Reis und es isch alles keiis problem zum glück :) aber irgendwie hemer gester drüber gred, dassmer suscht eifach euses zivile würdet vorzieh dassmer gnueg ziit hend für de Pass und alli Dokument, und obwohls ez nüme nötig isch würdi doch plötzlich gern früehner zivil hürate und endlich de Termin mache.. :) muen hüt abig namal mit mim GG rede :) ah und denn müemer eus endlich mal um Blueme kümmere, da hemer na gaar kei ahnig. Hend ihr alli eui Blueme scho, de Struus und d Deko? Was hend ihr für das budgetiert? Ich han da leider gar kein Richtwert.. =/

So, wünsch eu na en super schöne Abig, namal allne danke fürd Geburiwünsch wo na cho sind und bis baald :)!

05.02.14 22:09
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Abe liebi Brütlis!

I schaffes o wieder mau - aber ke Angscht, i gibe er Müeh dasses ke Monsterbitrag wird, drfür chani ô nid uf aues igah.

@janedoe: Das isch ja rächt hiuflos und unkreativ vo dere Person? I würd mi schäme auso und verstah di mega guet dasses di ma!
Wow, scho gli bisch zivil ghürate! Ig wirde ou für ds zivile zum Coiffeur ga und mi la schminke, irgendwie findi, isches doch e schöni Glägeheit. Wägeme Strüssli bini no unschlüssig. Wär vielech schono schön?

@Pfingstrose: Mir wärde Ballön la stiege aber i cha dir nid gross witerhäufe, wüu üs das GGs Mami vo sich us het gschänkt. Dänke aber scho, dass me das aus chönnt miete. Bi üs hets näb dr Chile e ganz neui riesigi Hängebrügg und mir wette se de vo dert la stiege.

@pricana: Nachträglech aus Guete, hoffe hesch di Tag trotz Ercheutig chönne gniesse. Dis Dessertbuffet wod da hesch uf d Bei gsteut tönt super und d Überraschig vom GG isch ja Hammer!

@Bride2014: Härzlech wiukomme! I chönnt dir 2 Sache abiete: E super Fotografin (mir und diversi Brütli hie inne woni ha chönne überzüge hei sie: www.andrearufener.com) und mir hei 70 wissi Stuehlhussene woni nachem 16.08.2014 günstig würd witergäh. Ig hase ou vore 2013-er Brut abkouft, wirde aber nur ca. 50-55 bruche. Wed Inträsse hesch, schrieb mer doch e PN. Es gäb ou no roti Bänder drzue.

@Brutträff: Has ou super gfunde aber mit paarne bini irgendwie gar nid zum rede cho... vielech schaffe mers no einisch, i wär drbi!

@lil.lian: Euchi Flitterwuche töne super! Mir hätte o mau Hawaii im Visier gha, aber verschiebe das uf speter, wüu mir 3 Wuche fasch zweni finde und das Jahr nid scho wieder so langi Ferie chöi mache.

@malinchen: Isch de cool wäg dr Band und Jukebox, wieder e grosse Punkt abghäglet! Danke ou füre Tipp per PN, i mues itz de mau paar Afrage losschicke, aber die Wuche isch so schlimm, chume eifach zu nüt...

@me: Aso faus süsch no öper e guete, priswärte Tipp het für Musig, wär dä härzlech wiukomme! Irgendwie tüe mir üs chli schwär drmit. Wette e Sänger mit Begleitig für d Chile und am Abe simer nis äbe no nid so schlüssig. Entweder e Band (aber äuä ztüür) oder e DJ. Mini Afrage woni bis itz ha gmacht, si aui nid erfougrich gsi (entweder viu ztür oder ke Antwort...).
Drfür gits süsch 2 positivi Sache: 1. Mini rote Schueh si ungerwägs und 2. hani dr Tipp vo LaMariee befougt i Sache Torte und ha dert agfragt. Sie isch a üsem Datum no frei und würd üs sehr gärn mi Trou vomne Cupcakes-Turm mitme Mini-Törtli zoberst erfüue Und das gemäss Offerte für weniger as 400.- inkl. Lieferig (für 50 Persone). Hei jetz grad es Träffe mit ihre für am 18. Februar abgmacht zum aus bespräche und langsam chani gloub sogar GG drvo überzüge (u süsch zahli die haut säuber ). Ha u Fröid!

Süsch chöme mir die Wuche leider nid zu viu, heis ziemli sträng und am Friti flüge mir gschwing für ds Weekend uf Venedig Fiire dert GG's Geburtstag u freue üs wahnsinnig!

So, wünsche euch e schöne Abe und bis gli wieder!

06.02.14 09:30
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete mooorge :-)

sasi: ha ke ahang gse wegem bolero ..?

malnichen: lässig weg de band :) jukebox tönt ganz cool.

lilian: gratulierä zum datum ! endlich unkomplizierts zivilhürate...hoffentli ziend die andere städt au mal gli nache.

maeva: schön dass alles vorwärtsgaht bi oi !

pfingstrose: ha so lustig...ha grad die wuchä a ballön stige la denkt mi GG hät mal welle himmelslaterne. aber da das de kolleg scho gmacht het..bini nid so warm mit dem. drum hetti a farbefrohi ballön denkt...grad guet dass du fragsch wegem helium

bride14: welcome :)

pricana: ich bin letscht wuche go luege wegem struss und de blueme für tischdeko...mannomann, hett nid denkt dass hortensie so tür sind am stuck...7-12.- het sie gmeint. das würd mi 250.- choschte für tischdeko ! (ha ja ca 16 töpfli zum befülle). het mi aso schier hindereglitzt. und de bini in migros go psochte und gsehne det dunkelroti hortensie- bi denn natürlich grad go afrage...die hetted s ganz jahr wissi, roesroti und blaui, dunkelroti je nach zit für 15.- pro 3 stuck...bi denn aber die wisse go aluege inere grössere migros und find die nid so schön. etz muni denn nomal luege obs schöneri git im märz april.- de nimis bi de migi. und susch luegi au ganz ganz vill ume obis irgendwo günstiger bechäm... isch sone sach. aber mi struss de staht :)

taeboyana: oh wow schnell uf venedig so guet :) bi vor es paar jahr gsi isch halt scho schön.

me: warte uf mini etsy schätz haha :)

06.02.14 11:30
Broncos 

Re: Bräute 2014

Guete morge

lil.lian: Mir hend dazumals de Chrüzgang ned offiziell reserviert gha, wil mir nach em Schiff in Küssnacht ja no en richitige Apéro gha hend. Aber mini Schwöster het den e Kollegin vo mir für de Apéro organisert gha. De Chrüzgang isch zwar scho reserviert gsi, aber erst es bizeli spöter und den hed mini Kollegin ganz lieb gfraged und mir hend den sogar en Tisch vo ihne übercho, eifach mit de Bedingig, das mer bis de ander Apéro afaht weg sind. Mir hend den sowiso ufs Schiff müesse, het also alles perfekt passed.
Mir hend de DJ Alex vo Swiss DJ. Mir hendne gwählt wil er Spezialist für Musig us de USA und Country isch, aber au alles anderi wo halt so gängig isch spielt. Mir hend bis jetzt eifach eimal telefoniert und mir hend e super Idruck

Bride2014: Welcome!! Also mir hend vorher definiert, das mer 50 Lüt für de Abig iladed, bi meh find ichs persönlich den u schwirig, am Abig mit allne mal biz rede und so und den reuts mich irgendwie so viel Geld uszgä, weni den gar ned richtig mit dene z tue han. Das het den aber au bedüted, dass ich mini Tante, Unkle, Cousine und Cousin nur zum Apéro chan ilade, will die elei scho über 50 Persone gsi wäred. Hend aber au all verstande, will es isch allne bewusst, dass mir en grossi Familie sind und fast all stönd bi ihrne Fest (Geburi oder so) vor em gliche Problem. Min GG het e chlineri Familie und bi ihne isch es "normal", das mer au Unkle, Tante und Cousine/Cousin iladet am Abig. Jetzt hemer die vo sinere Site iglade und ich han defür meh Kollegine chöne ilade. Sind glaub all zimlich z fride mit de Iladig.
Weg em Fotograf schick ich dir grad en PN.

Pricana: Ja den bini ja mal gspannt uf das Mousse ... Das mit em zivile chani sehr guet verstah, also das Jahr bi üs, isch sicher gnueg lang, aber ich het glaub au suscht, e chline grössere Abstand dezwüsched welle zum s zivile au eifach biz gnüsse und ned dasi den scho völlig am stresse bin weg em chirchliche (ich weiss jetzt scho, dasi es paar Täg vorher am duredreie si wird, Kontrollfreak ahoi ) Weg de Blueme chan der leider au ned helfe, das isch eine vode nächste Pünkt woni mi drum kümmere mues.

Taeboyana: Bin ja gspannt wie der d Schueh gfalled. Und das mit em Cupcaketurm isch ja mega lässig
Mini Eltere hend üs ufs zivile es weekend in Venedig gschenkt... Mir sind ebe mal mit de Familie gsi, won ich öppe 12i gsi bin und han uuuunbedingt en Gondelfahrt welle mache, mini Eltere hend gfunde es sigi z tür und lohni sich ned, aber zum mich z fride stelle hends mer versproche, dass si mir uf d Hochzyt en Gondelfahrt in Venedig schenke werded. Und sie hend sich tatsächlich no dra erinnered und zude Gondelfahrt au grad no Flug und Hotel gschenkt
Gnüsseds, ich find die Stadt so lässig, vor allem im Winter, mer chunt sich chli vor wie imene Märli

Me: Lauft grad ned so viel. Aber schick den allne wo gfragt hend d Liste weni si vom Tätschmeister becho han

 1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 803 .. 997
malinchen   Janedoe   bstellt   Zuletzt   irgendwie   bearbeitet   Littlefoot   Hochziit   Taeboyana   richtig   Problem   Location   würklich   würklech   Iladige   schaffe   gspannt   Pfingstrose   Hochzyt   squishy