| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 308 .. 613 614 615 616 617 .. 807 .. 997
10.02.14 11:04
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@malinchen
Gseht mega cool us mit de Stempel! :)

@Pfingstrose
Das mitem perfekte Ring findi ebe au sone Sach. Min Gschmack veränderet sich soooo schnäll, was mier voreme Jahr no mega guet gfalle hed gfallt mer zum Teil hüt gar nümme. Und dAngst hemmer bim Ehering natürli au gha... Aber ich finde grad en Gravur macht en den sehr einzigartig und speziell. Mier hend 'Bis zum Mond und zurück' i eusi Ring graviere lah. Fänd aber au die Fingerabdrück in Herzform meeega schön.
Oh hesch es Bild vo de Zündholzschächteli, in echt? :)

10.02.14 11:20
Maeva 

Hallo ier Liebe

Han däne wo gfrögt händ ez mal Föteli vode Iladige und de link zu eusere Page gschickt. Hoffe, han niemert vergässe.

pfingstrose: Ja, das mit de Ring händ mir au rächt schwierig gfunde. Mir händ eifach ganz schlichti Gelbgoldring kauft. Ich han ebe ufd Verlobig en wunderschöne Solitaire übercho und da ich dä am gliche Finger wie de Ehering werd wiiterträge, hani kein usgfallene Ring welle, wo am Verlobigsring d Show stiehlt. Zerscht hämer Wiisgold welle, aber womer dänn die gälbe ade Finger ka händ, isches klar gsi für eus. Usserdem gseht gälb wükli nach Ehe- und nöd Spassring us

Gravur: Mir händ eifach eusi Näme und s Datum drin, händ aber e Lasergravur mit eusere Handschrift mache lah.

Min Fründ und ich gönd immer am Donnschtigabig für die ganz Wuche go poschte Erschtens häts am Do absolut kei Lüt und mir spared viel Ziit wil mer nöd di ganz Ziit müend go poschte...

Janedoe: Super, händer e Floristin gfunde, wo eu nöd abzockt!

Malinchen: Ich hoffe, Du häsch dini Arbet chöne abgäh und gnüssisch ez chli dini Ferie. Super Stämpel häsch da kauft, gfallt mer mega!

Me: Ich han de ganz Sunntig an eusne Iladige baschtlet. Phuuuuh, hät nöd dänkt, dass das so e riese Arbet wird. Ez muess ich na d Couvert mache und dänn bini ändli fertig

10.02.14 11:55
Sue87 

Broncos
Chamers ou gad nid so vorstelle trotz google…aber bi gspannt was du da machsch mit Landkar-te;O)super megde bluememeitli und mitde trachte wäri ja uu härzig,O)

Janedoe
I wünsche dir e supertolli und vorfreudigi Wuche;O)

Malinchen
Wooow so cool das Stempelset…..;O);O) vo wo hesch das??

Pfingstrose
Das tönt doch supergmüetlich….ou was de fürnes Rezept mit Bulgur? Hets im Migros Bulgur?
Ou hesch es Föteli vo öine Zundholzschächteli?;O)

Maeva
Döfti echt o no der Link und d Iladig gseh..?;O)

Me
I ha di letschti irgendwie wider viiiiiiel z viel los gha…..und ize am weekend hanis gad gmerkt….ha ner Gestern alles abgseit und eifach e Tag deheime im Trainer gmacht und bastlet und TV gluegt und eifach gnosse…het gad guet ta….bi am Fritig bire Fründin vo mire Muetter gsi die macht De-kokurse und si hetmer paar Tipps geh fürd Tischdeko am Hochzit womer gad mega gfalle…was haltet dir devo??;O) d Stoffblueme wetti für ad Bluememeitlikörbli dra. Ner die Spitze-Herzli hani dänkt entweder ufstelle oder jedem Gast eis ufd Serviette ufem Teller lege. Was meineter??;O)

Datei-Anhänge
kerzenglas.jpg kerzenglas.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 98 kB

rosen.jpg rosen.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

1513177_759290550766736_1439874543_n.jpg 1513177_759290550766736_1439874543_n.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

von Irma.jpg von Irma.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 108 kB

herzli.jpg herzli.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 102 kB

10.02.14 12:09
Pfingstrose 

Sue: Han der e PN gmacht mit de Zündholzli... Ja Bulgur gits vo Alnatura im Migros. Aber nur i de Grössere. I de chlinere chunsch Duru Pilavlik (Bulgur) au über isch dete i de "Usländische" Abteilige wos so Mexikanische Sauce oder Kokosmilch und so het.

http://www.presseportal.ch/de/pm/100000968/100709826/tuerkische-markenartikel-ab-sofort-in-der-migros

10.02.14 12:52
Broncos 

Wow, mer merkt das Mäntig isch, da gahts ja wieder mal richtig ab

Malinchen: Er isch Trainer vode Freeskier, isch würklich no luschtig, dass er debi isch. Min Vater isch sit ich mich erinnere mag immer ade olympische Spiel gsi und dasmal zum erste mal ned und den isch min Brüeder debi Drum sind für mich d Winterspiel irgendwie immer öppis speziells, kenn halt au suscht no es paar athlete.
Ich find üche Bruch mit em Abstimme und Brunche mega herzig. Ich bin de Sunntig zum erste mal ad Urne, han suscht immer nur brieflich abgstumme. Isch aber scho no es lässigs gfühl, machi glaub s nächst mal wieder weni zit han.
Gnüss dini Ferie, hesch ders nach all dem Stress verdient. Dörftsch mer suscht es biz vo dinere Zit gä, ich het au no sooo viel z erledige
Und d Stempel sind ja au meeega lässig Woher hesch di? Die chasch den ja au super no für anderi Sache als für d Hochzyt bruche.

janedoe: Wow, das isch ja würklich es super Agebot mit de Blueme und u herzig, dass si extra für dis Mami am Mittag ufmacht. Lohnt sich ebe amigs scho, wemer sich ned mit em erste Agebot z fride git, wenns eim ned passt.
Chani guet verstah, hans mer au ned würklich chönne vorstelle bis mer mini Kollegin zeigt het, was si scho alles demit gmacht het. Jetzt bini hell begeisteret. Stell denn es Föteli ine, sobaldi zum bastle cho bin, wird aber wohl no es wili ga.

Pfingstrose: Mir mached amigs 2x ide Wuche en Grossichauf, denn tüemer z erst dihei amigs plane, wemer was choched und schribed grad de Ichaufszettel dezue.
Das mit de Gravur vom Ring isch bi üs au no sones Thema, mir wüssed eifach ned so recht wasmer wend. Bin den gspannt für was ihr üch entscheidet.

Sue: Chani verstah, hets mer also au ned würklich chönne vorstelle, wenn mer d Kollegin ned Sache vo ihre zeigt het. Ich tuen den Föteli ine, weni zum bastle cho bin, chönt aber no es bizli dure.
Wow, d Stoffblueme findi u lässig, hesch en Aleitig defür?

10.02.14 13:21
malinchen 

@sue: I finde d Deko mega schön!!! D Blueme gseh super us und d Kerzegläsli gfalle mir ou mega... D Härzli fingi ou super, villecht chönntsch se ja ou bim Bsteck oder bim Glas irgendwie amache, findes no cool we sie so ufstöh!

@pfingstrose: i liebä Bulgur ou mega, aber ha das ou no nie gseh im Migi, mues de hüt abä gad luegä...
Bi üs isch GG sit sire Chnöi-OP für üsi Menuplanig zueständig. Er macht immer e plan für die ganzi Wuche, bstellt so viel wie möglich bi coop@home und dr Räst choufi i weni am schaffe bi, gange denn eh immer am Mittag is Migros öpis ga hole de chani das ou gad erledige. Findes ou viel praktischer als wenn immer vo tag zu tag nöi muesch luegä was choche und ichoufe...

@broncos: Ah das isch ja mega cool... D Physiotherapeutin vo de Freeskier isch mit mir id Schuel... Aber ha nümme so viel Kontakt mit ihre, gseh nur immer uf FB wo sie gad am Trainierä si und so.
Ja gäll es isch no es cools Feeling dä Zettel det id Urne z wärfe... I ha äbä dur GG mit däm agfange, ha vorhär ou immer brieflich abgstumme. Aber GG isch nid fähig das Couvert so ufzdue dass es nid kapputt geit...

@Stämpelset: I has bi Amazon bstellt...
http://www.amazon.de/gp/product/B00EZG63...wwodernichto-21
Isch würklech mega härzig gmacht mit derä Holzschachtle und isch uuuuu schnäll gange, ire Wuche ischs da gsi...

10.02.14 13:33
sasileu 

Hoi zämä, soo ihr sind jo abgange ide letste Täg

@bruttreff:
Also ich wer au nomol debi, den chani mi viellicht emal nachi mit de Berner ustusche Aber hans au so recht cool gfunde, jetzt weissi immerhin es bitz wer i minerä nöchi isch fallsi mal irgendwelchi Frage ha....Also fallses mal wieder es Treffe git oder sich die usem Zürigebiet dezue entscheidet emal e chlises Bruttreff z'mache.....ich als Winterthurerin wer au gern debi

@janedoe:
Joo 70-80.- isch jetzt scho viel für de Struss wo zeigt hesch au wener u schön isch, mini Schwöster(glernti Floristin) het s’Bild au grad gseh und meint für 6 so grossi Roseköpf i dere Farb zahlt ma ald scho schnell 8-10.- pro Rose, trotzdem isch 80.- z'viel.
Was hesch jetzt gmacht?

@maeva:
Derfi au na e PN?!
Bi erst jetzt zum nahlesä cho

@Broncos:
Hihihi, du bisch jo u fliessig im schriebä Für das, dass gmeint hesch wotsch au wieder amigs verbi luege.

@me:
Bi eus het sich eso eigentli nid u viel tah, ich ha a dem Wuchäend entli wiedermal komplett frei cha und hans mit mim GG gnosse. Mir hend vorallem viel so echi Bürozüg was Hochziit betrifft erledigt. Hend namal usführlich wege de Torte gluegt und jetzt 2 agschriebe obs überhaupt na Ziit hetet. Den hemer nomol e superi Too Do-Liste erstellt.Sind glich na sehr viel zum mache. Den hemer eusi Resti agschriebe, zum en Termin abmache und zämä na en grobe Ablauf ufgschriebe. Aja und wege Hochziitsalbum/Gästebuech hemer nochli umegluegt ide Stadt, aber isch recht ernüchternd gsi. Het öberd vo eui en Tipp?
Allgemein was kennet ihr alles so für Hochziitssite? abgseh vo weddix, firstdress, lightinthebox.
Das wers eigentli scho gsi, was mir jetzt entli emal na sötet mache, isch eusi Hotels in Amerika na fertig ussueche....irgendwie hani nid sooo mega lust momentan uf seb, obwohli mi doch mega müsst freue.wahrschinli ischs eifach na zu wiit weg.
Ich wünsch eui na e schöns Tägli und en guetä Wuchästart

10.02.14 13:51
lil.lian 

Fara
Ja den isch doch au guet, müender nöd so wiit weg gah zum hürate :). Gliii isch es sowiit .

Munggi87
D'Aleitig mit dere Blueme uf de HP gseht ja au voll kuuhl us.. Mueni glaub gad mal probiere :)
De Fingerpringbaum hani jeze gar nöd gseh?

Daenu16
Ah das isch lässig, dass mit ihne gasch go s'Chleidli poste.. Für das sinds bi mier ebe no zjung… Eis wierd vieri und die andere beide erst 2 und den gids no en Bueb wo 3 1/2 isch.
Was bisch dänn so am bastle?

Broncos
Oooh so härzig mit de Bluemechind!! Joah Chörbli bruchi au no, ich wierde den a Ostere umeluege öbi was finde..
Mit dem Freezer chamer alles verstiife? Joah dönd no kuuhl.. Chamers abr nöd so vorstelle wies den söti usgseh .

Malinchen
Dämfall gnüss dini freie Täg .

Janedoe
Ah guet mit em Florist.. Findi au guet mit em Priis.
Joah isch nüme laaaang… :)

Maeva
Danke für dini PN. Ichf finds voll härzig dini Iladige.. Und dini HP findi au super!!

Sue87
S'Chärzeglas gfallt mer sehr guet.. Häts une Bohne ine? D'Härzli gfallemer jeze weniger..
Mit de Stoffblueme meinsch d'Rosene? Die gfallemer au no guet.. Anere Aleitig wäri au intressiert .

Sasileu
Mit em Album chan der nöd witerhälfe..

Me
Mier händ jeze eusi Flitterwuche bueched.. Oder emel mal en Teil devo . Eusi Reiseroute staht jeze definitiv fescht. Mier gönd zersch uf San Francisco, den flügemer uf Hawaii, dete gömer den uf vier Insle, den flügemer uf LA und dänn gomer no zwei Wuche i die verschiedene Nationalpärk ide Umgebig und uf Las Vegas, San Diego, etc… Buechd konkret hämer mal de Flug vo de Schwiiz uf Amerika und zrug :). Jez simer susch no chli die andere Flüg und Hotels am zämä sueche..

Zuletzt bearbeitet am 10.02.14 13:53

10.02.14 15:04
_janedoe 

@Sue
Schöni Sache! Bsunder sCherzeglas gfallt mer mega guet!

@Broncos
Was zHochziit agaht hemmer bi allem immer mind. zwei Offerte igholt. Mier hend au festgstellt, dass mer oftmals nochli was cha usehole wennmer offe und ehrlich seit, dases eim ztüür isch.
Freue mi aso scho uf das Foti :)

@malinchen
Jööhhh, allei s Holzschächteli ischs ja scho wert gsi, das Stempelset zchaufe :)

@saisleu
Ich han ez ebe en Floristin gfunde, wo mer de Struss und en Astecker füre GG für 55.- macht, juhuuu :).
Wegem Gästebuech, wie wärs mit etsy?
Hmm, nach was suechsch de gnau bi Hochziitssiitene? Blogs? Shops? Chleider? Deko? ….

@lil.lian
Juhuuuu, Flittis! Tönt mega cool eui Reiseroute!

@me
Ich han grad Sitzig gha mit de Chefin und sie hed mi drum bette, dasi nach de Hochziit ned direkt id Flittis gah. GG cha ja zu 99% au nöd Ferie neh direkt nach de Hochziit willer no i de Probeziit isch im neue Job. Es schisst mi meega a, dasi ez Gwüssheit ha, dases wirkli ned gaht... aber janu, aufgeschoben ist nicht aufgehoben :)

10.02.14 15:09
Pfingstrose 

Sasileu: Honeyhome isch au no e cooli Siite!

Janedoe: Oh schad! Aber wenns dim GG höchstwahrschindlich au nöd gange wer isch doch wenscho d Entscheidig i dem Sinn abgnoh worde. Was heisst den verschobe? Bis wenn, eifach 1 / 2 Mönet?! Wo hie händ ihr welle gah?

Lilian: Cool händer eui Flittis bueched! Bi eus gahts ja eh erst im 2015... Darum hämmer alles usegsuecht und mit de Priise vo dem November 14 berechnet will für de Nov. 15 isch ja logischerwiis no nix ume. :) Mir gönd ja den 4 Wuche nach NZ jetzt hani dänkt chöntemer no zwei Wuche vorne anehänge und no uf Australie gah. Wer de Brüller! :) Wie lang gönd ihr? Und wenn gahts genau los?

1 .. 308 .. 613 614 615 616 617 .. 807 .. 997
Littlefoot   Location   Problem   irgendwie   malinchen   schaffe   würklich   Iladige   würklech   Taeboyana   gspannt   bstellt   Hochziit   Zuletzt   bearbeitet   Hochzyt   Pfingstrose   squishy   richtig   Janedoe