| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 310 .. 618 619 620 621 622 .. 810 .. 997
12.02.14 13:09
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Claudilein: Danke die Guetschii hani ebe au scho gfunde aber immer abgloffe. Das wer jetzt e Glägeheit. Han gad mal gschriebe was das mit dene 661 CHF oder 1000 CHF söll. Würdi eus scho mega nütze. Wott aber eigentlich garnöd so viel zahle für de Guetschii... Ich gibe so Zügs woni nöd bruche chan immer fast gratis wiiter.

12.02.14 13:18
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hello ladies

malinchen: nei das hani no nie gha, zum glück. gueti besserig demfall !

claudilein: omg du armi. so öpis isch alig doof, wenn strit häsch mit de beschte wegeme maa. vor allem wil er ihre sicher nid guet tuet. aso me cha ja scho verzeihe usw. aber de sett me glaub eifach versueche e normalität dribringe und nid irgendwie sich unterwerfe (aso amel nid si)...se wirds de scho einisch merke dass sie nid fair gsi isch zu dir
*seigedrückt*

broncos: cooli idee mitem booklet :) mir händ ja no null infos usege...mini schwö wett ja en brief schribe nachem ameldetermin...sie chunt i 2 wuche zu ois, de sitzemer mal chli a das züg :)

pfingstrose: ah ja säg au...no 4.5 mönet. heeelp .) etz gilts de ernsht mit dene usegschobene sache.
haha a propos luschtigi gschicht. geschter hani mim GG gseit weg de lampions ufetue, sind ja acho...isch ja LED und die muss me ja denn irgendwenn mal aschalte...das chen ja z bsp sin TZ mache, de machi ja suscht scho nüt... er miechi denn das susch scho. ich so : während em hochzit ? jajaaaa :) haha neiii ha mi scho chli gfragt., aber easy, wenn er das will...

noviamayo: ich han dasselbe erlebt wie du..bi ois hend s datum eh all scho mündlich becho, und etz womers denn verschickt gha hend, mitere ameldefrist vo fast zwei mönet hemmer denn au quasi nüt ghört. ich meine TZ, Mami und Schwöschtere wo ja eh scho klar isch dass sie chemed. denn no zwei drü kollege womer grad troffe hend, und eis tanti vom GG wo voller freud aglüte het. aber die andere ? nada...nteilwis nid mal am telefon öpis erwähnt...komisch oder ? :)

deko: danke für d feedbacks. aso das isch ja eh no nid de tisch. ha ja no so schmetterling us buech-papier. aber irgendwie gfalled mer die töpfli plötzli nüm so. ha sie ja dehei ufgstellt und mit dem band ..naja. ich han uf pinterest (die wo mich verfolged hends auä gmerkt) no ganz vill tolls entdeckt. has ja vor es paar mönet gseit gha, bi mir blibts nie glich mitem gfalle..bim chleid isch es au so gsi, ha vor 2 jahr ganz anders schön gfunde, bim chaufe au und etz gfalled mer au wieder anderi
aso ich denke ich muss eifach etz mal die ganz test deko chaufe für 2-3 variante und de tisch mache. mir pässled ebe no spitzeband uf jute, mit simple configläser oder halt ikea vase wo zimli billig sind. mit dem schleierchrut und ere hortensie (chämt denn au grad billiger) macht das e tolli falle findi :)
und s band chani defür benutze für d lampions z dekoriere, woni nid amale wils eifach zu flächedeckend isch und farbsprays i min beide farbe quasi nid existiered. aso die wo mal interesse bekundet hend, schribed mer en PN mit eurem hochzitsdatum...sofern mini 11 lampions no lebed danach wil sie sehr sehr heikel sind (ha ja scho eine gschlissä)..
vill hend mir no pompons as herz gleit. ha gester mal en versuech mitere serviette gmacht. chamer scho vorstelle dass es mit siedepapier schöner usgseht...ich wirde je eine uf de teller legge (hani glaub scho gseit) i beidne farbe, denn sind die au vertrete und s gseht u lässig us.

mi sohn: isch u herzig gsi gester het er mir zeigt was er wett aha :;) e graue azug mit eme navyblaue gilet und krawatte :) GG het denn aber gmeint mir selled no luege was er denn ahet. aber bis er de azug hät... .)

to do: irgendöper het doch sone cooli vorlage uf excel ? darfi au mal sone PN ? :) ich chume langsam in stress obwohl ich guet organisiert bin. ha glich angscht öpsis z vergesse :)

Datei-Anhänge
IMG_6129.JPG IMG_6129.JPG (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

12.02.14 13:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Azug: Hend eui Manne alli scho ihri Azüg? Wenn ja wo händ ihr die kauft und wie viel häts öpe kosted? Was händs so für Farbe gno und Schnitt? So voll Hochziitsazüg? Mir gfallt das z.B: garnöd mit dene Gillett...

12.02.14 13:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja ich duen au immer, wenn ich wiedrmal en Pickel han, Teebaumöl ufde Pickel.. Es gid au e ganzi Linie bim Bodyshop wo gege unreini Hut isch und die Sache händ au Teebaumöl drinne.

Claudilein
Accessoires (ich hasse das Wort, muen immer nahluege wie mer das schriebt ) weti eigendli in wiis und en Bluemestruus vorallem in pink. Ich möcht es schlichts Halscheteli mit Perle , den an Arm es Thomas Sabo Perle-Chetteli und Perleohrering. Vodemher dänki, passd warschindli spinke Band bitz weniger, wills ja so altrosa isch und de Bluemestruss dänki wär eher pinkiger.
Ohjeee voll schlimm mit de Fründin :(. Vorallem bisch ihre immer zur Siite gstande und jez chunt das.. Und d'Rekation vo ihrem Fründ, dass du das nöd sötisch wüsse.. hmm.. Isch em wahrschindli scho chli peindlich..

Broncos
Danke villmal für de Flug-Tipp. Han gad müese luege.. Isch würkli no kuuhl, sogar d'Hawaii-Flüg sind drinne.. S'kuuhle isch no, dass no anderi Flughäfe dezue chasch uswähle, wo er söll sueche.
Joah bueche dueni eigendli au immer den direkt bi de Airline und luege amigs au chli wenn muesch gah, dass de billigsti Flug häsch . Han gad froid gha, mier händ öbe de zweit billigsti (Direkt-)Flug bueched (mit de Swiss), nur eine wär no öbe 20 Franke günstiger gsi :)
Ah kuuuhl mit em Omi. Findi e gueti Idee, dass es Booklet gmacht häsch..

Malinchen
Nei aso e versteckti BE känni nöd. Han immer nur die ander .

Littlefoot
Und den duesch uf jede Teller je en Pompon und immer abwechsligswiis mit de Farbe? Das gseht sicher mega genial us!! Finds e mega kuuhli Idee!!
Joah machsch am beste würkli mal en Ichauf und den duesch es usprobiere wies am beste passd mit de Deko..
Und das vo dim Sohn isch ja au voll härzig. Weiss er was er wet allege .

12.02.14 13:38
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose : ich het für min sohn au nid es gilet welle. vor allem isch doch heiss...het lieber es schäns hemdli mit hoseträger und flüge gha. aber ebe...er isch halt scho gli 7ni. de cha sich scho wehre
für männer...s git ganz cooli mit gilet ...mir gfallt das aghänkte am beschte aber weiss nid was GG will. ha ja nüt z säge :)

Zuletzt bearbeitet am 12.02.14 13:39

Datei-Anhänge
azug.jpg azug.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 51 kB

12.02.14 13:39
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

ich nimms au ned persönlich oder bin bös uf öper wo sich ned mäldet. ich han det dure eifach es anders dänke und bedanke mich wenn ich en iladig überchume (egal öb geburtstag, hochzit oder was au immer).
ich finds eifach komisch das teils persone mich immer fraged wie d vorbereitge laufed und sie sich ja sooo freued usw. und wenns d iladig überchömed chunnt nüt.

@littlefoot: ja so sache findi ebe au chli komisch. ich han die wuche minere cousine zum geburi gratuliert, det hed sie au nüt degliche da.
ich verstah scho das das bi de lüüt ned immer so präsent isch wie bi mir. aber ja mit dem muessi läbe

12.02.14 13:40
lil.lian 

Re: Bräute 2014

uuups 20 Rappe..

Pfingstrose
Min GG hät zwar de Azug nonig, aber er möcht au keis Gillett. Er hät eh immer heiss und den dömerem das nöd no ah, dass er im Summer no es Gillett muen aha . Und ich finds eigendli au nöd schlimm, wenn er keis Gillet a hät..

12.02.14 13:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Mine genau au... Er isch immer am schwitze. Gsehnd den au nöd schön us so en Glänzige Mah uf de Fotis! Haha!

Littlefoot: Genau das Bild hani uf Pinterest Posted!!! Find das mega schön obwohls es Gillett het aber mal so chli "lockerer" werder de durchschnittlich Hochziitsazug.

12.02.14 13:56
Broncos 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose:Mine het sich bim Triple AAA in Thalwil eine Schnidere la letscht Jahr fürs zivile. De Azug isch imne dunkle brun gsi, S Hemd hellblau, d Krawatte brun/blau gstreift und s Poschettli im gliche blau wied Streife vode Krawatte. Weiss gar nüm öb der d Hompepage vo üs gschickt han, suscht hetis det Föteli druf.
Für das Jahr nimmt er de glich Azug, er het sich eifach no s Gilet us em gliche Stoff wie de Azug schnidere la und es wisses Hemd. Denn het er sones Hochzytstuech und s Poschettli ide gliche Farb wie mis Chleid (ivory). Also er het mers nur verzellt, gseh hanis au noni
Vo de Chöste her hanis grad nüm so im Chopf, aber da er brueflich amig Azüg treit, isch es ned eso druf a cho, den chaner de Azug eh amigs wieder bruche.

lil.lian: So cool wäg em Flug ... Ich lieb das tool, chönt amigs stundelang nach flüg sueche, au weni gar kei bruche

littlefoot: Die Kombination gfallt mer au mega de Azug wär aber mim Ma wohl biz zu hell gsi, will er ne ja nachher au no zum schaffe wet alege.

Gilet: Da mine zum schaffe scho immer en Azug a het, het er für d Hochzyt öppis speziellers welle und drum s Gilet gna. Zum Glück macht ihm amigs d Hitz au nüt us. Aber chans guet verstah, wen eine keis Gilet wet allege. Und mitere spezielle Krawatte und Poschettli gsehts au ohni Gilet festlich us.

12.02.14 13:57
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose (ha aktualisiert, alli bitte eimal klatsche )
gäll de isch de hammer. glaub de chunt wemmer mint wedding igit gäll :) hane mal am GG zeigt...

lilian: jaa genau, das ja 8-er tisch SÖTTED werde

gilet: aso ich muss au kes gilet ha denke au scho immer dra omg, wie heiss wirds, ich denn mitere corsage und eme dicke chleid, GG im gilet / azug...eigetli doof

noviamayo: ja ebe mängisch chli komisch die lüt. aber was für eus z zentrum vo de welt isch...isch für anderi gar nüt grosses..

me: ah etz bini d poscht o hole und s negste etsy päckli isch da. gaht unglaublich schnell findi. d säckli hend irgendei 4 wuchä gha und all die letscht wuchä bstelltä sache 1 wuchä maximal...aso es isch d wimpelchetti. isch u schööön :) eifach 1-2 näht sind nid suuber gmacht worde aber eeegaaaal ha u freud.

da ich chli zit han, am morge hämmer wieder bastlet und etz lahni de patient chli la fernseh luege, machi mi a mini truhe (mini riiiiiese truhe mein gott. hoffe d lüt denked nid ich erwarti weiss ich nid was, weg de grössi )

 1 .. 310 .. 618 619 620 621 622 .. 810 .. 997
richtig   Location   Taeboyana   schaffe   würklich   Problem   squishy   gspannt   Pfingstrose   Hochziit   Janedoe   würklech   Zuletzt   malinchen   bearbeitet   bstellt   Hochzyt   Littlefoot   irgendwie   Iladige