| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 808 .. 997
11.02.14 11:46
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@lil-lian:
Herzliche Glückwünsch zur Buechig Ich markier den 24h vor dir, de Flüger

@janedou:
Ahh jo Etsy hani au schomal es bitz kennäglernt, aber mueni mal nochi meh...sind jo anschinend mehreri vo eui voll fan vo derä site.
Ich suech eigentli echi alles vo Homepage's vorallem aber Sitene vomer Sache cha bstelle im Bezug uf Hochziit, also Dekozügs. Meinstens hets jo bi denä Site au echi Dekoidee.

@Pfingstrose:
Ohh okey, honeyhome hani nonig kennt, danke! i Lueg grad mal verbi

@laprincipessa:
das mit de Wimpere hani letst johr au mal bi minerä Kosmetikerin usprobiert, ha gfunde es het u schön usgseh, nur leider ha ich ide druffolgendi Täg immer wieder Wimpere ufem Kopfküssi cha oder weni d'Auge gribe ha einzelni verlore.Aber viellicht bini echi selber schuld, willi die 24h kei Wasser nid ha chöne ihalte, hans echi doof plant, morn lahnis mir nomol mache Aber ich ha s'letstmal amigs glich na wele Wimperetuschi herä due, wie ischs bi dir?
Du hesch gseit du hesch ufghört mitem Nuvaring, was hesch den jetzt?
Wegem 2.Name ich han au eine und wot au für mini Chind en 2.te.
Wobi min zweite Name nid sonen Wert het wie bi dir, aber ich finds eifach na schön.Min GG het nur eine und verstaht zwar nid so ganz wieso ich emal 2 wot geh aber er isch iverstande


@alli:
Chönd ihr mir bitte nomol kurz echi segä, was ihr so zahlet für Haare/Make-up inkl. Probe???
Wür gern so es bitzeli en Richtwert ha

@Me:
GG und ich hend grad hüt en Termin abgmacht für Hochziitstorte-Degustation
Mir hend die ebe agschriebe, will eus Homepage vo dene sehr agsproche het und ich het scho gern sehr e detailverliebti Hochziitstorte
Ich henk eui mal de Link ah, für die wo neugierig sind.
http://www.myweddingcake.ch/
Ansonste hani nid viel zum verzehlä....find es fühlt sich uuuuuuuuuuuuuuuuuu schön ah, dases au bi mir nuna 7Mönet sind Die meiste vo eui denket sicher, ach die sasileu, den ha ich scho lang ghüratet....und jetzt i freui mi glich
ghör ald zude spötere vo euis

11.02.14 11:52
Sue87 

Re: Bräute 2014

Sasileu
wooow schöni Turtene! Heiter scho e Vorstellig wieder se wettet?
i zahle für Make up und Frisur inkl Probe vo beidem Fr. 245.-

me
i bi langsam nervös ufe Fritig und Samschtig und hoffe i finde mis chleid

11.02.14 12:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@sasileu
Aso uf etsy bechunnsch halt eifach aaaalles... hmm,
honeyhome.ch,
kissloud.ch,
mybridalshower.de,
in-due.de
Die chömed mer gad sponti in Sinn... Suscht würdi mal google.
Schöni Tortene, Hoffe z degustiere bestätigt de erst Idruck :)

@Sue
Oh, wo gahsch hii? Cool, gnüsses und gaaaaaanz vill Erfolg

@Hair/Makeup
Ich zahle 185.- für Frisur und Makeup inkl. Probetermin. Je nach Ufwand evtl 225.-

11.02.14 12:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Das mit dim zweite Name bzw. mit em erste Name isch ja voll die speziell Gschicht. Dänn würden glaub au überall hi schriebe .
Ich glaub das mit em Lade in Aarau isch Bibi gsi..
Das mit de Tante findi e gueti Entscheidig.. Dänn isch sie au wiedr usglade bim Hochziit?
Ou döft ich dini Grobplanig ha?

Janedoe
Ja wär scho en Zuefall mit em Text und de da's :-/.

Sasileu
Danke :) Gasch genau en Tag vor mier? So lustig :)
Ich chume gad nöd uf Turte-Siite, s'Internet hät gad chli en hääänger. Luegs den später no a .

Etsy
Han au no was bi Etsy bstellt und letzt Wuche isch es acho.. Han für s'Chleid nach andere Bändel gsuecht und han vier Muster bstellt. Mier gfalled die zwei farbige no recht guet. Bide wiise beide ischs ivory viel z'dunkel und s'wisse isch uuu hell. Muen mal bim Lade verbi die Bändel ad Chleider go härehebe gah..
Duen eu no es Föteli dezue vo de Muster..
Findi aber au Etsy voll kuuuhl :)

Datei-Anhänge
bändel.JPG bändel.JPG (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 31 kB

11.02.14 12:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Oh ich wer au total nervös! Dusch no chli mit de Fara schriebe. Den chönder eu gegesiitig beruhige. Mir wüssed ja nonig mal richtig wie das isch und glich bini für/mit eu nervös. :) Hihi!

Sasileu: Ich zahle für Frisur und Make-Up inkl. Probetermin bi mir diheime und den im Hotel vor de Hochziit (also Areis inkl.) 400 CHF. :) Es ischs mer eifach Wert dassi nöd am Hochziit no Termin "extern" vom Hotel muss wahrneh.

Me: Ächt nervig... Zerst mussi ushole für dass das öpert no interessiert. Ich han so en cool Luffa Schwamm wo gad wie es Peeling isch. De benutzi scho siit eh und je. So hani schön fiini und glichmässigi Huut. Aber mis Gsicht - siit Wiehnachte hani regelmässig Püggel (nöd chlini herzigi Bibeli, sondern schöni Hörner). Wo ich nie gha han... Ich han selbst i Teenagerziite kei Püggeli gha und jetzt genau vor em Hochziit??? HALLOOOO! Die sind nöd verwünscht. Benützt öpert es guets empfehlenswerts Mittel?

11.02.14 12:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ja mer sichs icher nüme sooo flexibel. Aber ich streube mich mega vo dere wiitverbreitete Meinig... Mengisch hani s Gfühl wird so ines Muster druckt! S einzige wo natürlich isch - es wiirt türer ume reise mit meh Lüt.

Lilian: Schöni Farbe vo de Bänder... Alli sehr fiin und gad so zäme so schön.

Etsy: Ich finds eifach de Hammer. Han jetzt würklich afange die Sache bstelle wo ich gern möchti ha für d Hochziit. Kkk... Het ja mega viel Zügs. Aber han richtig es Uswahlverfahre i mim Warekorb gmacht. Chan ja nöd 5 Ringchüsi/-schächteli bruche.

11.02.14 13:50
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Am Fritig 10.00 zu Domino in Lörrach ner 14.00 zu Dolce Vita. Ner gangi mit mire TZ und de 2 Bri-desmaids nöime go Znachtesse und ines Hotel go übernachte und falls ig am Fritig no keis Kleid gfunde ha hätti am SA um 10.00h no e „notfalltermin“ bi Stesa;O)

Laprincipessa
Ig wäri ou interessert a dire to-do-Liste;O)

Pfingstrose
Hilfeeeeeeeeeeeeee i schliesse mi ou gad a!!!!! ha sit dezember mega pickel!!! Ha das ou süsch nid gha!!!!! Weiss nid obs isch wüli der Nuva ring nüme ha??!! Bi auso ou froh um tipps…
was hesch so bstellt bi etsy??

Lilian
findes ou sehr schöni Farbe

11.02.14 14:12
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Haha! Den simmer scho zwei... Zum lache isches ja eigentlich nöd. Aber witzig isches doch glich. Ich bin uf jedefall insofern beruhigt, dass mir letschwuche i de Schuel gha hend, wie mer Püggel im Photoshop weg macht. Den gits hald den viel Arbeit... Defür en entspannte Tag. Kkk...

Etsy: Also was ich bstellt han...

Zum euse Holz-Pavillion wo de Apero sie wird zdekoriere:
https://www.etsy.com/de/listing/130357228/old-book-paper-garland-wedding

Wiietikette für de Portwii wo mir selber mitbringe werdet... Chani leider gad nöd zeige will de Shopbsitzer i de Ferie isch den isch wie alles blockiert zum aluege. :(


Fingerprint als Gästebuech:
https://www.etsy.com/de/listing/99858116/tandemfahrrad-fingerabdruck-gastebuch

Ringschächteli & Chalkboard:
Vo Etsy im Shop - ThePaperWalrus

Zündholzschächteli... Die sind ja scho cho! Und bin mega zfriede!

11.02.14 15:41
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guguseli

mir sind im chrankelager, spitze blatterä afig bim sohn... bi dem schönä wätter tömmer halt baschtle

sasi: wow cool weg de turte !!
etsy isch super zum bstelle aber idee isch scho besser wenn die ame andere ort holsch..ich würd vorschlah hochzeitswahn.de det hets e tonne hochzite mit ganz vill idee :)

makeup/frisur: zahle 300.- inkl probe (bi ihre dehei), am hochzitstag chunt sie zu mir

laprincipessa: ich han das ebe au gha mitem nuva ring jetzt hani wieder es problem mit de depot sprütze. luscht isch nid mal s problem aber ich ha zuegno obwohl ich luege mit esse, und bi zickig, das isch nid normal. total unusgliche...drum tuni etz de d spirale ine ime monet. wenns denn nid bessered de weiss ich aso au nüm was ne
schhööön weg de pianischtin. was so musig abelangt simmer no gar niene. weiss ja nid mal ob im standesamt es lied chentsch la laufe, und ob mer das denn wetted..und für am abig isch ja eigetli mi GG zueständig.
wimperä, ah ok meined er selli glich probiere :)

reise mit chind: isch sicher nid s glich. nid dass es weniger schöner wär mit chind aber sicher strenger, und bisch igschränkter. isch eifach so. usser du machsch alles uf chind abgstimmt

lilian: gratulierä :) so schöns so öpis z plane :)
cool mit de bändel. :) ich find es muss unbedingt eis ane bi dim tolle chleid :)

sue: ouuuu benide di grad. so cool und du häsch es richtig gmacht ! ich hett au sölle i meh läde in lörrach. ha etz nämli chli s gfühl am schluss hani mi chli la überschnurrä, aso nid dass ich s nid hett welle aber ja, ich gseh etz halt ganz vill anderi woni ebe u toll finde...obwohl ich eis vo dene woni etz gseh han probiert ha unds mir überhaupt nid gstande isch ach, es git sooo vill tolli. nimm der zit und la der im domino nid z fescht la ufschwatze

pfingstrose: echt etz ? wie alt bisch scho wieder ? :) aso ich han bis 26 i niiiiie en pickel gha, würklich imfall...denn plötzlich ab und zue so richtig grusigi schmerzendi dinger. bäää :)
haha chsch ja d sache verschiebe vom warechorb id favorite :) d girlande isch mega herzig :)

me: ha hüt d LED Lampions (scho) becho. eine hani grad gschlissä vo dene 12 isch no sone sach die z montierä, das überlahni öppe mim GG. ha etz vorher grad d baschtelsache müesse fürene für mi sohn und ha denn grad mal akrylfarbe gmixed und agmale...mal luege wenns troche isch.
de öpis cools: mi GG het ja letsct wuchenend s buech vom nichtrauche fertig gläse und da er grad bronchitis gha het, definitiv ghört de bini natürlich in zugzwang cho und has am samschtig au grad nomal gläse etz rauchi aso nüm, ohni problem sitem samstig abig. 1 1/2 päckli grad güsled. juhu.
de hani grad chli deko down finde mini idee doch nüme so toll für tisch. etz wonis die ganz zit gsehne, findis nüme so schön..irgendwie chindisch...hänks mal a, d cherze isch no nid optimiert, ha grad no bi depot bstellt. aber glaube muss nomal überlege obi die töpfli nime oder überhaupt die hortensie und so

Datei-Anhänge
IMG_6094.JPG IMG_6094.JPG (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 218 kB

11.02.14 15:58
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Super häsch ufghört rauche... Eifach durehebe!

Dini Deko isch herzig, aber wenn ich sie aluege hani eifach s Gfühl es fählt irgendöpis. Es isch wie chli zwenig Akzent. Weisch ächt wasi meine...?! Chönt jetzt aber nöd säge wasi ändere würdi. Hm... Cheibe Zügs mit dere Deko... Das wer eui Tischdekoration oder?

Ich bin 24 also nüme Teenager. Haha! Hoffe die Phase gaht wieder verbie. Bruchi ächt nöd und wie du seisch sind die Dinger au no schmerzhaft und ich lange immer ane. Gr!

 1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 808 .. 997
Hochzyt   Location   malinchen   bearbeitet   squishy   Zuletzt   würklich   schaffe   Hochziit   Iladige   Problem   gspannt   bstellt   würklech   Pfingstrose   irgendwie   Taeboyana   richtig   Janedoe   Littlefoot