| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 316 .. 629 630 631 632 633 .. 815 .. 997
18.02.14 21:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

Schnäll ä Frag id Rundi:

Heit dir alli d HP passwort gschützt? GG fingt das isch z kompliziert fürd Gäst!!! (Da gseht me wie viel Informatiker de normal-User zuetroue...) I ha eifach Angst, dass när plötzlech ungladeni Gäst uf dr Matte stöh, wenn mirs nid schütze. Vo de Bilder här etc. wärs mir no glich, aber weis nid rächt wasi söu... Wär natürlech für mi ou eifacher se eifach so ufzschalte.

18.02.14 21:56
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@littlefoot
Mier sind ja scho follower :D

@malinchen
Mier hend d Page vorallem us dem Grund PW-gschützt, will mer dette Adressene und Telefonnummere vo eus und de TZ/TM online hend und die sölled ja ned unbedingt alli gseh....

18.02.14 22:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

ah ok... Das hei mir nid dinne wöu mirs uf de Iladige hei. Aber halt so Ortsagabe und Zyt vom Fest. Aber jaaaa, mir si ja jetz nid so mega prominent oder so...

19.02.14 06:18
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Froue i hoffe es sig ok weni eifach nume gad dr geschtrig Tag nache lise ;)

@Fara: Ganz ganz härzlechi Gratulation Dir u dim GG zu euere Hochzyt :) iz bisch du ä verhürateti Frou :) so schön :) isch doch guet heit dirs luschtig gha
Für dini Operation wünschi Dir ausaus guete! Ig hoffe dass du gli wieder fit u munter bisch :)

@dänu: ou sooo cool dr Polterabe :) fröiisch di? ;) chli blöd het är säch verschnurret, aber vorfröid isch ja diä schönsti Fröiid ;)

@Malinchen: isch ja super wägem Ruum für öii Polterparty :) isch ja mega günstig.. machet dr de diä zäme? Auso nid Froue u Manne getrennt?
Üsi Homepage isch Passwort gschützt…. Mir hei zPasswort gad uf dIladige gschribe… isch gloub bis iz kes Problem gsi für üsi Gäscht ;)

@littlefoot: tönt super mit dere TZ :) isch doch schön weme so motivierti Lüt um säch het :)

@Nala: isch doch härzig, eigch mit sis öpe nume guet u isch stolz uf ihre Sohn u ihri zuäkünftigi Schwigertochter ;) aber gloub mir wärs ou gad chli zviu ;)

@Jane: finge dSchuäh mega schön… :) muess mir iz de ou mau überlege wasi wot…

@me: bi mir louft gad nid so viu Hochzytsmässig.. :)

19.02.14 07:16
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja die Chinos ide Farb terracotta gfallemer au mega guet. Würkli scho seeehr früehligshaft . Joah mier gönd ebe spat im Winter nüme so gern.. Will wenns den so warm isch, isch alles sulzig uf de Piste.. Abr de GG gaht jeze mit sinere Schwöster am Samstig :) Bini au froh.. Den hani wieder mal chli Ziit zum go shoppe gah .

Janedoe
Ich folge dier au.. Wär die dritti bi dine Fallowers..

Malinchen
Aso wenn ich d'HP dänn ufschalte wür, wöti scho es Passwort.. Haha din GG isch ja de hammer, de normal-User chämt nüme drus :))

19.02.14 10:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Juhuiii ez weissi so zimli wer mier so folgt merciii

Sinder alli no am schlafe? s'lauft so nüüüt!

19.02.14 10:40
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hoi Janedoe! Schön wers ich wer no am schlafe! Ich han eifach nix zum brichte... Haha!

19.02.14 10:44
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Haha gaht mer glich
Frag doch mal öpis janedoe

19.02.14 10:47
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso e Frag wo mi ez scho länger beschäftigt:

Ich han bi etsy doch die Ringbox bstellt und es staht zwar scho, dases zwei drüü Wuche gaht.. Aber ich ha no keis Wort oder e persönlichi Bestätigung becho. Han ja dette die personalisierbare Sache ageh... Isch das normal? Hed öpper ähnlichi Erfahrige gmacht?

19.02.14 10:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Super machemer Fragerundi!

Ich han bi Etsy nie die Erfahrig gmacht usert de Shopbsitzer isch i de Ferie. Aber den generierts eigentlich e automatischi Azeig. Sofern de das natürlich agit. Schrieb doch mal en Reminder...

 1 .. 316 .. 629 630 631 632 633 .. 815 .. 997
squishy   Location   Iladige   schaffe   Janedoe   Hochziit   irgendwie   würklech   bstellt   malinchen   richtig   würklich   Pfingstrose   Zuletzt   Littlefoot   Hochzyt   Taeboyana   bearbeitet   Problem   gspannt