Bräute 2014 |
|
1 .. 308 .. 614 615 616 617 618 .. 808 .. 997
|
|
|
|
|
11.02.14 08:26
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Guete Morge iher Liebe!
@Pfingstrose Ich ha kei Ahnig uf wenn dasmers schiebed, aber am liebschte wär mer ez ufe Oktober/November. Mier möchter uf Afrika. Am liebschte Botswana, Tansania, Südafrika, Namibia, aaalles uf eimal :D Uf jedefall wetti wider nach Kapstadt, das isch es MUSS. D'Summermönet sind ja ned sehr geeignet für dett abe, drum würdemer, wenn, denn d Ferie direkt in Herbst/Winter verschiebe. Heisst denn halt chli länger warte aber ich denke nach de Hochziit simmer eh pleite, daher chömmer wenigstens nochli spare bis denn
@lil.lian Genau, so gsehnis au. Chli plane und Geld spare isch sicher nöd die dümmscht Idee :)
@Flittis Hed öpper vo eu schomal en Weltreis is Aug gfasst? Es git doch so Flugtickets wod um die halb Welt chasch flüüge hani mal ghört? Hed öpper vo eu da Erfahrig?
|
|
|
|
11.02.14 09:29
laprincipessa
|
Hallihallo ihr inzwüsche bakannte und teilwis no unbekannte gsichter :)
@daenu: nei sorry bin nüme so nocho mit läse – was häsch du gschrebe gha sorry hani öbis voll vergässe duetmer leid säg nomol um wases gange isch?? hey bisch jetzt öbe die 7. Wo s’gliche seit! Puh mir gohts glich wie dir wägem nuvaring! Bin eifach nur froh hani ne nüme und han wider s’gfühl mich sälber z’si! :p oh nei mega schad klappets ned mitem füürwerk duetmer leid :(
@sue: jöö so chörbli wäret jo mega härzig! =) duesch jetzt sälber bastle? :) ooh schön häsch so tolli 1. Reaktione uf d’iladige becho! :) ooh die spitzehärzli sind jo mega süess! =))
@littlefoot: gäl goht gar ned! naja.. muesses abhöggle das ganze gäl.. nüme zvil nostudiere isch glaub s’beste.. Schöni bänder hihi genau öbe i öisne farbe :) und au d’torte isch voll schön! =)
@lil.lian: minere tante hani jetzt abgseit – si häds easy gno muess säge si fändis eigentli au besser öber externs – dänn isch jo guet.. thema abghöglet :p heey voll cool wäg de lange flitterferie! =) Do stoht öich jo nüt meh im wäg hihi :) hey cool wägem standesamttermin! So schön händers a öichem 10 jährige :) mir händs a öisem 5 jährige :) hey und merci för de tipp mit de flittis! Muessi dänn mol go güxle ;) super händer d’flüg jetzt buecht! :) hehe das mitem „speed-dating“ wär en super idee gsi am bruttträff hehe ;)) next time ;)
@janedore: uf die cd-hölle hani gmeint wo du uf etsy gseh häsch :) d’cd’s chamer jo sälber i de CH chaufe und brönne und dänn beschrifte bez. chasch jo sogar drucke nach vorlag und dänn uf d’cd chläbe :) jo ich glaube das bin ich gsi wägem nuvaring! Ich han näbe libidoverlust no sooo vil anderi näbewürkige gha (bloseschwächi, schmärze bim gschlächtsverchehr und brönne danach, vil chopfweh, bin hypersensibel gsi (körperlich und aber au psychisch) etc. etc.) klar isch sicher ned alles vom ring aber glaube scho einiges.. bin ächt froh hani jetzt abgsetzt nach öber 10 johr hormoneller verhüetig (zerst pille und dänn nuvaring) ooh nei das duetmer jetzt mega leid! :( findi also au voll denäbe wägem kopiere!! Also öber vo do inne häd alles kopiert? :( goht jo würkli gar ned!!! oh meno… ich chan dir nofühle (atrag-story) :/ hey gäl wäg de cd’s: hans en tolli idee gfunde und so aber ich wets dir ned chlaue.. has au gar nonig mitem GG agluegt aber sust lömer das wider loh gheie wet di ned au no kopiere ;) cool häsch alli amäldige! =) bi öis fählet no paar vode apérogäst.. (hauptsächlich vo minere family :/) uuuii nei isch jo krass wägem TZ!! Git scho schregi lüt!! :p hey nei das gits jo gar ned!! isch jo krass mit dene floriste! Halbi mafia hey! :p
@nala: wägem nuvaring: ich han au lang brucht bisi realisiert han vo wo das alles chunt! Vo de awändig her hanis jo au toll gfunde aber de rescht.. neeei danke! :p jöö härzig wäg de verwandte vo ängland :) uuh cool verzell chli meh vo de deko nimmt mi wunder :)
@fara: oje hey duetmer so leid vo dene bad news z’läse würkli! :( wünsche dir witerhin ganz vil chraft das alles durezstoh!! <3 hey aber dass ihr scho am 14. Also am valentinstag zivil hürotet sind super good news! =))) jetzt sinder scho z dritte do inne wo dänn hürotet oder? :)
@taeboyana: händs am SA n ovo de homepages gha: ich chan dir jimdo pro würkli sehr empfehle ich has super eifach gfunde zum mache und alles schön übersichtlich :) hihi s’thema babyplanig isch jo bi öis gross gschribe worde am SA;) wer weiss, vilicht sindmer dänn no mit vilne andere 2014brüt glichzitig schwanger negst johr! =) heeey wäg de begleitig i de chile! Chan dir ebe d’Arianna soooo empfehle!!! www.ariannamusic.ch – sind am sonntig bi ihre gsi und si isch so super! Und si wohnt jo bi öich i de nöchi bremgarte bi bärn ;) do würd sich es bsüechli doch lohne ;)) ooh cool wie isch venedig gsi? :)
@lula: jo han minere tante abgseit.. si häd easy reagiert – ned beleidiget oder so..
Ich han de brutträff voll cool gfunde :) hihi lustig gsi öich wo cho sind mol persönlich kennezlere! Han vorallem mit de sympathische bärnerbrüt s’vergnüege gha :) mit de andere hälfti vom tisch hani leider nedso vil chönne rede aber hoffentli ergit sich d’möglichkeit nomol spötistens nach all öisne hochzyte ;)
@malinchen: typisch manne hey wüsset sälber ned was si wänd hey :p zur beruhigig: mir sind öis au ned immer so einig i allem :p hey cool maluda dönt mega cool! =) woow mega schön worde de umschlag hammer! =) puh do steckt vil arbeit dehinter ich gsehs :p hey cool gratuliere zur band! =)) hey und s’stämpelset gseht cool us! :) schön häsch ändli ferie!! Wet auuu! :p
@lamariee: häsch mir dis chleid jo am SA bim brutträff zeigt und ich findes meeega schön! =)) <3 döfsch mir aber glich nomol es foti schicke wennd wetsch :) hehe han grad müesse schmunzle :p mir händ au diskussione gha wägem zivile :p aber zum glück sindmer öis jetzt einig :p oh so cool händer d’flüg buechet hihi :) gratuliere! =)))
|
|
|
11.02.14 09:29
laprincipessa
|
@pricana: jo er häd zuegseit aber weiss ned waser chostet voll doof! Hmm muess drum jetzt no luege obmer würkli ihn nähmet am schluss ischer voll tüür und er häd gseit öbe 10 stunde werdemer ha (zum1 lied istudiere?) findi scho chli vil ned?? ooh häsch geburi gha!!! Gratuliere nochträglich härzlich! :) hoffe s’häd di ned ganz verwötscht? Jöö fröitmi häsch so en coole geburi gha trotz verchältig ;)
@broncos: heey härzlich willkmme und gratuliere zur verlobig ! :)
@bride2014: härzlich willkomme au dir und gratuliere zur verlobig! :) öises budget isch au scho lang usgschöpft :p meeeh als usgschöpft aber egal :p jo sägs ned bi gwössnige chöntmer de partner def. wägloh ;) :p
@pfingstrose: wägem ring: also mir händ schlussändli öise spruch gno uf italienisch wo mir au uf de iladige händ :) und dänn de name, es härzli und s’datum vom standesamt (GG häd das so welle ich het lieber vom fest welle aber er söl au ab und zue mol öbis döfe entscheide ;) :p
wimpere: hihi also ich han jetzt zum 2. Mol wimpereverlängerig loh mache und findes de hammer! =)))) mer gseht voll nüt dasses ned mini wimpere sind es gseht voll natürlich us :) due öich es foti i ahang :) also wänner en gueti adrässe bruchet hani öich öber wo meega kompetent und geduldig isch! halt bi mir i de region in unterentfelde! Aber si isch ächt top! Ich han meega empfindlichi auge und si häds sälbst bi mir so hibecho dasses mir ned weh gmacht häd! :)
Nuvaring: haha vo dem thema hämers am brutträff jo au no gha! Chan öich säge fraue: bin eifach nur froh, hani de blödi ring dusse imfall würkli! Han sooo vil näbewürkige gha ächt unushaltbar gsi!! und jetzt gohts mir vil besser! =)
2. name: hehe lustig dass das thema grad ufchunt do inne :) bin 2. Name häd ebe för mich en mega bedütig, will ich eigentli so het sölle zum 1. Name heisse und dänn churzerhand im spital erst händ si umentschide will die hebamme achso toll gsi isch und die häd ebe glich gheisse wie ich jetzt zum 1. Name :p mi papi het mich aber no oft mitem 2. Name agsproche.. drum ghört de name eifach zo mir – stelle mi zwar scho nur mitem 1. Name vor aber de 2. Schribi öberall mit egal obi unterschribe, uf mine visitechärtli etc. stoht öberall so :) ich wet ebe au unbedingt mol 2 näme gäh wämer chind händ – mi GG aber ned :p git no diskussione :p
@me: am Sonntig sindmer aber no in Bärn bez. Bremgarte bi Bärn gsi bi öisere Pianistin – si isch sooo de hammer! =) meeega sympathisch und häd soooo en schöni Stimm und spilt eifach hammer! Also wer no niemer häd för d’Trauig, dem chani si würkli härzlichst empfehle! Und si häd soo es viilsitigs Repetoire! Ächt mega! =) <3 müend öis jetzt dänn no för öisi Lieder entscheide, also Izug und no 1 sind fix aber bi de andere puh das wird schwirig will si eifach so vil schöni Lieder chan! :p dänn hani letscht Woche mol no chli ufs Standesamt aglütet und gluegt wieni das am beste mache, dass de Pass dänn pünktlich chunt wilmer jo am Mändig nachem Standesamt nach Italie gönd :) söt eigentli alles klappe ;) Ah minere tante hani öbrigens abgseit – isch sicher die richtig entscheidig gsi! am 23.2. hämer en termin mitem theolog vo de hochzytsmäss! :) händ aber beidi sehr es guets gfühl und glaube s’chunt scho guet! :) Am samstig chunt öises Hochzyts-OK also trauzüge und brutjungfere / best man no zo öis cho brunche :) fröimi druf :) wenni iiirgendwie no bitz zyt finde würdi au gärn no öbis bastle aber hmm wüsst grad ned wenn :/ Dänn hani jo vorem brutträff no de termin gha för d’probefrisur und bin aber ned ganz zfride gsi.. 1. Ihri art hädmer nedso passt und 2. Häd si mir 120.- abknöpft debi hani gmeint de probetermin ghört zum gsamtpaket dezue :/ han drum mol abgseit.. luege jetzt mit minere kollegin wo mi schminkt ob ned si mir au d’hoor chan mache allefalls… Am samstig bini spontan no rasch is priska uf aarau go luege wäge chettelis und han 2 rächt schöni gfunde :) @pricana: gäl dis mami schaffet det häsch gseit? Meinsch döfti di ächt würkli erwähne wäge de 10% rabbatt? ;) fallsis würkli det würd näh…
Was mir alles no „müend“:
- Ehevorbereitigsgspröch Standesamt - Azug GG - Deko - Blueme/Florist <-- ev. chanis öber mis Mami mache – si schafft inere Gärtnerschuel – muess mol verbi goh – det het si emel 30% :) - Tanzstunde / Lied def. entscheide - def. entscheide wägem Theolog - Entscheide wäg de Torte - Probetermin Make-Up und Frisur - Flitterwuche plane - Probeässe plane - bstelle Bluememeitlichleidli / Chörbli - etc. etc. chunt mir grad ned alles i sinn ;)
Han mol es Grobplanning gmacht gha – wer’s interessiert, dem schicki sust gärn en PN – isch es Excel..
Schöns tägli zäme! :)
|
|
|
|
|
11.02.14 11:21
_janedoe
|
@Pfingstrose Ich han eifach d Befürchtig mit Chind und Chegel wirds de nümme so entspannt und spontan wie ohni. Und irgendwie möchti das eifach eimal no ganz bewusst uslebe, weisch wieni mein? Euromillions gwünne wär natürli kei Seich Würdi gad abdampfe :D
Sie hed mer ja gschribe gha, sie welli Stellig neh, dass sie nur de Häslitext und de Dresscode kopiert hed und dass sie de Trauspruch sitem Oktober heiged. (HAHAHA, Im Oktober han ich ihre eusi Homepage zeigt, das als Randnotiz). Im Original heissts 'Da wo du hingehst, da will ich au hingehen; Da wo du bleibst, da bleibe ich auch' und GG und ich hends voll doof gfunde mit dene vielne 'Da's und drum hend mier jetzt 'Wo du hingehst, da will ich au hingehen; wo du bliebst, da bleibe ich auch' und es wär en gröbere Zuefall wenn sie sich genau die gliche Gedanke gmacht hett. Findes eifach total lächerlich dass mer de nid cha dezue stah. Zu de Wort a ihre GG hed sie keis Wort gseit, sie heds kommentarlos glöscht (immerhin) und hed jez s Passwort uf ihrere Homepage gänderet.
|
|
|
|
1 .. 308 .. 614 615 616 617 618 .. 808 .. 997
|