| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 304 .. 606 607 608 609 610 .. 804 .. 997
06.02.14 14:57
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Dir demfall au gueti besserig! Hüt bini übringens in Wädi bi minere Oma... :)

Den isch ja guet wenn s Grundgfrühl no stimmt mit em TZ. Du mengisch isch mer au eifach überrascht ab gwüssne Ussage. Und es isch hald so persönlich es Hochziit das mers au so empfindlich ufnimmt. Im Läbe suscht passiert das ja amigs au den denkt mer sich aber eifach - äch chum de hets doch eh nöd so gmeint...

Aber isch doch guet wenn din GG das mit ihm chan regle! Hoffi doch... Ebe gell... Jede da sini Family mitschleicke... Hilfe! Würdi mir ja au nie in Sinn cho. Vorallem weni no TZ bin den hesch ja gnueg um d Ohre.

06.02.14 14:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hahaha übrigens, das hani eu no welle sägä..

GG hed hüt frei und seit so zu mier 'Ich ha denkt, das ich doch hüt chli vors Hochziits Forum setze und Playstation spiele'

06.02.14 15:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ja Pfingstrose, mer merkt dases di sauer macht :D Ich verstahs au vooooll!

Ich tue de uf jedefall nomal verzelle wenn das greglet isch.

He cool, chasch ja no gschnell ufe Kafi verbiicho

06.02.14 15:10
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wow, nur no 100 Täg. D Zit flügt... Uii, das mit em TZ isch ja würklich peinlich und scho fast lustig, aber wenn das din GG mit ihm regled wirds scho guet cho. Männer hend da ja amigs e sehr pragmatischi Art. Villicht isch s ihm ja eifach ned so wohl elei amene Fest. Kennt er denn die andere Lüt au?

lil.lian: Wow, so es schöns Chleidli Wo hesch es bstellt?

Munggi: Uii, das mit de Muetter vo dinere TZ het mi nur scho bim lese ufgregt. Gahts eigentlich no? Aber wenn si ja jetzt gar nüm wett cho, chans ihre ned so wichtig si, dass si a üchem Tag debi isch. Denn söll sis doch eifach la. Bi üs het mim GG sin Vater eifach plötzlich gfunde mir sölled sin Brüeder, woner sit Jahre stritt hend und ich ned mal kenne (kenn suscht die ganz Familie) ilade. Da hemer denn aber au klip und klar gseit, dass das für üs ned in Frag chunt. D Hochzyt isch üse Tag und ned d Glegeheit zum irgendwelchi Familiestritereie z kläre.
D Ring gfalled mer also au, irgendwie schlicht, aber mit de Steinli doch speziell. Mir hend üsi au vo Rhomberg Han immer no de 200CHF Guetschi für Brutschmuck, womer becho hend. Muess mal luege, wasi demit chaufe. Aber chan mi noni so entscheide, wasi ade Hochzyt für Schmuck söll alegge.

06.02.14 15:49
munggi87 

Re: Bräute 2014

@broncos
die isch eifach so fräch aber ev lütetsi de peröndlich ah u frogt no mau nochä ... söusi!
siter de öichi ringe ou a de mäss go bsteuä?
hei jo 200 müese a zahle u das hetsi de ufene charte glade isch das itze die 200fr geutschin? u muesme de brut schmuck poste? chume ni ganz so drus

06.02.14 15:54
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Danke für din Tipp. Abr ich glaub eher nöd. Ich het ebe eigendli u gern die Bänd..:-/

Littlefoot
Ja Chinderchleidli bestelle findi kuuhl :) Nur die ander Mueter vo de andere Chind hät gmeint, öbs echt nöd zwiis sind? Ich finds perfekt :)

Munggi 87
Ja es söt de schönsti Tag si vo dere Wuche :)
Joah das findi würkli au doof vo de TZ-Mueter. Voll schad ihri Reaktion, vorallem wenn sie ja no extra iladisch..
Finds no kuuhl bim Ring, dass es so chli schräg isch mit de andere Ebeni :) Gseht hübsch us..

Pfingstrose
Aber das isch ja au nöd normal, dass mer chan mitneh wer mer wöt . Sehr romantisch no Tisch aboue..

Broncos
Ja klar, da wär no de Link:
http://www.vertbaudet.ch/De/festliches-m...ur=6346&t=1
Es hät au no es paar anderi wissi Chleider..

06.02.14 15:56
Broncos 

Re: Bräute 2014

Muggi: Ja aber voreme Jahr. Mir hend ebe scho letscht Jahr im Juni zivil ghürate und d Ring sit den a. Mir werded sie den eifach im April, wenn min GG uf Vegas ga poltere gaht abzieh, graviere la und den hemer am chirchliche wieder de klassischi Ringtusch. Also weni mi no recht erinnere hemer au 200 CHF direkt ade Mess azahlt und sones Chärtli becho, das isch aber noni de Guetschi gsi. Das Chärtli hemer den brucht womer d Ring go abhole sind und de Rest zahlt hend. Den hets mit de Ring no en Guetschi für 200 CHF gä. Sowit ich weiss mues mer de ned zwingend für Brutschmuck bruche. Aber ich han ebe ned so gern Schmuck und usser so chlini Perleohrering praktisch nie Schmuck a. Drum bruchi de den grad für d Hochzyt. Wird wahrschinlich irgend en Perlecheti fürs Handglenk und Ohrering chaufe.

lil.lian: Danke für de Link, gang grad mal go gügsle

06.02.14 16:02
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lüt ilade: haha die lüt sind echt s letscht..sobalds öpis gratis git wenns all cho...schrib doch mal en zettel a all, ob öper de cheller chunt go helfe usmischte..wette, da meldet sich niemert wo no wett weiss ich wer mitne

lilian: ah ha grad de katalog becho und au sones chleidli gseh, mit taff in beige...aber finde das vo etsy am schönste chume nid devo weg.

Datei-Anhänge
chleidli.jpg chleidli.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 106 kB

06.02.14 17:00
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@Jane: nei isch ja wük mega drnäbe vo dere Person eifach so persönlechi Sache ga kopiere…
Aber ja, guet hesches ihre gad diräkt gseit…
Nimms aus Kompliment, dass dini Sache haut so guet gsi ;)
Mega schöne Bolero :) hesches iz bstellt?
Super hei säch auii agmäudet :)
Auso eue TZ wot eifach no ä frömde Kolleg mitnäh? Hmm scho chli speziell auso… das macht mä doch eigch scho nid…


@Broncos: ja has imfau när ou dänkt ka.. i schicke dr de no ä PN mit üsne Chärtli.. schad simr nid chli zum rede cho…
Isch schön chömet dir so viu positivi Rückmäudige über :) Eui Kärtli si haut wük super :)
Isch ja super git säch eue Tätschmeister so müäh :)

@Malinchen: ah das isch ja super wäg dr Bänd :) schön heit dir iz öpis gfunge :)
Diä Jukbox heimr ou mau agluegt gha.. fingi mega cooli Idee :) aber mir wärde äuä de ä DJ ha…

@Maeva: darfme es Biudli luge vo dä Iladige? U dHomepage ? :)
Das hani ou scho dänkt gha, diä chline Sächeli gäbe äbe de doch no viu ztüä… vorauem hani chli angst dassmr de ou a aues dänke.. aber öpe scho :)
Schön wägde Ringe :) muesch di haut no chli Gedulde ;)

@Pfingstrose: mir hei mau Ballön organisiert gha aus Trouzüge… u dert hei si üs ou no gseit ka, dassme de diä Ballön nid scho viu zviu vorhär cha fülle wüu si de nüme glich guet flüge… aber weiss ou nid wiä viu stung vorhär…
I ha den eifach so 2-3 dr Ufrag gäh diä zfülle..

@Bridge2014: härzlech willkomme :) wenn hüratet dir?

@Taeboyana: ou isch ja mega cool wägdr Cupcaketurte :) fröiit mi het si euch es guets Agebot chöne mache :)

@Littlefoot: und wiä si dLampions? Si ja diä wod wosch ifärbe oder ? :)

@munggi: mir hei ou viu weniger reaktione gha ausmr hei erwartet.. :(
Ig finge ou dir müesst diä ilade wo dir wük weit… u wes i iz beleidigt isch (nachdäm si säch scho säuber het iglade) de söu sis doch lieber lasi…

me: mir hei vorgester gad üse Flug für üsi Hochzytsreis uf Australien buechet
u das scho mit mim nöiie Name scho no gad chli speziell gsi aber fröiie mi mega

06.02.14 18:46
Fara 
Re: Bräute 2014

Hoi zäme

Ich sägs fängs bi jedem Bitrag: irgendwie findi de Aschlüss nüm ganz. Aber finde das Forum nach wie vor e mega kuuli Sach und drum wetti glich wieder mal verzelle.

Und vor allem eu DANKE säge für all die liebe Biträg und PN's.

Mittlerwiile händ mir zwei grossi Entscheidige gfällt:

1. lahn ich mich operiere und drum:

2. hürated mir bereits am Fritig inere Wuche zivil.

Mir sind extra am Mentig (eigetli hämmer scho am Fritig wele, aber s Stadthus macht am 3 scho zue! ) grad verbi ufem ZSA und händ euses Ehevorbereitigsverfahre grad dure zoge. (Isch im Fall nöd sooone Sach @all, wo das no vor sich händ. Mir händ eus, da's ja geilt hät, au kän Termin geh lah vorher, sondern sind eifach go chlopfe.)

Das heisst für eus jetzt, dass mir am Valentinstag hüratet. Mir sind eigetli beidi nöd so de Typ defür. Eher so: dänn lieber nöd. Aber jetzt passt's vom Datum her halt guet. Usser, dass sini Eltere nöd werded chöne debi sii. Das isch mega schad. Aber sie verstönds und händ gseit, mir selled das mache, wo am beschte segi für mich.

Ansonsten hämmer jetzt d Iladige in Druck geh (han meeega lang dra umebaschtlet und am Schluss erst gmerkt, dass sie zimli grau sind. Jänu, ez isch es halt so). Hüt dänn no Couverts bstellt und en Stämpfel für de Absänder. Min Verlobte hät no Etikette kauft und ez tümer mal d Adrässlischte mache. Und d Gäschtelischte nomal dure gah und luege, wer mer unter de gegebene Umständ wänd ilade und wer vilich doch nöd.
Min Verlobte isch usserdem a de HP.

Übrigens: @Vintage-Deko: Mir händ im Otto's no spontan Väseli kauft. Det häts so Fläschli, wo sone Vintage-Paris-Etikette druf händ und es Bändeli um de Fläschehals (dunkels fuchsia und wissi Spitze), wo mir aber vermuetli weg nemed/ersetzed.
Ich chöntis mal no fötele und würdi nacher au en Teil verchaufe, falls Inträsse würdi bestah. Neupriis isch 4CHF pro Vase gsi.

Bizli anderi Deko hämmer au no grad kauft (Serviettehalter in Schmätterlingsform - sind grüen, aber ev. tüemers no aspraye - und sonen Vögeliahänger "Love").

@janedoe: Phuu, da häsch di ja grad mit zwei rächt dreischte Lütlis umenand gschlage. Findes also au rächt schräg, din persönliche Text eifach uf di eigeti HP z kopiere. Und de TZ isch aso au chli en luschtige. Aber ich dänk, das werdeder scho chöne kläre.

@munggi: Sich sälber ilade und dänn grad no uf enere Begleitig bestah? Zimli dreischt. Ich hoff, ihr chönd das kläre und es git au nöd irgendwie e komischi Stimmig zwüsched eu und dinere TZ wäge dem.

@Pricana: Sorry wäg em SMS am Samstig, wo nöd acho isch. Das isch min Fehler gsi. Ich han dänkt, es hegi gar nüt devo abgschickt (han kä Gäld meh druf gha), aber so isches natürlich sehr verwirrend gsi. Pardon! Woni's gmerkt han, dasses s SMS nöd gschickt hät, hani irgendwie nüm möge.

@Bride2014: Herzlich willkomme!

Liebi Grüess,
Fara

 1 .. 304 .. 606 607 608 609 610 .. 804 .. 997
bstellt   schaffe   Problem   Hochzyt   richtig   irgendwie   bearbeitet   würklech   würklich   gspannt   Location   Littlefoot   Zuletzt   Pfingstrose   squishy   malinchen   Janedoe   Hochziit   Iladige   Taeboyana