| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 318 .. 634 635 636 637 638 .. 818 .. 997
20.02.14 10:14
littlefoot 

Re: Bräute 2014

broncos: haha, nei aso tu doch dinibastelkünst nid so abwerte :)
dafi echt au d lischte ?

malinchen: ja, aber ich denke es fraged nid so vill. die meischte interessiert eh nur s esse & s trinke
so cool ich wett au gern e fotograf bim alege aber mini TZ macht denn scho so fotis :)
ui nei weg de iladig...und etz wie machsch es , i de vorlesig baschtle ? chentsch denn nid eifach grad heiga ?

janedoe: weisch bi ois fragt sowieso niemert nache, das isch es chli. aber eegaal ich weiss es ja und wirde eh am meischte freud ha a minere candy bar und minere deko haha

lilian: ou guete gedanke wegem turte schnide. da ich morn mit minere sis grad alles dureplane, chani das au grad drine, merci ! integriere is candybuffet chani sie aber nid, amel nid vo afang a...wil die staht ja scho abem 18.00 det. uh grad guet :

candybar: was meined ihr, isch das z früeh ? dass sie abem 18:00 während em apero scho det staht ? wil die stelled ja mini schwöschtere uf, das wär am gäbigschte i dere zit. oder wie mached ihr das ?
danke für rückmeldige turte isch übrigens au euses dessert

20.02.14 10:19
Broncos 

Re: Bräute 2014

littlefoot: klar, chasch mer schnell dini Mail per PN schicke? Chan ebe leider kei Word bide PN ahänke...
Weg de Candybar: Also vo de Süessigkeite her sötts ja ned so problematisch si, wenns scho am 6i det staht und den chamers halt schön in Rueh aluege... Wen dörfed den d Lüt Süessigkeite nä? Also tüend ihrs den en Art eröffne? Oder den eifach bim heiga?

20.02.14 10:19
malinchen 

Re: Bräute 2014

@broncos: haha, das wär super we du für mi chönntsch go spiele... Sötte uuuuunbedingt gwinne hüt.

@jane: Mir düe d Torte ou scho gad nachem Ässe aschniide, also zum Dessert. Mir hei no paar Chind drbi und die wärde när vode Grosselterä abgholt, de hei die ou no öpis drvo. U ds Grosi vom GG isch scho über 90gi u wird wahrschiinlech de ou nid soooo lang mögä.

20.02.14 10:22
Broncos 

Re: Bräute 2014

Malinchen: haha, ich weiss ja ned öb ich würklich was bringe wür, han scho sit fast 3 Mönet nüm trainiert ... Aber ich druck üch feeessst d Dume...

20.02.14 10:29
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Also Tagesablauf und Fotograf... Hani gad mal mini Ufstellig wieder müsse füregrabe. Han das garnöd so gnau im Chopf. Wenn mirs mit de Variante Bruutpaarshooting vor de Trauuig mached gsehts so us... Das mir vo ca. 11.00 Uhr eusi Fotografin hend bis ca. 23.00 Uhr am Abig... Mit em Esse startemer am 18.00 Uhr und Turte wird den ca. am 22:00 Uhr serviert. Dessertbuffet hemmer au nöd also eifach es Chasbüffet mached mir no. Nach de Turte den de Hochziitstanz so um die 22.30 Uhr und den nurno Fäste... Das wo d Lilian gseit han chani also unterschriebe... Ich würd nöd afange Tanze und den nomal en Unterbruch mache für Turte. Den muss nachher die ganzi Stimmig wieder ufcho. Isch mägmal chli harzig...

20.02.14 10:57
littlefoot 

Re: Bräute 2014

broncos: sie chönd süessigkeite ne wenns wend, det esse und mit heine..hend ja ebe kes dessertbuffet. nur turte und candybar, det gits no cupcakes und cakepoops..hmm :)
ha nid vorgha z eröffne eigetli.

motto reise : wer hät das alles ? ich han öpis u herzigs gseh im ottos. sone truhe wo es charte muschter het. isch u lässig !

a propos cards truhe...han letscht mal im cheller mini alt nähmaschine gseh und die isch ime alte koffer, gseht genau so us wie die vintage koffere uf pinterest und so..ich huehn :) hetti mir de chauf vo de truhe chenne spare haha.

20.02.14 11:07
Broncos 

Re: Bräute 2014

littlefoot: ah ok, ich kenn das ebe ned so mit em Candybuffet, aber tönt super. Wenn d Lüt eh eifach nä chönd, wenns wend den isch ja umso besser wenns scho am 6i parat staht
Also mir hend s Motto Reise und das mit de Truhe tönt ja super, muesi mer ja demfall no e bsuech bim ottos iplane. Wie gross isch si den öppe? Mir hend jetzt denkt, dass mer für d Charte sone alte Koffer nehmed, womer vo Kollege chönd uslehne. Han mal es Föteli aghänkt, aber e Truhe wär natürlich au mega lässig.

Datei-Anhänge
Koffer.JPG Koffer.JPG (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 104 kB

20.02.14 11:31
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Gnau so en koffer hani im cheller
Schlechts bild aber lug mal

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 167 kB

20.02.14 11:34
Broncos 

Re: Bräute 2014

Gseht so uf de ersti Blick würklich no lässig us... Muess mal luege, öbi am weekend dezue chum mal bim Ottos verbizluege...
Das mit de Koffere isch ja würklich chli blöd, aber defür hesch jetzt chli chönne umebastle mit de Truhe und es gseht scho biz edler us

20.02.14 11:43
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wege de Azahlige hani garnüt meh gseit gha... Isch ja lustig... Bi eus wend fast alli e Azallig ha. Fotografin, Turte, Lokation, Chleid so oder so... Isch mer nur gad in Sinn cho will - SCHMERZ - ich de zweiti Teil vo mim Chleid jetzt zahlt han. Also mir hend guet d Helfti vo de Hochziit scho zahlt. Bini au nöd unglücklich... Bzw. was heisst mir... Bis jetzt han ich alles zahlt vo dem Konto woni extra gsparrt han. Und nachher dörf den min liebe Schatz no de ander Teil zahle. Bini auf froh suscht chömed gad au nod d Stüre... KILLL!!!

 1 .. 318 .. 634 635 636 637 638 .. 818 .. 997
Iladige   Zuletzt   irgendwie   richtig   Littlefoot   Taeboyana   bearbeitet   würklich   schaffe   squishy   bstellt   Hochziit   würklech   Problem   malinchen   Janedoe   Location   Pfingstrose   Hochzyt   gspannt