| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 32 .. 61 62 63 64 65 .. 531 .. 997
26.01.13 12:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

FringillaVigo: Jetz isch mir ono öpis i sinn cho: Mängisch gits ja so Buurähöf wo Buuräzmorgä oder so machä. Kollegä vo üs hei mau es Apéro zum Geburi ufemnä settigä Hof gmacht, das isch ono cool gsi. Villecht wär ja so öpis ir Nöchi? Aber i weis halt nid ob das zu euem Stil würd passä... =S

Mi GG het o scho gseh dasi da mitschribä. Aber er isch gloub immer no erstuunt drüber dases so öpis überhoupt git und würd gloub nid wöuä mitschribä / oder -läsä... Aber am Namä würd er mi ou sofort erkennä.
I weis eh no nid wie und vor allem wo dasi mis Chleid vor ihm söu versteckä wenis de mau ha... Wie machet dir das?

26.01.13 12:47
novia_mayo 

ich dänke ich würd denn s chleid bi mine eltere zwüsche lagere :) dehei isches fascht unmöglich, sones chleid passt ja au ned i jede schrank :)

26.01.13 13:05
nisliker 

hi ladys

ja dass han ich mich au scho gfröget... wo bewar ich mis chleid uf. ha mer scho überleit ob ichs denn im brutgscheft lane.

ich weis, bi no chi früeh aber ich bi bereits i 5 brutgschäfter gsie :) 2 in dütschland und 3 i de schwiz. in dütschland isches billiger hani aber nüd gfunde... verchäuferinne sind au recht unfründlich. aber das finde mir schwizer ja no oft (chund eifach so übere). i de schwiz bini i de white lounge in walliselle gsie. beratig mittelmässig und uswahl eher chli. denn bin ich uf buebike i chez janine. beratig guet und meeeega viel uswahl. ha en favorit gfunde aber noni 100% gsie. denn bini no zu liluca in züri. beratig guet, uswahl chli!

fazit: unbedingt zerst is chez janine! het würkli alli stilrichtige und uuu viel uswahl! mer mues zwar 50.- für e exklusivi beratig zahle aber die bechund mer bim chauf zrug. exklusivberatig gat 3 stund. sie nämed sich also würkli zit. gange am 5.2. mis chleid go bstelle freu mich soooooo!

Zuletzt bearbeitet am 26.01.13 13:10

26.01.13 13:06
Lula 

I gloube i gugge dass is so lang aus müglich cha im Gschäft säuber cha ufbewahre lah. U närne chunnts entweder is Gästezimmer oder is Büro u de blibt derte Türe zue, u er darf eifach nüme inne.

26.01.13 15:11
malinchen 

nisliker: i fröiä mi o scho hennä ufd's Brutchleid aprobierä... Verstahni ömu das scho bisch ga luegä! =D

I ha fang chli biuder agluegt u so chli überleit was mir überhoupt würd gfauä. U wahrschinlech hani mis chleid scho gfungä dadrbi. Isch fasch chli längwilig... =( Irgendwie chumi eifach immer wieder uf das zrug... Z doofä isch eifach dasis müesst bstellä ohni azprobierä wöus vorä australische designerin isch unds i ganz europa kes gschäft git wos verchouft. Drum gangä i sicher glich mau no chli ga aprobierä! =)

26.01.13 18:21
novia_mayo 

hey nisliker cool das bisch go luege für es chleid! en kollegin hed mier gsäit das ihres 6 mönet lieferfrist gha hed. aso bis mers zersch eis findt wo eim gfallt, denn lieferfrist und denn no apasse brucht viel ziit. aso besse früehzitig go luege!
s chez janine hend mer au scho par empfohle ich dänke ich wird sicher au det go luege

26.01.13 22:30
nisliker 

@novia_mayo ja du seisches! lieferfrist 6 mönet! also wie gseit ich cha chez janine nur empfele und frau vladimiska het mich super berate!! wend det nöd das findsch wot wotsch weisi au nöd und prise sind wie überall. het sogar outlet für die wo es günstigs sueched...

27.01.13 16:24
kleinefeder 

Wow... ich finde es toll, wenn man sein Kleid schon hat :D Bis jetzt habe ich es geschafft, mich zu beherrschen und nicht in einen Brautkleiderladen zu gehen und einfach Kleider zu probieren. Eigentlich wollte ich mit meiner Mama mal letzten Sommer einige Kleider probieren gehen, sie war aber dann schwer krank und es hat nicht geklappt. Bilder hab ich mir auch schon angeschaut und mein Traumkleid schwebt mir eigentlich sehr deutlich vor Augen (hab sogar schon einige Skizzen davon gezeichnet) und deswegen überlege ich mir, ob ich es mir nicht schneidern lassen will. Aber ich möchte doch zuerst ein paar Kleider anprobieren um zu sehen, was mir überhaupt steht und was nicht (vielleicht kann ich dann mit meinen Vorstellungen aufräumen, weil ich in dieser Art Kleid hässlich aussehe). Ab und zu, wenn ich dienstags in Zürich bin, dann juckt es mich schon und ich würde am liebsten gleich zu Merrys oder zu Zoro gehen und einfach anprobieren. Aber ich denke immer, dass wir ja noch nichtmal einen Termin haben um zu heiraten und was, wenn ich mich in ein Kleid verliebe, das man leicht nach meinen speziellen Wünschen ändern kann? Unter Umständen habe ich Glück und man kann es in einem halben Jahr auch noch erhalten. Aber wenn nicht? Soll ich es dann jetzt schon kaufen? Oder soll ich das Risiko eingehen, meinem Kleid später nachzutrauern... Nee, lieber nicht. Ich gehe erst in einen Brautkleiderladen, wenn ich weiss, wann wir heiraten (vielleicht auch erst wenn wir verlobt sind - wenn ich es so lange aushalten kann )
Meinem GG habe ich vorgestern auch erzählt, dass ich im Forum hier mitschreibe und er fand es ganz lustig. Vielleicht sticht ihn irgendwann auch mal der Hafer und er geht mal "güggseln", was ich so von mir gebe :D Deswegen muss ich auch ein wenig aufpassen... Erkennen würde er mich an meinem Namen und am Bild (das er selbst gezeichnet hat...)

27.01.13 16:53
FringillaVigo 

@kleinefeder: Ich würd auf keinen Fall Kleider probieren gehen, wenn du keine konkreten Kaufabsichten hast. Ich hab nähmlich den Fehler gemacht, auf Light in the Box nach möglichen Zivil Kleider zu schauen und mich prompt in eines verguckt. Jetzt juckt es mich wahnsinnig in den Fingern, aber es ist einfach doch noch zu früh, weil sich Geschmack, Figur und Angebot ja doch recht ändern können. Trotzdem, wenn sies in einem Jahr nimmer haben, werd ich mich recht ärgern und mit dem richtigen Brautkleid wärs eh nur noch viel schlimmer! Drum, machs besser nicht und "geniesse" die Vorfreude (jaja, ich weiss, Vorfreude geht gerne mal in Ungeduld über!)

@schneidern lassen: das wär echt traumhaft aber das wär mir zu teuer, an so einem Kleid ist nämlich sehr viel mehr Stoff dran, als man meint und die Arbeit muss ja auch bezahlt sein. Aber genial wärs halt schon...

27.01.13 18:36
kleinefeder 

Hihi, genau das hab ich eben auch gedacht und ich bin schon ein kleines bisschen stolz auf mich, dass ich es bisher immer hab lassen können... Und wenn wir irgendwann mal verlobt sind und wie ich hoffe in einenhalb Jahren dann doch heiraten können, dann werde ich mit einem Riesensmile endlich doch noch mein Traumkleid suchen gehen
@ Schneidern: also das war auch mein erster Gedanke... "Das ist viel zu teuer". Allerdings kommen bei mir noch ein paar Dinge hinzu, die diese Absicht eher verstärken. Ich bin sehr religiös und deswegen muss mein Brautkleid einige Kriterien erfüllen, die ein Kleid "von der Stange" wohl nur mit sehr viel Glück oder Änderungen erfüllen kann (kein tiefer Ausschnitt, nicht ärmellos...). Eines zu einem hohen Preis zu kaufen und dann entsprechend ändern zu lassen, kommt dann wahrscheinlich gar nicht mal mehr viel billiger als, wenn ich es gleich machen lasse. Ausserdem darf ich mich glücklich schätzen: ich habe schon zwei Personen gefunden, die mir angeboten haben, mein Kleid zu nähen. Allerdings weiss ich nicht, wie genau sie es mit der Arbeit nehmen und daher möchte ich mich da noch nicht zu weit auf die Äste herauslassen... Also vielleicht wird mein Traumkleid noch wahr. Vielleicht aber finde ich ein Kleid, dass mir so gut gefällt und ohne viel Aufwand geändert werden kann, dass ich es nicht mehr nötig habe...
Kommt Zeit, kommt Rat und nun werde ich versuchen die Vorfreude nicht ungeduldig werden zu lassen.

1 .. 32 .. 61 62 63 64 65 .. 531 .. 997
schaffe   Taeboyana   malinchen   Problem   irgendwie   richtig   bearbeitet   bstellt   Zuletzt   Hochziit   Hochzyt   Iladige   Littlefoot   Janedoe   Location   würklich   squishy   gspannt   würklech   Pfingstrose