| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 310 .. 617 618 619 620 621 .. 809 .. 997
12.02.14 10:39
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hmmm ok demfall isch das sehr unterschiedlich. ich han scho ned demit grächnet das ich am nächschte tag bombardiert wirde
bi dene lüüt wo ich weiss das ich sie in nächschter ziit persönlich gseh verstahnis, die wänd sich evt. persönlich bedanke. aber bi de andere weissi ned... es isch eifach chli en "rückschlag" will mier eus so vill müeh gäbed bi de vorbereitige und bi de iladige (wie ier sicher alli au) bis miers perfekt gfunde hend. aber ich ha mier da warschindlich z vill erhofft.

12.02.14 11:00
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand

Pfingstrose: ui nei sägs no, bi üs geits ja o nume no 4 Monet... SCH*** Mir sötte no soooo vieu mache, s wird mer Haube schlächt wenni dra dänke. Mir hei de immer gseit, ah ja nach üsne Ferie u de mau amene Wucheändi, abr sooo vieu Möglichkeite gits gar nüm. Botz blitz isch die Ziit schnäu vrbi gange!
Das mit de Pickel hani imfau o. Clinique het mer o guet ghulfe odr suscht Teebaumöl uf die ganz riese Pickel. Das tröchnet die de aube so us über nacht

Sue: Wäge de Sets, bisch im Pfister odr im Conforama scho gsi? Im Conforama hani mau so silbrig / anthrazitigi kouft. Das Clinique set hani imfau o u bi vou häppi demit. Ig bi eifach mängisch es bitz fuul u maches nid täglich, abr wenni mer mau vieu ziit nimme denn isch z ergäbnis immer sehr guet! Pickel hani imfau sit am November o. Ganz furchtbar. Chum isch de eint wäg spriesst de nächschti.
Ui muesch de vo dim tolle Brutchleid-Shopping vrzeue!

Malinchen: Zeigsch de es Föteli, wenn aues fertig baschtlet hesch? Du, was fürne Pickel-Stift isch de das?

Littlefoot: D Deko gfaut mer eigentli guet, abr wie scho anderi gseit hei, es wär jetz mir es bitz z wenig. Auso viellecht mit Pompons wär no e gueti Idee. Odr wenn de kei wiisi Hordensie, sondern öpis mit Farb Nimsch? Odr e Tischläufer i öichne farbe wär ouno e Idee. Odr dr Sand bide Gläsli farbig?

Lil.Lian: Auso mir gfaut z zwöite Band vo rechts sehr guet! Tuesch de o grad d Assesoars (nöis Wort erfunde ) i denä Farbe wähle?

Sasileu: Bi Pink fisch chasch ouno so Dekosache bsteue. Odr Casa di Falcone wenns um Papier-Sache geit. Dert hani abr no nie öpis bsteut. (auso NO nid )

Janedoe: Mini Kollegin plant grad ihri Wäutreis u sie hei so Meile kouft, wo sie chöi bruche u umeflüge. Auso so es Paket Meile. Sie hei jetz 1.5 Jahr plant u aui grosse Flüg eso chönne "vrplane". Suscht chani mau nachefrage, wie das gnau heisst!
Mir si de no nid gsi gah Turte-bespräche. Mir hätte letschte Samschtig wöue vrbi gah, abr da het mi GG nid chönne. Jetz luegemer öb mer no göh odr öb mers doch im Zuckeratelier löh lah mache. Bi däm simer scho mau gsi, dä macht wäutsschöni Turtene. Mau luege. Mi GG isch äbe vo de Füllig no nid 1000% überzüügt gsi. U das müesst er ja scho o

LaPrincipessa: Du, chasch mer no de Link vode Nägel schicke? Wett mau luege, öb das schwierig isch u öbi das o cha. Bi äbe chli ungschickt i so fiine Sache
De Brutträff hani o mega guet gfunde! Isch guet, hesch de Gwuaföse abgseit. S muess di ja scho überzüüge u de am Hochziitstag no de psychisch Stress vode Haar z ha (auso wird's schön etc.) das müessti jetz auso o nid ha!
Das Excel würd mi imfau o interessiere! Ig weiss, bi de sichr die, wo churz vor de Hochzit no merkt, dass sie öpis uuuuh wichtigs vrgässe het!

Me: Muess grad mi Fruscht loswärde:
Ig ha geschtr Abe es katastrophals Ässe mit minere "beschte"-Fründin gha. Bi hei gah gränne, sägenech. Sie het riese Striit mit ihrem Fründ, wieu er se lang betroge het u sie das jetz usegfunde het. Er het sech de vo ihre wöue trenne wieu er gseng kei Zuekunft meh. Sie isch jetz abr nid gange u het ne "abättlet" s nomau z probiere. Sie het mir immer zmitzt ide Nacht aglütet odr SMS gschriebe u immr gseit wie schlimm aues sigi u dass sies nid ushautet u dass sie jetz denn uszieng u schluss machi. Guet, ha seie immer ungrstützt, ihn abr nie schlächt gmacht u ihre eifach gseit, sie söu sech so entscheide, demits ihre am beschte geit u sie söu uf sich luege. Entscheide chönni abr nid für si. Denn isches genau denn mit ihrem Fründ ganz schlimm gsi, womer d Iladig vrschickt hei u ig ha mit ihre gluegt u gseit, mir schriebe uf de Charte nume ihre Name, abr er sig ja o iglade, sofern sie denn no zäme sige. Guet denn het sie sech nümme dezue güsseret u mir hei dänkt, denn isch das OK eso. Jetz heimer d Charte eso vrschickt u vo ihre isch eifach NULL Reaktion cho. Hani denkt isch ja o ok, sie het jetz anderi Problem... Denn schisst die mi doch geschtr im Restaurant zäme (vou hysterisch). vo wäge was mir ifalli nume seie izlade. Sie entscheidi öb sie no zäme sige u das heig nid ig z entscheide u sie fänd e absoluti Frächheit u sie müess jetz die Iladig ide Schublade vrstecke, dermits er nid gseng u de no usraschti wieu er nid iglade sigi. Denn hani ihre vrsuecht z erkläre, dass mir ja das nume deswäge eso gmacht hei, wieu ig ihre i 4 Monet wett ersprahre, si Name uf de Iladig z gseh, obschon sie nümme zäme si. Mir heis doch nume guet gmeint... Abr sie gseht das vou nid eso. Sie hätt ja chönne säge, dass sie das nid wett womer se gfragt hei. Abr denn isch sie ja nume am jammere gsi wie qualvoll die Beziehig sig...
Sie het sech jetz weder a- no abgmäudet für z Hochziit u ehrlichgseit hani o grad gar kei Luscht meh dass sie odr sogar beid a üses Hochziit chöme!

12.02.14 11:13
Broncos 

Re: Bräute 2014

Soo, chum au wieder mal zum schriebe...

Sasileu: Hahah, ich han doch genau befürchted gha, das weni mal afange, dasi den nur no am schriebe bin und genau so isches usecho Naja, im Moment hani im Gschäft ned so viel z tue, denn lits drin
Ich wür det won ich d Frisur mache für Make up und Frisur (inkl. Probetermin). 290 zahle. Aber ich han ja en Kollegin wo mer s Makeup mache wird und drum machi det nur d Frisur. Das wird den so öppe 180 choste.

lil.lian: Wow, mir gfalled d Bändel mega, vor allem de wo so chli brun-rötlich isch... Genau, also me cha zb Serviette, Sidepapier, aber au Wullefäde oder so "fest" mache, so chamer halt zum Bispil Schale oder Umschläg mache...
Jaaay, so lässig weg de Flitterwuche... Weg de Flüg, kennsch itasoftware.com? Det chasch unter Airfare search nach Flüg sueche. Findi amigs super dargstellt und du hesch grad all Airline uf ei Blick. Bueche würi den aber direkt über d Airline, denn chunsch amigs genau uf de Pris wos azeigt.

Janedoe: Den passt ja jetzt schlussendlich doch wieder mit de Flitterwuche. Und so chönder üch länger druf freue und hend no biz zit zum d Hochzyt "verarbeite" (hahaha, das tönt jetzt so, als wärs öppis schlechts) Also für mich chämt e Weltreis ned in Frag. Ich bin es riise Reisefüdli, aber ich merk amigs, dasi nacheme Wili eifach gnueg han und so biz abgstumpft bin. Den chani di vile Idrück amigs gar nüm richtig ufnä. Drum bini amigs froh, weni nach 2-3 Mönet wieder hei chan. Für mich chämt also ehner e stückwisi weltreis in Frag

Sue: Also grad so bim erste durelese hani d Aleitig ned ganz verstande, aber chunt den villicht, wenis würklich usprobiere und suscth bruchi den doch no es Tutorial vo dir... Viel Spass bim Chleid uswähle und gnüsses... Weg de Set, ich han irgendwie im Chopf, dasi mal ide Migros (also inere grössere Filiale) silbrigi Set gseh han, aber bin mer nüm ganz sicher...

laprincipessa: Ich han eifach für s zivile falschi Wimpere gha und bin voll begeisteret gsi. Mer het überhaupt ned gseh, dass si falsch sind... Und weg em Nuvaring isch mer genau glich gange, sobaldi ufghört han, isch mer eifach viiiil besser gange... Wie d Lilian scho gseit het, ich glaub au das de Bibi ihri Muetter in Aarau im Brutlade schaffed.

Pfingstrose: Chan der leider ned helfe weg de Pickel, bin zum Glück bis jetzt devo verschont blibe. Defür hani ständig Fiberblattere gha und mini gröst Panik isch gsi, dasi ade Hochzyt den eini han, wili bi stress grad sofort eini bechume. (und den grad so Monsterdinger). Han natürlich au genau vor em Engagement Shooting eini becho Aber im Oktober hani den L-Lysin vo Burgerstei entdeckt und sit den nie meh eini gha ich bin so happy und hoff dases so bliblt, den bini wenigstens ei Sorg vor de Hochzyt los... Ich hoff ganz fest für dich, dasd au no dis Wundermittel gfindsch, villicht hilft ja das wos Malinchen vorgschlage het.
Und freut mi mega für dich weg de positive Rückmeldige zude Iladige, sind aber au eifach wunderschön worde

littlefoot: So lässig weg em Rauche, drucke fest d Dume das rauchfrei blibsch... Ich find d Deko u schön. Villicht chöntsch ja no so chlini Steinli uf de Tisch legge, zum de leer Platz zwüsched de Töpfli z fülle und grau wür ja vode Farb her no super dripasse.

Daenu: Weg Olympia schrieb der grad e PN
Gnüss de Shoppingtag hüt, bin den gspannt, was er gfindet.
Haha, mir hend au scho e Namensliste, obwohl ned grad Chind in Planig sind. Bin amigs richtig überrascht will min GG au immer wieder mit Näme chunt

Noviamayo: also mir hend d Iladige vor 2 Wuche usegschickt und es chömed immer wieder es paar Rückmeldige, bin eigentlich recht erstunt wie vil, wil ich han bis jetzt amigs ned uf d Iladig reagiert, also ich han mich natürlich a- oder abgmeldet und den det grad gschriebe, das mir üs freued usw. aber extra ufs Chärtli hani ned reagiert, find ich persönlich jetzt au ned so wichtig. Das si ned reagiered, heisst ja no lang ned dases ihne ned gfallt.

me: Da mir ja ned so viel Infos uf üsne Iladige hend, sondern uf d Homepage verwised, hemer für üsi Grosselter es Booklet mit allne Infos vode Homepage erstellt. Gester hemer mit em Omi vo mim GG abgmacht gha und ihre grad d Iladig und s Bookelt mitgnah. Sie het sooo freud dra gha bin scho gspannt wie mini Grosselter druf reagiered. Suscht hemer jetzt für de Samstig en richtige Hochzytsplanigstag vor üs. Mir hend mit em Restaurant, am Bäcker und em Pfarrer abgmacht. Bin ja mal gspannt was da alles usechunt.

Zuletzt bearbeitet am 12.02.14 11:25

12.02.14 11:24
Broncos 

Re: Bräute 2014

uund jetzt hets mich verwütsch mit em 20gi

Claudilein: Das isch ja u ärgerlich mit dinere Fründin. Het si sich den nüm möge dra erinnere, das si gseit het nume ihre Name sig ok? Also ich gfind si tuet grad zimlich überreagiere. Villicht hilfts wener üch beid es biz beruhiget und den in Rueh nomal drüber redet...
Findi no krass, dass si s Chärtli vor ihrem Fründ mues verstecke. Ihm mues ja klar si, dass du über ihri Situation bscheid weisch und au entsprechend druf reagiersch. Den chamer ja eifach churz erchläre, das er natürlich igalde wär, wens bis den no zäme sind, aber weg de momentane Situation eifach nur ihre Name druf staht. Er sött doch das den verstah und ned hässig werde...

12.02.14 11:39
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Broncos: Ja sie tuet völlig überreagiere. Ig ha gar nüt meh vieu gseit, eifach no mi entschuldigt u erklärt warum mers gmacht hei. Ach weisch, die sie beidi so drama-Queens. Dass ig äbe über ihri Situation bscheid weiss, findet er äbe vou denäbe vo ihre. Wieu er sech schämt, was er aues grusigs gmacht het. U sie wott ja mit ihm zäme bliebe u tuet jetz mit aune mittle luege, dass er kei grund findet zum hässig uf seie wärde. Ig vrstah echt nid, warum die no bi ihm bliebt, wenn er se so behandlet. Abr äbe, das isch ihri Entscheidig gsi. Es macht mi eifach so trurig, wieui z gfüeuh ha, a dem zrbricht jetz d Fründschaft. Sie het mer äbe suscht no es paar Sache a chopf gworfe, wo mer eifach nid macht. Ig gloube fascht, sie isch es bitz ivrsüchtig, dass mini Beziehig eso guet louft u ihri haut überhoupt nid. Abr dass sie us beschti Fründin sech keis bitzeli für mi fröid u jetz mi GG u üsi Beziehig schlächt macht, das findeni eifach nume schad...

12.02.14 12:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: OMG, de geits bi üs nümme viu länger... I ha irgendwie chli z Gfüeu dä Früehlig wird meeeega schänu verbi ga! Fröit mi, dass dir so viel schöni Reaktione heit becho uf öii Iladig!

@Noviamayo: Mir hei d Iladige no nid verschickt, aber i ha ou scho vo vielnä ghört, dass sie enttüscht si gsi. I gsehs eigetlech glich wie d Broncos (mau wieder), i ha bis här ou nie extra ufnes Chärtli reagiert sondern mi eifach a- oder abgmäldet und mi det när bedankt. Villecht wüsse halt gad die wo no nid hei ghürate nid, wie viel Liebi me i sonä Iladig steckt und wie viel Stunde dass me drmit verbringt, verschiedeni Variante uszprobiere und dr Text perfekt z formulierä etc. I cha dir ou nur rate, dir das nid z Härze z näh, das isch garantiert nid bös gmeint!

@Claudi: Oh nei, das duet mir mega Leid wägä dirä Bestä! Verstah, dass di das fertig macht... Einersits muesch zueluege wie sie sich a die unglücklechi Beziehig chlammeret (das tönt würklech nid sehr harmonisch und ou nid würklech drnah aus würd ihm viu a ihre liegä) und när chunnt no drzue, dass sie ihre Frust a dir uslaht. I gloub am bestä lahsch ihre eifach dr Ruum wo sie brucht zum merkä, dass sie sich gschider a denä Mönschä häbt wos guet meinä mit ihre, statt a däm typ. Und de chasch denn für sie da si, wenn sie dini Hilf ou wieder cha anäh...

Dä Pickelstift ghört zu de "anti-blemish-solutions" und heisst spot treatment gel. I gloub dä würkt ähnlech wie das Öl wo du gseit hesch, es tröchnets eifach gad us. Es duet ou mega schnäll izieh, finde das aube ou no praktisch, süsch geits keini 10 Sekundä u när hani das züg entweder idä Haar, ade Chleider oder ufm Chopfchüssi...

@Broncos: Cooli idee mit denä Booklets!!! Die Idee würdi dir gad gärn stähle, aber i gloub das schaffi nümme. Ou ja da heit dir einiges vor am Samstig! Bi de gspannt was de verzellsch!

@me: Mis Mami chunnt jetz de gad bi mir cho zmittag ässe, i ha dr ganz Morge mit so dummem züg im Hushalt verbrate. Denn hani hüt no ä würklech mega queri Diagnose vo mim FA becho. Bi inerä Kontrolle gsi und ha ou dr Urin lah testä wöui ir letschti mängisch so Chrämpf ha gha im Unterliib wo ni mir nid ha chönnä erkläre. När seit dä mir i heig Blaseentzündig. Aber SORRY, das hätti doch wou gmerkt?!!! Oder het öper vo öich ou scho mau sonä "versteckti" Entzündig gha? I weis no nid rächt obi das Antibiotika söu näh oder zersch no zum Husarzt ou ä Test ga lah mache...

Zuletzt bearbeitet am 12.02.14 12:33

12.02.14 12:45
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey Malinchen

Nur churz... Sone Blasenentzündig, woni nöd würklich gmerkt han, han ich au mal gha. Also, ich bin det devo usgange, dass d Diagnose scho stimmt. Han s Medi dänn gno. Anschinend chan's das scho geh. Wünsch dir gueti Besserig!

Liebs Grüessli,
Fara

Zuletzt bearbeitet am 12.02.14 13:04

12.02.14 12:54
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Malinchen: ja ha jetz o dänkt, ig mäude mi jetz eifach es Ziitli nüm, bis sech das ganze beruhigt het. Nimmt mi wunder, öb sie sech no mäudet zum zue resp. absäge. Wieu d Amäudefrischt louft am Wucheändi ab... Ja das gloubi o, dass sie de Fruscht a mir ablaht. Ig warte jetz eifach mau ab...

Ah super, danke für de Tipp! Muessi mer grad gah poschte! Ig ha äbe vo Cliniqe das 3-Phase Programm. Wieu das hani scho lang u pickel hani no nid eso lang... Suscht tueni mer de no z andere Set zuche. Wieu mit Pickel a d Hochziit wett gloub e keini vo üs. U vor auem wenn das so riese Pickel si, denn chasch se aube fascht nid abdecke ohni dass mers no bitz gseh

12.02.14 12:56
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Hani no grad gseh: Irgendöper het doch Ringe vo ZETT Meyer gseh: bi Ricardo bini über dä Guetschiin gstolperet: http://www.ricardo.ch/kaufen/tickets-und-gutscheine/gutscheine/einkaufsgutscheine/schmuckgutschein-zett-meyer-chf-661-00/v/an729345590/ Weiss abr nid öb das öpis isch odr fake... Auso Guetschiin-Nummere hets scho, abr warum steit im Wärt vo CHF 661.- wenn ufem Gutschiin CHF 1'000.- steit?

Zuletzt bearbeitet am 12.02.14 12:57

12.02.14 13:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Claudilein: Gel wird sicher mega schnell umegah die Ziit! Grr… Den münd mir beide jetzt die ‎Hintere füre neh! ‎

Das mit dinere Beste tut mir total leid und ich find du häsch alles versuecht zum’s guet chöne ‎handhabe und ihre zur Siite zstah. Het sie den das Gspröch vergesse? Wo ihr das abmgacht ‎händ dass ihrs so wend mache. Isch also scho sehr fräch und fiis vo ihre. Aber es isch mengisch ‎de Typ Frau wo so amene „schlächte“ Mah chlammered. Wenns den mal guet gaht tünds so ‎wies das nie geh hetti. Debi chan mer doch sim Schatz dän säge du ich han das mit de XY so ‎besproche dass mir die Charte so überchömed will mir dete so fest Striit gha hend. Basta… Isch ‎doch keis Problem!‎

Broncos: Wow den gahts ja das Wuchenend nomal e richtigi Portion wiiter i de Planig. Schön!‎

Malinchen: Oh komisch mit de Blaseentzündig. Aber ich han das wo d Fara gseit hät au scho ‎ghört. Gueti Besserig und en Guete mit dim Mami. ‎

 1 .. 310 .. 617 618 619 620 621 .. 809 .. 997
schaffe   Pfingstrose   malinchen   Littlefoot   Zuletzt   bearbeitet   würklich   Taeboyana   Iladige   richtig   irgendwie   Hochzyt   Problem   Hochziit   Location   würklech   squishy   Janedoe   bstellt   gspannt