| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 316 .. 630 631 632 633 634 .. 816 .. 997
19.02.14 10:52
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Und nah denkt sie "Gopf isch das en Stresschopf" :D

19.02.14 11:01
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Janedoe: ha etz sicher scho 8 bstellige gmacht bi etsy und immer chönä go luege wie de stand isch. (Verschickt etc).. Wür mal kontakt ufne. Isch es e chinesisch aghuchtä? Die hend im februar no mängisch holidays gha wege chinesischem firtig und so.

Ha glich öpis : ha nomal zwei drü bluemeläde agfragt. Jetzt isch eine i de nöchi wohni wohn (4min mitem auto) wo suuuper prise hät! 6-7.- füre hortensie, im verglich zum andere wo 9-12.- isch
Zudem praktischer wils so näch isch. Ha zerst denkt me müss d blueme hole und grad id location bringe. De wär de ander ufem weg gsi. Aber de struss holsch ja am morge und blueme für de tisch chasch scho am vorabig hole und i de badwanne lagere
Zum d vase mache vill besser.
Drum echt gäbiger dasi jetzt de i minere nöchi gfunde ha.

Sinder au so inere zwüschephase? S meischt plant oder klar, aber teilwis eifach z früeh zum chaufe oder mache?

19.02.14 11:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

De Stand chani scho au aluege. Es isch us de USA, mache mier nur so halbe Sorge :D Vlt schribi wirkli eifach en Reminder wie d Pfingstrose seit.

Ah so cool wege de Florischte. De sparsch ja schier d Hälfti. gäll mängisch isch dLösig nöcher als mer denkt :) Wenns bi eus ned klappet mit de professionelle Deko, denn würdi ez glaub mini Blueme i dem Gschäft bstelle wos mier de Struss fürs Zivile gmacht hend. De isch super schön worde und zume humane Priis...

Ich würd uf die eint Siite mega gern afah bstelle und baschtle aber mier "müend" ez zerscht de Termin mit kateswedding abwarte, und luege, was sie so abieted...

19.02.14 11:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Ja die Phase hani au... Aber irgendwie scho rächt lang. Ich glaub mer het das vorallem s Gfühl will mer haar genau weiss was mer wott. Und am Afang hät mer voll de Drang zum alles abkläre und usesueche und so mega viel zum mache. Und jetzt isch flaute... Ich weiss genau wasi no bruche und ha möchti. Vo dem her bruchts no en Klick und bstellt isches. Haha...

Was gits den bi dir wo uf de Pendenteliste häsch?

Was ich endlich mache sött isch euses Gästebuech minere Schwöster schicke, dass sie de ersti Itrag mache chan und den de Text wo sie macht bilege dass alli andere Gest den das au no mache chönd. Grr... Homepage endlich fertig mache. Aber die isch nüme so viel Arbeit. Fotis ussueche und en chline Text zu de Trauzüge. Den hanis...

19.02.14 11:28
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi mitenand

Also mir gahts echi glich wie de anderne,bi am lese aber ha au nid grad was zum verzehlä.
Ussert dasi momentan nid so recht weiss obi en fehler gmacht cha han mit minere Iladig....willi sie nid selber gmacht ha und au deht nonig irgendwie es motto cha han...
Ich find ihr hend alli so schön en rote Fade
Bi mir isch irgendwie na keine ume und will das aber au ha....
Weiss au bide Farbtön nid so recht wasi jetzt söll...ich bombardier eui nacher mit echi Egowirrwar vo mir

Etsy:
Ich han au schomal was bstellt und het eigentli guet klappt aber leider leider hani 1xpech cha...ha de uftrag geh,e 0815 nachricht becho und mit paypay zahlt und ha nacher nie de gegestand becho no het die person je uf e nachricht reagiert und etsy selber het mir au nid chöne helfe.het mi mega agschisse,drum bini es bitzli vorsichtig aber soviel vo eui bstellet deht sache...und es het sooooo schöni Haarbroschene

19.02.14 11:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hoi Sasileu... Was hesch den du für Farbe bi de Iladig?

Fragerunde: Homepage... Mached ihr alli d Wunschliste mit de Flitterwuche Pöst? Wenn ja händ ihr die Reis demfall ali scho bueched?

19.02.14 11:34
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Ja üs geits im Moment fascht glich. Mir hei vieu uf nach üsne Ferie vrschobe. Mir göh ja i 2.5 für 14 Täg uf d Maledive U de heimer bi vieune Sache gseit, dass mer das de erscht nachane tüeh organisiere.
Auso das mit em Bluemelade isch doch sehr guet. Idr nächi u de no günstiger. U wenn Platz hesch die Badwanne zum die dert lah "übernachte" denn isch das ja super!

Janedoe: Ig würd mau nachefrage, wenn no gar nüt khört hesch sit de Bstellig, denn isches ja nid umestresse

Me: Ig bi mer im Moment grad am überlegge wäge de Gaschtgschänkli. Ig wett gärn so chli Klinigkeite ines Böxli tue, abr ig finde niene es Böxli womer 100% gfaut. Jetz hani gseh, dassmer so Faltkarton o cha säuber mache. Het das scho öpert gmacht?

19.02.14 11:54
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Janedoe: jaa frag doch mal

Sasi: ou nei im ernst? Ich ha würkli immer d war uh schnell becho, usser einisch chli lange versand. So doof verstani dass vorsichtig bisch.
Was hesch de für farbwünsch, no ke idee? Oder s motto? Hend mir ja eigetli au keis imfall. Ha eifach entschide dass deko vintage aghucht isch& de garte het de rest gmacht.

Claudi:ja hend ja no e duschi .)

Pfingstrose: aso :)
- schueh bstelle
- vase sammle
- hochzitsprobetisch
- candybar probelauf mit bache
- turte degustiere&bstelle
- accessoires
- unterwösch
- lampions deko
- gästebrief entwerfe mit TZ (fritig)
- pompons bastle
- standesamttermin fix mache
- tischordnig mache und drucke
- musig lade (GG)
- menu definitiv bedpreche (3.4)
- location check (15.4)
- fotografin endgültig bueche
- ring eventuell ussueche
- rahme chaufe & chalkboard mache

Ha sicher no öpis wenigs vergesse aber am fritig hani excel listene :) mini TZ wett ja alles dureplane und so .) freu mi richtig .)

19.02.14 11:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose
Mier hend kei Wunschliste gmacht. Mier hend eifach gschribe, dasmer eus en Zuestupf für d Hochziitsreis wünsched.
Aber uf das sind no gar kei Reaktione cho. Haha. GG heds doof gfunde mit dene einzelne Pöschte, er findet da schribt mer de Gäst vill zvill vor. Hani ned so ganz verstande ;)

@Claudilein
Mier hend so Milchbox Schachtle für d Gastgschänkli. Eusi Chartefrau hed die passend zu de Iladige gmacht. Sind glaub ned so kompliziert zum mache. Cha sie suscht mal frage?

@sasi
ühhh das isch ja doof mit etsy!

19.02.14 12:21
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@jane: ha bis iz no niä öpis bstellt dert..

@littelfoot: isch ja super mitdr Floristin

@Pfingstrose: mir hei ä Homepage wo mir drufe so chli grob üs Reis bschribe hei mit paar Biudli... u när heimr ä seperati Wunschliste womr Hotel, Flug, auto, benzin, ausflüg u so sache druffe hei.. aber aues nid so konkret (auso eifach Hotel u nid wo u weles...de simr när ou nid a öpis bunde).
mir hei bis iz dr Flug buechet, aber schüsch no nüt...

@saslieu: was hei de euii Iladige fürne Farb? u was würdi dir farblech gfaue?

 1 .. 316 .. 630 631 632 633 634 .. 816 .. 997
squishy   Pfingstrose   richtig   Hochziit   Janedoe   irgendwie   schaffe   bstellt   bearbeitet   Location   malinchen   Littlefoot   würklech   Zuletzt   Iladige   Hochzyt   Problem   gspannt   würklich   Taeboyana