Bräute 2014 |
|
1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 807 .. 997
|
|
|
|
10.02.14 09:13
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Gute morge mini liebe mitbrütlis
littlefoot: haha, das mit em neue Hobby hani mir au scho überleit .. wobi grad nach de hochzyt dörfemer denn ja no Föteli, Fotialbum und Dankeschärtli mache. Ich hans eifach na dis na gmacht. Z erscht mal s offesichtliche, halt ID, Arbetgeber und so, denn hani mal alli Chärtli im Portemonaie dureglueged und nachher amigs eifach, weni no Post becho han mit em alte Name. Aber wird bi dir mit de Chind sicher no biz ufwändiger...
Munggi: Ou Danke für de Tipp, muesi au mal no verbi go luege...
Fara: Nur no 4 Täg... Hender üch scho entschide weg Paris? Wär natürlich scho lässig ... Ich studier ade Uni Züri, für weles Fach bisch du den dra?
Janedoe: So schad klappeds ned weg de Blueme, isch echt e u lässige lade... Und bi dir gahts au nur no 4 Täg, bisch scho ufgregt?
daenu: Haha, gaht mer gnau glich mit de olympische Spiel, ich liebs, wend egal wen de Fernseh istellsch irgend en Sport chunt Bin da glaub no biz vo minere Chindheit prägt, min Vater isch amigs ade Spil gsi und den hemer immer dörfe fernseh luege (und das mal isch min Brüeder debi )... Was hesch den bastlet?
Me: Ich bin am Fritig binere Kollegin go Babysitte und si het vo sich us abote, dass ihri Chind chönted Bluemechind mache han soo freud gha, han ebe au scho dra denkt si z frage, aber mich ned so defür gha, wills ehner wit weg wohned. Jetzt bruchi also au no Chörbli, aber wahrschinlich kei Chleidli, will all 3 hend e Tracht vo det wo si herchömed und ich fänds uu lässig, wenn si die würed alege. (ich liebe Schwizer Trachte )... Bi dere Kollegin hani den au no grad e super Bastelidee für d Hochzyt becho. Kennt öpper vo üch de Gonis DesignFreezer? Mit dem chamer alles mögliche "fest" mache. Isch biz schwirig zum erchläre, am beste eifach google ... Jetzt dueni wahrschinlich für d Tischdecko Landcharte vo de entsprechende Staate uf Sidepapier usdrucke und den mit em DesignFreezer festige und wahrschinlich machi d Föteli für d Windliechtli grad au so...
|
|
|
10.02.14 09:16
Broncos
|
Re: Bräute 2014
ah und Maeva dörft ich echt au no e PN mit de Iladigcharte und de Homepage ha... Chan der leider kei PN schicke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 807 .. 997
|