| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 807 .. 997
09.02.14 18:18
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Liäbi Mitbrüütli

Ig ha letscht Wuche gar nid d Ziit gha zum Schriebe. Das wird leidr ide nächschte Ziit genauso wiitergah. Mini Chefin isch für 3 Wuche wäg u jetz hani echt mega vieu z tüeh im Gschäft u chume chum dezue zum aues nacheläse.

Hochziitstechnisch simer bitzeli dranne. Ha grad no Gläser us de USA bsteut u hoffe, dass die gli mau glieferet wärde. Denn wetti no so Chläber lah mache für d Konfigläser. Wett us Gaschtschänk de Froue säubr gmachti Konfi schänke. Für d Männer tuet mi GG so chlini Schnapsfläschli organisiere (sini Idee gsi ).

Sodeli, ig tue vrsueche, dassi cha mitläse, abr für z schriebe fäuht mehr wahrschienli die nächschte Wuche schlichteifach d Ziit

09.02.14 19:31
daenu16 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Han grad no das glege wegem TZ wo wett de Kolleg mitbringe (oder isch das s’geheime Zeiche für sin Schatz?). Jedefalls isch super dass din GG no mit ihm redet. I find au das mer das ned mues eifach so hiineh…usserdem wirder ja sowieso beschäftiged si..da ischs eher sim Kolleg langwilig wo niemert kennt!!!!
Freu mi scho uf dFötelis vo dinere Frisur und überhaupt vom Zivile!
Sind echt dRose so tüüür am Valentinstag? Hmmm, ich würd namel e anderi Floristin froge. Finds defür en uuuuh härzige Struss. Ah etz hanis grad glese…und denn weniger Rose? Oder anderi Blueme? Immerhin bisch ja vor Kurzem nonig mal sicher gsi dass du eine wetsch…oder liegi falsch? Oder du lasch dir ide Migros eine zämästelle!

Lillian: oooh so schön das Kleidli für Bluememeitli! Ich goh grad am Mi mit mim Bluememeitli go Kleidli poschte!

Littlefoot: ooooh das Kleidli isch au mega schön und so härzig mit dem chline Detail (Blüemli)
Wow, etz bini meeeeega spannt uf din Name. Und du heschen echt no nie es zweits Mal ghört? Aaaahh ich wotts wüsse. Min GG het au so en Name und no en speziellere Zweitname.

Fara: Du bisch so starch und muetig! Und euri Entscheidig jetzt eifach scho früehner z’hürote verstohni voll und ganz. Nämeds easy, gnüssed eifach dä Tag in volle Züüg, fiiired euri Liebi und die tüüfi Verbundeheit wo ihr sicher durch die schwäri Ziiit hend. Alles alles Guete und en wunderschöne Tag wünschi eu am Valentins-/Hochzitstag!

Me: Ich han hüt absolute Basteltag (für sHochzit). Dezue lauft Olympiade, herrlich!
Am 4.März hämmer de Termin für sGspröch ufem ZSA. Im Bezirk wo mir wohned hets verschiedeni Zivi-Beamti. Nur eine devo isch en Ma und vieli hend scho gseit...chönd nur hoffe das ihr denn nöd dä hend....und ihr chönd 3 Mal rote wer mir hend, haha
Super...aber ebe, es gilted ja, zerscht mal eigetli Meinig bilde!

10.02.14 09:13
Broncos 

Re: Bräute 2014

Gute morge mini liebe mitbrütlis

littlefoot: haha, das mit em neue Hobby hani mir au scho überleit .. wobi grad nach de hochzyt dörfemer denn ja no Föteli, Fotialbum und Dankeschärtli mache. Ich hans eifach na dis na gmacht. Z erscht mal s offesichtliche, halt ID, Arbetgeber und so, denn hani mal alli Chärtli im Portemonaie dureglueged und nachher amigs eifach, weni no Post becho han mit em alte Name. Aber wird bi dir mit de Chind sicher no biz ufwändiger...

Munggi: Ou Danke für de Tipp, muesi au mal no verbi go luege...

Fara: Nur no 4 Täg... Hender üch scho entschide weg Paris? Wär natürlich scho lässig ... Ich studier ade Uni Züri, für weles Fach bisch du den dra?

Janedoe: So schad klappeds ned weg de Blueme, isch echt e u lässige lade... Und bi dir gahts au nur no 4 Täg, bisch scho ufgregt?

daenu: Haha, gaht mer gnau glich mit de olympische Spiel, ich liebs, wend egal wen de Fernseh istellsch irgend en Sport chunt Bin da glaub no biz vo minere Chindheit prägt, min Vater isch amigs ade Spil gsi und den hemer immer dörfe fernseh luege (und das mal isch min Brüeder debi )... Was hesch den bastlet?

Me: Ich bin am Fritig binere Kollegin go Babysitte und si het vo sich us abote, dass ihri Chind chönted Bluemechind mache han soo freud gha, han ebe au scho dra denkt si z frage, aber mich ned so defür gha, wills ehner wit weg wohned. Jetzt bruchi also au no Chörbli, aber wahrschinlich kei Chleidli, will all 3 hend e Tracht vo det wo si herchömed und ich fänds uu lässig, wenn si die würed alege. (ich liebe Schwizer Trachte )... Bi dere Kollegin hani den au no grad e super Bastelidee für d Hochzyt becho. Kennt öpper vo üch de Gonis DesignFreezer? Mit dem chamer alles mögliche "fest" mache. Isch biz schwirig zum erchläre, am beste eifach google ... Jetzt dueni wahrschinlich für d Tischdecko Landcharte vo de entsprechende Staate uf Sidepapier usdrucke und den mit em DesignFreezer festige und wahrschinlich machi d Föteli für d Windliechtli grad au so...

10.02.14 09:16
Broncos 

Re: Bräute 2014

ah und Maeva dörft ich echt au no e PN mit de Iladigcharte und de Homepage ha... Chan der leider kei PN schicke

10.02.14 09:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Maeve... Dörfi au no e PN mit de Iladge und de Homepage?

10.02.14 09:45
malinchen 

Re: Bräute 2014

Juhuuu liebi Brütlis!!!

@Dänu: üs hei ou vieli vor de Zivilstandsbeamte im ZSA gwarnt... Aber mir hei när entweder Glück gha oder de hei mirs eifach nid so schlimm gfunde. Mir hei halt aber nur die ganz churzi Trauig gha mit unterschribe und fertig, da chamä ou weniger falsch mache. Aber i drücke öich d Düme dass dä Typ i dämfall denn gad ä super Tag het.

I finde irgendwie, wemä so amnä Ort schaffet sött mes scho chli gärn mache...

@broncos: Jöö, isch ja mega härzig dass sie di hei gfragt fürs Bluememeitli si... Das mit de Trachte findi ou ä super Idee, wenn sie die eh scho hei. Gseht ja sicher u härzig us!
Isch ja mega cool dass di Brüeder ade Spiel isch!!! Was macht er de?

@me: I ha ds ganze Weekend a derä doofe Gschichtarbeit gschribe, usser am Samstig abe hei GG und ig üse "Zwöisamkeitsabe" gha. Si ines Resti wo mir no nie si gsi und es isch suuuuuper gsi. Heis ou mega gnosse mal wieder chli Zyt z zwöit z verbringe und hei viel übers HZ gredet, was mir no müessä organisiere etc. Die Sach mitem Zmorge isch jetz ömu ou klärt...
Gester si mir när go üsi Stimmzettlä iwärfe u när go Brunche (mache mir immer so) u wo mir de si hei cho het GG das Abstimmigszüg im TV gluegt u i ha mi überhoupt nid chönnä konzentriere näbä dranne... Ha öpä halb so viel gschribe wie am Samstig und bi drum när glich ersch am Abä spät fertig worde. Naja, immerhin muesis jetz nur no schnäll ga abgäh u när hani ändlech FERIE!

10.02.14 10:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zämä

@malinchen
Ich han bi allne gseit es seg nöd für es Hochziit. E Frechheit… Schöni Ferieee! Blibsch deheime?
So Ziit und Gmeinsamkeit mitem GG bewusst gniesse findi enorm wichtig.. Schön, henders so chönne gniesse

@Claudilein
Sinder scho go Turte luege?

@daenu
GG hed no nid mit ihm gredet aber finde ebe s Hauptargument au, das de TZ ja eh kei Ziit für sind unbekannte Kolleg wird ha.. Und ich will mini Hochziit eigentli nöd nutze, zum neui Lüüt kennelerne :D. Wege de Blueme schriibi gad unnedrah. Das mit de Migros hani mier übrigens au überleit gha..
Oh neii, hoffentli isch eue Idruck vom Zivilbeamte en guete!! Me ziehts de doch eifach magisch a :D

@Broncos
Ich bin ziitewiis meega ufgregt. Aber es isch sone glücklichi Vorfreud… Die Wuche wird ez sicher entweder meeeega schnell oder niemalsendend duregah
Hey so cool wege de Bluememeitli!
Cha mier gad gar ned vorstelle, was du mit dem DesingFreezer astellsch, obwohl ich das googlet ha :D Wenn denn mal es Föteli hesch würs mi wunder neh! Eheheh.

@me
So, han em Florist gfunde wo eus nöd komplett wott abzocke. Han jetzt es Agebot für 55.- fürs Strüssli inkl. en Astecker füre GG. Findi völlig okay. De Bluemelade liit ungefähr i de Mitti vo eusem Dehei und dem vo mine Eltere. Mis Mami hed denn abotte dass sie die Sache denn gad abholt wenns zu eus fahred und jetzt macht d Floristin extra übere Mittag uf, damit sie de cha go hole… mega lieb
Bi eus lauft suscht hochziitstechnisch nüt. Mier sind eifach gspannt de Countdown am abezähle

10.02.14 10:30
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: Ah super hesch no ä Florist gfunde... Das findi würkli ou ok wenn no es Asteckerli für di GG drbi isch!

I blibe dehei, i mues am Fritig eh scho wieder schaffe und ha no Arzttermine etc. De chani mal alles so zügs erledige wo ide letschtä Wuche z churz cho isch...

@me: Vori isch gad mis Stämpelset cho woni bstellt ha... Bi meeeega begeisteret! Has gad schnäll müessä usprobiere. Due öich es Bildli ahänke, mues no chli üebe aber süsch gfallts mir super.

Datei-Anhänge
Stempelset.jpg Stempelset.jpg (40x)

Mime-Type: image/jpeg, 214 kB

Stempelset_1.jpg Stempelset_1.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 184 kB

10.02.14 10:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Ah schön händers zäme no chli gnosse. Mir händ am SA und SO eifach gseit mir wend mit niemertem abmache und eifach mal alleige sind. Sind den au am Samstig schön go esse und am SO hämmer chli Olympia und Abstimmig glueged und sind no is Kino. Tut scho immer wieder mal guet... Chli in Tag ineläbe!

Janedoe: Super händer jetzt en Priiswerte Florist gfunde! Isch doch super... Zu dem Priis chan mer also nix säge.

Me: Mir sind am SA schön gmüätlich dur en grosse Migros gschlenderet und händ mal für e ganzi Wuche ikauft wills mich fäng akakt jede Tag go poste. Isch super gsi. Jetzt hani es super gsunds und mega feins Rezept kocked (SO) mit Bulgur! Echt cool... Den simmer dete gad in Zett Meyer no go Ring aluege. Und mir hend en Favorit gfunde. Sie hend en aber nur in Silbrig dete gha mir wenden aber Geldgold. Jetzt wartemer zwei Wuche bis sie Ustellig händ, den hendes in Gold dete. Den entscheidemer eus den. Ich finds nämlich mega schwer de PERFEKT Ring zfinde. Für was für Gravure händ ihre eu entschiede? Es git ja fäng einigi Optione... Fingerprint, Liebebrief, Klassisch Name / Datum oder mit eigeter Schrift...

10.02.14 10:33
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ah und den hämmer no d Vorlag für eusi Zündholzschachtle übercho... Mir sind ganz begeistered! Gfalled eus super und händs gad so bstellt.

 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 807 .. 997
richtig   bstellt   Hochziit   bearbeitet   Janedoe   irgendwie   würklech   Pfingstrose   Problem   schaffe   Zuletzt   würklich   Hochzyt   Location   gspannt   malinchen   Littlefoot   Taeboyana   Iladige   squishy