| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 319 .. 635 636 637 638 639 .. 818 .. 997
20.02.14 11:55
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Isch scho no speziell wie da alli chli andersch ticked. Guet s Chleid hed mis Mami direkt komplett zahlt. Ansuschte sind bi eus alli soooo easy was d Zahlige agaht. Im Resti hed eus dWirtin verzellt, dass sie immerno uf Zahlige vome Hochziiitspaar warted vom März 2012! Denn hani gfunde mier chönnd gern schomal en Teil azahle, damit sie sich chli sicherer fühled und denn hed sie nume glachet :D

Hey ez bini grad soooo hässig:
Mier hend im Gschäft siteme halbe Jahr en neui Mitarbeiterin und die isch sone Esotherik Freak und gseht i allem irgend en Grund und cha vo jedem Mänsch i de Tüüfe öpis abläsä blabla. Ich cha voll nöd mit ihre, bzw. alli us eusem Team hend es riese Problem mit ihre. Sie cha vo niemerem Ratschläg aneh und setzt nüt nach 'eusne' Regle um. Vo mier hett sie scho lang en Fristlosi... dChefin isch aber leider mitere mega soziale Adere gebore und git ihre immer und immer wider Chance.
Und hüt chunnt de hammer... Stieflet sie zu mier is Büro (ich mache d Isatzplän) und seit: "Ich muess am 17. Mai frei ha!" Ich ha gmeint ich ghöre ned recht. Sie und ich wächsled immer d'Samschtige ab... Und denn hani sie gfragt ob sie scho wüssi, das ich denn hürate und sie nur so "Ja, aber ICH han au Termine". A dem Weekend isch no sone Art Mess wo en Lieferant alli Produzente tued vorstelle, womer cha probiere und mit dene rede und das isch jedes Jahr obligatorisch. Das hani vor es paar Mönet verteilt, damit alli wüssed dass sie dett ane müend und hanere denn gseit, dass sie dett hi müess gah und sie seit doch tatsächlich 'ich has scho gseh, aber ich han eifach au no anders ztue' Hey ich wärere am liebschte ad Gurgle gsprunge. Mini Chefin hed alles mitbecho und hed denn nur zu ihre gseit dass sies s'allerletschte findet.
Echt, bechume grad Magebrenne...

sorry fürs uschotze

Zuletzt bearbeitet am 20.02.14 11:56

20.02.14 11:55
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Koffer: I möcht das ou mache, hei sonä ähnlechä wie d Broncos, nur häller u mit somnä luschtige Muster druffe. Wie machet dir das när? Düet dir dä eifach bim Apéro häre oder nämet ihr dä när no mit zur Abälocation?

20.02.14 12:24
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Ja ab em 6i find ich scho no chli früeh zum Turte ufstelle..
Aber ich dänke au, dass es guet isch wenn den d'Candybar wür stah.. Will während dem, dass Gäscht im Ruum sind, isch ja voll doof, wenn mers no müsti ufstelle..
Hihi ja den isch doch guet, häsch im Cheller de Koffer no gfunde und nonig bstellt bi Etsy .
Find d'Truhe au no lässig.. Hamer au scho so was überleit zum mache für d'Chärtli.. Muen mal de Prospekt füre grabe diheime..

Janedoe
Haha ich han au Termine . Was für en Satz. Vorallem wenn ja Isätzplän häsch unds en Termin gid wo alli müend go schaffe , chasch ja nöd eifach frei mache .
Wür mi au voll närve.. Zum Glück häts ja d'Chefin mitbecho..

Azahlige
Ich han eigendli bis jeze nur d'hälfti vom Chleid und en Teil für d'Fotografin müese zahle.. Susch no nüt. Und ich han jeze scho s'Gfühl ich muen überall Rechnig zahle . Guet und de Monät chömed den au d'Flüg vo de Flitterwuch dezue..

Koffer
Ich wür en glaubs scho mitneh..

20.02.14 12:39
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Haha, die Frau isch ja echt z viel ... Was denksch den du? Du hesch jetzt natürlich gfälligst dini Hochzyt z verschiebe wil sie het ja termine! Und sone Hochzyt isch ja nüt einmaligs, das chasch jetzt emel guet mal so schnell verschiebe!! (haha, ich hoff jetzt mal fest, das mer da d Ironie vo mir uselese chan)... Sorry, aber ich het glaub eifach nur lut useglacht, wemer öpper so öpis wür säge ... Also ich verstah, dass di das grad mega ufregt, aber so lang dini Chefin ja hinder dir staht, isch s ja ned soo schlimm.

Malinchen: Mir nemed de Koffer am Abig au no mit. Ev. hets ja es paar Lüt wo s Kärtli lieber im Hotelzimmer lönd, anstatt mitnä ad Trauuig und holeds denn am Abig schnell us em Zimmer

Azahlige: Also mir hend bis jetzt eifach mis Chleid & de Azug vom GG und de DJ komplett zahlt. Suscht hemer no nix azahlt. Also natürlich hemer s zivile scho ganz zahlt Im Restaurant müemer nüt azahle, bim Apero weissi nonig, det wartemer no ufd Offerte.

20.02.14 13:12
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: ou mann sone doofi tante und etze ? gaht de etz det niemert vom gschäft hi ? du häsch glaub au es paar iglade oder nöd ?

lilian: ja eh d turte würdemer det im chüelschrank la bis am 22:30 oder was au immer :) nur cupcakes und cakepops chented au schmelze, oder m&m's..abem 18:00 setts ja eigetli kes problem si, hoffi.
ha ja d truhe im ricardo ersteigert aber sie isch ja scho ganz schön cool mini truhe, drum isch es nid so schlimm. falls aber öper no sonen koffer suecht

azahlige: mis mami hät afig d hälfti vom chleid zahlt. ich muss au niene azahle, location & caterer wird wohl eifach izahlt, musi ebe au no frage wenn usw...defür mömmer etz no es bitzeli spare bis im juni. es paar hundert franke für s ganz drum herum no :)

koffer: händ ja s apero und esse am gliche ort, stell sie irgendwo schön ane. uh da chunt mer in sinn dass mer id planig no mend ibaue dass die öper irgendwenn mal zuemacht und ines auto stellt, und au heinimmt haha

das muss mer ja au no organisiere, d' deko wo me selber mitbringt ines resti oder ine location zruggne. ich nime a die ruumed das für ois uf und stelleds uf d site, oder würded ihr das explizit abkläre ? lampions chame ja no schnell furtrüere guet, candybar gläser und tischdeko werdeds nid furtrüere aber glich...

20.02.14 13:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@littlefoot
Ich würd alles ganz klar abspräche. Will mier gsehnd ja nöd dur dene ihri Auge und am Schluss befinded die, sie schmeissed Züüg weg wo dier/eu mega wichtig wär.

@me
Die, echt. Sone blödi Chueh, bi immerno sauer. Mini Chefin staht ebe scho hinter mier... ABER sie änderet/macht au nüt. Sie seit zwar selber, dass sie mit dere nöd cha zemeschaffe aber chünde wett sie ihre glich ned wirkli. Es isch so chli en Tüüfelschreis mit minere Chefin. Sie cha nüt selber entscheide und isch eifach kei Business Frau. Sie wotts immer jedem Recht mache und hed de nachher au zu mier gseit, de luegt sie halt wiemer das a dem Tag möched wenn mier beidi ned chömed und denn gaht die ander halt ned a die obligatorisch Verastaltig. Obwohl ich ihre denn gseit ha, dass sie ez endlich mal chli Chefin muess si und sich duresetze, weissi genau, das alles bim Alte blibt.
littlefoot, ich han s ganze Team an Apero iglade, aber inzwüsche denki, das niemer chunnt will ja alli müend schaffe jez... (Am Afang isch mal no dRed devoo gsi, dass sie sGschäft eifach zuemöched am Nami :/)

Janu, defür hani grad GOOD NEWS usem Briefchaschte:
Mis Chleid isch daaaa!
Jez muessi mi unbedingt a sThema Schueh mache, suscht chanis nöd go abstecke. Oder wie hend ihers gmacht wo no kei Schueh hend aber s Chleid scho?

20.02.14 13:59
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

@janedoe: wägem chleid abstecke, a dem termin söttsch d schueh unbedingt ha. susch chönnds der d längi nöd apasse. ich han mier schueh im internet bstellt gha, sind au meega schön aber ich ha denn doch s gfühl gha das für de ganz tag z höch sind (fascht 10 cm ) ich bin denn chli früener zum absteck termin gange und ha gsäit ich bruch no schueh und ha denn au es paar gfunde.

20.02.14 14:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: ja aso neiii ich hoffe dass sie glich chönd cho (usser die chueh, die hät ja termiiiine :)

wow so cool, wegem chleid...äh warum briefchaschte. hends der en brief gschribe ?
jep schueh musch scho mitne...ich träge ja flachi de isch egal, nime eifach es paar ballerinas mit falls ich mini no nid het.

mag so nid schaffe. bi die ganz zit im forum und uf pinterest, setti nid mache meimei :)

20.02.14 14:05
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hahaha eigentlich chani nur lache und heti s gliche Ironische gschriebe wie d Broncos! Verschieb doch dini Hochziit. Aber hey, musses dich überhaupt interessiere? Isch doch jetzt de Chefin ihri Sach. Dass du denn nöd chunsch isch ja wohl meh als KLIPP und KLAR! Aber dini Chefin isch ja zum SCHÜTTLE… Han vorher au so en Chef gha und han den irgendwenn müsse chünd. Ich han wie welle dem sini Grenze finde wenns gnueg isch aber de het keini gha. Mer het chöne mache was mer het welle. Katastrophal und jede hets natürlich gwüsst und usgnutzt!

Azahlige: Lustig… Bini ja fast die einzig wo so viel het müsse azahle. Aber es stört mich eigetnlich nöd. Am Schluss muss mer ja eh alles zahle. Bin eifach froh isches chli gstaffled cho. Haha was no e Rechnig vom März 2012 offe - gits ja nöd! Eini wo im gliche Resti ghürate hät, hät gseit das Resti au au leger im Sinn vo häsch nöd gad ein Tag nach em Hochziit d Rächnig diheime. Sie hend sie erst ca. 2 Mönet spöter übercho.

Me: Ah bin ich jetzt müäd... Bin mit mim Papi go esse. Mega gmüätlich gsi. Händ zwei Stund gredet... Hihi! Jetzt magi fast nüme schaffe und am Abig mussi au no id Schuel. D Ferie sind leider verbie. Naja... Und GNTM verpassi au no... Au wenn alli das e chindischi Sändig findet ich luegs immer. Haha! Au wenns nur chli zum umemotze isch...

20.02.14 14:13
Broncos 

Re: Bräute 2014

littlefoot: gaht mer genau glich, eigentlich sötti hüt Numi was mache, woni scho lang immer wieder uf "morn" verschobe han, aber chan mich eifach ned motiviere, drum bini die ganz zit im Forum und suscht biz am umesurfe

janedoe: So lässig weg dim Chleid plange au scho druf bis mis endlich chunt. Also ich wür au meine das d Schueh bruchsch zum abstecke... Immerhin hesch jetzt en richtige Grund zum weg de Schueh luege

pfingstrose: also mich würs au ned störe weg de azahlige... Wied richtig gseit hesch, am schluss muesch ja eh alles zahle und ich bin da eher konservativ. Ich wür mer nie öppis chaufe, woni mer im Moment ned chan leischte, nur willis spöter chan zahle. Finds amigs no krass, weni vo paar ghöre, wo nach de Hochzyt amigs no jahrelang am abzahle sind. Ich het den eifach es chliners und günstigers Fest gmacht. Aber ja, d Lüt sind verschide...
Ou so schön mit dim Papi

 1 .. 319 .. 635 636 637 638 639 .. 818 .. 997
Location   würklich   Littlefoot   gspannt   Hochzyt   Problem   bearbeitet   Zuletzt   Pfingstrose   würklech   irgendwie   Taeboyana   schaffe   richtig   malinchen   Hochziit   squishy   Iladige   Janedoe   bstellt