Bräute 2014 |
|
1 .. 314 .. 626 627 628 629 630 .. 814 .. 997
|
|
|
|
|
18.02.14 08:32
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
@nala Mier hend gester de Termin abgmacht bi de kate für am 28.2. Freue mi uh mega, sie hed gseit, dass sie schomal was tued vorbereite. D Rundreis Krüger, Victoria Falls.... Darfi frage wie lang die würd duure und was sie wür choschte? Mier sind ja au mega Afrika & Safari Fans. Wärded uf jedefall so öppis mache.
@daenu Es tönt suuuper, wie euses OK sich Gedanke macht. Das isch so viel wert! Chamer seeehr guet vorstelle, dass dini TZ sich da voll ufgregt hed wenn sie alles so gheimhalted und de ander sich eifach verplapperet :D Bin scho uuuuh gspannt und Vorfreudig uf Bilder
@malinchen So cool wege de Lounge. Immer schön wennmer chli was cha ispare!
@Azug GG Min GG hed sin Azug in Duisburg kauft. Er wird massgschnideret direkt am gliche Tag im Atelier. Mier hend ca. 1 Stund gwartet und alles in allem (Jacke, Hose, Hemd, Weste, Krawatte, Istecktuech) 400.- zahlt. Ich chas also nume wiiterempfehle... Falls mal öpper i de Nöchi isch
@me Apropos Azug. Mini SchwiMu hed am Sunntig min GG voll zwunge, de Azug mal azlegge und ich ha ihm doch die IronMan Manschettechnöpf gschänkt willer so Fan isch und de seit sie so "Nein, die ziehst du aber nicht zur Hochzeit an! Bestimmt ziehst du keine Totenköpfe an!" Es sind gar kei Totechöpf Muetter :D Natürli wird ers trotzdem träge. Denn hed sie ungefähr 100 Bilder gmacht obwohl ich ihre gseit ha, das mier das nöd möchted willi eifach genau weiss wie sie isch, am Schluss hend alli de Azug scho gseh 4 Mönet vor em Hochziit... GG hed ihre denn gseit, wenn sie die Bilder nur einere Person zeigt, denn ladet er sie us. Und denn hed sie de zum Glück alli wieder glöscht :)
|
|
|
18.02.14 08:56
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
guete moooorgä :)
hui da musi etz aber vill nahläsä :)
fara: zerst mal gratulierä dir ganz herzlich zur hochzit ! ich denke fest a dich endi wuchä ! das gaht sicher im brutlade, eifach mal frage
janedoe:_ danke für din bricht. so lustig dass ihr fast hend müsse lache. ich hoff das passiert eus nid, hend ja "nur" die trauig...wobi weni denke bi de letscht zivilisch woni gsi bin, da hani glätschet wienes lisi, unglaublich :) aso ich finds au u super dass ihr s huus zahled. die wo nid zfride sind selled selber luege :) de topper isch mega ! ich tu etz übrigens au en holzige bstelle, dur dich isch mer in sinn cho dass acryl i de turte nid so cool isch :) nei ha nid gluegt GZSZ, aber so wie d daenu schribt isch es zimli gnau was ich wirde mache am hochzit, oder ? :) freu mi scho so uf d test hochzits tische vo allne :) und de erst uf d fotis vom fescht, ob alles denn so worde isch wie mir ois das vorstelled :) ou mann schwiemu's
claudilein: ja, gäll, me denkt me kennt öper...hmm, mängisch isch mer halt wie nid sich selber, vor allem wenn me eigetli unglücklich isch, und villicht de schin wett wahre...weiss nid. jaaa sicher blibi etz deby :) bi ebe nie so ganz sicher gsi obi die ikea töpfli nime, oder glasvase...etz bini sicher
Aufgaben für Trauzeugen: aso bi mir isch es ja nur mini TZ. sie chunt etz am fritig zu mir und nimmt de laptop mit (so herzig). sie wett etz alles mal dureplane, exel listene mache usw..mega herzig. sie wird sicher (mit minere andere schwes) zueständig si für: - lampions montiere - candybar ufstelle - kontrollgang vor apero i de location - gästebrief /asprechsperson für alles (darbietige, etc.)
sue: ja de hoffemer dass es guet chunt mit de caterer frau :) isch ja ufen art herzig, dass sie nid sone abgebrühti business frau isch. wird sicher alles mit liebi gmacht :) jaaa so lustig die schueh hani im pinterest dine :) sind aber glaub usverchauft oder nüm zha..oder mega tür weiss nüm. ha aber etz anderi gse, wo mi halt glich 90 dollar choschtet mit versand, aber sind mega. has uf pinterest mit my shoes pinned. :) chasch nacher super gäbi mit jeans alegge, gsend lässig us. nei warum wienachtlich, finde wiss und silber eher edel :)
broncos: so guet weg dine eltere und de location! chasch di aso glücklich schätze :) mir hend au u es chlises budget und mir isch s chleid vom mami zahlt worde, da bini scho froh :) de rest mümmer aber alles selber, s hät sich no niemert abote öpis z zahle
pfingstrose: tönt super eues weekend :) schön weg de übernachtige ! bi ois isch denn wenigstens d familie da, mini schwöschtere usw. de götti und de ex steifpere sind eigetli au no da, aber ich glaub nid dass mer all zäme no brunched. ich glaub GG und ich mached das mal gaaanz allei ohni kids juhu :)
azug: ja ich han mim GG au gseit er sell doch mitcho weni ga go s chleid abstecke (sind ja versteckt im rüüumli) wegem azug go luege. oder mir tend denn eifach susch no in lörrach lädele wenn er de umeluegt und umgekehrt :)
nala: ja ich han etz ebe anderi no gse, weiss nid ob sie mer das muss bringe, bstelle glaub die woni uf pinterest han. ou mann die flittis töned all super..ihr händ ja es rechts budget, du bisch doch am studiere oder ? isch denn alles zämegspart oder isch di GG am schaffe ?
daenu: ou mann de ander, nid grad de hellscht haha :) etz weisch es aber wenigstens, chasch di mental vorbereite :)
malinchen: ok, de luegemer das sunnita ding mal a, merci :) toll weg de ruummieti. mein ich das nur oder hend ihr ziemli es wahnsinns glück was s budget abelangt , entweder lohnerhöhige oder prisnachläss
me: mini tochter het etz glaub au spitze blatterä. janu de isch es dure ich freu mi etz uf allfäll uf mini schwö am fritig, zum alles dureplane GG schicki glaub i usgang, de bechunt susch krise.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 314 .. 626 627 628 629 630 .. 814 .. 997
|