| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 311 .. 620 621 622 623 624 .. 811 .. 997
13.02.14 10:34
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@sue, lil.lian & janedore: han grad gmerkt, dassi keis Excel chan ufelade sorry :/ machet ihr mir en PN mit öichere mailadrässe, damitis öich schicke chan?

13.02.14 11:22
Sue87 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Ou nei das tuetmer de leid die Reatktion vo dire Fründin….wie siter de nere verblibe? Het si sech ize no gmeldet? Findes aube u schad so züg….und ebe dass si muess d Iladig verstecke zeigt ja ou was fürne komischi Beziehig die zwöi hei…i hoffe für di dass sich das ganze gli klärt!!

Broncos
Ou muess gad mau go google mege L-Lysin!!! Ig ha das problem nämlich ou mitde Fieberblattere und ha vorem zivile ou gad gha und ize ufde Föteli:O( nimmsch da eis pro Tag??

Malinchen
Hmmm auso i has immer gad gmerkt mege Blaseenzündig wüui das Gfühl langsam kennt ha…aber es isch nid immer glich…tuets di de aube so zieh im Unterleib? Das chas nämlich ou si es muess nid immer so si dases bim wasser lah weh tuet…gueti Besserig wünschi!!!

Pfingstrose
Mi GG het si azug in Thailand la Massschnidere für 250.- ;O) er isch dunkelblau und er wird es wisses Hemd und e wissi Krawatte aha und keis Gilet und keis Tüechli oder Blueme oder so.

Littlefoot
Wooow mir gfallt die Truhe mega….!! wett ou gad;O) vo wo hesch die nöime??

Janedoe
Auso i kenne das ou….ha vorem zivile plötzlich mega Panik becho und bi meeega nervös worde und ha gad aues hinterfragt aber das chas geh und weme ner meischtens ebe drüber schlaft isches ja wider guet;O) und bis ize hättis auso no nie beröit;O);O) i wünsche dir ganz viu Vorfreud!!!

Me
Ha ou gad öpis blöd erlebt Gestern…mir hätte am 18.30 mitder Frou vom Catering abgmacht gha bi üs deheime für gneueri Besprechig wasmer gnau wenn wie serviert ha etc… das isch e Frou wo mis Mami kennt auso flüchtig. Iz isch die eifach nid uftoucht und womer bi ihre hei hei aglüte seit der Maa die sig nöime ds Bsuech….weiss ou nid üs hets gad abglöscht?!

13.02.14 12:35
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Sehr schöni Truhe!! Häsch die sälber bastlet?

Janedoe
Han mi nonig entschiede wege de Bänder . Ich tendier aber eher zum bruune oder wiise.. Ich gahn mal bim Lade verbi und gahs bim Chleid go häregebe…
Ich möchte de Ring au rechts träge, aber weisses gar nöd wege de "richtige" Siite..
Uiiii.. das dönt scho no heftig :-/ Aso trännt gschlafe hämer au no nie. Ich wet eigendli au immer "Friede" mache, bevor mer gönd go schlaffe.. Aber isch doch guet isch alles wieder in Ornig :) Chunt scho guet… Und mooorn isch es sowiiit..

Lula
Ja mier dönd jeze glich ide Stadt hürate und den hämer bim Stadthuus no en Platz gmietet wo mer was chönd hi stelle, den dömer dete en chline Apero mache (würkli nüt grosses, wenns dur en Caaterer lasch mache chunts meeeega tür, ich hoffe mier chönd öbis privats organisiere) und den gömer eifach mit de Trauzüge go esse.. Hoffe das klapped den so :).

Claudilein
Ja genau, das han ich mier ebe au dänkt.. hihi ja Määänner

Laprincipessa
Ja klar, ich schick der d'Mailadresse no.. Danke gäll :)

Sue87
Ja voll kake :( Das het mer au gad abglöscht.. Häsch sie nomol probiert zereiche?

13.02.14 12:51
Broncos 

Re: Bräute 2014

Sue: Also ich chan der s L-Lysin (vo Burgerstei) würklich sehr empfehle. Ich han so viil Fieberblattere gha, amigs ned nur ade Lippe sondern au ade Nase und bide Auge und den amigs grad so riiise dinger. Woni im Oktober churz vor mim Geburi wieder sones riise Teil gha han, bini völlig gnervt vor de PC gsässe und han nacheme Mittel gsuecht. Bin den uf irgendeis gstosse (weiss gar nüm wies heisst), aber es isch mer zimlich suspekt vorcho. Bin drum id Apothek go frage, öb sie das kenned. Sie hends ned kennt, aber mir den s L-Lysin empfohle. Das het mi no super dunkt, wills natürlich isch. Lysin isch en Aminosüre, also keis "richitgs" Medikament. Ich ha mir dazumals eifach gseit, dasis so lang nime, bisi wieder es Fieberblöterli han und ich bins immer no am nä also scho über 3 Mönet ohni Fieberblattere und das im Winter
Ich nime jede Tag zwei Tablette, sones 100er Pack chostet 30 Franke, aber es isch mer jede Rappe wert. E Kollegin vo mir nimts aber zb nume eifach wen sie merkt, dass sie trockni lippe het, viel stress het oder suscht agschlage isch. Min GG het suscht d Fieberblattere eifach immer vo mir übercho, aber nie "selber", isch also au grad praktisch für ihn, wil er sit den au keini meh het.

Weg em Caterer. Das isch ja unmöglich!! Het sie sich jetzt no gmeldet? Hender no en anderi Option? Also ich wür so öpper ned a minere Hochzyt welle. Ich het absolut kei Vertraue meh und ds letscht vergisst si den no üches Hochzyt

13.02.14 13:04
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Sue: Ig ha denn im Gspräch es bitz z Thema gwächslet, wieui eifach nid im Restaurant ha wöue umeschreie (wie sie) u wieui eifach so perplex gsi bi, wie sie mi zämegschisse het. Auso so vou hysterisch. Ha denn no chli gseit wägem schaffe dassi vieu z tüeh heig u dassi deswäge uf de nächschti Zug hei wett. Näre heimernis vrabschiedet u sie het ganz normau tha vo wäge sie mäudi sech de und so. Ig ha abr bis jetz no nüt vo ihre khört... Ig mäude mi jetz abr o eifach nid. Ha grad gar kei Luscht meh druf. Ja ihri Beziehig isch äbe i ihrne Ouge PERFEKT u üsi sigi vou längwilig u doof. U mi GG sig äbe o vou de Längwiler wieuer nid vieu i Usgang geit. Na klar, ihre Fründ isch natürli viiiieu besser, de geit vieu i Usgang u knutscht mit andere Froue ume. Isch natürlich um Wäute besser Ach, je länger je meh, merki eifach dass ig gar kei Luscht ha uf sone Fründin... Auso im Moment eso wie sie sech vrhautet ganz sichr nid!
Das mit em Catering isch ja echt vou denäbe! Hesch ihre no mau aglütet odr het sie sech gmäudet? Wie d Broncos scho seit, näre vrgisst sie no öies Hochziit

Broncos: Ja genau uf sone Fründin chani würkli guet vrzichte! Und e Vrwändig für z Gäud findeni de schono

13.02.14 13:14
Claudilein 

Re: Bräute 2014

LaPrincipessa: Ja äbe, es dämpft eso, wenn öper im nächere Umfäud hesch, wos haut grad nid eso guet louft. Weisch, ig ha mir haut vorgsteut, dass sie mit mir Sache useliest u mer zäme chöi gah pöschterle u Chleid etc. useläse. Am Afang (im Herbst) het das ja ouno aues drnah tönt. Abr scho wos um z Hochziitskleid useläse gange isch, het sie nei Ziit gha. Denn bini haut ohni sie gange. Eigentli hani immer denkt, e besti Fründin het mer ja o, dermit mer äbe genau so Sache cha zäme mache... Abr äbe, das isches echt nid wärt

13.02.14 13:26
Broncos 

Re: Bräute 2014

Uiii jetzt hani grad e Geistesblitz gha... Bin ja scho länger am überlegge, weg de Gastgschenk... Mir hend jetzt denkt gha, das mer eifach bide Chile so chlini Bluemegsteck uf de Site bide Stüehl anetüend und die den nachher als Gastgschenk mitgänd... Aber jetzt isch mer grad e super Idee cho: Mir chönted Jasscharte schenke. So richtig schön verpacke und den no irgendwas druf schriebe ala "Boardunterhaltung". Zum Teil verteilets doch amigs ide Flüger au Spieli und so Sache (ok meistens nur für Chind, aber egal). So würds zu üsem Motto passe und mir jassed u gern, den passt au no zu üs. Mir chönted den au no wiene Art en Spielaleitig für verschidnigi Jassarte schriebe
Haha, isch mer alles grad jetzt i Sinn cho und min GG weiss no gar nüt devo, aber ich bin grad voll enthusiastisch (uund min Grossvater het sicher uuu freud dra, er het mir (und all sine andere Grosschind) s Jasse bibracht und het so freud dra, wener amigs mit üs chan spiele)
Villicht, chönt mer ja sogar d Jasscharte personalisiere, also irgendwas vo üs hinedruf schriebe... Mues grad luege, öbi öppis im internet gfinde

13.02.14 14:21
Sue87 

Re: Bräute 2014

Lil.lian
Nei der maa vo ihre het gmeint er richti ihre us, dass si üs söll alüte und bis ize heimer no nüt ghört…git eifach gad nid es guets Bild vo wege Zueverlässigkeit?!auso da muess e gueti Entschul-digung cho;O)

Broncos
Das probieri ou!!!! Fah emu sicher mitem L-Lysin so 2 monat vorem kirchliche a aus vorbeugig;O)
Merci vielmal füre tipp!!nei hei no nüt ghört…ja mir geits ou gad so und mim GG ou das nervt me-ga?! Mir hei telefonisch letscht Oktober scho zuegseit aber ize wartemer mal was da fürne ent-schuldigung chunnt und süsch sägemer de no ab….
Mega härzigi Idee mitde Jasskarte;O) hesch öpis gfunde megem Personalisiere?

Claudilein
Nei hei no nüt ghört – bi ja gspannt…auso wenn si iz no öpis nid ganz super macht oder seit de wechslemer…wird eifach ou immer knapper?! Ja das verstahni…mi dünkts mängisch so bi Hoch-zitsvorbereitige merktme mängisch weli fründe sech würkli mit eim fröie, weli eher iversüchtig si und wellne dases eifach egal isch….aber weisch vilicht wott si sich die Beziehig wo si het ou selber eifach chli schön rede und seit si findet das spannender aus öii beziehig und schlussendlch glücklich isch si ja nid….i hoffe dass sich das klärt bi öich…!!

13.02.14 17:53
nala05 

Re: Bräute 2014

hallihallo liebi mitbrütlis!

ich mäld mi au widr mol priefige sind ändlig vrbi und die wuche hani ferie.. sin 3 dag z london gsi und i ha gaaanz viil hz-züg kauft.. meh drzue nochär
ich hoff es isch mir niemert bös wenni nüm uf alles igang, ha zwar immer mitgläse, weiss leider aber au nüm alles

janedoe: no eiiiiiii dag! wie gohts dr so? dis strüssli für morn gfallt mir aso sehr guet, zum glück hesch au en zahlbare florist gfunde!
uii das mit em muufesuuse kenni au… s isch halt scho e grossi entscheidig, i dänk halt wenns so konkret isch das meh hürotet macht meh sich viil meh die "mit ihm will ich mis ganze läbe teile"-gedanke. aber das isch doch au guet, wil wenn mir de jo gseit hän simer drfür 100% sicher, wil mir gnueg drübr nochdängt hän
huuuhhh das mit däre wo dir d sache vo de homepage 1:1 kopiert het isch jo s letschte!! goht gaaaaaar nid! bi au dr meinig das mir es forum sin zum enand hälfe, aber persönligi texte eifach klaue?? ka si nid mol sälber in wort fasse was si für ihre "schatz" empfindet? de söt si sichs vilicht gschieder nomol übrlege…
wünsch dir und dim gg uf jedefall morn e wuuuuuunderschöne valentinsdag! bi gspannt was z brichte wirsch ha!

daenu: jöö so siess mit de bluemekind! bi aso gspannt was ihr gshoppt händ

lilian: so schöni bänder bisch so scho go anehebe im lade? ich ha in london es band in ivory kauft mitere blueme.. probier no es föteli azhänge.. find die bänder halt eifach scho toll
gratulier den no zum standesamt termin

principessa: schön seit euch euri pianistin so zue so muesses doch si! wie het dini tante uf d absag reagiert?
dänk au isch die richtig entscheidig d frisur noime mache loh wo du dich wohl fühlsch! und 12.- go vrlange ohni vorhär abgsproche ha goht gar nid!
löhn ihr d torte nid vom montana mache?
dörfi das excel ächtsch au ha?? i schick dr e pn mit minere mail-adi.
viil spass am samstig bi eurem Hochzyts-OK brunch!

claudilein: danke den no für d pn mit de iladig! gfallt mir sehr guet
duet mir leid heshc du mit dinere beste sones theater miesse mitmache! hoff es klärt sich no vor de hochzyt däng aber au das si wohl a dir ihri wuet übr ihri ungsundi beziehig usgloh het. find das goht gar nid! jetzt hani grad no gläse das si dich im resti no agschraue het und was si susch no gseit het.. aso ich will dir nid z noch trätte aber brucht meh sone fründin? ich finds mega mies vo ihre euch so fertig zmache wenss offesichtlich isch das si problem hän und nid ihr.. die ganz gschicht duet mir grad sehr leid für di. hoff du kasch die schlächti energie in positivi für d hochzyt umwandle

broncos: cool schribsch du jetzt au do im thread mit
toll wirkt bi dir das l-lysin.. i ha das au mol gno und ha den grad eini becho.. ich fang de so 1.5 monet vor de hochzyt mit de Valaciclovir vo Spirig ah. das sin tablette mit wirkstoff din wo herpesvire dien hemme. anschiinend wen die e jooor lang dure nimmsch kas sogar si das niemeh kriegsch, wils virus sich so zrugg zieht im körper. i ha ebe au oft mol so tönder dinger biko, dorum het mir mi huutarzt die tablette mol gäh und au gseit i könnt mol sone kur mache mit däne wenni se z oft übrkum. jetzt hani aber bis vor 2 wuche für über es joor rueh ka! *holz alänge* hoff das blibt jetzt nomol es joor mind ruhig
d jasskarte idee findi imfall e super idee! ha glaub uf etsy oder so mol personalisierti jasskartene gseh! vorallem isch das au öbis wo mr nochär sicher ka bruche!

littlefoot: wow dini truhe gfallt mir mega! i hät jo au gärn so öbis, wo ich das aber den mol am gg erklärt ha het är mi nur schräg agluegt hihi, has sit den nüm probiert.
mir gfalle imfall d skurar töpfli super! ich bi mir eifach nid sicher ob nur hortensie sie richtige blueme für dört dri sin. ich würd hortensie mit ere grösse blueme mische, z.b ei, zwei rose und drum ume hortensie.

Zuletzt bearbeitet am 13.02.14 17:55

13.02.14 17:53
nala05 

Re: Bräute 2014

sue: mega schöni sache hesch bastlet!
das mit de catering frau dönt aber gar nid toll! ich hasses wen lüt nid zueverlässig sin, do mues aso e gueti begründig ko worum si euch vrgässe het und wiso si euri hochzyt nid wird vrgässe! plus e rabatt mindistens!

malinchen: gohts vorah mit de iladige? das bild wo mol postet hesch vom erste prototyp hani seeeehr schön gfunde! het ächt super usgseh!
das mit dr vrsteckte bloseentzündig tönt jo komisch.. ha aber zum glück no nie eini ka, weiss aso gar nüd drvo.
sones stämpelset hani in london au gseh, häts gärn kauft ha aber mim gg kei grund könne nenne für was mirs bruche könnte hihi (är het mi ebe chli miesse zrugghalte, susch wäre mir scho vor de hochzyt bankrott ) für was bruchets ihr den?

pfingstrose: dörfi au zündholzli spienzle? wie sin eigetli euri iladige worde?
mir sin uf dr suechi nach em ring au eher vrunsicheret gsi uns z entscheide. es mues jo de perfekti ring si, mir wän en jo s läbelang ah ha.. und s git so viil variatione
mir hän uns jetzt für fingerprint plus datum entschiede as gravur.

fara: au dir morn e wunderschöni dag! au wenn jetzt alles so schnäll gange isch, bini sicher ihr wärdet e super ziviltrauuig könne fiire!

gilet: aso mi gg isch jo scho eimol go azüg aprobiere und wot definitiv keis gilet… är dängt au s ischs 1. z warm im august und 2. gfalle si ihm nid bsunders. ich bi dr meinig das är sich wohl fühle mues, aso isch das ok so

nuvaring: ich finds mega interessant wie viil schlächti erfahrige mitem nuvaring gmacht hän. vorallem wils mir bevors do ufkoh isch nie in sinn ko wär das die symptom mitem nuvaring zämehnge könne ich wird im märz eh zum FA miesse und das den grad mol aspräche. woten jetzt ehrliggseit au grad nümi!

Zuletzt bearbeitet am 13.02.14 17:54

 1 .. 311 .. 620 621 622 623 624 .. 811 .. 997
Taeboyana   Pfingstrose   Littlefoot   bearbeitet   irgendwie   Janedoe   würklich   würklech   Location   Problem   bstellt   squishy   Hochzyt   gspannt   Iladige   Zuletzt   Hochziit   richtig   malinchen   schaffe