| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 306 .. 609 610 611 612 613 .. 805 .. 997
07.02.14 13:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

@broncos: da hani kei angscht...

@lillian: Üs hei sie bir Trouig gfragt ob dr Vorname glich blibt... Villecht chönntsch ne lah lösche wenn dir hüratet?

@Gäste: I bi ou gspannt wie das bi üs usechunnt. Mir hei im ängerä Fründes-/Familiekreis 5 Persone wo Single si (Resp. dr Fründ vor einte lebt in Australie und isch denn vorussichtlech nid ir CH) und as ganze Fest iglade si. Bim Apéro ischs mir eigetlech no gliich wenn öpper atanzt wo mir nid iglade hei... Aber am Abe hei mir ou sehr bewusst nur die ängste Verwandte iglade und da möcht ig eigetlech nid, dass sie no irgend öper mitbringe.

07.02.14 13:35
Broncos 

Re: Bräute 2014

lil.lian: Isch bi mir mit em zweite Vorname au so bide Postfinance. Ich han min zweite Name aber u gern, drum störts mi ned würklich. Bi üs ide Familie isch ebe Tradition das mer zum zweite Name wies Gotti oder de Götti heisst. Und ich han en u gueti Beziehig zu mim Gotti, drum hani mega freud, dasi au no so heisse wie si. Han mim GG gar kei Wahl gla, die Tradition wird bi üsne Chind wiitergfüehrt Het din zweite Name au en Bedütig? Han au scho vo Lüt ghört wone vode Grosselter hend.

Malinchen: Ich han au zwei Kollegine, wo ganz früsch wieder single sind. Eini hemer sogar no mit em Exfründ iglade, wills dazumals no zäme gsi sind. Aber die hend beid vo sich us gseit, si chömed elei. Mal luege, öbs bi andere no witeri überraschige git.
Falls würklich Angst hesch, dass si no öpper mitbringend würi si suscht eifach druf aspreche. Bin bis jetzt mit dere Strategie guet gfahre. Han zb mim Götti extra aglüted und erchlärt, dass sini Chind nur an Apero iglade sind, er und sini Frau aber au am Abig, er het mega verständnis defür gha und organisiert jetzt extra öpper wod chind nach em Apero chunt go abhole.

Zuletzt bearbeitet am 07.02.14 13:41

07.02.14 13:47
malinchen 

Re: Bräute 2014

@broncos: Ja gäll das chame nie wüsse... Geit ja doch no es zytli u villecht chömä de da scho no bim eintä oder anderä Früehligsgfüehl uf u d Beziehigskonstellation veränderet sich.
Ja i gloub i wirdes ou so mache und denä eifach schnäll alüte oder mal aspräche weni se gseh...

Isch ja ä meeeeega schöni Tradition mitem zwöite Name!!! I ha ou 2 Näme aber ha Null bezug zum 2. Finde ne jetz nid mega schrecklech oder so, aber i stellä mi nie so vor oder so...

07.02.14 13:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@malinchen
Bim Apero simmer au voll unkompliziert. Da planemer eifach so +/-. Mal luege.

@me
Han ez grad en Termin für s Frisiere gmacht nächst Wuche. Fühle mich da doch sicherer. Bi eus heds sone Hairstyle Academy und dett chanis ez für 25.- mache lah. Han scho am 11i de Termin und am 14:00 isch Trauuig. Ha mich no niiie vo Studente frisiere lah Da die Mittagspause hend muessi/darfi scho so früeh gah und wenns mer de ned gfallt, chanis ja deheime ganz gschnell wieder abewäsche Aber bin ez sehr zueversichtlich! :)

07.02.14 14:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Broncos
Ja es eher chli e Hass-Liebi . Ebe einersiits findis uu lässig zwei Näme zha, abr überall muen er den doch nöd stah.. Mini Eltere händ mich ebe zersch andersch wölle taufe (Melanie) und dänn häts aber überall gad so vill Melanies geh und drum hani den en andere Name becho.
Aso ich möcht eigendli au mine Chind en zweite Vorname geh und de GG eher weniger.. Das mit Gotti/Götti oder Grosseltere hani au scho ghört..

Malinchen
Neinei so schlimm ischs den au nöd.. was mich halt ufregt zersch chunt de normali Vorname (de hät scho 8 Buechstabe) und den no de zweiti Vorname (Melanie) und den de Nachname.. es isch eifach mega lang und unnötig..
Abr das verstahni nöd so, dass sie eu gfrägt häd mit em Vorname, öb de glich blibt. Han gmeint es isch nöd so eifach e Namesänderig zmache..
Ich stell mi aso au nur mit mim erste Name vor .

janedoe
Das klappet scho mit de Frisur :) Döfsch der nöd so vill Gedanke drüber mache..

Zuletzt bearbeitet am 07.02.14 14:19

07.02.14 14:19
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hey Mädels ich han jez de Floristin gschnell aglüte und gfragt ob sie mier en chline Struus cha mache mit es paar Rose und Schleierchruut wie uf dem Bild. Und jetzt seit sie 70-80.- würd das choschte. isch scho huere viel, ned?

Datei-Anhänge
Hochzeit_2_2_1_1024x1024.jpg Hochzeit_2_2_1_1024x1024.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 256 kB

07.02.14 14:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: Ja gäll, i bi o total überrascht gsi wo sie das gfragt het... I ha ou immer gmeint das sig fasch unmüglech ussert me wird verfolgt oder so. Villecht choschtets weniger wenn mes gad denn macht und sie si düe nid so heikel bim 2. Vorname oder so, kei ahnig!!!

@jane: Ah wägem Coiffeur tönt doch cool... das chunnt sicher guet! Wägem Struss findis ufnä wäg scho viel, aber i gloub das choschtet scho ca. so viel. I bi denn äbä härä und ha gar nid gseit für was dasi dr Struss bruche, ha nur d Blueme gseit woni möcht drinne ha, so chli d Farbe und wie viel dass er dörfi choschte (30.-). Und es het mir när mega guet gfalle... Dä wo mir mis Mami bracht het, het när no so Verzierige etc. dranne gha, isch e "ächte" Brutstruss gsi und het gad meh als dopplet so viel kostet...

07.02.14 14:37
Broncos 

Re: Bräute 2014

lil.lian: Das mit de Längi hani au es biz mit em zweite Name. Min erste het ja zum Glück nume 4, aber de zweiti het 9! Immerhin het sich bide längi vom Nachname dur d Hochzyt nüt gändered

Janedoe: Wow, das isch ja mega günstig weg de Frisur. Isch sicher en Versuech wert und falls es denn nix wird, chasch ja no selber was mache. Bin den scho uf Föteli gspannt.
Also weg de Blueme. Ich han ned würkli Ahnig devo. Ich han bim zivile de Struss uf em aghängte Bild gha plus zuesätzlich no sones Asteckerli wo eigentlich für min GG denkt gsi wär, aber denn z gross gsi isch und drum hets den min Vater agsteckt. Für beides zäme hemer, weni mi recht mag erinnere 70 CHF zahlt. Vo dem her findi das Agebot vo dir scho no tür, ich han ja au wissi Rose drin gha. Aber han halt kei Ahnig, öb die jetzt türer sind wils Winter isch oder so.

Malinchen: Hesch au es Föteli vo dim? Oder besser gseit vo dine zwei

Datei-Anhänge
Blumenstrauss_zivil.jpg Blumenstrauss_zivil.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 103 kB

07.02.14 14:45
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ich find 70.- bis 80.- au no relativ vill für so en Bluemestruss .
Finds no en guete Tipp vom Malinchen (danke!) wegem Struss.. Seisch was gern für Blueme hetisch und den de maximali Priis.
Und wenn inen Bluemelade gasch, händs ja meistens scho gmachti Strüss dete, den gsesch au ungefähr wie tür die sind..

07.02.14 14:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

I ha es Bild gfunde, isch aber mega schrecklech abgseh drvo dass gad beidi Strüss druffe si. Nimes de wieder drab wenn dirs agluegt heit... Dä wo ig i dr Hand ha isch dr "unächt" dr ander dr "ächt" Brutstruss...

Datei-Anhänge
Brautstrauss.jpg Brautstrauss.jpg (62x)

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

 1 .. 306 .. 609 610 611 612 613 .. 805 .. 997
gspannt   Janedoe   irgendwie   Hochzyt   würklich   Zuletzt   Iladige   würklech   Problem   richtig   Hochziit   squishy   Pfingstrose   schaffe   Location   Taeboyana   Littlefoot   bstellt   bearbeitet   malinchen