Bräute 2014 |
|
1 .. 306 .. 609 610 611 612 613 .. 805 .. 997
|
|
|
07.02.14 13:35
Broncos
|
Re: Bräute 2014
lil.lian: Isch bi mir mit em zweite Vorname au so bide Postfinance. Ich han min zweite Name aber u gern, drum störts mi ned würklich. Bi üs ide Familie isch ebe Tradition das mer zum zweite Name wies Gotti oder de Götti heisst. Und ich han en u gueti Beziehig zu mim Gotti, drum hani mega freud, dasi au no so heisse wie si. Han mim GG gar kei Wahl gla, die Tradition wird bi üsne Chind wiitergfüehrt Het din zweite Name au en Bedütig? Han au scho vo Lüt ghört wone vode Grosselter hend.
Malinchen: Ich han au zwei Kollegine, wo ganz früsch wieder single sind. Eini hemer sogar no mit em Exfründ iglade, wills dazumals no zäme gsi sind. Aber die hend beid vo sich us gseit, si chömed elei. Mal luege, öbs bi andere no witeri überraschige git. Falls würklich Angst hesch, dass si no öpper mitbringend würi si suscht eifach druf aspreche. Bin bis jetzt mit dere Strategie guet gfahre. Han zb mim Götti extra aglüted und erchlärt, dass sini Chind nur an Apero iglade sind, er und sini Frau aber au am Abig, er het mega verständnis defür gha und organisiert jetzt extra öpper wod chind nach em Apero chunt go abhole.
Zuletzt bearbeitet am 07.02.14 13:41
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|