Bräute 2014 |
|
1 .. 304 .. 605 606 607 608 609 .. 803 .. 997
|
06.02.14 14:11
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
@Pfingstrose Mir möchted fürs Fotishooting gaaaanz grossi Ballön, hend aber 1. no kein Abieter gfunde und 2. hemmer eus no kei Gedanke wegem ufblase gmacht aber ich denke dmalinchen hed scho recht, brucht ja de meeega Platz wenn die scho ufblase lahsch lah liefere. Chönnt mer au vorstelle dass das einiges tüürer wird…
@Broncos So viel wie möglich vorbereite isch ja uf jedefall super. Aber iher hend de ja echt no so einiges vor demfall i de nächste Ziit
@lil.lian Mier hend de DJ Gerard vo de Swiss DJ
@Bride2014 Herzlich Willkommä! Mier hends au relativ schwierig gfunde, da eusi Location max. 60 Persone wird bewirte, hemmer nur a 55 Lüüt Iladige verschickt und bewusst ‚Du‘ oder ‚Ihr‘ id Iladig gschribe. Bi Lüüt wo solo sind hemmer sowieso en ‚Du‘ Iladig gschribe und hend au 3-4 Kollege, wo mer de Partner gar ned kenned oder erst churz zeme sind. Dett hemmer au en ‚Du‘ Iladig gschribe. Die 3 Reserveplätz gönd ja denn 1x füre DJ und als zwei Notfallplätz druf… Schribe nacher grad unne no was zu dem Thema.. Nachem Hochziit wärded au mier eusi 50 Husse wiiterverkaufe, isch aber für eu wahrschinli zwenig demfall
@Pricana KEIS Sorry!! Sie hed so chli zickig ‚welle Stellig dezue neh‘.. Hed ja denn aber s’wichtigste eifach usglah. Findes inzwüsche wirkli nume no lächerlich und armselig. Bi de Blueme chani dier leider gar ned helfe. Eusi erst Offerte isch uf über 3000.- cho und das isch glaub kein wirklich realistische Priis.. Find ich zumindescht.
@Taeboyana Ich denke, bstelle mier denn au en chline Struss fürs Zivile und gah de zum Coiffeur. Schminke chani mi selber. Das isch de aktuell Plan. Aso mier hend ja de DJ Gerard vo de Swiss DJ und de spielt Saxophon und singt und isch DJ.. Aso quasi en Ein-Mann-Band plus DJ, oder so.. :D Hey das mit de Cupcake Torte tönt ja super! Mitem Priis laht sich din GG doch bestimmt überzüüge. Meinsch ned? Cool, Venedig.. so schön, viel Spaass!
@littlefoot Was hesch bstellt bi etsy? Die Sache wo du letschti postet hesch?
@me Soooo super, praktisch alli hend sich inzwüsche agmeldet… Für das, dasi vor zwei Wuche fascht brüeled ha willmer erst irgendwie 5 Ameldige gha hend findis ez meeega toll… Bi sooo glücklich. Gester isch am GG sin TZ dagsi und denn hani ihn gfragt obi bi ihm au grad alles id Gästelischte cha iträge und denn seiter, ja er bringt no wen mit. Er isch solo. Denn bini mega erstunt gsi und de seiter ‚Ja en Kolleg, er ischs no am abkläre. Ha zerscht mini Eltere welle frage obs mitchömed aber das wär glaub chle doof gsi‘. HALLOOOHOOO?!?! Mier isch Kinnlade imfall gad abe. Han gmeint de verarscht mich aber er hed das voll ernst gmeint. Und ha de au erstmal nüt dezue gseit. Ha das wie chli müesse sacke lah. GG redet ez bi Glegeheit mit ihm. De TZ weiss, das mier i de Location max. 60 Persone dörfed ha und das mier eusi Gäscht suscht scho mega bewusst usgwählt hend und e Huufe nur zum Apero iglade hend, wo mer eus au am Fäscht hetted chönne vorstelle und ez will de eus völlig unbekannti KOLLEGE mitbringe. Findi krass
Hey Mädels… Bi eus gahts nur no 100 Täg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.02.14 14:56
munggi87
|
Re: Bräute 2014
@janedoe das het mi aso grad us de rueh brocht u soooo gnärv muesi aso grad völlig lo sacke.. aber mir isch das glich u gloube de gg isch de glichermeinig tz het nur gmeint das wäri doch e glägeheit ihn kennezlehere aber hallo nei das fing i got ned :) ha grad mim mam müese a lüte die het de ou grad gmeint sogi typisch aber si seit wie du das isch üse tag! :)
ha nur vo de ringe es blöds foti gmacht ;) aber gibe dr artikku nr 564740 de chasch go güglse :) am gg sine gset genau glich us usert d steindli aber in ächt heter scho e angeri würkig aus uf em foto vo ihne :) im internet hät i dä nie a gluegt:) hei e angere favorit gha aber dä isch de in ächd ned so schön übere cho:)
|
|
|
|
1 .. 304 .. 605 606 607 608 609 .. 803 .. 997
|